Agenţiile din România care au ajuns pe lista finaliştilor anunţaţi până acum la Cannes Lions sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis (Press Lions), Starcom Media Vest Group, Propaganda şi Webstyler (Media Lions), McCann Erickson România, (Direct Lions) şi Leo Burnett & Target România (Radio Lions).
În secţiunea Press Lions, Graffiti BBDO a intrat în finală cu o lucrare pentru Mountain Dew, Saatchi & Saatchi cu patru lucrări pentru Ariel, iar Publicis România cu o lucrare pentru Nissan Tiida.
În categoria Media Lions, pe lista finaliştilor, la categoria “Best Use of Magazines”, agenţia Starcom Media Vest Group este prezentă cu campania împotriva cancerului la sân, agenţia Propaganda participă cu campania despre clinica pentru chirurgie plastică, iar la secţiunea “Best Use of Internet/New Media”, agenţia Webstyler este prezentă cu campania “Alo 322” aparţinând campaniei privind susţinerea lui Traian Băsescu la referendumul din 2007.
Secţiunea “Direct Lions” are ca finalistă agenţia McCann Erickson cu lucrarea “Asociaţia pentru promovarea drepturilor femeilor din România”.
În finala “Radio Lions” a intrat Leo Burnett&Target cu o lucrare pentru Western Union, “Transfer de bani”.
Festivalul international de publicitate de la Cannes a debutat duminică, 15 iunie, cu opt seminarii şi trei workshopuri, cele mai multe prezentări având ca temă centrală dezvoltarea online-ului şi modurile de îmbunătăţire a publicitătii, dar şi a conţinutului, astfel încât utilizatorul să devină fidel serviciilor.
Festivalul de publicitate de la Cannes se desfăşoară în perioada 15-21 iunie, iar în cele 10 secţiuni de concurs din acest an au intrat peste 28.000 de lucrări (28.284) din întreaga lume.
Seara de luni va fi una cu emoţii pentru agenţiile de publicitate din România deoarece va avea loc ceremonia de premiere a lucrărilor înscrise la categoria Direct şi, de asemenea, se vor anunţa şi câştigătorii Promo Lions.
Citiți principiile noastre de moderare aici!