tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
UPDATE. Interzis stânga pe linia de tramvai de lângă Catedrala Mitropolitană. A rămas doar o bandă spre Spitalul de Copii

UPDATE. Interzis stânga pe linia de tramvai de lângă Catedrala Mitropolitană. A rămas doar o bandă spre Spitalul de Copii

De Roxana Deaconescu
la 18 August 2021 11:40 Reactualizat la: 18 August 2021 14:57
27 Comentarii

UPDATE. Interzis stânga pe linia de tramvai de lângă Catedrala Mitropolitană. A rămas doar o bandă spre Spitalul de Copii

foto: facebook/Info Trafic jud. Timiș
18 August 2021 11:40 Reactualizat la: 18 August 2021 14:57
Reprezentanții Primăriei Timișoara nu le mai dau voie șoferilor să vireze stânga pe lângă Catedrala Mitropolitană, o măsură implementată încă din anul 2016, care a fost luată pentru descongestionarea traficului în timpul lucrărilor de la Pasajul Jiul. UPDATE. Reprezentanții primăriei explică de ce s-a renunțat la banda de pe linia de tramvai. Au făcut simulări de trafic
Scris de Roxana Deaconescu - Reprezentanții Primăriei Timișoara nu le mai dau voie șoferilor să vireze stânga pe lângă Catedrala Mitropolitană, o măsură implementată încă din anul 2016, care a fost luată pentru descongestionarea traficului în timpul lucrărilor de la Pasajul Jiul. UPDATE. Reprezentanții primăriei explică de ce s-a renunțat la banda de pe linia de tramvai. Au făcut simulări de trafic

Trimite articolul

X

Începând din luna decembrie a anului 2016, reprezentanții primăriei au amenajat o bandă suplimentară de viraj la stânga, pe linia de tramvai de lângă catedrală, spre Spitalul de Copii „Louis Țurcanu”, astfel că șoferii puteau face stânga pe două benzi. S-a decis acest lucru ținând cont de lucrările care s-au făcut la Pasajul Jiul.

Conform reprezentanților Direcției Tehnice din Primăria Timișoara, virajul la stânga de pe str. 16 Decembrie 1989 pe Bd. Regele Ferdinand (sensul de mers spre Spitalul de copii „Louis Ţurcanu”) se putea efectua de pe două benzi de circulaţie, astfel: o bandă de virare la stânga, cea existentă; a doua bandă, cea suplimentară, unde virajul s-a făcut de pe liniile de tramvai.

PMT anunța atunci că reglementările rutiere sunt temporare, până la finalizarea lucrărilor la Pasajul Jiul, dar s-a decis menținerea lor, pentru că s-a constatat că se circulă bine.

De miercuri, 18 august, banda suplimentară a fost desființată, atrage atenția un șofer pe grupul de Facebook Info Trafic jud. Timiș. Șoferii pot face stânga spre Spitalul de Copii „Louis Țurcanu” pe o singură bandă. Reprezentanții primăriei nu au anunțat modificările rutiere din zona catedralei.

UPDATE. Reprezentanții primăriei explică de ce s-a renunțat la banda de pe linia de tramvai. Au făcut simulări de trafic

Porțiunea transformată în bandă suplimentară pentru virajul la stânga încă din anul 2016 „nu era o bandă de circulație, ci o linie de tramvai și o stație”. Afirmația le aparține celor din Primăria Timișoara, care confirmă „deschiderea temporară a acestei rute” de către Comisia de circulație, pentru fluidizarea traficului auto pe timpul lucrărilor la Pasajul Jiul.

„Lucrările la Pasajul Jiul s-au încheiat în noiembrie 2017, ceea ce ar fi trebuit să însemne automat și desființarea acelei rute. Ea a rămas însă în vigoare, fără vreo altă decizie din partea Comisiei de circulație. Pe de altă parte, menținerea acelei rute pentru mașini îngreuna traficul tramvaielor, care de foarte multe ori nu se puteau opri în stația de la Catedrală, în dreptul refugiului pentru călători, sau erau nevoite să aștepte în spatele coloanei formate din cele câteva mașini care stăteau la semafor.

În aceste condiții, Comisia de circulație, din care fac parte și reprezentanți ai altor instituții în afara Primăriei Timișoara, a decis revenirea la starea anterioară acestei amenajări de șantier. Am efectuat și simulări de trafic care arată că nu vor fi probleme, acesta urmând să fie preluat pe breteaua care duce direct la strada Jiul”, transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.

editor Amalia Kui

Pe aceeași temă:

Banda suplimentara de viraj la stanga la Catedrala Mitropolitana pentru descongestionarea traficului

Trimite articolul

X
Taguri:
pasajul jiul ,
spitalul de copii
27 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. ion says:
    August 18, 2021 at 11:53 am

    “dar s-a decis menținerea lor, pentru că s-a constatat că se circulă bine”…
    PrimariaTM: ce mai putem strica in oras?

    Reply
    • Ion-official says:
      August 18, 2021 at 1:27 pm

      Ba, mi-ai furat numele.
      Știi cum se circula și mai bine?
      Dacă in loc de 100 mașini în trafic ar fi 100 oameni într-un singur tramvai care nu prinde 3 semafoare roșii din cauza mașinilor care blochează linia.
      Oricum majoritatea “șoferilor” stau pe telefon și nu sunt atenți la trafic, și de aici se face și mai mult trafic.
      Daca mergi cu mijloacele de transport în comun poți sta cât vrei pe Facebook și nu mai zice lumea că ești un bou. E foarte ușor.

      Reply
      • Nagy_Zoltan says:
        August 18, 2021 at 5:39 pm

        Doar ca tramvaiul nu o ia pe unde am eu ruta.

        Reply
      • ion says:
        August 19, 2021 at 3:40 pm

        sincer, ma cam doar “sa nu zic unde” de tramvaiele din timisoara. Alea infecte, puturoase si care urmeaza un orar pe care nici un copil de 2 ani nu l-ar intelege. Prefer sa merg cu bicicleta sau chiar pe jos, decat sa ma urc in vreun mijloc de transport din timisoara

        Reply
  2. Ionescu says:
    August 18, 2021 at 12:38 pm

    Era asa de fain cand virai la stg spre Spitalul de Copii. Pe bune, iar ne intoarcem la cozi interminabile… Fritzky, nu mai pupi tu votul multor timisoreni. Se parde ca am ratat si cu tine… M-as muta la Oradea sau la Cluj, unde totul merge ca pe roate, dar nu pot, suntem nascuti aici de 487 de ani – sunt ultima generatie care indura toate astea – cea dupa mine a plecat in Londra de multi ani… Bine era daca am fi plecat si noi, acum 15-20 de ani. Acum e prea tarziu. Tot am sperat ca va fi bine. Și-așa-i rău, și-așa nu-i bine!!!

    Reply
    • Cetatean says:
      August 18, 2021 at 12:58 pm

      Exact, nici votul meu nu-l mai prinde! Fritz… mare mare dezamagire!

      Reply
      • Mihai says:
        August 19, 2021 at 3:31 pm

        Nici eu si nimeni din familia mea nu va mai vota FRITZ – auf wiedersehen!!!

        Reply
      • Maria says:
        August 19, 2021 at 3:32 pm

        auf wiedersehen…

        Reply
      • anonim says:
        August 19, 2021 at 9:22 pm

        Plin orasul de oi usor de manipulat. Au fost bine scoliti la multinationale.
        Tot asa au luat multi tzapa cu Basescu si cu PDL minune.

        Reply
  3. ioDa says:
    August 18, 2021 at 12:50 pm

    o alta decizie proasta marca Fritz!…

    Reply
  4. deros says:
    August 18, 2021 at 12:54 pm

    De ce sa fie bine cand poate fi rau ?

    Reply
  5. Unul oarecare says:
    August 18, 2021 at 1:02 pm

    Din 2016 pina in prezent a fost bine nu erau cozi pina la pod ca sa poti vira la stanga.A venit DONIMIC FRITZ ca a fost bine dece sa fie bine???Ca in campania electorala au promis marea cu sarea acuma a ramas numai gustul amar ca am votat “GASCA”asta de USR.Ca in 11 luni numai abureli,minciuni si promisiuni fara noima asta am votat asta avem

    Reply
  6. Cit says:
    August 18, 2021 at 1:07 pm

    Efectul acestei idiotenii se va vedea cand incepe scoala. Deocamdata e perioada de vacanta/concedii

    Reply
  7. FritzKola says:
    August 18, 2021 at 3:33 pm

    Asta se intampla cand iei decizii, dar nu ai permis de conducere :))

    Reply
    • nelu says:
      August 19, 2021 at 3:34 pm

      Sa nu spui ca nu are permis de conducere?!?!?!?!?!? Pe bune??? Si l-am votat… – gata cu iluziile

      Reply
  8. Anti_vir says:
    August 18, 2021 at 3:47 pm

    Acest primar nu are de gand sa faca ceea ce trebuie ci doar ceea ce vrea el si incearca sa impuna asta cetatenilor. Este absolut ridicol ca i-a luat locul lui Robu care avea si el astfel de derapaje dat nu ajunsese chiar la nivelul actualului. Tare sunt curios ce studii au facut si mai ales cand. Nu cumva acum pe perioada de vacanta cand traficul este mai redus?

    Reply
  9. meghi says:
    August 18, 2021 at 4:40 pm

    Daca poti sa stai mai mult la semafor, Fritz te ajuta…..

    Reply
  10. ionel says:
    August 18, 2021 at 5:05 pm

    Se va face neplacuta si dificila activitatea soferilor, cu intentie, deoarece tinta este reducerea traficului de automobile personale. Acum e si mai usor sa generezi ambuteiaje si blocaje de trafic, folosind asazisa unda verde, in mod invers destinatiei ei declarate de fluidizare a traficului, plus, studiind fluxurile de trafic in oras, plasand cateva schimbari mici dar esentiale – blochezi tot! Atentie si ca automobilistii nu au nici asociatii care sa ia atitudine, sa verifice justificarea unor masuri sau sa negocieze ceva – sunt tinte sigure si dezbinate ale unor politici care se pot pune in practica coordonat cu oferirea de alternative (transport public ieftin si bun, care merge ceas; subventii biciclete diverse tipuri – 2 sau mai multe roti, cos special pt carat cumparaturi copii; oferta masini hibrid/electrice de tip practic si accesibil la pret, raspuns pozitiv la acceptarea ca per unitate familiala sa existe doar 1 masina, nu 3-4… ma rog, diverse “căi de mijloc” pentru o trecere gradata catre mai putina poluare), nu, aici se va face cu forta, cu scarba fata de nevoile oamenilor sau de limitarile lor. Ingreunarea traficului si sporirea mizeriei si greutatilor de zi cu zi (mesul bara la bara & taxe multe si crescute) vrea sa asocieze ideea de automobil personal cu ceva câh. Deci nu va mirati ca daca e ceva bun in oras, pe latura de trafic, va fi modificat astfel incat sa fie impractic, neplacut si deranjant. Macar e vreo fantoma de asociatie ce reprezinta interesele soferilor particulari?! Daca nu e, puneti- va si faceti macar sa aveti o posibilitate de a contesta masuri dinastea.

    Reply
    • Anonim says:
      August 19, 2021 at 8:19 pm

      Nu va reuși! În primul rând toate aveniturilede la sud de Carpați se cred șefi – si unde ai văzut tu șef să meargă la scârbici cu tramvaiul?
      O să fie ambuteiaje și o să capete mai multa carne șpriț… Și partidul lui!

      Reply
  11. Adi says:
    August 18, 2021 at 5:30 pm

    Asa meritam! Toti ghiolbanii in statia de tramvai si banda dinspre Catedrala libera, ca sa nu consume o lingurita de benzina-n plus si sa nu uzeze directia daca trageau mai mult stanga. Se putea galbena, sa intre si in statie doar daca e plina banda din dreapta, da’ pt. asta trebuie 2 neuroni 😉

    Reply
  12. tony says:
    August 18, 2021 at 10:16 pm

    Daca ar fi si disciplina in trafic nu ar deranja masura. Dar, dimineata cand ti-e lumea mai draga, la acel semafor stau toti cu ochii in telefoane si in loc sa treaca numarul ideal de masini pe fiecare tura, 25-30% din coloana prind rosu din cauza celor care dau like-uri pe facebook. Si atunci da, banda aceea era ideala pentru ca aveai garantia ca treci la primul verde.

    Reply
  13. Alexander says:
    August 19, 2021 at 10:04 am

    Masura este logica, este avantajata circulatia cu mijloacele in comun. Primaria a decis pe baza unor studii. A blama primarul pentru aceasta este incorect.

    Reply
  14. ion-official says:
    August 19, 2021 at 2:25 pm

    Eu tot nu inteleg de ce atata zarva..la noi in Severin oricum circulam pe unde vrem? pe bune? daca din 2016 suntem invatati sa circulam asa..de ce se schimba sa peste noapte ..ce viseaza astia noaptea ziua pun in practica..

    Reply
  15. adevarul says:
    August 19, 2021 at 2:57 pm

    foarte bine. Dar sa circule si mai multe tramvaie.. transportul in comun trebuie prioritizat inainte de masinile personale care sunt complet nefolositoare in orase, mai ales intr-un oras minuscul ca Timisoara. In afara de faptul ca iti creste burta si ti se subtiaza gleznele, iti da depresie,etc.. Dar aia din vest stiu de mult aceste lucruri.

    Reply
    • Dacian says:
      August 19, 2021 at 8:26 pm

      Cu tramvaiele alea jegoase (fără căldură iarna și aer condiționat vara) și pline de hoți și pline de covid sa mergi tu! Trecem peste faptul că vin la jumătate de oră – și cînd nu e aglomerat orașul…

      Reply
  16. Timisorean says:
    August 19, 2021 at 5:27 pm

    Extraordinar!!!! Daca putem sa nu avem cozi in trafic, de ce sa nu le avem? Sa mai inchidem o banda, sa stea cat mai mult masinile la semafor ca doar si asa nu avem poluare, nu?

    Reply
    • Anonim says:
      August 19, 2021 at 8:30 pm

      Pai boii considera că mașinile nu poluează dacă stau la semafor sau in ambuteiaje și că au poluare mai mică dacă trece o mașină decit dacă trec mai multe în 5 min pe o anumită porțiune de drum!

      Reply
  17. Cele mai citite știri

    1
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    2
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    3
    Bombe din al Doilea Război Mondial descoperite în apropierea unei stații de autobuz
    4
    Primăria Lugoj cere respect în spațiul public online: „Dialogul civilizat este obligatoriu”
    5
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    6
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    7
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    8
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    9
    „Sub Vălul Siguranței”, instalație realizată de un artist macedonean alături de copii refugiați din Timișoara
    10
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump

    Cele mai noi știri

    Lugoj

    Primăria Lugoj cere respect în spațiul public online: „Dialogul civilizat este obligatoriu”

    Eveniment

    Incendiu la o afumătoare din Mașloc, stins la timp de pompieri

    Eveniment

    Incendiu matinal la Șemlacu Mare. O cameră a fost cuprinsă de flăcări, iar pompierii au intervenit rapid

    Ştiri din Timiș

    Concordat vs. insolvență. Există prevenție și pentru companii?

    Agenda

    A apărut Almanahul Agenda 2026!

    Horoscop

    Lună Plină în Gemeni, în 5 decembrie

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 5 decembrie

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 5 decembrie 2025, în Timișoara?

    România

    Nicușor Dan a trimis la reexaminare legea privind combaterea extremismului

    Ştiri din Timiș

    CJ Timiș și Eco Serv blochează predarea activității de tratare a levigatului și solicită oprirea ilegală a unei activități critice pentru protecția mediului
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici