tion.ro Web analytics

UPDATE. Accident cu trei victime și o autoutilitară răsturnată, în Complexul Studențesc din Timișoara

De Raoul Jurchela
Reactualizat la:

UPDATE. Accident cu trei victime și o autoutilitară răsturnată, în Complexul Studențesc din Timișoara

Reactualizat la:
Accident de circulație, luni, în zona Complexului Studențesc din Timișoara. Trei persoane au ajuns la spital după ce un șofer a trecut pe roșu. În urma impactului, o autoutilitară s-a răsturnat. UPDATE. Accidentul, surprins de camerele de înregistrare din zonă
Scris de Raoul Jurchela - Accident de circulație, luni, în zona Complexului Studențesc din Timișoara. Trei persoane au ajuns la spital după ce un șofer a trecut pe roșu. În urma impactului, o autoutilitară s-a răsturnat. UPDATE. Accidentul, surprins de camerele de înregistrare din zonă

Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza unui tânăr în vârstă de 20 de ani. El circula pe strada Cluj, dinspre bulevardul Vasile Pârvan, iar la intersecția cu bulevardul Eroilor de la Tisa a trecut pe roșu.

„Un tânăr de 20 de ani a condus un autoturism pe strada Cluj dinspre strada Vasile Pârvan, iar la intersecția cu bulevardul Eroilor de la Tisa a intrat in coliziune cu o autoutilitară condusă de un tânăr de 20 de ani, ce se deplasa regulamentar dinspre FC Ripensia. În urma impactului, autoutilitara s-a răsturnat în afara părții carosabile. Totodată, în urma accidentului au rezultat 3 victime, cei doi conducători auto si un tânăr de 20 de ani, pasager în autoturism”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.

 

Oamenii legii au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.

UPDATE. Accidentul, surprins de camerele de înregistrare din zonă

Accidentul din Complexul Studențesc a fost surprins de camerele video montate în zonă.

63 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Archer says:

    Domne,dar toti trei au 20 de ani.Ce coincidenta stranie.

    • Baluba says:

      Si toti trei de unde?

      • Costel says:

        Uita de aici: “În urma impactului, autoutilitara s-a răsturnat în afara părții carosabile. Totodată, în urma accidentului au rezultat 3 victime, cei doi conducători auto si un tânăr de 20 de ani, pasager în autoturism”. LOL

  2. cornel says:

    Avem un Ministru de Interne care nu-si face datoria. De fapt nici nu stiu cine este. Un anonim. De ce nu pune politia in strada sa urmareasca respectarea legii si sa ia carnetele zmeilor? Sute de soferi trec pe rosu in Timisoara in fiecare zi, viteze de 80-100 Km/h in oras sunt normale, reducerea vitezei la trecerile de pietoni-doar incepatorii respecta. Cum in Ungaria sau Serbia politistii pot sa fie pe strazi, dar in Romania misuna doar dupa accident? Pai in Serbia in dreptul fiecarei scoli la orice ora toata lumea merge cu 30Km/h fara exceptie. chiar si romanii, iar in tara haos. Pentru ca stii ca nu are cine sa te sanctioneze.

    • tiberius says:

      E nevoie de cadrul legislativ pentru a avea supraveghere live a traficului folosind camerele montate in intersectii. Cand macar 5% din cei care trec pe rosu in intersectii se vor trezi cu amenzi acasa, fenomenul va inceta.
      Are cineva curaj sa propuna genul asta de masuri nepopulare, dar cu efecte certe de diminuare a numarului de victime ale accidentelor ca cel de mai sus?

      • tibi says:

        eu nu inteleg cine ar spune ca sunt nepopulare. vor avea curajul sceleratii care o fac sa recunoasca? clar ca nu. ca ar merita permisul anulat pe loc

      • rew says:

        Pentru trecerea pe rosu se primeste amenda si se preda permisul. Nu inteleg de ce de vreo 5 ani stau camerele degeaba pe stalpi doar ca sa apara video-uri de astea de informare si Politia Romana se cramponeaza intr-un text de lege de genul “agentul constatator”. In alte tari se primesc amenzi pe banda rulanta pt viteza, trecut pe rosu, etc. doar pe baza dovezi foto sau video, la noi, abia abia se mai da cate o amenda de rovinieta pe baza foto.

        • Ionel says:

          Pentru că amenda e contestată și e dat în judecată agentul (ca persoană fizică…și trebuie suspendat din funcție până la finalizarea procesului – care poate sta ani)!

          • Cseba Lyn says:

            Gresit. Contesti procesul verbal, nu emitentul. Si nici un agent nu e suspendat pe perioada procesului. Daca ar fi ass, in 2 luni n-ar mai fi nici un politist activ. Agentil e suspendat daca ii deschizi dosar penal. Ca tu contesti o amenda contraventionala in contencios administrativ il doare pe agent la bascheti. Daca ar fi tras el la raspundere si s-ar uita sefii la cate amenzi a dat si cate le-a pierdut in instanta, n-ar mai fi decat tablagii de gradul zero in militie

    • Dacian says:

      Și cu ce ar ajuta că le ia permisul? În caz că au… că acum e la modă să circule fără permis! Pușcăriile îs pline, amenzile nu se plătesc (când au prea multe se anulează)…

    • Nagy_Zoltan says:

      Am mers cu 165 pe ora si Ungaria si in Serbia, nu m-a oprit nici dracu. La fel, in localitate mica inainte de Belgrad, toti cu 70 merg. Si 80 km/h la limita de 70 este cam normal. Acolo era semafor, unu din ei nu a respectat semaforul.

  3. Costel says:

    Corectura: “luati-i”.

  4. Sofer_TM says:

    Pe Cluj se merge ca la Formula 1, depasiri, schimbari de benzi, flash-uri si claxoane alora care indraznesc sa incetineasca pentru viraj la stanga… semafoarele nu mai conteaza, important e sa ajungi primul la Spitalul Judetean (intr-un fel sau altul…)

    • sofer_oltean_vlad says:

      :)))))))))))))))) foarte tare remarca . Bravo!

    • Milo says:

      Circul perfect legal pe str. Cluj. Ai dreptate insa…ma distreaza sa vad cochetii agitati facand depasiri riscante, treceri la ‘mustata’ pe rosu sau incercand sa conduca cat mai aproape de mine. Ma rog…si masina mea are 2 tone si nu e scond la mana ‘nspea din jermania iar intr-o zi e posibil sa nu-i mai menajez pe astfel de idioti.

  5. dfsfs says:

    Dar cat de trist este ca stereotipului nesimtitului cu BMW care pune in pericol oamenii care circula regulamentar este absolut o realitate.

    Ma intreb daca la oamenii normali la cap din Romania le este rusine sa aiba marca aceea auto din cauza imbecililor precum asta, care le transforma o masina dintr-un mijloc de transport intr-o avertizare pentru siguranta celor din jur.

  6. dadaa says:

    Asta atragi cand te lauzi “ca se circula ca pe autostrada” in oras … cum se lauda mandru si falos nea Lae, fara sa constientizeze ce cacaturi atragi cand faci asemenea piste cu 3-4 benzi prin tot orasul

    De la sfarsitul lockdownului de anul trecut, se circula ca in codru prin oras … pe strada Cluj a fost concurs de cat de spectaculoase sunt accidentele, masini rasturnate peste tot, pietoni spulberati pe trecere, stalpi rupti, transformatoare de curent spulberate … asta e noul trend in Timisoara, unde parca nu mai exista nici legi, nici politie si din pacate nici bun simt si responsabilitate in trafic

    Daca iti vezi de treaba regulamentar, la 50-60 km/h, mai ca te injura lumea. Pe strazi gen Cluj, Ripensia, Buziasului, Rebreanu, chiar si inca in santier, Sudului, largita si ea la 4 benzi, se circula cel putin cu 80-90 km/h iar politie ioc … legea junglei, dar deh, traim in “generatia automobilului”, ca asa ne-a explicat Lae.

    • Soferu says:

      Ai facut o tocanita de strazi. Pe unele bulevarde mentionate de tine, rebreanu, buziasului precum si pe altele limita e de 70km/h, drept urmare sa circuli cu 80 e perfect legal. Daca pe cele cu 70 “iti vezi de treaba” cu 50, incurci traficul.
      Aceasta nebunie in trafic are 2 poli extremi: primul al celor care se grabesc prea mult, sunt agitati, merg cu viteza, taie calea si al doilea al celor care se misca prea incet, merg incet, iau curbele extrem de incet, merg pe banda 2 si incurca lumea. Si cele 2 categorii se enerveaza una pe cealalta si se ascute lupta in trafic. Daca categoria 2 s-ar mai trezi un pic si categoria 1 s-ar mai linisti.
      Exemplu clar: pe bulevardele cu 70 dai de adormiti care merg cu 40-50 pe banda 2. Normal ca te enervezi si incepi cu slalomul, claxoane, taieri de fata etc.

      • dadaa says:

        da, ai perfecta dreptate cu limitele de 70,incercam sa exemplific “pistele” din oras si nu mi-am dat seama ca nu erau toate exemple fericite.

        Pe cele cu limita de 70, se circula cu 100 constant, problema mare o vad pe strazile mai inguste, unde s-au fortat sa faca 4 benzi, desi nu era nici spatiu adecvat si nu era nici necesar acest lucru. Fix de aici pleaca senzatia de siguranta, asfalt mult in jur, senzatia ca poti evita orice avand atata spatiu in jurul tau .. dar e foarte usor sa “te trezesti” ca tot traficul goneste cu 90-100, la 30-40 cm distanta, unii de altii

        Si alta problema, e ca se goneste prin cartiere, in soarelui de ex, se merge fest pe strazi inguste cu 60-70 km/h, in cazul in care este o zona de blocuri, masini parcate pe ambele parti, intersectii cu vizibiliate scazuta, locuri de parcare cu vizibilitate scazuta, scoala … acolo ar fi bine sa se impuna o limita de 30, cum este afara de exemplu

        Ideea este ca legi avem, nu avem cine sa le aplice, de asta se merge asa haotic, de asta se parcheaza asa haotic, de asta lumea e asa miserupista

  7. Ike says:

    E bine ca au grupuri pe fb unde este radar sau controale rar sa nu ramana fara permise si uite unde ajung omoara oameni

  8. Bgdn says:

    Nu ma mira… la cati retardati sunt in oras si forteaza semafoarele…

  9. Anti_vir says:

    Bine ca nu au fost pietoni pe trotuar unde a ajuns utilitara. Mare minune ca am scapat de un caz ca la Bucuresti. Pentru asa ceva ar trebui anulat permisul respectivului pentru cel putin 10 ani. Trebuie pedepse mai drastice sa previna astfel de incidente iar cand se intampla sa-l scoata pe respectivul din trafic o buna perioada, poate ii mai vine mintea la cap.

  10. Cristian says:

    Se merge ca la raliu in oras. Politia sta la panda sa te prinda fara masca.

    • Ruben says:

      Unde ai văzut că stă la pândă? Dacă i-ar “vâna” crezi că ar mai fi atâția nesimțiți care nu poartă masca ?

  11. Silviu says:

    Se trece pe rosu intr-o veselie. Se circula in unele locuri cu peste 80 km/h. Nu avem politie care sa le suspende carnetul cascadorilor. Sunt toti ocupati sa pazeasca parcurile in cazul in care ii cade cuiva masca sub nas si il pot bate si imobiliza ca sa salveze tara.

  12. Realism says:

    mare noroc ca nu era nimeni pe trotuar…ii strivea dubitza. Nu mai avem siguranta pe strazi, nu mai avem siguranta economica, medicala, viitor…Guvernul Romaniei si institutiile statului trebuie desfiintate ca nu isi mai justifica existenta….cand institutiile statului numai sunt in stare sa protejeze si asigureintegritatea si prosperitatea populatie inseamna ca nu mai au nici un drept sa existe. In afara sa fure, iabuzeze si minta, ce altceva fac reprezentantii statului?

  13. bmw ist says:

    nu toti posesorii de bmw is cocalari, nesimtiti sau vitezomani.aloo! sunt posesor de marca asta si conduc cu grija si regulamentar.
    din pacate, sunt si soferi de bmw f indisciplinati, la fel si de alte marci auto..dar unde naiba e Politia Romana ??!!! in Tm se circula ca la concurs de viteza !! culmea e ca adesea si masina aia pricajita de politie, cu vreo 2 agenti in ea, se afla in trafic langa unii care conduc ca niste soferi de formula 1 si NU fac nk !! se circula cu 80..90..se taie calea, nu se respecta indicatoarele..si Politia nicaieri!! pt ce au montat n spe mii de camere video in oras daca nu dau amenzi, nu dau sanctiuni ?? cand intri in Serbia, toti romanasii pun frana si conduc regulamentar. acolo chiar sta politia si se respecta fiecare indicator de viteza. cum reintru in tara, parca intru in codru!

  14. Daniel says:

    Nu se vede semaforul prea bine acolo, sunt semafoare doar pe mariginea drumului si se observa foarte tarziu din cauza amplasarii proaste(ghereta de STPT pe stanga si pomi pe dreapta) si a faptului ca strada Cluj e curbara inaintea intersectiei.
    Acolo trebuie pus un semafor deasupra strazii pe mijloc, cum e la toate celelate intersectiile de pe CLUJ !!!!
    In fiecare luna se ciocnesc in intersectia aia.

    • Sofer_TM says:

      Prietene, vezi ca ai gresit intersectia; e vorba de Cluj cu Eroilor aici, nu e nicio ghereta STPT; iar despre curba strazii ce sa zic… daca vii cu 120 la ora, da, nu apuci sa vezi semafoarele; ele sunt perfect vizibile cel ptin de la Liceul Vidu

  15. Sebic says:

    Din cate stiu ala cu utilitara nu avea ce sa caute acolo!!! E doar pt taxiuri si transportul in comun banda acea de sens

  16. asdasd says:

    pai politia pazeste satele din jur. plm de conducatori idioti

  17. Rumburak says:

    Conform video, după umbre, șoferul vinovat avea soarele din fata, asta nu e motiv sa circuli cu asa viteza dar poate explica de ce a greșit și nu a observat semaforul.
    Am văzut utilitara cind era ridicata de firma de tractări. Șoferul nevinovat de pe utilitara avea centura prin spatele scaunului, asemenea tuturor polițiștilor locali și celor de la politia adevărată. În caz de accident, ghinion…

  18. Dani says:

    Multumim Politiei Romane ca se afla pe strazi la datorie… Bine ca protesteaza pentru salarii mai mari.

  19. vulpea says:

    Toti sunt viniturii …..wtf ,,sau asta numai mira pe nimeni?

    • Dacian says:

      Când 90% din participanții la trafic care creează probleme sânt sudiști…nu mai miră pe nimeni încă un accident!

  20. Dan A. says:

    De cand a facut Robu strada Cluj “de mare viteza” a murit un pieton si se intampla accidente grave. Salvarile, taxiurile si troleibuzele merg pe ocolte acum. Si asta deoarece Florica Robu a avut un accident usor fiind pasagera intr-un taxi. Imparatul orasului a decis cum e mai bine pentre el si familia lui.
    Nu e un caz singular, la Pasajul Jiul a murit o femeie pe o trecere de pietoni fara aviz si prost vizibila, la Pasajul Popa Sapca a pus semafoare greu de vazut. Despre poarta de pe Lugojului stim cu totii cum a fost, dar nici un expert care a avizat lucrarea nu a fost acuzat. Multumim primarului Z-E-R-O !

    • Anonim says:

      Lasă, că pietontul ăla nu traversa legal! Și mai era și rupt de beat… Ăsta e rezultatul infamei “undă verde”, toți trag tare ca să nu stea aiurea la semafoarele intelijente!

      • Dan A. says:

        Victima era prietenul unui prieten, om trecut de 60 de ani, venea de la servici. Nu stiu sa fi fost beat, asa ca poate da, poate nu. Cateva idei:
        1. Omul a “traversat ilegal” pentru ca asa a vrut Robu. Cu cateva saptamani in urma acolo a fost trecere de pietoni, pusa cu rost. La fel ca si banda speciala pentru transport in comun, avea rostul ei. Nu si in capul ultravopsitului.
        2. Daca pietonul ar fi fost “rupt de beat” inseamna ca a mers incet, deci putea fi evitat, sau macar accidentat mai putin grav.
        3. In cazul accidentului de la pasajul Jiul: cand vii seara dinspre gara intri pe sub pod si te orbesc luminile puse in tavan ca nocturna de pe stadion. Peste 1 secunda iesi de sub lumini, ochiul nu se dapteaza asa de repede, in fata ta e o trecere de pietoni ne-luminata (au venit cu ideea sa puna lumina dupa accident) si vezi doar jumatate de pieton, caci geniile au adancit groapa si esti in denivelare cu masina. In plus, in momentul respectiv, pe sensul opus era blocat un tir caci acelasi Robu a sub-dimensionat inaltimea, ce daca trebuie sa treaca pompierii sau un transport mai special, “asa vrea muschii mei”.
        4. Nu cred ca are mare rost sa-i luati apararea lui Robu. Oricum . mai devreme sau mai tarziu tot in cladirea de langa pasajul Popa Sapca ajunge, de partea cealalta a gratiilor de la ferestrele celulelor.

    • TMEUTM says:

      Cand se intampla accidente, Robu tace. Iese la atac cand i se pare ca Fritz nu face, minte bla bla. Mai bine i-ar arata si acum ca aici trebuie schimbat ceva, si sa isi asume vina pt schimbarile facute. Robu sa isi asume o vina clar explicata, mi-e greu sa vad. Ca sa spuna ca a mai si gresit, nu e suficient. A gresit cu limitele de viteza din oras, cu benzile lui de viteza, cu stergerea trecerilor, cu neprotejarea pietonilor si biciclistilor, precum si nefolosirea camerelor. Ne uitam si comentam frustrati de politie si de actiunile 0 luate de organele abilitate. Doar Dumnezeu ne mai poate proteja. Daca era o masina mai mica sau cineva pe trotuar, era mult mai rau. Deci, FRITZ, POLITIA ROMANA, facem si noi ceva sa protejam oamenii?

    • Rob says:

      Zic ! Sa imi giugiulesti barzoiu tu si tot neamu tau de lab3 triste

  21. lucian says:

    Foarte simplu de redus la minim acest evenimente. Instalare de radare fixe in fiecare intersectie. Simplu, ai depasit cocalarule viteza ti se face poza si iti vine amenda acasa. Sau dupa caz dosarul penal. Ca in toate tarile civilizate. Sa vezi cum merg toti civilizat si nu te mai claxoeza ca mergi legal. Dar cati oameni mai trebuie sa moara de exemplu pe strada cluj ca sa nu mai fie acest culoar verde destinat prostilor? Ideea de culoare verde este senzationala. Din pacate in romania nu se poate face, tocmai din cauza mentalitati idotilor care nu merg cu vitreaza legala, asa ca trebuie leege, Lege dura sa taie in carne vie.

  22. Dana says:

    Saracul…la ce viteza avea sigur a crezut ca are verde, dar sa circul asa buimac prin oras sa nu ti dai seama care sunt culorile la seamafoare ….mi se pare ca baiatul e un pericol public, care e garantia ca pe viitor va circula regulamentar?

  23. xsulescu says:

    Victimele sunt doar pasageri din auto, sau sunt si pietoni ?

  24. dolarubossbnw says:

    da al;a cu duba de ce s o bagat in fata???

    nu mai este respect in trafic trebuea sa se asigure nu sa se bage in fata la bolid

  25. Gov mare says:

    The more Romanians die the more happy we are. The Romanian government 👍

  26. Ionel says:

    Sper ca toti cei implicati in nefericitul accident sa fie sanatosi curand si mai raspunzatori.

  27. Soferu says:

    Vad ca toti o dati pe aici cu camere, radare fixe, bla blauri.
    1. Camerele montate au o rezolutie de cartof, asa cum se vede si din filmarea asta. Daca maresti sunt numa pixeli. Tot sistemul de 6 mil de euro a fost doar ca sa se mai imbogateasca partidul. Politia efectiv nu poate sa lucreze dupa aceste camere.
    2. Ce ar fi sa avem politia pe strazi, in patrulare, asa cum e normal si mai mult sa aiba si masini nemarcate asa cum se intampla in toata europa, sua, canada si cine stie daca nu si prin africa. Ce ar fi sa avem si politie pe motociclete, din nou cum e peste tot in lume. Si cel mai important ce ar fi chiar sa isi si faca treaba politia, nu doar sa stea in boscheti cu radarul. Sunt atatea contraventii usoare la tot pasul: vorbit la telefon, nesemnalizat, mers pe banda 2, intors peste linia continua etc.

  28. pascut says:

    Citeste cineva textul inainte sa fie publicat ? Dragi redatori/jurnalisti, voi pricepeti ce ati scris ?

  29. Stefan says:

    Un imbecil de 20 de ani

  30. Cele mai noi știri

    Eveniment

    FOTO. Cameră pentru audierea copiilor amenajată de Judecătoria Timișoara și deținuții de la penitenciar

    Sănătate

    Covid-19, Timiș: trei decese și 110 cazuri noi. Scade numărul de pacienți de la ATI

    Ştiri din Timiș

    Rata de infectare cu coronavirus scade sub 4,3 la Timișoara

    Sănătate

    Coronavirus, România: peste 3.200 de noi infectări și aproape 140 de morți

    Eveniment

    Hotărârea de Guvern care a închis sălile de sport la o rată de peste 4 la mie, anulată de Curtea de Apel Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Comunicat de presă privind Măsura 2 ”Granturi pentru capital de lucru ”

    Ştiri din Timiș

    Sunteți de acord cu interdicția de hrănire a porumbeilor în Timișoara? Primăria vă cheamă la dezbatere

    Ştiri din Timiș

    Fritz și-a pus un consilier personal director la Centrul de Proiecte. Discuții finale pe regulamentul de finanțări

    România

    Vlad Voiculescu acuză: Există diferențe între datele raportate și cele reale privind decesele din cauza Covid-19

    Ştiri din Timiș

    Alin Nica militează pentru punctul de frontieră Beba Veche. Vrea să predea drumul de la Sânnicolau Mare la CNAIR

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici