tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Al treilea magazin PRIMARK din România, inaugurat la Timișoara, la Iulius Town. Interviu cu Maciej Podwojski, director regional

Al treilea magazin PRIMARK din România, inaugurat la Timișoara, la Iulius Town. Interviu cu Maciej Podwojski, director regional

De T. Ex.
la 5 August 2024 11:46 Reactualizat la: 5 August 2024 11:47

Al treilea magazin PRIMARK din România, inaugurat la Timișoara, la Iulius Town. Interviu cu Maciej Podwojski, director regional

5 August 2024 11:46 Reactualizat la: 5 August 2024 11:47
În acest interviu discutăm cu Maciej Podwojski, Head of Central Eastern Europe la Primark, despre planurile companiei de extindere în România și Europa Centrală și de Est. Maciej ne spune cum a fost aleasă Timișoara pentru al treilea magazin Primark din România, dar și care sunt planurile de viitor ale brandului în regiune.
Scris de T. Ex. - În acest interviu discutăm cu Maciej Podwojski, Head of Central Eastern Europe la Primark, despre planurile companiei de extindere în România și Europa Centrală și de Est. Maciej ne spune cum a fost aleasă Timișoara pentru al treilea magazin Primark din România, dar și care sunt planurile de viitor ale brandului în regiune.

Trimite articolul

X

Miercuri, la Timișoara, de la ora 10, în complexul Iulius Town, retailerul internațional de modă Primark va deschide primul magazin Primark din partea de vest a țării. Inaugurarea vine la un an și jumătate după ce retailerul a intrat pe piața din România cu două magazine în București.

Inaugurarea marchează un moment important pentru Primark, retailerul continuându-și planurile ambițioase de extindere în Europa Centrală și de Est. Noul magazin din Timișoara se întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați la primul etaj al centrului comercial. Aici, clienții pot găsi cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.

În plus, magazinul va comercializa și produse sub marca Primark Cares, în continuă creștere. În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.

Maciej Podwojski, Head of Central Eastern Europe la Primark, ne oferă în acest interviu câteva detalii despre extinderea brandului și produsele care pot fi găsite în magazin.

De ce Timișoara pentru al treilea magazin Primark din România? S-a efectuat un studiu de piață? Vizați întreaga zonă de vest a României prin deschiderea magazinului aici sau Serbia?

Timișoara este unul dintre cele mai mari orașe din România și a fost o destinație clară încă din fazele noastre inițiale de planificare. Deschidem locații acolo unde clienții noștri doresc să fim, iar noul magazin ne permite să fim aproape de un grup divers de clienți din regiune care pot ajunge ușor la magazinele noastre din București, inclusiv cei din Serbia care călătoresc în Timișoara.

Doar pentru a oferi o imagine de ansamblu a ritmului în care ne dezvoltăm, în ultimii cinci ani, ne-am extins rețeaua de magazine din Europa Centrală și de Est la 14 magazine în 6 țări (Polonia, Republica Cehă, România, Slovacia, Slovenia și Ungaria).

Deschiderea unui nou magazin necesită multă cercetare și pregătire. După ce ne stabilim regiunea, ne străduim să găsim locații accesibile pentru clienții noștri unde să putem oferi experiența de cumpărături pentru care suntem cunoscuți. În același timp, fiecare nou parteneriat de retail este analizat în detaliu, astfel încât să răspundă cerințelor noastre de brand și de afaceri. Am găsit un partener excelent în Iulius Town și suntem bucuroși să deschidem primul nostru magazin în frumosul oraș Timișoara. Acest centru comercial este spațios și modern, oferind o gamă diversă de branduri, precum și de servicii clienților săi și o ofertă excelentă de divertisment.

Cât de mare va fi magazinul și câți angajați veți avea în Timișoara?

Magazinul are dimensiuni similare cu celelalte două locații pe care le avem în București, acoperind peste 3.200 de metri pătrați de spațiu comercial pe un singur etaj și oferind clienților cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, frumusețe și articole pentru casă.

Avem o echipă de aproximativ 150 de colegi, foarte entuziastă și pregătită să ofere experiența de cumpărături clienților din zonă. Sunt alături de Primark de mulți ani și cred că este un loc extraordinar unde cei interesați de o carieră în domeniu au oportunități de creștere, căutăm constant talente și îi susținem să se dezvolte, așa cum facem pe toate piețele noastre. Oferim angajaților noștri un salariu competitiv, precum și un program de lucru flexibil, inclusiv locuri de muncă cu normă întreagă, cu jumătate de normă, program de seara sau de weekend, pentru a se potrivi diferitelor stiluri de viață și pentru a menține un echilibru între viața profesională și cea privată.

Plănuiți un al patrulea magazin în România? Dacă da, unde?

În România, pe lângă magazinul nostru din Timișoara, deschidem în centrul comercial VIVO! Cluj-Napoca în 2025 și Electroputere Mall, Craiova la o dată ulterioară care va fi comunicată la timpul potrivit. La nivel regional, anul acesta vom deschide și un al doilea magazin în Praga, Republica Cehă, precum și o locație în Bydgoszcz, Polonia. Planul nostru este să avem 16 magazine în șase piețe diferite din Europa Centrală și de Est până la sfârșitul acestui an, ca parte a obiectivului nostru de a ajunge la 530 de magazine în întreaga lume până la sfârșitul anului 2026.

Nu am văzut să aveți magazin online. Există planuri în această direcție?

Nu avem planuri de a lansa platforme de vânzare online. Însă digitalizarea nu poate fi ignorată, iar anul trecut am lansat un site web îmbunătățit pe piețele noastre, unde oamenii pot descoperi online gamele noastre de produse și pot verifica disponibilitatea stocurilor în magazin. Acest lucru ne oferă posibilitatea de a ajunge la clienți noi care s-ar putea să nu treacă pragul magazinelor noastre, deci este important să îl actualizăm constant cu produsele și colecțiile recente.

Modelul de afaceri Primark se bazează pe a face lucrurile diferit, magazinele noastre fizice fiind esențiale, iar afacerea noastră este construită în jurul oferirii unei experiențe excelente de cumpărături. În continuare, clienții noștri se bucură de experiența din magazin, deoarece oamenii doresc să verifice calitatea produselor și, de asemenea, să beneficieze de aspectul social al cumpărăturilor.

Prin ce se diferențiază produsele Primark de cele oferite de alți retaileri de fashion de pe piața românească?

Unul dintre principalele moduri în care Primark se distinge este prin accesibilitate. Indiferent de bugetul clientului, avem o gamă largă de produse de modă și casă la prețuri accesibile. Primark are o strategie clară de afaceri pentru a ne menține prețurile scăzute, de la felul în care abordăm vânzările și logistica, faptul că facem puțină publicitate sau limitarea utilizării etichetelor, umerașelor sau etichetelor scumpe. Accesibilitatea este întotdeauna susținută de diversitatea produselor din magazinul nostru, venim constant cu noi colecții, pe măsură ce ne adaptăm tendințelor consumatorilor și nevoilor pieței. De exemplu, avem un parteneriat pe termen lung cu vedeta internațională Rita Ora, iar colecțiile sunt foarte apreciate de clienții noștri.

Gamele noastre de licențe sunt, de asemenea, foarte populare în rândul clienților de pe celelalte piețe ale noastre din Europa Centrală și de Est, așa cum sunt produsele marca Disney, NBA și Netflix. Ne mândrim cu oferta noastră diversă și continuăm să extindem gama de licențe în magazinele noastre.

Cum răspunde Primark tendințelor consumatorilor și cât de importantă este sustenabilitatea?

În 2021 am lansat o strategie amplă de sustenabilitate, concepută pentru a reduce deșeurile de modă, pentru a reduce la jumătate emisiile de carbon de-a lungul lanțului nostru valoric și pentru a îmbunătăți viața oamenilor care fac produse Primark.

Publicăm anual un raport de sustenabilitate și etică care subliniază progresul pe care l-am făcut cu privire la angajamentele stabilite în strategia noastră de sustenabilitate. Deja peste jumătate (55%) din toate hainele Primark conțin acum materiale reciclate sau provenite din surse mai durabile și ne-am angajat să facem acest lucru 100% până în 2030.

Aceste principii sunt introduse pentru a susține toate gamele noastre din magazine, deoarece ne angajăm să facem produse mai sustenabile și la prețuri accesibile.

(3031)

Trimite articolul

X
Taguri:
primark
0 Comentarii

Citiți principiile noastre de moderare aici!

    Cele mai citite știri

    1
    Ghiduri pentru prevenirea adicțiilor. Profesorii și părinții, sfătuiți să discute cu elevii despre droguri și alcool
    2
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    3
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    4
    FOTO. Al-Khwarizmi, un savant deschizător de drumuri în matematică
    5
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    6
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump
    7
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    8
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    9
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    10
    Ziua Părinților de Îngeri, marcată la Timișoara: expoziție, film, tururi ghidate și grupuri suport

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 7 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    VIDEO. Magia iernii prinde viață la Muzeul Satului Bănățean. S-a deschis Lights of the Village!

    Mapamond

    FOTO. Al-Khwarizmi, un savant deschizător de drumuri în matematică

    Eveniment

    Tragedie într-un sat din Timiș: bărbat găsit mort în casă din cauza scăpărilor de gaz

    Ştiri din Timiș

    „Colind și bucurie”. Artiști consacrați aduc magia sărbătorilor la Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș

    Eveniment

    FOTO. Tânăr rănit după ce a lovit parapetul pe DN 6, în Calea Lugojului

    Ştiri din Timiș

    Casierie închisă, restricții la taxe și urbanism. Program modificat la final de an la Primăria Dumbrăvița

    Capitală Culturală

    Tradiția continuă. Concertul de Crăciun 2025 al comunității italiene, în decorul Bisericii Millennium

    Ştiri din Timiș

    Toleranță zero la articole pirotehnice. Poliția Locală Moșnița Nouă anunță amenzi mari și pedepse cu închisoarea

    Ştiri din Timiș

    „Iubirea”, noua carte a părintelui Octavian Blaga, prezentată la UMF Timișoara alături de o reflecție asupra morții bune
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici