tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Scrisoare a intelectualilor din Timișoara: E necesar să concentrăm toate voturile spre un singur candidat

Scrisoare a intelectualilor din Timișoara: E necesar să concentrăm toate voturile spre un singur candidat

De Bogdan Marta
la 14 August 2020 09:25 Reactualizat la: 14 August 2020 13:03
130 Comentarii

Scrisoare a intelectualilor din Timișoara: E necesar să concentrăm toate voturile spre un singur candidat

14 August 2020 09:25 Reactualizat la: 14 August 2020 13:03
Mai mulți intelectuali din Timișoara, neafiliați politic, au semnat online o scrisoare de susținere a candidatului USR/PLUS la alegerile locale, aceștia argumentând că, în contextul votului dintr-un singur tur care favorizează primarii în funcție, e necesar ca timișorenii să își concentreze voturile pe un singur candidat.
Scris de Bogdan Marta - Mai mulți intelectuali din Timișoara, neafiliați politic, au semnat online o scrisoare de susținere a candidatului USR/PLUS la alegerile locale, aceștia argumentând că, în contextul votului dintr-un singur tur care favorizează primarii în funcție, e necesar ca timișorenii să își concentreze voturile pe un singur candidat.

Trimite articolul

X

Scrisoarea intitulată „Apel pentru o Timișoară europeană” a fost semnată, în mai puțin de 24 de ore de la publicare ei online, de mai mulți scriitori, arhitecți, artiști, doctori sau cadre universitare din municipiu, printre care se numără profesorii și scriitorii Marcel Tolcea și Daniel Vighi, președintele Societății Timișoara, Florian Mihalcea, criticul de artă Ileana Pintilie, diplomatul și universitarul Vasile Popovici, arhitectul Radu Mihăilescu și mulți alții.

„Semnatarii prezentului mesaj nu sunt membri de partid și nu acționează în numele intereselor de partid. Suntem timișoreni, preocupați de soarta orașului în care trăim, unii dintre noi cu o îndelungată activitate civică, începând cu promovarea Proclamației de la Timișoara chiar din zilele dezbaterii, scrierii și lansării ei publice. Implicarea noastră în alegerile locale ce ne așteaptă e un semnal de alarmă civică pentru fiecare timișorean ce se pregătește de vot. Potențialul Timișoarei e unic. Dispunem de universități și competențe, avem un patrimoniu arhitectonic fără egal, timișorenii demonstrează spirit de inițiativă și dorință de modernizare. Cu toate acestea, trăim într-un mediu urban poluat și neîngrijit, cu o administrație greoaie, ineficientă și coruptă, cu investiții strategice ce întârzie să apară. Contractele încheiate de primărie au bugete umflate, cu termene, clauze și suplimentări ascunse opiniei publice. Lipsa de interes și viziune se reflectă în faptul că administrația Nicolae Robu s-a dovedit incapabilă să absoarbă fonduri europene în timp util, motiv pentru care auzim mereu de șantiere anunțate și niciodată demarate sau vedem șantiere începute și abandonate fiindcă au fost gândite doar pe baza resurselor proprii”, se arată în scrisoarea amintită.

Semnatarii scrisorii își arată susținerea pentru Dominic Fritz, candidatul alianței USR/PLUS la Primăria Timișoara, care, susțin ei, ar putea aduce „un suflu nou de competență și entuziasm”.

„Legea alegerilor locale promovează perpetuarea mandatelor primarilor în funcție prin organizarea de alegeri într-un singur tur. Din acest motiv, dacă vrem ca orașul nostru să iasă din actuala stare de inerție, corupție, delăsare și promisiuni neacoperite, e necesar să concentrăm toate voturile pentru o Timișoară europeană și modernă spre un singur candidat. Orice vot pierdut e un vot pentru menținerea stării de fapt din prezent. Speranțele noastre se îndreaptă spre Dominic Fritz, candidatul Alianței USR PLUS, cu studii superioare în științe politice și administrație publică în Germania, Franța și Marea Britanie, director de cabinet al fostului Președinte al Germaniei, Horst Köhler, cu o lungă istorie de implicare în viața culturală, socială și civică a orașului. Avem nevoie să conectăm Timișoara la dezvoltarea continentului, să promovăm proiecte cu finanțare europeană, să aducem un suflu nou, de competență și entuziasm, de onestitate și viziune, să angrenăm organizațiile profesionale ale orașului nostru în luarea deciziilor ce ne privesc pe toți, să relansăm proiectul Timișoara Capitală Europeană a Culturii, să antrenăm potențialul uman uriaș de care dispunem, să eliberăm energiile și creativitatea. Îndemnăm timișorenii să participe la acest elan de schimbare, mândrie și ambiție locală și să se alăture efortului depus de Dominic Fritz și echipa lui pentru câștigarea alegerilor locale în Timișoara”, se mai arată în scrisoare.

Documentul este deschis în continuare și poate fi semnat aici.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
campanie electorala ,
dominic fritz ,
intelectuali ,
scrisoare ,
sustinere
130 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Radu Aurel Marin says:
    August 14, 2020 at 10:03 am

    Singura cale sa scapam de ‘ultracinstitul ‘ megaloman Robu !!!!

    Reply
    • Andrei says:
      August 14, 2020 at 3:35 pm

      Toti cei care dorim o schimbare in bine pentru Timisoara si noi timisorenii putem si trebuie sa facem campanie electorala pentru USR/PLUS in familie, in cercul de prieteni si cunostinte si la locul de munca astfel incat sa fie o prezenta masiva la vot pentru Dominic Fritz si sa se produca schimbarea!
      In 1989 a inceput la Timisoara si acum in 2020 Timisoara sa fie primul oras cu o administratie noua la nivel european fara politicieni corupti si traseisti!
      Fiecare vot conteaza.

      Reply
      • ionion says:
        August 14, 2020 at 10:57 pm

        Noi, oamenii normali, care dorim o schimbare chiar in bine, votam PSD, se stie.

        Reply
        • Maria says:
          August 15, 2020 at 9:57 am

          Adevarul e ca PSD-ul și e capabil de o schimbare in bine, partidul plin de comuniști și corupți. Schimbarea adevărată este USR PLUS, deoarece este o alianță cu oameni ca noi care s-au săturat să stea pe margine. Dacă se dorește o adevărată schimbare ei sunt singura soluție.

          Reply
      • acidutzu says:
        August 14, 2020 at 11:04 pm

        ….,,Dominic Fritz, candidatul Alianței USR PLUS, cu studii superioare în științe politice și administrație publică în Germania..(???!), Franța și Marea Britanie,:)….director de cabinet al fostului Președinte al Germaniei, Horst Köhler,..“..
        MINCIUNI cat USR-ul de mari
        Fritz a fost un ,, ilustru necunoscut functionar“ la ARHIVA de pe langa Cancelaria fostului presedinte.
        Sa nu uitam ca si Vadim avea diplome ,,ciudate“ de care se mandrea dar din pacate nu a figurat niciodata in vreun catalog al univ respective.
        Dar de da bine la CV ptr novici.

        Reply
        • Alexandra says:
          August 15, 2020 at 2:47 pm

          Pe deasupra are ZERO experienta de managere. NU a condus chiar NIMIC de anvergura, nici macar medie, nici la stat nici la privat. De origine e un țărănuș dintr-o banala comuna din Bavaria, care a studiat la Berlin 4 ani si atit. E un mare aburitor,care incearca sa epateze cu niste banale activitati in jurul unor personalitati germane, pe stilul lui Vadim. Ma bucur ca mai sunt si oameni cerebrali, care nu se lasa aiuriti precum papuasii din lumea treia.
          Sa adune inainte niste experienta in Consiliul Local dinnpoatura de Consilier, apoi sa promita ceva. Nu vedeti ca doar povesti serveste, niciun plan concret.Unde e echipa sa de mari specialisti, cu care ne tot ameninta?! Ori de plan cu solutii la problemele urbei?! Nimic!

          Reply
  2. geronimo says:
    August 14, 2020 at 10:17 am

    Orice veti face voi, faptele vorbesc! Inca patru ani veti sta cu Robu primar…

    Reply
    • sdaasdassad says:
      August 14, 2020 at 10:55 am

      care fapte ma? furtul ce se face in continoare? sau santierele ce nu se termina niciodata? sau cablurile taiate si abandonate pe trotuar? a poate vorbim de parcari, parcari care de 8 ani nu a fost facut niciuna! sa vorbim de poluare, de copaci taiati? Sau poate doriti sa vorbim de haosul din cultura, de proiectul Capitala Culturala?

      Reply
      • proletarul says:
        August 14, 2020 at 1:31 pm

        Tu chiar pari a fi un intelectual!

        Reply
  3. Ionion says:
    August 14, 2020 at 10:21 am

    Și eu sunt intelectual și votez PSD. Nu ne băgați în aceeași oală.

    Reply
    • Timisorean _convins says:
      August 14, 2020 at 11:03 am

      Intelectualii nu voteaza PSD 😉

      Reply
      • Mircea Eliade says:
        August 14, 2020 at 9:52 pm

        Avem o tara plina de imbecili cu studii superioare, care nici macar nu stiu ca America e continent, nu tara.
        Sunteti o generatie aproape pierduta. Nu va intereseaza nimic, in afara de telefoane si laptop-uri si stomacurile voastre. Aveti o minte putrezita. Poate va credeti mai inteligenti decat altii, poate cativa dintre voi si sunt dar restul, restul sunteti toti la fel de mediocri. As fi mult mai bucuros sa ne intalnim intr-o biblioteca.

        Reply
        • Ale says:
          August 17, 2020 at 3:40 am

          Mare respect pentru @MirceaEliade!

          Reply
        • Kata says:
          September 6, 2020 at 3:45 am

          Comentariu pt @M. Eliade:
          “Sunteti o generație”?!? Foarte complex… Ce este sigur e ca esti un suflet bătrân! Esti sigur cui te adresezi?!? Presupun dupa descrierea cu telefoanele, tabletele si laptopurile ca te referi la cei mai tineri. Nu as fi asa sigur ca ei sunt cititorii acestui site, dar cu siguranta majoritatea celor tineri nu se încadrează in descrierea “nu va intereseaza nimic in afara de… stomacurile voastre”. Aici se potrivesc mai bine votantii psd: “au furat dar ne-au dat si noua”, nu conteaza daca economia creste cu 3-5% noi vrem (si ii credem pe psd-isti …) crestere de 40%, etc.
          Ps: vinovăția pt starea in care este RO si pt “starea” in care i-a adus învățământul RO (dar si educația = 7ani de acasa) pe tineri de azi este direct proporțională cu nr de runde de alegeri la care am mers, sau nu am mers fiecare generație. Trebuie sa-ti traduc?!?

          Reply
      • ZORRO says:
        August 15, 2020 at 9:17 am

        psd-isti doar se cred intelectuali!!!Nu au cum!!!

        Reply
        • Kata says:
          September 6, 2020 at 3:48 am

          @Zorro
          Mai exista si “intelectuali” hoți… putini dar mai exista 🥴

          Reply
    • Outer says:
      August 14, 2020 at 12:44 pm

      In ce an maxim de facultate ai ajuns, si de cate ori?

      Reply
      • McVid says:
        August 14, 2020 at 2:40 pm

        mai bine asa decat cu doctorat in 4 ani de facultate.

        Reply
      • ionion says:
        August 14, 2020 at 10:58 pm

        Dacă chiar vrei să știi am doctoratul și sunt cadru universitar, facultatea unde lucrez fiind una de top.

        Reply
        • McVid says:
          August 15, 2020 at 12:14 pm

          de top din tm sau ceva mai serios ?

          Reply
        • Kata says:
          September 6, 2020 at 3:51 am

          Hai dane mai multe detalii! Sau nu te tine?!? Aflam ca minți, sau aflam ce interese te “mana in lupta”…

          Reply
          • Kata says:
            September 6, 2020 at 3:52 am

            Pt @ionion

  4. Florin says:
    August 14, 2020 at 10:46 am

    Cel mai bun candidat pt.primaria Timișoarei este fără discuție D.Fritz dar partidul care eu l-am votat USR ,în special conducerea centrală lasă de dorit .Succes in continuare dle.Fritz și fii corect și deciziile USR!

    Reply
  5. Karen Londra says:
    August 14, 2020 at 11:07 am

    Cred ca acesti pseudointelectuali nu ar trebui luati in seama. Noi, adevaratii intelectuali ai acestui oras, suntem de o parere putin diferita in sensul in care nu ne vom prezenta la vot! Nu ne pasa!

    Reply
    • ion says:
      August 14, 2020 at 12:17 pm

      atunci esti pur si simplu prost!

      Reply
      • McVid says:
        August 14, 2020 at 2:41 pm

        zise Ion …

        Reply
        • ZORRO says:
          August 15, 2020 at 9:19 am

          Si zice bine!!!Ion!!!

          Reply
    • cepefeu says:
      August 14, 2020 at 12:21 pm

      pesedist(a) detectata.Mai rasfirati baieti, mai rasfirati nu mai tine cu tacticile astea bolsevice

      Reply
      • McVid says:
        August 14, 2020 at 2:44 pm

        tu stii ce-i aia bolsevism sau tot cu limba de lemn ai ramas?

        Reply
        • cepefeu says:
          August 14, 2020 at 4:10 pm

          Lamureste-ma tu, mai draga,

          Reply
          • McVid says:
            August 14, 2020 at 6:25 pm

            stii cum ii aia cu orbul si ziua, nu?

    • acidutzu says:
      August 14, 2020 at 9:13 pm

      Despre ce mari intelectuali ai urbei vorbim?!…
      Tolcea, Vighi, Mihalcea progresisti vanduti, ptr care steagul CURCUBEU -LGBT-este o cinste?,personaje care vorbesc in numele cetatenilor unui intreg oras?!,
      Mihalcea care a intins covor rosu ,,distinsei“ procuroare ceausiste( Sorosista la vremuri noi)deturnand,,spiritul si scopul Societatii Timisoara“ de se rasuceste George Serban in mormant?!…
      Tolcea cel fara coloana ( nu vorbesc de starile Bahice sau cand e mateafoxat)
      Votati pe Fritz doar cand isi dezvaluie adevaratele orientari si ne spune cu subiect si predicat cum a fost pregatit ( el si alti Fritzi ca el care au fost trimisi in state fost comuniste de ,,ONG-uri de buna credinta“:)

      Reply
      • Poli 21 says:
        August 15, 2020 at 11:41 am

        Acesti “intelectuali” au stat ciopor in spatele lui Basescu, iar acum au schimbat stapinul turnator cu un fritz aparut ca Aphrodita ( oare de unde si de cine trimis ?).

        Reply
  6. eu says:
    August 14, 2020 at 11:09 am

    exact, nu ne bagati in aceeasi oala cu psdistii . suntem multi care votam cu Dominic si nu suntem intelectuali! vreo doar un primar normal la cap pentru un oras normal. vrem sa fim din nou un oras curat, cu parcuri frumoase si vegetatie peste tot, cu turisti multi ca si Oradea, cu viata culturala ca si Cluj etc

    Reply
    • miki says:
      August 14, 2020 at 11:56 am

      Are Oradea turiști cam câți neuroni ai tu

      Reply
      • eu says:
        August 14, 2020 at 2:58 pm

        miki ia verifica ce lanturi hoteliere sunt in Oradea, ce preturi au la camere si ce disponibilitate. TURISTI !!!! De Ramada si Hilton ai auzit ? Probabil nu, ca in Timisoara nu avem asa ceva

        Reply
        • Mircea Eliade says:
          August 14, 2020 at 9:15 pm

          Hotelurile sunt ultiml lucru de care avem nevoie in TM. Romania profunda are nevoie de altceva. De locuri de munca bine platite, de locuri de munca unde sa se poata materializa spiritul de creatie. Sa ne batem cu cei mai buni in tehnologie. Nu vedeti ca tara noastra nu produce/ concepe nimic in domeniile de varf Totul se cumpara de afara. Toti tinerii capabili pleaca. Iar cei ce raman se multumesc cu 2500-3500 euro/luna. Si ii facem pe altii mai bogati. Si noi visam la hoeluri, pomi si sosele. Ca sa putem sa mergem in concediu in tari straine, dar numai 10 zile ca nah ajunge pt. niste poze pt FB. Poate sa vina Merkel primar la TM. Si nu o sa faca nimic.Tineretul de astazi nu are dragoste fata de orasul in care traieste. Toti asteapta sa faca primarul. El este un singur om( in fruntea unei echipe) dar fara entuziasmul a cel putin 100 000 de oameni si sutinere constanta, nu pompieristic nu poate face nimic. Daca nu poti face nimic atunci macar critica.

          Reply
          • solo says:
            August 15, 2020 at 4:55 pm

            Nu ti-e rusine sa-ti iei un asemenea pseudonim ( nickname)? Probabil, habar n-ai cine a fost Mircea Eliade. Numai un asemenea incult s-ar putea folosi de numele lui luandu-l ca pseudonim.

          • Kata says:
            September 6, 2020 at 3:59 am

            @M. E. Ce porcarii poti spune!!!

    • Leninistul says:
      August 14, 2020 at 12:33 pm

      Hahaha, am parcurs intreaga lista cu adeziuni a neo-marxistilor. La lupta tovarasi!

      Reply
      • CpF says:
        August 14, 2020 at 5:43 pm

        Good point! Annual Praide!

        Reply
  7. Nelu says:
    August 14, 2020 at 11:41 am

    Atata timp cat principalul contracanddat al robului nu e din PSD, votez indiferent cine ar fi el. Daca e unul si cu studii din administratie, cu atat mai bine.
    Daca mai are si alta mentalitate fata de slugoii doritori de functii din partidele romanesti, e si mai bine!

    Nu putem scapa de obiceiurile vechi votand oameni vechi care au aceleasi obiceiuri.

    Reply
  8. clar says:
    August 14, 2020 at 12:19 pm

    Un oras divizat intre oameni care mai gandesc si inca mai vor sa vada putina civilizatie pe aici si ceilalti “oameni” asistati care sunt incantati la un metru patrat de asfalt din bitum pe care sa-si plimbe cotetele pe 4 roti, care nu mai au nici un fel de bun simt si respect fata de restul fraierilor care muncesc pe bune si vor civilizatie.

    Reply
    • Banater says:
      August 15, 2020 at 12:52 pm

      Banatul a fost o republică, efemera, deoarece Regatul Sârbilor, confrati cu cei din Vechiul Regat al României, au cucerit prin forță armata Banatul. În 1920 la conferința de pace populația germana din Banat și Backa un insistat în formarea unei confederații pe model elvețian. Doar cumetria româno-sarba a fost mai tare. Apropos Banatul poate și eventual Banaterland!!! Banatul de Timișoara și Vojvodina sarbeasca a fost o provincie imperială cu statut special cu supunere directa față de Viena!!! Regatul Ungariei luând administrația după dualism, și în aceste condiții Banatul păstrându-și o oarecare autonomie. Mica Viena, Kiss Becs Kleine Wien Mali Beč ect. si apropos din cele patru naționalități constitutive, maghiarii erau minoritari. Noi bănățenii nu avem nimic în comun nici cu România, nici cu Serbia, nici cu Ungaria… indiferent de naționalitate. X

      Reply
  9. Florin says:
    August 14, 2020 at 12:47 pm

    Cum au ajuns acești oameni netalentați să-și aroge dreptul de a vorbi în numele unei întregi pături sociale respectiv a “intelectualilor”? Tolcea, Vighi, Mihalcea etc. Pe bune? Asemenea lui Robu, sunt niște vânători de funcții, hrăniți timp de decenii aproape exlcusiv din banii statului și al unor fundații de tip sorosist.

    Reply
    • George says:
      August 14, 2020 at 12:57 pm

      Ei vorbesc în numele unor oameni care înseamnă ceva pentru orașul ăsta. Oameni pentru care Timișoara înseamnă ceva. Dar creierașul tău nu o să poată niciodată procesa ce înseamnă să-ti iubești orașul. Apropos, ești în stare să ne comunici ce e cu Punctul 8 al Proclamației?

      Reply
      • Gigi says:
        August 14, 2020 at 1:35 pm

        Esti naiv.

        Reply
  10. Leninistul says:
    August 14, 2020 at 12:53 pm

    Am si eu o intrebare(pertinenta zic eu):vazand forta mediatica si mai ales forta financiara cu care este promovat, poate sa imi explice si mie cineva cine este acest Agamita Dandanache Fritz ? De unde a aparut dar mai ales care sunt cercurile de interese din spatele ilustrului anonim? Va jur, daca cineva ma lamureste argumentat, ma duc si il votez!

    Reply
    • Petru says:
      August 14, 2020 at 2:01 pm

      Poți să-l votezi liniștit pe nesimtitul din fruntea primăriei de acum. Oricum la mintea ta aia creață, nu contează.

      Reply
      • Leninistul says:
        August 14, 2020 at 2:19 pm

        Asta imi place la voi, tot timpul aveti argumente. Acum bag-o pe aia ci peeeseedee si fa-ma comunist, sluga rusilor, etc……. Simpaticilor, nu om fi noi intelectuali ca voi dar nici prosti. 🙂

        Reply
      • Mircea says:
        August 14, 2020 at 3:02 pm

        Doar ca intrebarea este foarte pertinenta, sunt zeci sau poate sute de mii de euro bagate in campania unui somer care n-a demonstrat nimic pana acum. Fritz e doar un fost bugetar neamt, angajat ulterior pe functii de partid, care de o buna perioada traieste din nimic si care acum se vrea marele salvator al Timisoarei.

        Reply
        • TMEUTM says:
          August 14, 2020 at 3:48 pm

          De cotizatii de partid ati auzit? Sau de faptul ca partidele primesc bani de la stat? De aici se baga in general peste tot.

          Reply
          • Alex says:
            August 14, 2020 at 7:01 pm

            Din cotizații USR nu strânge nici macar banii pentru sedii.

    • Octavian Cociorva says:
      August 14, 2020 at 6:31 pm

      FB pentru Florin si Leninistul . Este foarte trist daca un oras asa de mare ca Timisoara sta in doi , trei sau patru intelectuali . Este trist sa crezi ca doar un ”neintelectual ”poate vota si cu alti candidati , nu neaparat cu un #####. Si este foarte trist sa constat cata de raspandita si promovata este doctrina marxista si neomarxista in randul unor asa zisi TIMISORENI . Sa fim seriosi .

      Reply
    • You says:
      August 15, 2020 at 2:27 am

      esti prost.

      Reply
    • pb80tm says:
      August 15, 2020 at 11:07 pm

      grupul bega… .finantatorii psd au schimbat creditorul

      Reply
    • Kata says:
      September 6, 2020 at 4:14 am

      @leninistul
      Eu care nu sunt membru usr sau plus, nu am fost/sunt al altui partid, am facut voluntariat pt usr, am donat bani si distribui postări ale lor si toate astea pt ca vreau sa scap de clasa politica vechie care si-a demonstrat limitele in ultimii 30 de ani. Am 2 copii si vreau sa îmbătrânesc in Timisoara alaturi de ei!!! Cum ti se pare?!? Crezi ca sunt singurul din Timisoara?!? NU! Mai cunosc zeci, poate sute de persoane care vor mai mult de la administrația locală SI APROAPE TOTI VOTEAZĂ FRITZ!!!!!!!

      Reply
  11. Anonymus says:
    August 14, 2020 at 1:30 pm

    Se pare că orcine poate să “semneze”, mă intreb cand apar Darth Vader, Michael Jackson etc?

    Reply
  12. Bântui unic says:
    August 14, 2020 at 2:12 pm

    Timișoara bănățenilor. Ne vrem Banatul înapoi. Ne-am saturat de MH GJ DJ VL HD AR și alți pripasti sălbatici din România. Vrem Republica Banat!!!

    Reply
    • Dacian says:
      August 14, 2020 at 7:47 pm

      Poate vrei sa zici Banatustan! Am fost cotropiți și de HUNguri si de olteni…trecem noi și peste asta! Dar nu vrem separatiști!

      Reply
    • Marius says:
      August 15, 2020 at 12:23 pm

      Bântuim noi mai multi, dar nu prea ne mai vedem dintre olteni.
      N-ai zice, dar ungurii s-au integrat mult mai bine si mai usor decat oltenii. Sincer, am crescut in Ronat si stiu cum e cu ungurii. Generatia de azi este in mare majoritate ok. Cu cei batrani, intradevar, era puntin altfel. Dar cu salbaticia asta a oltenilor nu ma pot dumiri si pace. Si nu inteleg de ce vin in continuare puhoi, daca zic ca nu le place cum este aici.
      Si ca sa revenim la subiect, periodic se ridica cate un val de “fripturisti”, care acum inseamna usr-ul. Sunt doar “tineri si flamanzi”, cu nimic deosebiti de ceilalti, doar ca nu au mai avut loc printre aia si au fondat o noua “banda”, ca nu sunt altceva. Din pacate in Romania nu exista partide in adevaratul sens al cuvantului. Adica cu doctrina si scop social. Cele ce se numesc asa sunt doar niste grupari de interese. De aici si traseismul generalizat.
      Schimbarea va veni (daca va veni), doar de la unul dintre partidele mari, in care se va forma o masa critica de oameni suficient de onesti, (pentru ca mai exista si din acestia, putini si pe functii nu prea mari) si care va aduce schimbarea. Evident in psd nu este posibil asa ceva, asa ca speranta mea este in pnl, desi cu Robu in frunte, nu este nici o sansa. Dar am scapat noi si de Ceausescu, cand ne asteptam mai putin.

      Reply
  13. anonim says:
    August 14, 2020 at 2:41 pm

    Sunt intelectuali si intelectuali…unii cu un intelect mai putin dezvoltat,altii cu intelect normal ,mai putini cei cu intelect iesit din comun adica elite cum se vreau semnatarii in cauza!

    Reply
  14. Un biciclist. says:
    August 14, 2020 at 2:45 pm

    Sunt un român…..dar m-am săturat de migrația politică de la un partid la altul, așa că începând cu aceste alegeri. VOI vota UDMR !!!! Indiferent că vor fii locale,parlamentare sau prezidentiale.
    P.S Fac ….. pe scrisoarea voastră.

    Reply
    • Neoanonim says:
      August 14, 2020 at 10:22 pm

      UDMR? se aliaza mereu cu cine e la putere, tot un fel de “traseisi”. Daca tot vrei unguri, mai bine votezi EMSZ – AMT (Alianta Maghiara din Transilvania), rivalii celor de la UDMR https://neppart.eu

      Reply
  15. Radu says:
    August 14, 2020 at 2:48 pm

    Eu as vota un oltean , primar al Timisoarei

    Reply
    • uie_fritz says:
      August 14, 2020 at 3:48 pm

      atunci candideaza!

      Reply
    • cepefeu says:
      August 14, 2020 at 4:13 pm

      Daca acel oltean reuseste sa us btrimita confratii inapoi pachet la Craiova, il votez si eu cu 2 main.

      Reply
  16. alex says:
    August 14, 2020 at 2:55 pm

    daca intelectualii sustin USR-ul atunci degeaba se numesc intelectuali…..creierul si gandirea lor este varza

    Reply
    • uie_fritz says:
      August 14, 2020 at 3:48 pm

      usr = caz de targa cu perfuzii in cap si camasa lunga

      Reply
    • ZORRO says:
      August 15, 2020 at 9:24 am

      Si tu esti praf, praf

      Reply
  17. Leninistul cenzurat says:
    August 14, 2020 at 3:00 pm

    Multumesc ftitzilor de aici pentru cenzura. Asa vreti sa castigati?

    Reply
  18. Mircea says:
    August 14, 2020 at 3:14 pm

    Mare e gradina Domnului, acum ca a venit unu mai spalatel si ceva mai articulat in vorbire si care toarna pe banda promisiuni electorale e toata lumea extaziata. Forma fara fond, omul n-a facut nimic niciodata, nu s-a remarcat niciodata cu nimic, nu a condus niciodata o institutie sau macar o mica afacere, absolut nimic nu-l recamanda ca ar fi capabil sa faca ceva, nimeni nu stie nimic despre el in afara de ce spune el despre el. Sunt convins ca daca printr-o minune ajunge primar, la final de mandat se va declara invins de sistem, de oamenii rai de la Bucuresti si din primarie. Mai trist este ca nici ceilalti cadidati nu sunt mai presus.

    Reply
    • Ovidiu says:
      August 14, 2020 at 4:06 pm

      Buna ziua Stefan Sandu PNL :)))))
      Chiar nu aveti nimic de facut, doar stati pe net si comentati? 😀

      Reply
    • cepefeu says:
      August 14, 2020 at 4:14 pm

      De ce nu candidezi tu? Despre tine cate se stiu?

      Reply
    • Dan says:
      August 15, 2020 at 12:24 am

      De acord cu, comentariul d-voastra.

      Reply
    • Vreau o țara ca afară ! says:
      August 15, 2020 at 3:04 pm

      F.f.f bine sesizat. Mai bine ar face domnii j telectuali apeluri sistinute catre justitie si procurorii lași, altii complici la coruptii, sa curete partidele de corupti si sifonarea banul public. Asa s ar prime i clasa politica de la sine si ar arama e si mai multi bani la buget ptr proiecte utile comunitatii,nu furaciuni. Ar putea rasari si oameni mai de calitate atit la PNL cat si PSD. USR intai sa dovedeasca timp de um mandat in admin.locală ce poate. Ei n-au nici macar un consilier, dar vor direct sa puna primarul…Poate chiar cuanoritate im consiliu,nu?! ce gluma buna!

      Reply
  19. uie_fritz says:
    August 14, 2020 at 3:47 pm

    mai nou intelectualii sunt NEO MARXISTI? VOTATI FRITZ pentru TIMISOARA CAPITALA GAY si programul PRIMUL GAY IN CASA TA

    Reply
  20. Adrian says:
    August 14, 2020 at 4:00 pm

    Care intelectuali domnilor? Timișoara de peste 30 de ani votează cu ochelari de cal. Societatea Timișoara este o societate de securiști nu de intelectuali și nici de um apolitici. Acești intelectuali, ar vita pe oricine li se ordonă, iar USR o sa le dea plăcuțe suedeze, că di PNL, PDL, etc.!

    Reply
  21. Vasile Moraru says:
    August 14, 2020 at 4:07 pm

    Fritz e pro LGBT. Va convine asta?

    Reply
    • mira says:
      August 14, 2020 at 5:31 pm

      Da.

      Reply
    • UnaLBGTQ+ says:
      August 14, 2020 at 5:37 pm

      Aveti dreptate… Eu zic sa ramanem in evul mediu si sa ardem oamenii pe rug pentru lucruri pe care le fac intre cei 4 pereti ai casei lor… Sigur sunt vrajitoare…
      Doar constrangerea si regulile facute sa promoveze roboti care nu gandesc pentru ei insisi sunt cele mai importante caracteristici ale unei societati dezvoltate, nu?…
      /s

      Reply
      • uie_fritz says:
        August 15, 2020 at 6:41 pm

        ma doare-n fritz ce faci tu intre cei 4 pereti inchiriati, de ce vrei sa faci dintr-o exceptie o regula?

        Reply
    • Frizerița says:
      August 14, 2020 at 11:30 pm

      Clar ca nuuuuu!!!!!!!! Nu vrem parade gay pe strada!! 🤮👎

      Reply
  22. Vijaica Ion says:
    August 14, 2020 at 4:12 pm

    Personal cred că e o greșeală să ne concentrăm asupra unei persoane atunci cînd căutăm un ,, bun gospodar “.
    Cred că ar trebui sa lărgim aria de căutare în țară și în afara țării .
    Sunt sigur că mulți Timișeni și nu numai au vizitat țara vecină Ungaria .
    Satele , comunele și orașele lor au avut și ele ,că și la noi, alegeri în toți anii anteriori cu lupte democratice între formațiuni politice dar odată trecute alegerile , gospoadarii odată validați de alegători au cirmuit comunitățile în așa fel încît localitățile și terenurile agricole , drumurile , autostrăzile arată că sunt oameni ,,GOSPODARI ”
    Iată de ce aș gîndi că este oportun să căutăm gospodari in rindul maghiarilor din orice localitate românească și să facem un experiment de patru ani
    Ce avem de pierdut ?
    Patru ani ?
    Am pierdut foarte multi ani pina acum acordind încredere unor oameni care erau împinși in fața de formațiuni politice și care nu au confirmat
    Cred sincer că orice candidat care are în spate o formațiune politică – indiferent de orientare – ar trebui ignorat din partea votanților .
    Orientarea ar trebui sa se facă după contribuția personală de pina acum a candidaților la nevoile localităților in care trăiesc .

    Reply
    • Mircea Eliade says:
      August 14, 2020 at 9:22 pm

      Cam asa. fiecare cu mintea lui sa caute primarul care ii apara interesele personale. Efectul de turma nu este caracteristic intelectualilor ci ” meselor”

      Reply
    • Kata says:
      September 6, 2020 at 4:26 am

      @vijaica
      Asta facem doar ca nu cu ungur ci cu neamț! Ca neamtu ii si mai bun 🙂

      Reply
  23. ghita says:
    August 14, 2020 at 4:15 pm

    nu concentram niciun vot catre nimeni!

    Reply
    • Logica-nema says:
      August 14, 2020 at 5:40 pm

      Ok, deci Timisoara o sa aiba atatia primari cat candidati… Sau ne place de Robu si sustinem ideile sale crete facute fara aprobare?

      Reply
  24. Sergiu says:
    August 14, 2020 at 5:15 pm

    Această scrisoare pare ca și cum intelectualii au simțit miros de sânge (adică au văzut sondaje de opinie) și acum ies toți la atac.
    Cumva să se asigure că sunt de partea taberei câștigătoare.
    Ceea ce nu e neapărat nobil, dar nu e nici atât de grav, atâta timp cât o fac din sinceritate și fără să aibă ulterior vreo pretenție de la tabăra câștigătoare.

    Dacă într-adevăr e să se întâmple acea schimbare de paradigmă pe care o visăm cu toții, sper din tot sufletul să se facă fără datorii pentru ajutoare electorale cum este această scrisoare.

    Reply
    • Nonsemnatar says:
      August 14, 2020 at 7:38 pm

      Sergiu, tu ai avea dreptate daca n-ai fi constatat ca, cu putine exceptii, majoritatea n-au facut politica. Mai mult dupa 1990 nu au fost “inregimentati” la niciun partid. Mai ai timp sa verifici.Cineva trebuie sa rupa “lantul continuitatii” in hotie, declarandu-te in acelasi timp “neprihanit”, de-ti vine sa te intrebi: unde sunt banii macar aia prezentati in DECLARATIILE DE AVERE. Te pomeni ca neprihanitul primar si-a donat averea la azilurile de copii orfani sau la azilurile de batrani.

      Reply
      • Sergiu says:
        August 15, 2020 at 11:23 am

        Ok, am sa verific cand imi permite timpul. Dar eu nu vb neaparat de apartenenta la un partid sau de facut politica.
        Eu vb mai degraba despre functii in aparatul bugetar care se numesc de catre administratia locala.
        Tare nu mi-ar placea sa vad nume din aceasta lista in astfel de functii dupa alegeri…oricat ar fi de potriviti si profesionisti oamenii in domeniile lor, tot a nepotism ar arata. Pentru mine, cel putin…

        Reply
        • solo says:
          August 15, 2020 at 5:10 pm

          Asa cum reiese din ce-am spus mai sus, eu cred ca 8 ani, cat a fost primar Robu, i-au fost suficienti sa arate ce poate. E cazul sa se schimbe generatiile. Pana si ROBU stie si crede in asta. Tu crezi ca un om normal la cap si-ar vopsi parul si ar umbla cu plete dupa ce esti bunic, trecut de 65 de ani? Nu! El vrea sa para tanar. Evident ca-n mintea lui a fi tanar inseamna a te purta ca-n anii ’65-’70. Acolo a ramas el.

          Reply
          • Sergiu says:
            August 16, 2020 at 11:29 pm

            Scuze ca o spun direct dar daca se pare ca suntem intr-un dialog deci sa tii cont ca: eu nu vreau sa discut deloc de actuala administratie. Tot ce am scris eu se refera la cei ce se aliniaza in spatele unui posibil nou primar. Eu doar despre asta doresc sa discut. Eu daca votez sa se schimbe primarul, vreau sa vina fara oameni aliniati in spatele lui. Deci fara datorii. Sper ca este clar. Daca USR+ isi face datorii in aceasta campanie electorala, si scrisoarea aceasta este cel mai flagrant exemplu pentru mine, atunci nu am nici un motiv sa ii votez.
            Eu nu votez nici vopsea de par, nici varsta, nici nationalitate, nimic superficial de genul acesta. Eu votez principii. Si scrisoarea aceasta a intelectualilor este pentru mine cea mai descurajanta actiune pe care am vazut-o de peste un an de cand urmaresc IN DETALIU ascensiunea politica a lui Dominic. Sincer imi pare rau pentru el pentru ca personal nu cred ca isi doreste sa castige asa. Si spun asta cunoscandu-l personal. Ce-i drept ca mirajul puterii schimba oamenii foarte rapid, deci e posibil sa nu fiu la curent. Dar vreau sa fie un lucru clar: orice optiune are oricine la vot, asta nu il face superior sau inferior oricarui alt om. Si daca cineva spune altceva, atunci ACEL CINEVA este inferiorul.

  25. george says:
    August 14, 2020 at 5:54 pm

    Sper ca dl. Fritz sa se dezica cat mai repede de acesti “intelectuali” daca vrea sa aiba vreo sansa. Acesti “intelectuali” sunt tot aia care au aplicat comprese calde, cu limbutele lor, lui Basescu acum ceva timp si care au ridicat in slavi alta ciuma pe timpul ala si anume ciuma portocalie. Acesti “intelectuali” au creierii imbibati din tinerete de tot felul de substante, dar cel mai pregnant de alcool si cu toata consideratia pentru aceste placeri ale lor insa ei nu reprezinta adevarata intelectualitate. Ei sunt doar niste vesnici sugagi de fonduri publice si de marunte sinecuri. Spuneti public mai draga “intelectualilor” listati in articolul de mai sus care dintre voi nu a beneficiat de sinecuri? Raspunsul e ca niciunul si cel mai mare sinecurist dintre toti e dl. Vasile Popovici pe care nu l-a recomandat pentru cariera diplomatica decat “vocea si talentul” el neavand nici un fel de studii de profil. Restul sunt niste tristi pe care i-a cam batut bunul Dumnezeu destul… Dupa ce au lins atatea posterioare, e periculos pentru posteriorul d-lui Fritz, fiindca limbile semnatarilor nu sunt septice.

    Reply
    • @George linau la ma-sa says:
      August 14, 2020 at 7:31 pm

      Mai George, tu n-ai lins-o decat pe ma-ta de-ai devenit atat de caustic.

      Reply
    • unul says:
      August 15, 2020 at 8:26 am

      Sa intelegem ca nu sunt “elitistii”Timisoarei,ci etilistii ei,mister George .

      Reply
  26. Sandu says:
    August 14, 2020 at 6:36 pm

    Eu am încercat să semnez ,locuiesc la Nürnberg și nu am reușit .

    Reply
    • JUSTITIARUL says:
      August 14, 2020 at 7:55 pm

      Domnilor nu inteled de ce-l votati pe Fritz nu va-ati saturat de Iohanis ,slugoiul lui Merkel.De ce Fritz sau doriti,drepturei la poponari sau educatie sexuala precoce la copi care nici macar n-au ajuns la virsta adolescentei.FRIRZ INSEAMNA SODOMIE asta vreti pentru timisoara ???

      Reply
      • Igitur says:
        August 15, 2020 at 10:38 am

        Tare-mi place de tine JUSTITIARULE! Cum poti sa-ti arogi asemenea calități cand tu esti un analfabet! Mars la scoala!

        Reply
    • ZORRO says:
      August 15, 2020 at 9:27 am

      Mai incearca ,se poate, am semnat eu!!

      Reply
  27. Anonim says:
    August 14, 2020 at 7:43 pm

    Mai il pupați mult in cur pe friț ăsta? Alți candidați nu există la voi? Numa proștii îl vor vota pe friț… Bour oricum nu mai poate candida pentru că e cercetat penal!

    Reply
  28. Adi says:
    August 14, 2020 at 7:46 pm

    Gresiti.
    Singurul candidat viabil, care nu va fi prostit de lipitorile din primarie este Adrian Orza. El este singurul capabil sa puna frana practicii de sabotare din interior.
    Viitori consilieri (multi) ai USR nu vor putea face nimic impotriva amgajatilor rauvoitori, habar nu au administratie sau legislatie administrativa.
    Acest comportament a fost inceput cam prin 2010, cand toti sperau ca PDL va aduce o noua majoritate si isi vor face de cap.

    Si inca isi fac, 10 ani dupa aceea!

    Conducerea centrala a USR lasa de dorit.
    Viitorii alesi locali sunt extrem de aroganti: ” Noi detinem adevarul, singurul si sublim, daca credeti altceva nu aveti dreptate sau tineti cu PSD!”. Parca am mai auzit asta si la PSD?
    Nu cedeaza niciodata, au impresia ca lor li se cuvine totul.

    Reply
  29. Ciolac Grigore says:
    August 14, 2020 at 8:26 pm

    CE FAPTE ! DOAR CIRC SI GARGARA IN REST NIMIC ! CER DONATII !!PENTRU CE ?? VAI DE EI !! FERITIVA IN A VOTA UN ASEMENEA CANDIDAT !

    Reply
    • Ale says:
      August 17, 2020 at 3:47 am

      Pacat ca multi il sustin. Cu toate ca aia care strangeau semnaturi pt USR in centru stateau pe lega,n-au strans nimic si stateau cu mainele “in cur”. Sper sa nu castige asta,ca ne ducem naibii de tot…

      Reply
  30. Gargara de serviciu says:
    August 14, 2020 at 10:24 pm

    Bogdănel Marta, nu vei fi dat mătăluță titlul, dar apare sub semnătura matale. Numai un dobitoc poate crede (și pe asta s-a mizat) că toți intelectualii Cimișoarei ar vota pentru acest Friț scos din mânecă numai (cică) este neamț. Că ce altă „calitate” dovedită ar avea? Ne-am fript cu unul, ne ajunge. Da, o fi fiind frițul alegerea SRI, STS, SPP, RATT, Telpark, Teldrum, Teleșpagat etc. etc., dar nu-mi spune bre, Bogdănele, pe cine să votez. Ies acum în față niște nima-n drum, autodeclarați „intelectuali” și, gata, timișorenii se iau după acești berbeci. Lumea nu s-a blocat la 11 martie 1990, când cu proclamația. Aceiași gargariști.

    Reply
  31. Neoanonim says:
    August 14, 2020 at 10:50 pm

    E simplu, vreti schimbare la primarie, votati Fritz si USR, doriti ca Robu sa ramana, votati Robu si PNL. E un singur tur, ori-ori. Orice alt vot pentru altcineva, PSD, UDMR sau vot anulat etc e un vot pentru Robu, care parca avea 10 procente peste Fritz cand au facut sondaj, restul nici nu au sanse pe municipiu.
    De asta oamenii care vor sa scape de Robu il propulseaza pe Fritz, e o miscare anti-Robu, mai degraba decat o simpatie pentru USRisti si Fritz sau paradele gay, Pride, adoptiile gay promovate de USRristi la nivel central prin Barna. E evident ca la aceste alegeri alta sansa de schimbare nu exista, ca va place sau nu, e singura optiune care are sanse, minime dar are.

    Reply
    • Marius says:
      August 15, 2020 at 12:50 pm

      Trist, dar adevarat!
      Cel putin la aceste alegeri.

      Reply
  32. Agag says:
    August 14, 2020 at 11:27 pm

    Iti dai seama.. au semnat 450 de anonini “intelectuali” iar noi hai sa srim si noi dupa ei. Mentalitate de turma.
    Cica Timisoara europeana. Oriunde in Europa faceati asa o mascarada nu va mai salutau oamenii pe strada.
    De parca noi restul santem prosti si nu putem gandi.
    Au semnat IT-isti… iti dai seama?
    Adica niste obositi de raspund la telefoane si fac customer support, 90% din ei. Mega it-isti, mega intelectuali.

    Reply
    • niccolo says:
      August 16, 2020 at 6:32 pm

      Si eu lucrez in industria software (nu ma regasesc in sintagma de IT-ist) si am vazut cateva nume in lista cu care nu m-as asocia sub nici o forma. Nu generaliza si nu injura pe toti din industria software fiindca imi place sa cred ca majoritatea suntem oameni normali la cap. Sunt si printre noi, statistic, o minoritate de “avantati” care au numai idei dar niciodata nu le pot pune in practica. Asa e si cu sustinerea lui Fritz…acest proiect este mort in fasa si nu va avea nici o finalitate. USR este din pacate o gluma sinistra din momentul in care au fost invitati la guvernare si au refuzat pe motiv ca se vor eroda politic. Asta ca sa nu mai vorbim de molusca de Barna 🙂 Astept sa ma contraziceti daca aveti cu ce.

      Reply
  33. Fritz?Hai schitz says:
    August 14, 2020 at 11:28 pm

    Usr-istii nu-s aia ce promoveaza poponarismul si tot felul de anormalitati impuse pe plan mondial de neo-marxisti?Cu ciumetii astia nu votez nici daca-mi paveaza strada-n aur.

    Reply
  34. RaduD says:
    August 15, 2020 at 10:12 am

    Un grup de intelectuali români adică un grup de tovarăsi din Societatea Timișoara. E în ordine băieți nu ați mai evoluat!

    Reply
  35. dodug says:
    August 15, 2020 at 10:23 am

    dacă s-a ajuns la faza “un grup de intelectuali își expriă aprecierea prentu…” înseamnă că jocurile sunt gata? Nasol pentru #oameninoi

    Reply
    • Je says:
      August 16, 2020 at 2:01 pm

      Betiva aia de Monica Macovei a semnat? La cat a denigrat scursura asta tara, oare un ntelectual de frunte

      Reply
  36. Triaj de prosti says:
    August 15, 2020 at 11:16 am

    Cum sa fi intelectual daca nu esti intelectual… fara nazisti si legionari! Fritz are tot respectul meu, pentru ca e un om extraordinar.. dar nu are stofa de primar si face parte din partidul cu Ciolos si Caramitru junior. Nein nein nein !

    Reply
    • solo says:
      August 15, 2020 at 4:41 pm

      Vezi amice ca pici primul la triaj. Tu nu esti intelectual! Esti un analfabet! Sa FII se scrie asa cum vezi. Ar fi cazul sa mai citesti ceva inainte de a te apuca de scris.

      Reply
  37. Camelia Pavel says:
    August 15, 2020 at 11:34 am

    O schimbare on bine pt Timisoara.

    Reply
  38. Marian says:
    August 15, 2020 at 11:52 am

    O dată la patru ani, apar oportuniști în ploaia electorală. Trei ani și-au cultivat exclusiv statutul personal. Vreun voluntariat? Vreo inițiativă care să sensibilizeze țara? Vreun sacrificiu în numele unei idei? N-am auzit! În schimb, am auzit de bani mulți pentru capitala europeană a culturii, destinați, desigur, unor intelectuali.
    Este ușor să stai pe margine, la tribună, și să fluturi o pancartă; mai greu este să intri pe terenul concretului, că s-ar putea să fii și cotonogit, ceea ce nu se face pentru un intelectual.

    Reply
    • solo says:
      August 15, 2020 at 4:36 pm

      Mariane, ai luat-o razna rau, adica bati campii intrand pe “terenul concretului” si lovindu-te la cap de meandrele lui. Asta asa, ca sa vezi si tu cine ti-a umplut capul cu “meandrele concretului”. Te-a sensibilizat mult Iliescu! De la tribuna cand fluturai pancarte cu : “nu ne vindem tara!”,”Coposu si ai lui sunt ciocoii neamului”!” Bravo! De 30 de ani faci umbra pamantului degeaba!

      Reply
  39. clar says:
    August 15, 2020 at 11:54 am

    Analfabetii cu frica de Europa normala sper sa ramaneti in continuare cu robu al vostru sa vedeti atunci lgbt ce face din voi cand o sa va puna borduri si in casa si o sa respirati numai betoane si noxe de la cotete vechi de 30 de ani.

    Reply
  40. Banater says:
    August 15, 2020 at 12:51 pm

    Banatul a fost o republică, efemera, deoarece Regatul Sârbilor, confrati cu cei din Vechiul Regat al României, au cucerit prin forță armata Banatul. În 1920 la conferința de pace populația germana din Banat și Backa un insistat în formarea unei confederații pe model elvețian. Doar cumetria româno-sarba a fost mai tare. Apropos Banatul poate și eventual Banaterland!!! Banatul de Timișoara și Vojvodina sarbeasca a fost o provincie imperială cu statut special cu supunere directa față de Viena!!! Regatul Ungariei luând administrația după dualism, și în aceste condiții Banatul păstrându-și o oarecare autonomie. Mica Viena, Kiss Becs Kleine Wien Mali Beč ect. si apropos din cele patru naționalități constitutive, maghiarii erau minoritari. Noi bănățenii nu avem nimic în comun nici cu România, nici cu Serbia, nici cu Ungaria… indiferent de naționalitate.

    Reply
    • hasmorocar says:
      August 16, 2020 at 6:25 pm

      Amice, ai gresit secolul:) extremistii de genul tau se mai regasesc astazi numai prin orientul mijlociu…

      Reply
  41. Petri says:
    August 15, 2020 at 2:20 pm

    Stiu, acum.o să-mi spuneți că tovarășul Nicolae e intelectual și că el e alesul: D :)))

    Reply
  42. Fritz sa facă inâi practică, dar NU PE NOI ! says:
    August 15, 2020 at 3:17 pm

    Fff bune observattile tale. USR cu ZERO experienta in vreo admnistratie locala, vrea sa conduca direct Capitala Banatului, taman cu unul si o echipa de aiuriti, cu tot atita experienta: ZERO !
    Orza era cea mai buna alegere ptr ei, deoarece are din plin, atit politica si afministratie. Dar arogantele securistilor cu afaceri de miliiane de la buget, gen Barna, Dragos Pislaru &co, nu are cum sa atraga oameni de valoare,decat plevușcă si niste aiuriti.

    Reply
    • Ian says:
      August 15, 2020 at 9:29 pm

      Prietene in primul rand este absolvent al unei facultati de administratie publica, iar in ultimi ani a fost seful de cabinet al fostului presedinte Kohler. Robu din pacate in 2 mandate nu a avut nici macar un proiect cu fonduri ue facut de el!

      Reply
      • george says:
        August 16, 2020 at 6:20 pm

        Prietene, in perioada in care Robu a fost primar, Primaria Timisoara a atras finantari europene in valoare de peste 750 milioane de euro. Sunt informatii publice, asa ca sa lasam minciunile deoparte. Daca spuneai ca Robu e grandoman, atunci da, eram de acord cu tine. Revenind la domnul Fritz, desi el este un om cu suflet mare, nu ma poate convinge ca se va descurca nici 4 ore in functia de primar al Timisoarei fiindca nu a condus in viata lui decat bicicleta. Cu parere de rau insa eu nu doresc sa mai fac experimente pentru urmatorii 4 ani cu un diletant ca si domnul Fritz si adunatura numita USR+. Ma uit la toti oamenii care reprezinta conducerea USR+ din Timis si raman stupefiat sa observ tot felul de frustrati si semidocti, nicidecum varfuri din corporatiile multinationale in care as fi putut avea incredere, pe baza experientei lor de conducere si de a gestiona bugete, oameni, situatii. In rest numai de bine!

        Reply
      • Monica says:
        August 16, 2020 at 7:40 pm

        Si ce a facut in calitate de consilier al unui președinte cu rol decorativ? Daca era consilier de a 7-a spita a dnei Merkel, mai discutam, dar atunci avea șanse! Așa, scuze but no interest!

        Reply
  43. Monica says:
    August 16, 2020 at 7:15 pm

    Nu e deloc necesar. Fiecare cu votul lui, si terminați cu prostiile! Cine e Fritz? Cine e Robu? Mai vedeti si alte optiuni, ca astea nu țin, nu la un timisorean get-beget.

    Reply
  44. Monica says:
    August 16, 2020 at 7:31 pm

    Era mult mai cinstit să spuneti “Nu votați Robu” decât să îmi spuneti cu cine sa votez. Și dacă privesc în istoria noastră destul de recenta, in general intelectualitatea română s-a cam făcut de kkt!

    Reply
  45. Sergiu says:
    August 16, 2020 at 11:44 pm

    O rugaminte pentru principalii actori politici care cu siguranta urmaresc comentariile de pe aceasta platforma:
    Voi vedeti diviziunea? Vedeti ura care se scurge din degetele oamenilor sub acoperirea anonimatului?
    Voi credeti ca veti putea construi ceva? Ceva frumos si adevarat care porneste dintr-o fundatie de ura ca aceasta?
    Voi vedeti un viitor?
    O campanie electorala se poate face oricum…
    Se poate si pierde dar jucand frumos. E un exemplu. E un ANTECEDENT.
    Si antecedentele sunt cele care.chiar schimba.mentalitati.
    Sincer sper sa nu castige Dominic. Imi este drag si chiar merita…dar nu vreau sa castige asa…cu ura…cu injurii si cu batjocura.
    Cred ca nici el personal nu isi doreste asta.
    Cu greu…cu mare.greu am sa votez impotriva lui, pentru ca vreau sa castige in…ceea ce cred eu ca.sunt termenii lui. Eu pot sa mai astept 4 ani, pentru ca astept de o viata, si nu depind financiar deloc de sistemul de stat. Si acest oras va fi mult mai pregatit pentru el…data viitoare.

    Reply
  46. Kata says:
    September 6, 2020 at 4:35 am

    Mie mi se pare rezonabil mesajul: daca nu avem doua tururi, trebuie sa consideram primul tur o finala si sa votam in consecință: Pt Robu sau pt cel care are cele mai mari sanse sa intre in finala alaturi de Robu. Dupa sondaje dar si dupa rezultatele ultimelor tururi de alegeri, candidatul USR+ este finalist, cine votează alt candidat in afara celor 2, votează degeaba.

    Reply
  47. Cele mai citite știri

    1
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    2
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    3
    Bombe din al Doilea Război Mondial descoperite în apropierea unei stații de autobuz
    4
    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER
    5
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    6
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    7
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    8
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    9
    „Sub Vălul Siguranței”, instalație realizată de un artist macedonean alături de copii refugiați din Timișoara
    10
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici