Consiliul Județean Timiș lansase pe 5 septembrie licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate al drumului de legătură dintre DN 6 Ghiroda și DJ 592 Albina, până la nodul de intrare pe autostrada A9. A pus la bătaie 691.900 de lei, fără TVA – adică 837.000 de lei sau 165.000 de euro, cu TVA –, iar până la termenul din 17 septembrie s-au înscris patru firme de proiectare:
- GEBES MPROJECT SRL (cu 3 subcontractanți);
- SERCOTRANS (cu 10 subcontractanți);
- RIA DESIGN CONSULTING SRL (cu un subcontractant);
- MEM PROJECT CONSTRUCT SRL(cu 3 subcontractanți).
Acum, CJ Timiș trebuie ca până pe 11 decembrie să facă evaluările și să desemneze oferta ce mai bună.
„Drumul de legătură va avea originea la intersecția cu DN 6, anterior intrării în localitatea Remetea Mare, asigurând, astfel, diminuarea traficului local de tranzit prin această localitate (evitarea aglomerărilor la orele de vârf şi diminuarea poluării). (…)
La punctul final, noul drum de legătură se va racorda la sensul giratoriu amenajat pe drumul județean DJ 592, la km 11+100, în cadrul obiectivului «Autostrada Timișoara – Moravița» , bretea nod rutier Albina”, se arată în caietul de sarcini al achiziției.
Noul drum va uni Ghiroda, Remetea Mare, Moşnița Nouă, Moşnița Veche, Bucovăț, Bazoşu Nou, Albina şi Urseni, asigurând și legătura cu municipiul Timişoara.
Proiectantul care va câștiga licitația va trebui să realizeze studiul de fezabilitate – cu studii geotehnice, topografice, hidraulice și hidrologice, de trafic, de mediu, arheologic și de relocare a utilităților –, în cadrul căruia să prezinte cel puțin două variante de traseu, dar și să se ocupe de partea de expropriere. Va avea șase luni la dispoziție.
Trimite articolul
XExcelent. Ce se mai aude cu noul drum de legatura cu autostrada A1 prin exteriorul Remetea Mare ?