tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Primul magazin din regiune al brandului italian de fashion Liu Jo s-a deschis în Iulius Town Timișoara

Primul magazin din regiune al brandului italian de fashion Liu Jo s-a deschis în Iulius Town Timișoara

la 19 September 2019 18:32

Primul magazin din regiune al brandului italian de fashion Liu Jo s-a deschis în Iulius Town Timișoara

<p>foto: Iulius</p>
19 September 2019 18:32
Timișoara, 19 septembrie 2019: Odată cu inaugurarea Iulius Town Timișoara, pasionații de modă au acces la branduri în premieră pentru regiunea de vest a țării, dar și la noi concepte ale celor existente. Printre noutăți se numără Liu Jo, marca italiană de fashion dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor, în timp ce Guess își întâmpină clienții cu un format extins.
Scris de Catalin Velimirovici - Timișoara, 19 septembrie 2019: Odată cu inaugurarea Iulius Town Timișoara, pasionații de modă au acces la branduri în premieră pentru regiunea de vest a țării, dar și la noi concepte ale celor existente. Printre noutăți se numără Liu Jo, marca italiană de fashion dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor, în timp ce Guess își întâmpină clienții cu un format extins.

Trimite articolul

X

Liu Jo este situat la parterul Atriumului Iulius Mall Timișoara, parte integrată a Iulius Town, fiind o premieră pentru regiunea de vest a țării. Brandul se adresează femeilor moderne și sofisticate, care își reflectă naturalețea și rafinamentul prin garderobă.

Pe umerașele noului magazin sunt expuse piese vestimentare în tendințe, casual, business sport și luxury. Propunerile Liu Jo sunt definite prin croiuri actuale și materialele fine, fiind opțiunea celor care vor să aibă un aspect contemporan și seducător, în fiecare zi. În magazinul din Iulius Mall Timișoara este disponibilă și colecția de jeanși care au revoluționat piața de profil din Italia, prin inovația brandului de a pune în valoare silueta oricărei femei. Oferta Liu Jo include și o selecție de accesorii în trend, de la genți într-o varietate de modele și bijuterii chic, până la eșarfe și articole sezoniere. Pentru ținute complete, clientele pot opta și pentru încălțăminte, sport, casual sau de ocazie.

Brandul Liu Jo a fost fondat în Carpi, Italia, în 1995, de către frații Marco și Vannis Marchi. În prezent, Liu Jo are peste 400 de magazine monobrand și se găsește în alte peste 6.000 de magazine multi-brand, în 35 de țări, de pe patru continente. În România, Liu Jo este prezent cu trei magazine în Capitală și unul în ansamblul Palas Iași, proiect dezvoltat de compania IULIUS.

Și Guess, brand prezent în oferta de shopping a Iulius Mall Timișoara, a deschis, odată cu inaugurarea Iulius Town, tot la parterul Atriumului, un nou format, pe o suprafață extinsă și cu un concept modern. Guess înseamnă senzualitate, îndrăzneală, tinereţe, încredere în sine, distracţie şi socializare, colecţiile brandului adresându-se femeilor şi bărbaţilor.

Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraţilor Paul şi Maurice Marciano în Los Angeles. În scurt timp, această mică afacere, care a început cu producerea şi comercializarea jeanşilor, s-a transformat într-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce şi ceasuri, bijuterii şi parfumuri.

Guess este prezent în rețeua IULIUS cu trei magazine, în ansamblurile mixte Iulius Town Timișoara și Palas Iași, dar și în Iulius Mall Cluj.

Magazinele monobrand Liu Jo și Guess sunt operate în România, în exclusivitate, de societatea Unic Brands.

Iulius Town, dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, cea mai mare investiţie din vestul țării, în valoare totală de 442 milioane de euro, le oferă timișorenilor și nu numai cea mai mare suprafaţă de retail din afara Capitalei, cu 120.000 mp de retail şi 450 de magazine. Primul proiect mixt din vestul țării mai include: un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, un pol regional de business cu 100.000 mp de spații de birouri clasa A, trei săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, carusel pentru copii şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

(52503)

Trimite articolul

X
Taguri:
fashion ,
Guess ,
imbracaminte ,
Iulius ,
iulius town ,
liu jo ,
magazine ,
mall
0 Comentarii

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    CJT vrea să reabiliteze rețelele electrice ale Palatului Administrativ. Pune la bătaie 350.000 de euro
    2
    Târgul de Crăciun din Timișoara, promovat în patru țări: organizatorii mizează pe un nou record de turiști
    3
    17 vârstnici din căminele Lenauheim și Cenad, internați la Spitalul Municipal Timișoara
    4
    Descoperire șocantă: Hitler ar fi avut o boală genetică ce afectează dezvoltarea sexuală
    5
    Cycling ROSE, proiectul ce pune în valoare traseul Cortinei de Fier, traversează Timișul de la Lunga la Stamora Moravița, prin Timișoara
    6
    Caius Debucean, specialist în AI, premiat de Forbes: „Am învățat că trebuie să mă obișnuiesc cu eșecul dacă vreau să ajung la succes”
    7
    Primăvară în mijlocul toamnei. Concert multisenzorial, piane și spectacol-manifest la Filarmonica Banatul
    8
    RETIM reia activitatea în centrele de aport voluntar după o decizie a autorităților județene
    9
    FOTO. Centurile Timișoarei înaintează: Studii geotehnice în Nord, cercetări arheologice în Vest
    10
    Un bărbat din Timiș, reținut după un control de rutină în apropiere de Crai Nou. Avea un mistreț împușcat în portbagaj

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 20 decembrie 2025, în Timișoara?

    Eveniment

    FOTO. Mașină scăpată de sub control la intrarea în Remetea Mare. O femeie a fost rănită

    Sănătate

    17 vârstnici din căminele Lenauheim și Cenad, internați la Spitalul Municipal Timișoara

    Capitală Culturală

    Festivalul Lights of the Village de la Muzeul Satului Bănățean ajunge la final. Cine urcă pe scenă în weekend

    Ştiri din Timiș

    Enigma Plant - peste 20 de ani de tradiție, natură și inovație în suplimente!

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Avatar: Fire and Ash”, un nou capitol din saga lui James Cameron

    Ştiri din Timiș

    VIDEO. Pentru al 32-lea an la rând, Alaiul Colindătorilor a animat zona centrală a Timișoarei

    Ştiri din Timiș

    Cum alegi soluția ideală pentru încălzirea locuinței

    Lugoj

    FOTO. Noul internat al Centrului pentru Educație Incluzivă „Alexandru Roșca” din Lugoj, aproape de deschidere

    Lugoj

    FOTO. Aquatim începe spălarea rețelei de apă din Lugoj. Primele teste, realizate cu succes
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici