Vrei sa lucrezi la Primaria Timisoara? Se fac angajari, e nevoie inclusiv de un sef de birou

De Roxana Deaconescu
Reactualizat la:
8Comentarii
Vrei sa lucrezi la Primaria Timisoara? Se fac angajari, e nevoie inclusiv de un sef de birou
© TION: Vrei sa lucrezi la Primaria Timisoara? Se fac angajari, e nevoie inclusiv de un sef de birou
Primăria Timișoara face din nou angajări. Municipalitatea organizează, în luna mai, un concurs pentru ocuparea posturilor vacante. Se caută șef la Biroul Administrativ, asistenți medicali și inspectori de specialitate.

Potrivit anunțului publicat pe site-ul primăriei, primăria angajează 17 oameni. Este mare nevoie de un șef de birou pentru Biroul Administrativ, care trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, dar și o experiență de minimum doi ani, cunoștințe de operare calculator la nivel mediu, în Microsoft Office.

Cei mai mulți oameni sunt necesari la Serviciul Asistență Medicală Școlară, unde se dă concurs pentru un post de inspector de specialitate, care trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, dar și să știe să lucreze în Microsoft Office, la nivel mediu, precum și o vechime în specialitatea studiilor de minimum șapte ani. La același serviciu este nevoie de zece asistenți medicali, care să aibă studii medii absolvite cu diplomă pe specializare, dar și cunoștințe de operare calculator, la nivel mediu, în Microsoft Office. Viitorii asistenți medicale nu au nevoie de experiență de muncă pentru angajare.

Pentru Biroul Relații Locale, Naționale și Internaționale este nevoie de doi inspectori de specialitate. Candidații trebuie să știe limba engleză la nivel avansat, să lucreze în Word și Excel la nivel mediu și să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă – specializare informatică/ relații internaționale și studii europene. Candidații trebuie să aibă experiență în muncă de minimum un an.

Se fac angajări și la Compartimentul Monitorizare Trafic, unde este nevoie de doi inspectori de specialitate, cu o experiență de minimum un an. Ei trebuie să aibă studii superioare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în științe inginerești, precum și să știe să lucreze, la nivel mediu, în Word și Excel.

Se caută un inspector de specialitate și pentru Compartimentul Grădina Zoologică, care are nevoie de o experiență de minimum un an, dar și de cunoștințe de operare pe calculator, în Microsoft Office, la nivel mediu. Viitorul inspector din cadrul acestui compartiment are nevoie de studii superioare tehnice de lungă durată, absolvite cu diplomă – științe inginerești, dar și de certificat de diriginte de șantier.

Candidații trebuie să îndeplinească anumite condiții dacă vor să lucreze în primărie. Ei trebuie să-și depună dosarele pentru concurs până în 3 mai, la secretariatul comisiei de concurs, la Serviciul Resurse Umane de la camera 8. Concursul propriu-zis constă în trei probe: selecția dosarelor, proba scrisă – în 11 mai, la ora 10, la primărie, precum și interviul – în 16 mai, la ora 14, la sediul instituției de pe C.D. Loga. Se poate depune contestație în 24 de ore de la afișarea rezultatelor. Atenție, criteriile de evaluare a activității profesionale sunt rezultatele obținute la concurs, asumarea responsabilității, adaptarea la complexitatea muncii, inițiativa și creativitatea, precum și capacitatea relațională.

Vedeți aici care sunt condițiile de înscriere, ce trebuie să conțină dosarul și care este bibliografia!



8Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

versiunea HTML a comentariilor