Troleibuzul ajuns marți la Timișoara plecase de la mijlocul săptămânii trecute spre Timișoara. Acesta are o capacitate de transport de până la 100 de pasageri, dintre care 34 pe scaune. Viteza maximă este de 80 km/h, iar autonomia este de până la 40 de kilometri.
„Jumătate dintre timișoreni folosesc deja transportul public pentru deplasările lor în oraș, un semnal clar că investițiile în modernizarea flotei încep să dea rezultate. Avem o creștere de aproape 20% în ultimii ani, iar asta ne arată că suntem pe drumul cel bun. Mai sunt pași de făcut, dar sunt încrezător că, în câțiva ani, transportul public va deveni principala opțiune de mobilitate în Timișoara”, a declarat primarul Dominic Fritz.

foto: PMT
Noul model de troleibuz include sisteme de siguranță, aer condiționat, încălzire în scaune, internet wireless, prize pentru încărcarea telefoanelor mobile și alte facilități.
Contractul cu turcii de la Bozankaya, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), a fost semnat în luna septembrie. Înțelegerea prevede livrarea a 8 troleibuze de 12 metri și 25 de troleibuze articulate de 18 metri. Cele 25 de troleibuze de 18 metri costă 78,3 milioane de lei, iar cele opt de 12 metri lungime – 20,3 milioane de lei, sume fără TVA.
Trimite articolul
Xautoritatile romane au auzit de ROCAR? sau acolo nu e mita….
-
Ai auzit, cumva, că nu mai există de vreo câțiva (mulți) ani?
-
Tu ai auzit de licitatie? Oricum, Rocar a dat faliment acum peste 20 ani, din cate am citit eu.
-
Roman in loc de Rocar. Au autobuze, troleibuze pe care statul roman nu le cumpara…
-
-
Rocar au auzit de licitatii?
-
Rocar e istorie demult prietene. Putea eventual să se prezinte la licitație Astra Bus cu modelul lor de troleibuz, la fel ca și la viitoarele autobuze electrice pot liniștiți să se prezinte ATP Bus și Eurobus Diamond
Tot galbene🤬🤬🤬🤬
-
Și ce e dacă sunt galbene, e mai bine cu alea vechi ? Sunt practic pe gratis, ca doar finanțează UE. (Aia care ne exploatează…)
-
Atat suntem de sclavi ca ne finanteaza autobuze, tramvaie, firobuze, spitale, scoli, centuri, pasaje, autostrazi, cai ferate.
Dar putin e patriot, razboiul din Ucraina nu exista si Macron ne baga in razboi. -
dap, hai sa vedem cat din banii produsi in Romania raman aici si cati “fac picioare” peste granita. ce zici, esti in stare? evident ca nu. nici macar despre cum “functioneaza” fondurile europene nu cred ca esti in stare sa ne explici ceva. ironia ta ieftina e dovada ca nu prea intelegi cum functioneaza lumea.sau esti unul din beneficiarii exploatarii, poate chiar vreo sluga platita sa rostogoleasca o anume placa pe net. sau esti unul atat de credul incat ai “pus botul” si la vaccinul sigur si eficient, atat de eficient incat ti-era frica de nevaccinati, nu? in orice caz, se vede ca esti userist.
-
eu unul cred ca tu, ‘gogu’, Prajitul et al sunteti cei platiti sa fiti anti orice sistem e la putere :))
PS: am avut guvid si mi-am dat de 3 ori cu Pfizer, tot astept sa mor, dar sa fiu al naibii ca sunt ca tancul
-
-
-
Este perfectă culoarea nu vă mai prostiți, e foarte vizibil în trafic fără să-ți ardă retina
-
Da, galbene, asa cum erau “pe vremuri” tramvaiele in Timisoara.
Pentru tine conteaza mai mult culoarea decat confortul?
O intrebare , de ce are actibilturile alea pe geam?
-
Ceva branding al orașului pe care eu cel puțin n-am văzut să-l fi anunțat cineva în vreun fel. Cam oligofren oricum.
-
dap, deoarece trebuie sa asociezi in subconstient culorile galben negru cu Timisoara. de ce se doreste asta? pentru ca unora le place sindromul Stockholm, intelegi ce zic?
-
Nu înțelegem, iartă-ne, suntem sclavi fără școală, am auzit numai de sindromul Moscova, foarte agresiv la unii ca tine.
-
-
Ca să se poată ascunde aia la care le e rușine că merg cu stpt-ul
Sper sa nu intre vreunul cu un cazan de 200 E sa faca o paguba de mii de Euro.