tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
IULIUS – 20 de ani de experiență în regenerare urbană, cu proiecte de peste un miliard de euro

IULIUS – 20 de ani de experiență în regenerare urbană, cu proiecte de peste un miliard de euro

De T. Ex.
la 12 November 2020 11:40
1 Comentarii

IULIUS – 20 de ani de experiență în regenerare urbană, cu proiecte de peste un miliard de euro

12 November 2020 11:40
Deși are rădăcini încă din 1991, IULIUS este o prezență sub acest nume pe piața de real estate din 2000, atunci când inaugura primul mall din afara Capitalei, la Iași. Tot de atunci realizează cele mai ambițioase proiecte de regenerare urbană, care au devenit ancore pentru comunitate și surse de dezvoltare pentru orașe precum Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Suceava.
Scris de T. Ex. - Deși are rădăcini încă din 1991, IULIUS este o prezență sub acest nume pe piața de real estate din 2000, atunci când inaugura primul mall din afara Capitalei, la Iași. Tot de atunci realizează cele mai ambițioase proiecte de regenerare urbană, care au devenit ancore pentru comunitate și surse de dezvoltare pentru orașe precum Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Suceava.

Trimite articolul

X

Cum s-ar traduce în cifre impactul proiectelor IULIUS în comunitate? Sunt investiții de peste un miliard de euro realizate în România, dintre care aproximativ 750 de milioane reprezintă cele două ample proiecte mixte de revitalizare urbană – Iulius Town Timișoara și Palas Iași.

Pe segmentul retail, acolo unde s-a format inițial, IULIUS a dezvoltat în cei 20 de ani peste 300.000 de mp de spații pentru cumpărături, cu prezența a mai mult de 1.000 de branduri internaționale, producători autohtoni și concepte de entertainment.

Concepute pe formate mixte, proiectele IULIUS sunt deja repere și pe segmentul office, prin brandul United Business Center. Cu un portofoliu de 13 clădiri verzi și peste 152.000 mp, a ajutat la atragerea unor companii renumite în trei mari orașe ale țării – Timișoara, Iași și Cluj-Napoca. Dincolo de spații de birouri premium, United Business Center înseamnă o comunitate puternică cu peste 80 de sedii și mai mult de 15.000 de angajați. De altfel, proiectele IULIUS sunt echivalentul a mai mult de 20.000 de locuri de muncă, incluzând și celelalte funcțiuni.

Modelul de regenerare urbană mixtă implementat pentru prima dată în România în 2012, atunci când a fost inaugurat Palas Iași, a fost replicat ulterior la Timișoara. În vara anului trecut s-a inaugurat Iulius Town, cea mai mare investiție din real estate, de peste 442 de milioane de euro, realizată de IULIUS în parteneriat cu Atterbury Europe. Mall-ul operat în vestul țării încă din 2005 a fost completat cu funcțiuni office, noi concepte de retail și entertainment, dar și cu investiții în conectivitate și modernizarea infrastructurii, inclusiv prin crearea unui pasaj auto subteran.

Dezvoltat într-o zonă cu moștenire industrială, Iulius Town reprezintă acum districtul de business al regiunii, cu peste 50.000 mp de spații office premium, în care sunt prezente 30 de companii, cu peste 5.000 de angajați. Proiectul integrează și cea mai mare suprafață de cumpărături din afara Capitalei, de 120.000 mp, care aduce aproape de timișoreni 450 de branduri, restaurante și cafenele tematice, dar și numeroase opțiuni de petrecere a timpului liber. Iulius Town este un reper despre cum proiecte de o asemenea amploare se armonizează cu orașul și cum pot lucra în beneficiul comunității.

Grădinile IULIUS, bijuterii naturale

Proiectele IULIUS se remarcă nu doar prin faptul că integrează funcțiuni multiple, ci și prin aceea că acordă o atenție deosebită elementului verde. Grădinile sunt inima dezvoltărilor mixte, amprenta spectaculoasă, de culoare, care atrage și fidelizează publicul.

Grupul a investit sume importante – peste 15 milioane de euro – în parcurile din Iulius Town Timișoara, Palas Iași și Iulius Mall Cluj, care au fost amenajate de peisagiști renumiți din Italia, Germania și România.

„Proiectele IULIUS sunt concepte sustenabile, care transcend rolul lor funcțional și se armonizează identității comunităților din care fac parte. Sunt singurele proiecte care integrează grădini ample, aducând natura în mijlocul orașelor, între oameni. Dincolo de inserția verde în centrul proiectelor și de frumusețea lor, sunt adevărate spații pentru socializare, dar și scenele celor mai importante evenimente artistice. Reprezintă un motiv în plus să-ți petreci timpul în aer liber, îmbinând astfel plăcerea de a face cumpărături, lucrul la birou sau sarcinile cotidiene cu relaxarea pe iarbă, printre copaci. Au și un rol funcțional, acela de a asigura o conexiune prin natură cu orașul și de a înlocui impresia că intri într-un proiect închis”, spun reprezentanții IULIUS.

Proiecte deschise către public și oraș

Un alt element care diferențiază proiectele IULIUS îl reprezintă conceptele sustenabile integrate, care includ investiții în soluții de conectivitate și modernizare a infrastructurii rutiere și pietonale. Scopul este acela de a aduce proiectul mai aproape de oraș, de oameni.

Odată cu dezvoltarea Iulius Town Timișoara, de exemplu, a fost construit un pasaj subteran care străbate complexul și fluidizează traficul rutier în zonă. Pentru realizarea lui și lărgirea și modernizarea străzilor din proximitate, dar și pentru o clădire de utilitate publică de 1.100 mp, toate donate municipalității, IULIUS a investit 13 milioane de euro. Tot în Iulius Town sunt aproximativ 4.000 de locuri de parcare, supraetajate și subterane, pentru care au fost alocate alte 40 de milioane de euro.

„Gândim proiectele astfel încât să se plieze și pe principiile «walkable cities» și să răspundă unei dezvoltări durabile și sustenabile. De aceea, sunt alocate spații largi pietonilor și sunt asigurate conexiuni cu orașul prin alei și spații verzi. De asemenea, sunt gândite facilități menite să impulsioneze deplasarea cu mijloace alternative, cum sunt dușurile și vestiarele amenajate în clădirile de birouri și spațiile de parcare special alocate bicicliștilor”, au adăugat reprezentanții IULIUS.

Trimite articolul

X
Taguri:
Iulius
1 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. ghita contra :( says:
    November 12, 2020 at 1:49 pm

    Cat costa pe zi “regenerarea urbana”?

    Reply
  2. Cele mai citite știri

    1
    Gala Performanței în Învățământul Preuniversitar a avut loc la Timișoara. Peste 300 de elevi premiați
    2
    UPDATE. O fetiță a ajuns la spital după ce a fost înjunghiată de mama ei, la Timișoara
    3
    Primăria câștigă în primă instanță un nou proces cu proprietarii ștrandului No Name
    4
    Accident între un tramvai și o mașină în zona Dâmbovița. O victimă la spital și circulație dată peste cap
    5
    FOTO. Palatul Baroc, împodobit în premieră. Clădirea Muzeului Național de Artă va avea și iluminat festiv
    6
    Propaganda online pentru regimul comunist crește pe rețelele sociale, avertizează IICCMER
    7
    Bărbat de 39 de ani plecat în Belgia, căutat de poliție după ce a dispărut fără urmă de peste un an
    8
    Schimbare importantă pe linia 17. Troleibuzele vor ajunge până la Ștrandul Tineretului
    9
    Incendiu puternic la Remetea Mare. A cuprins două case și era să se extindă la alte locuințe
    10
    Proiecte majore de infrastructură pentru Remetea Mare: drum expres și pod nou peste Bega

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Primăria câștigă în primă instanță un nou proces cu proprietarii ștrandului No Name

    Ştiri din Timiș

    Ministrul Sănătății: Finanțare asigurată până în 2030 pentru Institutul Regional de Oncologie Timișoara

    Eveniment

    Incendiu la un autobuz cu peste 50 de pasageri, stins de pompierii din Sânnicolau Mare

    Ştiri din Timiș

    Campania „Străbatem munți și aducem zâmbete” aduce bucurie de sărbători copiilor și bătrânilor din sate izolate

    Ştiri din Timiș

    Timișoara, la un pas de București: Locuințele se dau în mai puțin de două luni, iar prețurile urcă. Este chiria o alternativă avantajoasă?

    Ştiri din Timiș

    De săptămâna viitoare intră în vigoare noul Mers al Trenurilor

    Eveniment

    Accident feroviar la Peciu Nou. Un tren a lovit un autoturism, însă toți cei implicați au scăpat fără răni

    Eveniment

    Un bărbat adormit și un iepure au fost salvați dintr-un apartament cuprins de flăcări în Timișoara

    Eveniment

    O oală uitată pe foc a provocat un incendiu într-un apartament din Timișoara

    Eveniment

    Zeci de articole vestimentare și produse cosmetice suspectate a fi contrafăcute, descoperite la Recaș
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici