În acest mesaj se cere clienţilor Raiffeisen Bank codul şi parola de utilizator al serviciului Raiffeisen Online, precum şi numărul cardului de debit. După completarea acestor date, şi după apăsarea butonului „Confirmă Verificarea“, acest mesaj este redirecţionat către pagina reală de internet a Raiffeisen Online. Iată mesajul din fişierul e-mailului: „Stimate utilizator Raiffeisen Bank, Vă informăm că securitatea pe care Raiffeisen Bank o oferă a fost sporită! Din acest moment, verificarea validităţii accesului la contul dumneavoastră online nu se mai face în cadrul unei pagini speciale în interiorul web-site-ului nostru, ci printr-un formular care este trimis ca ataşament la un e-mail. În acest fel, accesul persoanelor neautorizate este imposibil, iar securitatea sporită oferită de tipul de encriptare al datelor SSL ridică noţiunea de securitate online la cel mai
înalt nivel. Te rugăm să completezi formularul de mai jos pentru a verifica validitatea accesului la contul dumneavoastra online.“
Phishing cu sistemul de securitate
Probabil din cauza faptului că Raiffeisen nu este pentru prima dată subiect de phishing, reprezentanţii instituţiei bancare nu s-au mai obosit să avertizeze asupra acestui ultim atac, considerând şi că sistemul de securitate al reţelei lor este foarte bun, astfel încât nimeni neautorizat nu poate pătrunde în interiorul lui. De data aceasta, phisherii au ales ca mesaj introducerea de către bancă a unor noi elemente de securitate, dar a ramas cererea contului şi parolei.
Sursă: Gardianul
Atac de tip phishing asupra clientilor Raiffeisen Bank
Citiți principiile noastre de moderare aici!