Dar cine conduce un Ferrari în România? Roxana Vâlcu, PR&Communication Manager Forza Rossa, spune despre proprietarul român de Ferrari că “are între 25 şi 55 de ani, este pasionat de maşini sport şi face parte din top management, antreprenoriat sau poate avea o profesie liberală”. Dintre clienţii Ferrari de la noi, aproximativ 20 la sută sunt cetăţeni străini cu rezidenţă în România. Cel mai frecvent Ferrari văzut pe străzile de la noi este F430 (cu cele două variante – Coupe şi Spider), care este şi cel mai ieftin: 160.000 euro preţ de pornire, fără taxe.
Dar cele mai cerute modele sunt, la ora actuală, 599 GTB Fiorano, care costă de la 204.000 euro fără taxe, 430 Scuderia, la 174.000 euro bucata şi Scaglietti One to One. Acesta din urmă se fabrică în serie limitată, iar cererea pentru un Scaglietti depăşeşte cu mult numărul de unităţi alocate României, deşi preţul acestei maşini porneşte de la 225.000 euro. Primul Scaglietti One to One va rula pe străzile de la noi chiar în această vară.
Aproape jumătate din clienţii Ferrari îşi iau maşina în leasing
În vreme ce clienţii persoane fizice preferă să-şi achiziţioneze un Ferrari cu banii jos, leasingul reprezintă 40 la sută din vânzările reprezentantului Ferrari în România. Finanţarea se face pe 5 ani, cu 20 la sută avans şi 40 la sută valoare reziduală. “Un Ferrari se depreciează greu, astfel clienţii au posibilitatea să-l schimbe cu un model nou după doi sau trei ani”, spune Roxana Vâlcu.
Cu toate că Ferrari se vinde bine în România, activitatea de service reprezintă 60 la sută din încasările reprezentantului constructorului italian în România, pe străzile noastre circulând aproximativ 80 de modele.
Reprezenatnţii companiei spun că încă din prima zi de funcţionare, service-ul Ferrari din Otopeni a avut un grad de ocupare de sută la sută.
Sursa: Gandul
7 milioane de dolari pentru un Ferrari de colecţie
Cât costă intreţinerea unui Ferrari
Citiți principiile noastre de moderare aici!