După ce a ratat privatizarea BCR în favoarea grupului austriac Erste, Millennium Bank încearcă să-şi câştige un loc în piaţa bancară autohtonă.
Banca portugheză a organizat în luna mai a acestui an un pitch în urma căruia au fost selectate agenţiile: GMP (creaţie), Tempo PR (PR), Initiative Media (media), Daedalus (cercetare). De menţionat că divizia de PR a GMP (devenită în 2007 agenţie de PR de sine stătătoare) a fost cea care a acordat consultanţă băncii Millennium pe parcursul negocierilor pentru privatizarea BCR.
Millennium Bank şi-a făcut intrarea în România cu o campanie de imagine mass-market, care s-a desfăşurat între 11 octombrie şi 1 noiembrie. Promovarea s-a făcut pe tv, print, internet şi outdoor. „Am dorit să ne poziţionăm din start ca o altfel de bancă, cu vizualuri foarte vii şi prietenoase, cu care să-ţi fie uşor să relaţionezi”, spune Raluca Mandache Simu, Head of Corporate Communications Millennium Bank. Obiectivele campaniei au fost lansarea brandului şi crearea de notorietate.
În paralel, a mai rulat şi campania de poziţionare a segmentului corporate banking. După finalizarea campaniei de imagine, au mai fost lansate două campanii de produs: „Credit de nevoi personale”, pentru segmentul retail şi „Creditul Multioption” pentru persoane juridice. Ambele campanii se desfăşoară în perioada 2 noiembrie – 13 decembrie.
Cea adresată persoanelor fizice va rula pe tv, print, radio, outdoor, internet, iar cea pentru persoane juridice va putea fi văzută pe print, indoor şi internet. Analiştii pieţei publicitare susţin că, după ce BCR îşi va diminua volumul de comunicare, Millennium Bank va fi un important investitor în publicitatea bancară. (Iulia Bunea)
Citiți principiile noastre de moderare aici!