tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Firma care a făcut proiectele de la Jiul și Popa Șapcă vrea să proiecteze noul pod peste Bega din zona Solventul

Firma care a făcut proiectele de la Jiul și Popa Șapcă vrea să proiecteze noul pod peste Bega din zona Solventul

De Roxana Deaconescu
la 23 May 2021 11:03
5 Comentarii

Firma care a făcut proiectele de la Jiul și Popa Șapcă vrea să proiecteze noul pod peste Bega din zona Solventul

23 May 2021 11:03
Trei oferte pentru proiectarea podului peste Bega și a străzii care vor lega Pasajul Solventul de Bd. Dâmbovița. Una dintre firmele interesate a făcut proiectele de reabilitare la podurile Iuliu Maniu și Mihai Viteazu, dar și cele pentru reabilitarea pasajelor Jiul și Popa Șapcă.
Scris de Roxana Deaconescu - Trei oferte pentru proiectarea podului peste Bega și a străzii care vor lega Pasajul Solventul de Bd. Dâmbovița. Una dintre firmele interesate a făcut proiectele de reabilitare la podurile Iuliu Maniu și Mihai Viteazu, dar și cele pentru reabilitarea pasajelor Jiul și Popa Șapcă.

Trimite articolul

X

Primăria Timișoara a pornit, la începutul lunii aprilie, licitația pentru servicii SF + PT C9b Inelul IV Vest: str. Gării – Bd. Dâmbovița. Este nevoie de studiu de fezabilitate, de documentația tehnică pentru obținerea autorizației de construire, de proiect tehnic, de caiete de sarcini, detalii de execuție, plan SSM și de asistență tehnică din partea proiectantului până la recepția lucrării. Vorbim despre un contract destul de mare, estimat la 1,38 milioane de lei cu tot cu TVA, adică în jur de 280.000 de euro, pentru continuarea Pasajului Solventul până la Bd. Dâmbovița.

Pasajul Solventul va lega intersecția străzii Dunărea cu Calea Bogdăneștilor de strada Gării, iar de acolo este nevoie de o stradă care să facă legătura cu Bd. Dâmbovița, inclusiv de un nou pod peste Bega. Noua șosea va avea aproximativ 900 de metri, din care aproape 200 m lărgire drum existent, patru benzi, linie de tramvai pe mijloc și va merge din str. Gării spre intersecția Bd. Dâmbovița cu str. Ion Barac.

Pod Proiect vrea și noul pod de la Solventul

Ofertele s-au putut depune până în 18 mai. Au fost depuse trei, de la Pod-Proiect (Iași), de la Peiesi (Iași) cu subcontractanții Energo Enci (Sebeș) și Semper Idem (Moșnița Nouă) și de la asocierea F.I.P. Consulting SRL (lider/ București) – Urban Proiect Grup (București) cu subcontractanții Gauss (Timișoara), PFA Batovschi Corneliu Traian (București), Novensa (București), Vireo Enviroconsult (București) și Walhalla Invest Prodcomimpex (Cluj-Napoca).

Firma Pod-Proiect din Iași a lucrat destul de mult cu Primăria Timișoara. A făcut proiectele pentru reabilitarea Pasajului Jiul și pentru reabilitarea Pasajului Popa Șapcă, dar și pentru podurile Iuliu Maniu (fost Podul Muncii) și Mihai Viteazu, precum și pentru lărgirea Podului Dragalina și Podul Eroilor, unde este din nou șantier, la aproape doi ani de la reabilitare. La proiectul pentru Podul Eroilor s-a uitat de trecerea pe malul Begăi pentru pietoni și bicicliști, așa că primăria a făcut o licitație nouă pentru lucrările suplimentare.

S-a trecut deja la evaluare calificare și tehnică. Durata contractului va fi de 210 zile, din care 90 pentru SF, 60 pentru autorizația de construire și alte 60 pentru PT și restul documentației. În contract va fi o clauză care spune că, dacă studiul de fezabilitate nu e aprobat în consiliul local, atunci acesta „se consideră desființat de plin drept, fără nicio obligație”.

Documentația va spune și cât ar putea să coste noua șosea de la Pasajul Solventul, cu tot cu podul peste Bega, până la Bd. Dâmbovița. În urmă cu cinci ani, aceasta se regăsea pe o listă de proiecte pregătite de primărie pentru finanțare de la UE, fiind estimată la 66 de milioane de lei, cu doi ani termen de execuție. Viitoarea stradă este inclusă și în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara, care spune că Inelul IV Vest trebuie închis cu Pasajul Solventul (C9a, inclusiv C10 – linie nouă de tramvai Solventul – Gara de Nord) și cu proiectul C9b, adică legătura cu Bd. Dâmbovița.

editor Amalia Kui

Trimite articolul

X
Taguri:
pod proiect ,
poduri timisoara
5 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. cornel says:
    May 23, 2021 at 4:00 pm

    Sa proiecteze cu cap nu cum au proiectat porcaria de la Jiul. Pe trotuarul din dreapta nu incap 2 oameni unul langa altul, prima banda care merge spre gara este prea ingusta. Daca vine E1 are nevoie de 2 benzi sa faca curba, plus este plin de vopsea pe margine de la masinile care au crezut ca au loc. Sa-l proiecteze corect de la inceput, cu piste de biciclete pe deasupra si pe sub el, nu ca podul de la Elba care acum s-au trezit ca nu are piste de biciclete pe sub el. A, era sa uit. Culmea ineptiei-podul din Calea Sagului peste Calea Ferata-cum au reusit sa puna capace de canal in care sa dai cu rotile pe pod? Capace de canal pe pod?! Si sa aibe si inaltime potrivita, nu peste 100 de ani sa ne trezim ca nu incap vaporasele pe sub el ca cele noi sunt mai inalte, etc… Proiectati pentru viitor, nu pentru prezent.

    Reply
    • fotbal1 says:
      May 24, 2021 at 9:22 am

      Ai dreptate la ce au facut anterior, pietonii vor trece pe sarma podul…

      Reply
  2. Mgmham says:
    May 23, 2021 at 5:09 pm

    Super! Astia-s aia care l-au fraierit pe Robu ca la P.Jiul vafi pista de biciclete, au luat banii si pe urma au explicat ca de fapt nu se poate?

    Reply
  3. Mihaiu says:
    May 23, 2021 at 10:37 pm

    Nu-i prost cine incearca, prost e ala de accepta porcariile proiectate.
    O firma serioasa ar fi venit cu solutii de la ea, din experienta lor si nu s-ar fi luat dupa indicatiile pretioase ale lu nea Lae, Al cu pleata-n vant. Podul de la jiul este o porcarie , un exemplu de cum sa nu se faca, O firma cu experienta ar fi adus zeci de noi solutii, incepand cu insula cu stalp la mijloc si nu porcaria ce au facit-o acolo. Si asa au spart podul vechi, asa ca puteau face podul mai lat, cu grinzi mai zvelte ca nu aveai o deschidere ci doua unde puteau face grinzi zvelte . Acuma avem scroafa moarta in cotet si un pod cu care trebuie sa traim ani, zeci de ani.
    Nu stiu de ce dar prin alte zone ale lumii, daca faci o prostie de löucrare iti scade ratringul si la noi licitatii nu mai ai sanse sa prinzi ceva contracte banoase, chit ca se face contestatie peste contrstatie. Ai facut ceva prost, ai tinicheaua de coada si cu aia ramai. Sa se faca odata o lege care sa reglementeze cum se fac licitatiile, cum se selecteaza firmele si nu mai avem circul asta din zilele de azi cu contestatii peste contestatii facute numai de placxerea de a baga bete in roate la altii, ca eu nu am primit contractul

    Reply
  4. Anamaria says:
    May 25, 2021 at 9:39 am

    Trebuia facut de acum 20 de ani și nu numai la solventu oltenisoara e blocata total pe toate arterele de trafic iar sub domnia lu friț slabe sperante sa fie cu finalitate ceva

    Reply
  5. Cele mai citite știri

    1
    21 noiembrie - Intrarea în Biserică a Maicii Domnului
    2
    Horoscop săptămâna 24-30 noiembrie
    3
    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen
    4
    Lună Nouă în Scorpion, în 20 noiembrie
    5
    CJ Timiș încurajează timișenii să semnaleze incidente de integritate
    6
    Napoleon Tiron: un artist-spectacol, un premiu mare și o seară de poveste
    7
    Focar de Pestă Porcină Africană confirmat în comuna Gottlob
    8
    Curtea de Apel București anulează rezultatul licitației pentru noul stadion „Dan Păltinișanu” și obligă CNI la reevaluarea ofertelor
    9
    Ministerul Sănătății propune modificări ale regulamentului pentru secțiile ATI, în urma analizelor realizate în ultimele luni
    10
    CJT atacă decizia RETIM de a-și muta sediul la Oradea. La mijloc este un HCL

    Cele mai noi știri

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi

    Eveniment

    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Parada Cățeilor invadează centrul orașului de Moș Nicolae

    Ştiri din Timiș

    Casa Mühle, cumpărată de UPT. Va deveni „hub educațional și cultural”

    Lugoj

    Primăria Lugoj pune la bătaie aproape 9 milioane de euro pentru întreținerea drumurilor în următorii patru ani

    Eveniment

    O învățătoare de la Școala Generală 7 din Timișoara, lovită de mașină pe trecerea de pietoni. E în comă, la spital

    Ştiri din Timiș

    Tensiuni la Colegiul „Carmen Sylva”: directoarea repusă în funcție a fost demisă după două zile
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici