Lucrarea a fost postată în SEAP – Sistemul Electronic de Achiziții Publice, iar firmele interesate se pot înscrie la licitație până în data de 4 septembrie 2025, la ora 15.
Proiectul tehnic a fost elaborat de SC IRICONSTRUCT SRL din Timișoara.
„Amenajarea intersecţiilor DJ 592 cu str. Hodoș (Albina) şi cu DJ 592A (Sacoşu Turcesc)“ se află pe teritoriul administrativ al județului Timiș. Drumul județean 592 traversează următoarele localități: Timișoara, Moșnița Nouă, Albina, Chevereșu Mare, Bacova, Buziaș, Sinersig, Lugoj. Intersecțiile care fac obiectul investiției aprobate se află amplasate în: extravilanul comunei Moșnița Nouă și se referă la intersecția drumului județean DJ 592 cu strada Hodoș, iar cealaltă se află în extravilanul localității Sacoșu Turcesc și se referă la intersecția drumului județean DJ 592 cu DJ 592A. (…) Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentația de atribuire”, se arată în anunțul postat, marți, în SEAP.
Despre realizarea celor două sensuri giratorii se vorbește încă din anul 2022, în zonă având loc numeroase accidente, unele soldate cu pierderi de vieți omenești. Poliția Rutieră a fost cea care a sugerat Consiliului Județean Timiș să facă cele două investiții.
„Se lucrează la proiectul pentru patru benzi până la Albina, adică până nodul rutier cu A9, viitoarea autostradă Timișoara-Moravița, astfel încât să mergi pe patru benzi, de pe autostradă pe patru benzi până în oraș prin comuna Moșnița Nouă, dincolo de Albina. În acest moment în care avem și drumul național pe la Recaș și paralel cu el și centura, autostrada A1, nu cred că studiul de trafic ne arată o nevoie de a dubla numărul de benzi către Lugoj. Asta nu înseamnă că într-o perspectivă îndepărtată, mă rog, mai puțin sau mai mult îndepărtată, nu se poate lua în calcul un astfel de proiect. Cred că sunt altele mai urgente, prioritare, unde studiile de trafic arată chestiuni complicate”, declara recent Alfred Simonis, liderul administrației județene.
Pe aceeași temă:
Sens giratoriu la Albina și pe alte drumuri din județ unde au loc frecvent accidente rutiere – Tion
Trimite articolul
XCel de la Albina, imperios necesar, dupa ani intregi de nenorociri cauzate de inconstienti la volan ar fi fost cazul, acum sa vedem daca se va si pune in practica sau doar vom platii studii de fezabilitate.
giratoriile sunt pentru access simultan din directii diferite. ceea ce nu e cazul in locatiile respective. pentru albina si sacos niste limitatoare de viteza sunt exact ce trebuie. doar ca na, idea e sa papati banii nu sa-i economisiti, ca doar nu-s munciti de voi