tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Primăria Timișoara modifică iar programul cu publicul. Cititor Tion: La call-centerul PMT nu răspunde nimeni

Primăria Timișoara modifică iar programul cu publicul. Cititor Tion: La call-centerul PMT nu răspunde nimeni

De Erika Iszlai
la 18 August 2021 16:22
6 Comentarii

Primăria Timișoara modifică iar programul cu publicul. Cititor Tion: La call-centerul PMT nu răspunde nimeni

foto: facebook/ Primăria Municipiului Timișoara
18 August 2021 16:22
Programul de lucru cu publicul la Camera 12 din Primăria Timișoara va fi modificat de luni, 23 august, în contextul „digitalizării serviciilor publice și prezenței mai reduse la ghișee”. Pe de altă parte, call-centerul PMT pare să nu mai funcționeze. Un cititor Tion spune că nu reușește să intre în contact cu funcționarii prin numărul de telefon pus la dispoziție pe site, care „efectiv nu funcționează (nu suna nici măcar ocupat)”, iar la call center nu a răspuns nimeni timp de o oră și jumătate.
Scris de Erika Iszlai - Programul de lucru cu publicul la Camera 12 din Primăria Timișoara va fi modificat de luni, 23 august, în contextul „digitalizării serviciilor publice și prezenței mai reduse la ghișee”. Pe de altă parte, call-centerul PMT pare să nu mai funcționeze. Un cititor Tion spune că nu reușește să intre în contact cu funcționarii prin numărul de telefon pus la dispoziție pe site, care „efectiv nu funcționează (nu suna nici măcar ocupat)”, iar la call center nu a răspuns nimeni timp de o oră și jumătate.

Trimite articolul

X

Programul de la Serviciul Relaționare Cetățeni, celebra Camera 12 din Primăria Timișoara, fusese stabilit la 12 ore, în intervalul orar 8-20. Începând de luni, 23 august, acesta va fi modificat, astfel:

  • luni, miercuri, joi, vineri: 8:30 – 16:30
  • marți: 8:30 – 20

Schimbările vin în „contextul digitalizării serviciilor publice și prezenței mai reduse la ghișee”, spun reprezentanții PMT.

„Primăria Timișoara a pus la dispoziția cetățenilor mai multe oportunități prin care pot transmite online solicitări, pot primi răspunsuri, precum și diferite documente, fără a se mai deplasa la sediul instituției”, spune aceeași sursă.

Oficialii instituției de pe C.D. Loga nu specifică însă ce înseamnă „mai multe oportunități”, dar pe pagina de internet a PMT găsiți ce formulare se pot depune online. Există și o pagină de sesizări, iar municipalitatea are și o aplicație de mobil numită „Primăria Timișoara”, tot pentru sesizări. Programul cu publicul al PMT a fost modificat ultima dată în noiembrie 2020, când primarul Dominic Fritz a anunțat că se va lucra în două schimburi.

Call-centerul, în aer. Cititor Tion: „Aparent, primăria s-a mutat pe Facebook”

În timp ce primăria anunță schimbarea programului de lucru cu publicul pentru că prezența este mai redusă la ghișee și „în contextul digitalizării”, un cititor Tion atrage atenția că cine vrea să-i pună o întrebare verbală vreunui funcționar din PMT trebuie să se înarmeze cu foarte multă răbdare.

În era digitalizării, cititorul nostru spune că nu poate da de primărie nici la numărul de telefon – 0256-408-300. La call center a stat chiar 90 de minute, așteptând ca cineva să-i răspundă, după ce robotul îi repeta că „angajații sunt foarte ocupați cu alte convorbiri”. A încercat chiar și faxul, dar acesta nici măcar nu s-a conectat, „cu atât mai puțin să răspundă cineva sau să primesc tonul de fax”, spune acesta.

„Sunt locuitor al orașului Timișoara, iar astăzi (n.r. – 17 august) m-am lovit cu o problemă ce ține de «normalitate». (Mai bine spus «civilizație», despre s-a tot vorbit în campania electorală, atât personal de către actualul primar, cât și USRPlus ca echipă locală).

Problema de «normalitate» la care mă refer este aceea de a intra în contact cu primăria via numărul de telefon listat pe pagina primăriei (0256-408-300) care efectiv nu funcționează (nu suna nici măcar ocupat), iar la «call center» (0256-969) nu a răspuns nimeni timp de o oră și jumătate (i.e. 90 de minute consecutive), timp în care am stat cu casca telefonului în ureche așteptând, iar robotul îmi repeta obsesiv să aștept căci angajații sunt foarte ocupați cu alte convorbiri… (Ca și detaliu, am încercat inclusiv numărul de fax, care și el la rândul lui nici măcar nu s-a conectat, cu atât mai puțin să răspundă cineva sau să primesc tonul de fax…)

Ca urmare, vă recomand să eliminați de pe site aceste două numere căci nu au sens, aparent primăria s-a mutat pe Facebook, unde mai nou trăiesc mai toți politicienii în ultima vreme…

P.S. Spre rușinea mea, nu am încercat să folosesc și tehnica mai sigură a «porumbelului călător»… Îmi cer scuze, însă am înțeles că au fost scoși în afara legii… Însă promit că voi încerca alternativa mesajului în sticlă trimis pe râul Bega…”, ne-a scris cititorul revoltat.

editor Dan Oancia

Trimite articolul

X
Taguri:
call center ,
camera 12 ,
primaria timisoara ,
programul cu publicul

6 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Cristian says:
    August 18, 2021 at 5:08 pm

    Asa nici macar cat stateau pana acuma la birou nu or sa mai stea, precum cainele in lant. Or sa ne raspunda de pe telefon, de la terasa sau in vacanta platita de prosti, prin taxele tocmai marite. Asta e digitalizarea marca friz si usr.. Ati sifonat deja zeci de mii de euro pe digitalizare si smart city si ne-am ales cu fix zero. donimic si sleahta asta de incompetenti vor lasa Timisoara cu inca un mandat in urma altor orase care in acest timp se vor dezvolta. La un an de mandat nici macar 1 (un) proiect nu s-a facut. Nici macar 1 (un) proiect pe fonduri europene nu a fost scris.

    Reply
  2. z says:
    August 18, 2021 at 5:31 pm

    pentru ce sa-i si suni? decat sa-i suni sa-i bagi in pzda ma-sii ce rost mai are?

    Reply
  3. Covid says:
    August 18, 2021 at 6:20 pm

    Va mai mira ceva ? Atâta timp cât suntem conduși de acești hoți și incompetenți, e firesc. Va propun SA NU UITAȚI la următoarele alegeri ! Nu de alta, dar măcar la următoarele alegeri sa votam un adevărat manager și gospodar ! Apropo, la eliberări buletine, nici acolo nu raspunde nimeni, deși am sunat la numerele de pe usa in plajele orare specificate. Acolo, alți incompetenți miserupisti !

    Reply
  4. ness says:
    August 18, 2021 at 8:41 pm

    PNListii jalnici plang dupa papagalul de Robu…un mare si orgolios nimeni, cu pretentii de bun primar !

    Reply
  5. Ionut says:
    August 18, 2021 at 9:27 pm

    Mai citati un “cititor tion”: nu raspunde absolut nimeni nici la sesizarile facute in aplicatia primariei sau pe site!! Asa ceva nu am mai patit de ani de zile. Cat era robu se raspundea macar, se deschideau, cineva le citea. Acum nici macar nu sunt deschise sesizarile cu lunile. De raspuns sau facut ceva pt rezolvare nici nu se mai pune problema.
    Intr-adevar la telefon nu ti se raspunde niciodata. Si asta e fara precedent. Pana acum raspundea o doamna, te transfera unde aveai nevoie. Ce s-a intamplat in primaria aia? Eu nu inteleg, chiar nimeni nu mai face nimic? Nimeni nu mai urmareste macar ca cineva sa faca ceva? Cat de greu e sa iei desfasuratoru la telefonu ala si sa vezi ca 100% din apeluri sunt nepreluate? Cat e de greu sa iei un raport cu toate sesizarile si sa vezi care in ce stadiu e?

    Reply
  6. Dorin says:
    August 20, 2021 at 11:12 am

    Cred că ar trebui inițiat o strângere de semnături pentru a incepe demiterea Primarului și a Consiliului Local Timișoara

    Reply
  7. Cele mai citite știri

    1
    Două zile libere pentru elevi și profesori în prima parte a lunii iunie. Ziua Învățătorului și Rusaliile aduc o nouă întrerupere a cursurilor
    2
    FOTO. Primăria Timișoara a demolat Pizzeria Poli. Lațcău: „Demolări se fac și în afara campaniei electorale”
    3
    Blocuri de locuințe și un hotel, în locul unui club și al unui showroom de pe Calea Aradului. Vor fi până la 14 etaje
    4
    VIDEO. Primăria Timișoara refuză recepția Pasarelei Gelu, la un an de la ultimul termen dat constructorului
    5
    FOTO. Demolare extinsă la Institutul Oncologic de pe Calea Torontalului. Terenul a fost curățat de bălării
    6
    Guban, fabrica timișoreană de pantofi care a scăpat de naționalizare. Sophia Loren, printre clienți
    7
    Șefii inspectoratelor școlare ar putea fi numiți politic, în timp ce pe ceilalți îi așteaptă concursuri de angajare
    8
    PROGRAM. Comunitatea din Moșnița Veche petrece de Rusalii la Rugă
    9
    Un centru religios rămâne fără teren, iar o fundație de pregătire profesională – fără clădire. Sunt ale primăriei și le folosesc gratuit
    10
    FOTO. Restaurant din Giroc, închis temporar și amendat pentru mizerie, insecte și produse expirate

    Cele mai noi știri

    Eveniment

    Vârstnică care hrănea pisicile și porumbeii, tâlhărită în Timișoara

    Turism

    Se reiau cursele cu bacul pe Dunăre între Moldova Nouă și Usije (Serbia)

    Capitală Culturală

    „Mezzotinta”: tânăra generație de artiști își expune lucrările la Muzeul Național de Artă Timișoara

    România

    Raportează terenurile cu deșeuri și ambrozie, ajută natura și câștigă. Concurs Național lansat de Let’s Do It, Romania!

    România

    „Schimb” de inimi. O fetiță de 10 ani a primit o nouă șansă la viață de la un băiat de 9 ani, sportiv din Oradea

    România

    Catalogul electronic, accesibil tuturor școlilor începând din această toamnă

    Ştiri din Timiș

    Cinci oferte pentru proiectarea și execuția lucrărilor la Campusul Dual din Timișoara

    Eveniment

    Bărbat în stare de inconștiență, după ce a căzut de la înălțime pe Calea Stan Vidrighin din Timișoara

    Eveniment

    Incident feroviar între Făget și Margina. Un tren s-a lovit cu un camion cu lemne

    Ştiri din Timiș

    Firma care nu a mai terminat lucrările la Generală 30 „sabotează din nou investiția”, acuză Lațcău
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici