tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
FOTO. Prima zi de lucrări pe bd. Cetății, al doilea șantier mare al administrației Fritz. Va dura 2,5 ani

FOTO. Prima zi de lucrări pe bd. Cetății, al doilea șantier mare al administrației Fritz. Va dura 2,5 ani

De Roxana Deaconescu
la 28 June 2021 19:56
48 Comentarii

FOTO. Prima zi de lucrări pe bd. Cetății, al doilea șantier mare al administrației Fritz. Va dura 2,5 ani

28 June 2021 19:56
A început, oficial, șantierul pentru modernizarea bd. Cetății. Au fost impuse restricții de circulație timp de trei luni, pe bucata care leagă Calea Bogdăneștilor de str. Gheorghe Lazăr, iar muncitorii de la Porr Construct s-au apucat deja de treabă. Lucrarea trebuie să fie gata în doi ani și jumătate.
Scris de Roxana Deaconescu - A început, oficial, șantierul pentru modernizarea bd. Cetății. Au fost impuse restricții de circulație timp de trei luni, pe bucata care leagă Calea Bogdăneștilor de str. Gheorghe Lazăr, iar muncitorii de la Porr Construct s-au apucat deja de treabă. Lucrarea trebuie să fie gata în doi ani și jumătate.

Trimite articolul

X

Modernizarea bd. Cetății este al doilea șantier mare din oraș început de administrația Fritz, după Calea Bogdăneștilor. Începerea lucrărilor a fost anunțată încă de la sfârșitul săptămânii trecute, cu restricții de trafic. STPT a scos tramvaiele de pe linia 4 și 7 și le-a înlocuit cu autobuze, iar drumarii au început să decoperteze o bandă de circulație și au început să spargă asfaltul pe un trotuar. Pietonii, după cum se vede în imagini, merg pe unde apucă, chiar și printre utilaje.

AICI vedeți restricțiile de circulație impuse!

Contractul pentru „Reabilitare linii de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timișoara, Traseul 4, bulevardul Cetății” a fost semnat încă din luna septembrie a anului trecut. Șase luni ar fi trebuit să se lucreze la proiectul tehnic, iar execuția propriu-zisă a lucrărilor ține 30 de luni.

Se va lucra inclusiv pe linia de tramvai de pe Cetății, de la intersecția cu Calea Bogdăneștilor până la cea cu Calea Torontalului, plus bucla de întoarcere.

„În cadrul lucrărilor, se va moderniza întregul ansamblu rutier şi liniile de tramvai, inclusiv reţelele edilitare stradale, subterane şi supraterane de pe bulevardul Cetăţii, se vor amenaja trotuare, piste pentru biciclete şi zone verzi, va fi modernizată stația de subredresare. Obiectivele sunt reducerea emisiilor de poluanţi și a prafului, scăderea nivelului de zgomot şi creşterea confortului şi siguranţei circulaţiei”, a informat PMT.

Linia nouă cale dublă de tramvai se va întinde pe 1,57 km, carosabilul va fi reabilitat la câte două benzi pe sens – 25.800,94 mp, trotuarele vor fi reabilitate pe o suprafață de 12.291,45 mp, pistele de biciclete vor fi amenajate pe ambele sensuri – 3.590,62 mp, spațiul verde va fi amenajat pe 20.530,79 mp și vor fi amenajate zece stații de tramvai.

„Traseul liniei de tramvai existente va rămâne același, ca linie de tramvai proprie cu suprastructura căii înierbată, cu spații verzi cu pomi ce încadrează calea de tramvai. Platforma carosabilului va rămâne pe amplasamentul existent”, arată aceeași sursă.

Lucrările sunt executate de Porr Construct, care s-a asociat cu alte șapte firme – Porr Bau GmbH (terț) și Baicons Impex SRL, Imsat, Sanel, Swarco Traffic România, Manro SRL cu SC Pesit Rom SRL (subcontractanți) – și costă 83,7 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 17 milioane de euro.

Ordinul de începere a fost dat în 21 septembrie 2020, iar durata contractului este de 36 de luni, din care șase luni pentru proiectare și 30 de luni pentru execuție. Teoretic, șantierul ar trebui să fie gata în doi ani și jumătate. Reprezentanții primăriei vor să obțină fonduri europene, astfel că proiectul a fost depus spre finanțare prin POR 2014-2020 și se află pe lista de rezervă.

Și pe Calea Bogdăneștilor, primul șantier mare deschis de administrația Fritz, se lucrează cam din luna aprilie. În acest caz, contractul de execuție a fost semnat în iulie 2020. Pe Bogdăneștilor lucrează asocierea Sylc Con Trans – Longhersin – Matrix Computers – Lile Service General Construction – Optotel Com – Electric Rail Project – Instal Group – Cons Electrificarea Instal – Madi FHVAC – Swarco Traffic România. Durata contractului este de 31 de luni, iar lucrările costă 116 milioane de lei, din care aproape 90 sunt bani europeni.

Prima zi de lucrări pe bd. Cetății

editor Amalia Kui

Pe aceeași temă:

Începe șantierul pe bd. Cetății. Restricții de trafic pentru trei luni, nu mai circulă nici tramvaiele

FOTO. Primăria Timișoara a modificat proiectul Calea Bogdăneștilor. Va avea trotuare și piste de biciclete mai late

Trimite articolul

X
Taguri:
bulevardul cetatii
48 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Poli 21 says:
    June 28, 2021 at 8:57 pm

    “Santier al administratiei fritz” ?? fiind vorba de un contract semnat in septembrie 2020., adica pe vremea “grelelor mosteniri”.

    Reply
    • ion says:
      June 29, 2021 at 9:54 am

      nu inteleg problema ta, acum e administratia friz, si acum a inceput santierul. nu zice nimeni nimic de proiect, e strict de santier.

      Reply
      • beshi says:
        June 29, 2021 at 12:47 pm

        mai taci da-te dreq de pupincurist!

        Reply
        • Hery says:
          June 29, 2021 at 2:26 pm

          2 ani jumate? Dar ce face acolo? Metro?

          Reply
          • Misto says:
            June 29, 2021 at 5:55 pm

            Nu, se cosmetizeaza iarasi parcul central… 😂😂😂

    • ionionescu says:
      June 29, 2021 at 12:56 pm

      Hey Idiot…Poli nu mai e …a fost cea mai proasta echipa.
      2) Robu nu a avut proiecte, tot ce a facut Robu in cei 8 ani, a fost sa termine proiectele lu Ciuhandu.

      Reply
      • Poli 21 says:
        June 29, 2021 at 10:55 pm

        Cind ai pomenit cuvintul idiot probabil te admirai in oglinda din baie.Iar voi – pupincuristii fritzului- ar trebui sa va bucurati daca acesta va putea termina proiectele lui Ciuhandu si ale orbului.

        Reply
    • Ouch says:
      June 30, 2021 at 10:24 am

      Pai cand e de scos in evidenta inactivitatea lui Fritz de ani de zile e la primarie (de cand a aparut in peisajul timisorean, dupa calculele matematicienilor liberali) si n-a facut nimic, nu? Daca contractul e din septembrie 2020 Fritz deja il pregatea, din umbra 😉

      Reply
    • TM says:
      February 18, 2024 at 6:21 pm

      Ce treaba are Robu ?

      Reply
  2. Timisorean says:
    June 28, 2021 at 9:55 pm

    Ceva nu e bine la cifre. Spatiu verde ca suprafata aproape cat benzile de circulatie?? De unde atata spatiu verde?? Trotuarele jumatate din suprafata carosabilului?? Adica la fiecare 2 benzi mai vine 1 trotuar cat 1 banda???? Pista de bicicleta aproape cat 1/4 din trotuar? Adica la fiecare pista de latime 1 m ar mai trebui sa fie aproape inca 4 m latime trotuarul???
    Ceva nu da deloc bine!
    De cei 2, 5 ani nici nu mai are rost sa vorbim! Spui robu si gata!

    Reply
    • Cosmin says:
      June 28, 2021 at 11:41 pm

      Linii inierbate.

      Reply
    • Ovidiu says:
      June 29, 2021 at 12:23 am

      Doresc mai multa iarba verde, mai multi copaci, cat mai putin beton, asfalt, garduri etc.Fritz a fost votat pentru mai multa verdeata in oras, spatiul dintre sine trebuie lasat cu pamant si iarba nu betonat

      Reply
      • Costel says:
        June 29, 2021 at 12:02 pm

        SE pare ca ai citit pe sarite: “Traseul liniei de tramvai existente va rămâne același, ca linie de tramvai proprie cu suprastructura căii înierbată”.

        Reply
    • MIHAI says:
      June 29, 2021 at 1:15 am

      Probabil, în perspectiva vitezei maxime de 30 km/h din localități!
      Problema-i că-n marile orașe prezentate pe Youtube nu vezi macadam între șinele care-au mai rămas, nici bitum cu proprietăți cancerigene în zonele pietonale, inclusiv la trecerile de pietoni!

      Reply
  3. petrica says:
    June 28, 2021 at 10:59 pm

    se puteau anunta riveranii cu o zi doua inainte…. daca e cineva plecat in concediu 6 luni nu foloseste automobilul ramas blicat in garaj

    Reply
    • petric says:
      June 29, 2021 at 9:57 am

      cand zici concediu 6 luni, ai vrea de fapt sa zici “olteni plecati acasa cu trenul ca nu au mai avut bani de dizal”?

      a fost anuntat de mult timp.

      Reply
      • zât! says:
        June 29, 2021 at 12:50 pm

        in tm se mutau olteni si acum 45 de ani oaie cu cabina ce esti! ti-a luat ma-ta tastatura si n-ai ce face cu ea boule?

        Reply
  4. yoji says:
    June 28, 2021 at 11:39 pm

    spui Robu si tragi apa, auzi ca 2 ani jumate, vai mm de tara

    Reply
  5. Ali says:
    June 28, 2021 at 11:44 pm

    Pe cele mai multe santiere se decoperteaza energic asfaltul, apoi dispar utilajele si se lucreaza pe ici, pe colo la utilitati, linii de tramvai etc pt ca la final, dupa x ani, sa se asfalteze cand e aproape gata lucrarea. De ce nu se poate lasa stratul existent de asfalt pana cand se ajunge in etapa finala cand si se asterne noul strat?!? Pana atunci, e nevoie sa se circule prin gropi si nori de praf. Chiar nu e nici un cap limpede in primaria asta care se impuna niste masuri de bun-simt? Si astia noi se pare ca sunt la fel de obtuzi.

    Reply
    • Costel says:
      June 29, 2021 at 12:04 pm

      Altul caruia ii e lene sa citeasca : “„În cadrul lucrărilor, se va moderniza întregul ansamblu rutier şi liniile de tramvai, inclusiv reţelele edilitare stradale, subterane şi supraterane de pe bulevardul Cetăţii”. Cam ti-ai inchipuit tu ca schimba canalizare, conductele de apa si incalzire fara sa sparga asfaltul?

      Reply
  6. adrien says:
    June 29, 2021 at 1:40 am

    Daca nu era Robu sa faca proiectul asta Fritz s-ar fi putut lauda cu sosetele pe care nu le are.

    Reply
    • dadaa says:
      June 29, 2021 at 11:30 am

      amice, la o simpla cautare pe google, poti vedea si cate din proiectele lui Robu sunt defapt mostenite … daca tot vrei sa mergi in directia asta

      Din cate a facut Robu in 2 mandate, iti dau un copy/paste din postarea lui Ciuhandu, cu ce a lasat el mostenire.

      “37 de proiecte cu finanțare europeană, între care: reabilitarea centrului istoric, pasajul Michelangelo, reabilitarea malurilor canalului Bega, extindere rețele troleibuz Dumbrăvița și Ghiroda,reabilitarea/modernizarea/echiparea maternității de pe str. Odobescu, reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea și echiparea liceelor C.D. Loga, Nikolaus Lenau și Calderon, și multe altele. Valoarea totală a proiectelor primite pe tavă de Nicolae Robu de la administrația Ciuhandu a fost de peste 170.000.000 euro”

      Ca sa stii si tu, cand mai treci prin oras, cine este autorul proiectelor si care este sursa de bani pentru aceste proiecte.

      La fonduri europene, dupa cele enumerate mai sus, Robu a cam dat fail, s-a potihnit cu proiectele noi finantate din fonduri europene, pentru ca nu a fost in stare sa finanteze proiecte noi cu bani de afara, doar din bugetul local, adica bani din contributile noastre

      Nu a facut nimic mai mult decat sa largeasa si sa asfalteze cateva bulevarde … frumos, pentru 2 mandate … mari realizari, aaa si a mai facut concurenta neloiala austriecilor de la Schweighofer la numarul de arbori maturi defrisati, cateva zeci de mii daca nu ma insel

      Mai adaugam cateva reabilitari de alei prin parcuri si largiri de pasaje si poduri existente ? … minunat, ma gandesc ca au fost complicate aceste proiecte si greu de facut in 8 ani de zile, scobim aici putin, largim acolo putin …

      Si pe urma apari tu si comentezi, ce proiecte grandioase a mostenit Fritz …reasfaltari pe 4-5 strazi,din fonduri proprii, evident …

      Sunt curios, pe Cetatii exista iluminat public in proiect ? .. ca pe Lidia si Sudului am inteles ca nu erau prevazute

      Un proiect mare lasat mostenire avem ? A promis parcari multi level, a promis stadion, a promis enspe mii de proiecte mari finantate din fonduri europene … unde este macar unul ?

      Reply
      • Levente says:
        June 29, 2021 at 11:45 am

        Cine da cu pumnul mai tare in masa, chiar daca debiteaza, are de regula dreptate in randul cetatenilor, asta pare sa fie calea romaneasca. Pentru multe din proiectele incepute de Robu din finantare proprie, actuala administratie a cautat finantare de la UE sau Bucuresti. Este o diferenta enorma de mentalitate. Sa nu mai spun cat de mult s-a dezvoltat Oradea in 8 ani. In timp ce Robu se lauda cu largirea a 2 pasaje (lucrari incepute cu al doilea mandat), in Oradea s-au cosntruit cel putin 3 pasaje noi, de la 0, din care un pasaj in 6 luni de zile. De ce credeti a avut aceleasi promisiuni in 3 campanii electorale diferite? Pentru ca nu a fost in stare sa-si duca promisiunile pana la capat in mandatele anterioare. Unii au si memorie scurta.

        Reply
      • esti prost, stai jos! says:
        June 29, 2021 at 12:53 pm

        vorbesti mult si nu zici nimic defapt, tipic pupatorilor in funduri. cu cat esti platit, sau faci asta doar pentru aroma maronie cu care te alegi din pupatul asta de căcăstori germane?

        Reply
        • George says:
          June 29, 2021 at 1:39 pm

          Ție îți place numa’ ăla de Bocsig… Tipic pentru agramații din PNL.

          Reply
          • dadaa says:
            June 29, 2021 at 4:04 pm

            ei nu argumente, George, doar injura si jignesc, ptr ca atata au in cap

            nu vei vedea vre-un comentariu cu subiect si predicat din partea postacilor

            duduie tionul si facebookul lui Fritz de mesaje ca “asta nu e proiectul tau, nazistule”

            Multi nici nu merita oboseala de a le raspunde

            @esti prost, stai jos! – tu vorebesti putin, prost si fara rost, in afara de a jigni ai ceva in vocabular ?

  7. Vaidenoi says:
    June 29, 2021 at 1:42 am

    Administratia Fritz are realizari doar pe tion.

    Reply
  8. care cine? says:
    June 29, 2021 at 3:20 am

    sunteti siguri că e vorba de administrația fritz? daca citesti atent… e un fel de inerție acolo. ca la aia cu tramvaiul cu citez din fritz “are baterie de 60 kilometri”

    Reply
    • ion says:
      June 29, 2021 at 10:00 am

      pe ce lume traiesti? sigur e administratia fritz la conducerea primariei. nu zice nimic de cine a facut proiectul.
      inertia e o treaba din fizica, cred ca te referi la altceva.

      Reply
  9. cucubau says:
    June 29, 2021 at 3:37 am

    felicitări dlui robu. cu bune cu rele… e mult peste sfrijitul de fritz cand vine vorba de realizări pt oraș

    Reply
    • Levente says:
      June 29, 2021 at 11:52 am

      Robu, cel care si-a pus numele pe fantanile renovate de Ciuhandu? Denota foarte multa onoare si caracter. Proiectul din articol a fost facut de administratia Robu, dar lucrarile efective au inceput in perioada administratiei Fritz. Inca ceva? Stii ce a facut Robu in primii ani de mandat? A terminat proiectele incepute de Ciuhandu. Si faptul ca Robu a largit si renovat cateva strazi, nu se poate vorbi decat de ceva normal, nicidecum realizari, mai ales pentru un oras ca Timisoara.

      Reply
      • jet acasa ca e tarziu says:
        June 29, 2021 at 12:55 pm

        se vede ca te-a lasat ma-ta afara doar in fata blocului! ce idiot esti! “mai ales pentru un oras ca beshinishoara! mai taci dreq de papagal!

        Reply
  10. nostalgicul says:
    June 29, 2021 at 7:39 am

    Tovarasul Ilie Matei a mutat liniile de tramvai de la catedrala la opera pe actualul amplasament, a zugravit fatadele la cladirile din piata Operei, a dalat piata Operei in perioada 3 mai 1989 – 22 august 1989 … deci in patru luni.

    Reply
  11. Timisoreanul says:
    June 29, 2021 at 8:31 am

    Daca tot ii spart, nu schimbam si canalizare, teava de gaz, curent, apa, etc? Nu exista nimic la ce-i expira garantia in curand sau deja a si expirat? Sau asteptam dupa ce-i gata si spargem sa schimbam toate cele mentionate mai sus?

    Reply
    • ion says:
      June 29, 2021 at 10:02 am

      intreaba-l pe dr.plm.ing.chitarist. robu

      Reply
    • Costel says:
      June 29, 2021 at 12:07 pm

      Altul caruia ii e lene sa citeasca : “„În cadrul lucrărilor, se va moderniza întregul ansamblu rutier şi liniile de tramvai, inclusiv reţelele edilitare stradale, subterane şi supraterane de pe bulevardul Cetăţii”. Cam cum ti-ai inchipuit tu ca schimba canalizarea, conductele de apa si incalzire fara sa sparga asfaltul?

      Reply
  12. Patre says:
    June 29, 2021 at 8:39 am

    Vai mama lor.
    2.5 ani pentru o bucată de drum prin contract.
    In realitate o sa fie 4 ani.
    Asta da administrație.

    Reply
    • cinci says:
      June 29, 2021 at 10:03 am

      stii ca termenul e scris in proiectul facut in timpul ne-administratiei robu.

      Reply
    • Levente says:
      June 29, 2021 at 11:56 am

      Ne-am lamurit deja cu proiectele lui Robu. Cat a stat parcul central in santier, la privat s-au facut o parcare supraetajata, un parc de la 0 cu parcare sub acel parc si o cladire de birouri. Si cam toate proiectele lui Robu au fost la fel, intarzieri peste intarzieri, multe erori de proiectare. Sunt curios cum o sa fie proiectele incepute si duse la final de catre actuala administratie. Orase precum Oradea au aratat ca daca vrei cu adevarat, poti face lucruri marete in timp scurt.

      Reply
  13. 0santiere says:
    June 29, 2021 at 8:51 am

    :)))))))))…..al doilea santier al administrației fritz

    Reply
    • ion says:
      June 29, 2021 at 10:05 am

      daca nu ai fi fost analfabet functional, ai intelege ca nu e nimic gresit in formulare. nu zice nimeni ca e proiectul facut de fritz. santierul se intampla in timpul administratiei friz, indiferent de cine a facut proiectul.

      Reply
    • dadaa says:
      June 29, 2021 at 10:07 am

      lafel cum pasajul Michelangelo a fost santierul administratiei Robu :)))
      lafel cum proiectul de reabilatare a malurilor begai a fost al administratiei Robu :))))

      ca sa iti raspund in aceeasi nota amuzanta
      mai cititi si voi una alta inaite sa comentati ca niste curci fara cap

      Reply
  14. adrian says:
    June 29, 2021 at 9:43 am

    Poate inainte de a se fi apucat de Bv. Cetatii, aruncau un ochi si la Calea Bogdanestilor care de cativa ani sta nefinalizata
    Poate ar trebui sa acorfe prioritate proiectelor incepute si nefinalizate inainte de deschiderea altora noi.

    Reply
    • Costel says:
      June 29, 2021 at 12:10 pm

      Altul care nu stie sa citeasca: “Modernizarea bd. Cetății este al doilea șantier mare din oraș început de administrația Fritz, după Calea Bogdăneștilor”. Ce vrei mai clar de atat, si inca din primul paragraf al articolului. Atla data foloseste-ti creierul, nu scula.

      Reply
  15. Parinte says:
    June 29, 2021 at 11:16 am

    asta este cea mai tare ” linie de tramvai proprie cu suprastructura căii înierbată ” – abea astept sa apara – la fel s epoate si pe zona ronat, calea buziasului zona gara de este..sia asa mai departe alte portiuni..
    ZOna VERDE!

    Reply
  16. Ionutz says:
    June 29, 2021 at 11:28 am

    2,5 ani+spor romanesc= 5-6 ani

    Reply
  17. Madam says:
    June 29, 2021 at 12:45 pm

    Spălați va pe cap cu ambii primari,ca văd ca altceva decât sa o sugeti aici nu știți ,nu aruncați vina de la unu la altu ce plm chiar toți sunteți in partide???numa de va plageti ca aia nu ca aia așa dar voi personal ca și cetățeni ce faceți !??va zic eu nimic așteptai primăria sa va taie iarba in fata casei !!nu mai comentați de edili noștri ca adevarata problema suntem noi in societatea din ziua de azi, am dat vina pe părinți noștri ca comuniști și nu mai știu ce,dar noi ,noi ce cacat facem diferit ??comentam in on line da,scuze eu…caractere unu și unu

    Reply
  18. uie_fritz says:
    June 29, 2021 at 5:09 pm

    2.5 ani pentru o mizerie de drum? parca austrecii erau oameni seriosi? sau nu e destul lemn pe Cetatii si atunci nu “se merita”

    Reply
  19. Cele mai citite știri

    1
    Atelier creativ de brățări și stegulețe și teatru interactiv pentru copii, în Iulius Town
    2
    Magia sărbătorilor a cuprins Timișoara. Mii de persoane la deschiderea Târgului de Crăciun și aprinderea luminilor festive
    3
    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara
    4
    FOTO. Noua pistă de biciclete din sudul Timișoarei, mai aproape de finalizare. Se pregătește și una către Ghiroda
    5
    Crăciunul faptelor bune. Târg caritabil la grădinița din Giroc în sprijinul lui Bogdan Matei
    6
    Accident cu 3 victime, printre care și un copil, pe Splaiul Tudor Vladimirescu din Timișoara. Șoferul vinovat a plecat și este căutat
    7
    „Dar din Dar de Crăciun”. Cum puteți ajuta 100 de familii vulnerabile din Timiș și Caraș-Severin
    8
    Târgul eco al iernii: Ecoóp Fabric aduce artiști locali la Centrul de Proiecte Timișoara
    9
    Mergeți la medic la primele simptome! Testarea pentru hepatite și HIV este gratuită
    10
    PROGRAM. Duminică se deschide Târgul de Crăciun din Timișoara. De la 18 se aprind și luminițele

    Cele mai noi știri

    Eveniment

    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Parada Cățeilor invadează centrul orașului de Moș Nicolae

    Ştiri din Timiș

    Casa Mühle, cumpărată de UPT. Va deveni „hub educațional și cultural”

    Lugoj

    Primăria Lugoj pune la bătaie aproape 9 milioane de euro pentru întreținerea drumurilor în următorii patru ani

    Eveniment

    O învățătoare de la Școala Generală 7 din Timișoara, lovită de mașină pe trecerea de pietoni. E în comă, la spital

    Ştiri din Timiș

    Tensiuni la Colegiul „Carmen Sylva”: directoarea repusă în funcție a fost demisă după două zile

    Sănătate

    Vaccinul pneumococic protejează împotriva unor infecții severe. Ce recomandă medicii timișoreni

    Sănătate

    Investiție europeană de 9,8 milioane lei pentru dezvoltarea diagnosticului molecular al cancerului la Spitalul Județean din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Circ în plen. Consilierii locali cer publicarea unor contracte ale RETIM

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Cabinetele de sprijin ale școlii din Pișchia, renovate complet cu ajutorul Asociației „Iulia Hașdeu”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici