Lucrările de reparații la carosabilul de pe DN 68A, cel care ține locul ultimei porțiuni lipsă din autostrada A1, au început în urmă cu două săptămâni, în paralel cu cele de tăiere și înlăturare a arborilor periculoși pentru siguranța rutieră. Antreprenorul care se ocupă de carosabil este Axela Construcții. La începutul acestei săptămâni, reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara precizau că lucrările respective vor mai dura doar câteva zile, iar cele de toaletare a arborilor, realizate de Ocolul Silvic Coșava, vor fi reluate la o dată ulterioară.
„În perioada 22-24 septembrie nu vor fi lucrări pe DN 68A Coșava – Coșevița (TM). Antreprenorul revine luni, 25 septembrie, pe acest sector pentru a finaliza lucrările și a închide șantierul”, au transmis joi, 21 septembrie, reprezentanții DRDP Timișoara.
Inițial, lucrările pe drumul dintre Coșava și Coșevița ar fi trebuit să se desfășoare timp de câteva săptămâni începând din 31 iulie, însă au fost suspendate la o zi după ce începuseră. Asta pentru că în prima zi se formaseră cozi kilometrice care au produs reacții negative din partea șoferilor care au trecut prin zonă.
Lucrări și pe alte drumuri din vestul țării
În această săptămână, potrivit anunțului DRDP de luni, s-au desfășurat lucrări și pe autostrada A1, între nodurile rutiere Margina și Traian Vuia, în zona CIC Țipari (km 425+550 – km 440+990, pe ambele sensuri, dar și pe DN 7, între Ilia și Deva și Milova și Lipova, și DN 58 Caransebeș – Reșița.
Joi, tot DRDP a mai anunțat că se circulă în condiții de șantier pe DN 69 Timișoara – Arad, în zona podului peste pârâul Bega Veche. Până în noiembrie, aici se vor executa lucrări de consolidate a podului, punându-se recent stratul de uzură și începând și montarea parapetului pietonal.
„Se circulă pe ambele sensuri, în condiții de șantier, cu limitare de viteză, în zona podului peste pârâul Bega Veche de pe DN 69 Timișoara – Arad. Reamintim că se execută lucrări pentru consolidarea podului. Ieri, 20 septembrie, s-a așternut stratul de uzură. În perioada următoare se va monta parapetul pietonal, iar pe timpul necesar pentru montarea parapetului direcțional se vor introduce temporar restricții pe jumătate de cale, circulația fiind dirijată cu semafor. Termenul de finalizare al contractului pentru consolidarea podului este luna noiembrie. Prin execuția lucrărilor se asigură sporirea capacității portante a podului și va crește durata de exploatare”, au precizat reprezentanții DRDP Timișoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!