Tramvaiele au fost produse în Turcia cu tehnologii și sisteme moderne. Au o capacitate de transport de 251 de locuri, aer condiționat, încălzire, WI-FI, GPS, panouri de informare a pasagerilor și podea 100% coborâtă.
Mijloacele de transport în comun pot funcționa autonom, pe baza bateriei, fără a fi conectate la reţeaua electrică, pe o distanţă de până la 70 de kilometri.
Primarul Dominic Fritz a anunțat, sâmbătă, că ultimul tramvai din lotul celor 17 comandate a ajuns la Timișoara.
„Și cu asta încheiem prima etapă a modernizării mijloacelor de transport în comun. În ultimii trei ani, am înnoit flota timișoreană cu 40 de tramvaie și 44 de autobuze electrice. Anul viitor începem o nouă etapă: sosesc la Timișoara primele troleibuze noi din cele 33 pe care le-am cumpărat anul acesta.
Mai avem mult de lucru până când transportul public devine principala opțiune de călătorie, dar mă bucur că de la an la an, tot mai mulți timișoreni aleg tramvaiul sau autobuzul atunci când pleacă de acasă”, a precizat, sâmbătă, Dominic Fritz, primarul Timișoarei.
Vă reamintim că Bozankaya, firma din Turcia care a produs noile tramvaie din Timișoara, va realiza pentru orașul de pe Bega și 33 de troleibuze noi, după ce a câștigat licitația Primăriei Timișoara. Achiziția este finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).
Pe aceeași temă:
VIDEO. Mai vin 15 tramvaie galbene la Timișoara până la finalul anului – Tion
Noul tramvai galben din Timișoara a trecut de probe – Tion
Trimite articolul
XCe mandru este fritzulica ca a reusit si de data asta sa isi bata joc de Timisoara.
-
Ai avut rahat in salata de beouf si acum dai pe afara?
-
Cu ce cu tranvaie noi macar esti din Timișoara sau iti place sa vrb asta e problema la noi ai asa ba nu asa. De ce asa si aceasi poveste nu ai treburi de facut gen sa cumperi tu ceva util gen bilet spre planete unde te integrezi pluto etc departe de civilizație si de ce iti poate gresi
-
Nici googletranslate nu a reusit sa identifice in ce limba ai scris. Ai facut scoala la pacanele ? 🙂
-
-
Detaliază! Care este badjocora în mintea ta creață ?
-
Mai exact cu ce? Puteti sa fiti mai explicit? Comentariu arucat in vant…
-
Aveți dreptate. Proiectul este a lui Robu, Fritz l-a modificat să își bată joc. Cum a făcut de fapt și cu celelalte proiecte.
-
Ionion esti tu venit cu pluta in Timisoara. De cand exista tranport in comun in acest oras tramvaiele au fost vopsite in galben, alb si negru. Doar prostovanu de Robu le facu violet fiind fan Poli. O echipa mediocră si falimentara nu poate reprezenta un oras
-
Arata oribil.
-
Da alea violet, ca budigăii bunicii lui Rombulache.
Evident tramvaiele bune facute la 50 km de noi (arad) nu erau destul de bune pt fritzy!
Asta pentru ca aradenii nu au dat spaga cat au putut sa dea turcaletii!
Jenant!
-
Ba minte creata, a fost licitatie publica, astia au fost mai ieftini decat Astra Siemens ARAD. Si oricum decat sa se duca banii europeni in Germania mai bine a castigat Turcia, merita si ei dezvoltare.
-
Astra Arad nu mai colaborează de ani buni cu Siemens (da, în colaborare cu ei au făcut primele tramvaie).E bine dacă facem achiziții din zona noastră economică, așa ne putem dezvolta industria.Însă am impresia că ASTRA Arad e și plină de comenzi ,nu fac față contractelor semnate.Baftă multă!
-
-
Robu de la Bocsig fu șpăgarul.
-
Vorbesti ca sa arati cat esti de prost. Licitatia pentru tramvaie a fost castigata de nen-tu Robu
-
Nu au fost bune nici pentru Robu, de acolo a început povestea. S-a semnat un contract cadru atunci.
Când ai început cu un model, nu are sens să schimbi pe altul, reluând licitații, omologare/autorizare AFER, etc, etc. Urmănd să faci mentenanță la mai multe modele, instructaj la fel, costuri peste costuri.
E mai ușor de înțeles acum, de ce am cumpărat alte câteva zeci de tramvaie de la Bozankaya?
-
Îl confunzi pe Robu cu DF, Robu a făcut primul contract cu turcii, evident ca era logic sa cumperi și lotul 2 de la aceeași firmă.
-
Criteriile de acceptare a contactului, mai exact raza de acțiune de 70km pe baterie, nu au putut fi atinse de modelele produse la Arad.
Iar criteriile au fost scrise de, aprobate de și contractante pe baza lor de administrația Robu.
-
Doar pentru clarificare: tramvaiele Turcești au fost contractate de Robu, nu de Fritz.
-
A semnat contractul cadru care prevedea achizitia a 16 până la 40 de tramvaie.
Între timp ele s-au scumpit semnificativ, dar a fost totuși semnată achiziția următorului lot.
Dacă nu se semna, așteptam câțiva ani altele. Cred că a fost luată decizia corectă.
-
-
Florian tu esti pe langa subiect! Proiectul si contractul este din al doilea mandat a lui Robu care din ingamfare si prostie a refuzat sa cumpere tramvaie de la Arad fabricate de 15 ani sub licenta Siemens tramvaie care circula inclusiv la Viena. Fritz doar a cerut sa fie vopsite in culorile folosite din 1869! Mai invata inainte sa debitezi abureli
A trebuit sa le vopseasca in galben papagalul asta de Fritz! Sughita daca le lasa vopsite alb-violet!
-
da’ tu sughiti acu ca le vezi galbene?
-
Tu sigur inghiti.
-
Foarte faine tramvaiele noi.
Asta fain Mashina asta straina mashina ……
dap, nu avem vatmani, dar e bine ca s-au schimbat culorile…
Frigz cu ce merge la serviciu?
-
Cu un Maybach, cumpărat și făcut cadou de o grupă de admiratori organizată de tine, nu ?
-
dap, raspuns de userist, n-avem pretentii…
-
Bună,dar pe linia lui 9 când se vor schimba tramvaiele vechi cu cele noi ?
-
Am prins unul, acum vreo luna. Galben. Is mai comode scaunele in Armonii.
Parereile sint inpartite, un lucru sigur este ca travaiele sint noi si nu afacerea ” Bulgareasca ” a buhaiului Robu. !!