Sucursala va fi deschisă timp de 24 de ore, șapte zile pe săptămână, oferind astfel clienților posibilitatea de a își desfășura operațiunile bancare în orice moment al zilei. În cadrul acestei zone de banking, clienții pot efectua, prin intermediul terminalelor bancare instalate, o gamă variată de operațiuni: de la retragere și depunere de numerar, la acces către platforma de internet banking și posibilitate de contactare a serviciului call center, opțiuni disponibile pentru clienții băncii, atât persoane juridice, cât și persoane fizice. Acest proces de automatizare va permite personalului băncii să se concentreze asupra activității de consultanță profesionistă, asigurând, în același timp, o gamă diversificată de servicii financiare pentru clienți.
“Suntem mulțumiți să avem încă o astfel de locație în Timișoara și suntem convinși de faptul că noile facilități pe care le oferim vor fi apreciate de către clienți, așa cum s-a întâmplat și până acum. Dorim să continuăm să le oferim acestora servicii de înaltă calitate, permițându-le astfel să își desfășoare operațiunile bancare și după încheierea programului cu publicul” a declarat Karoly Kiss, Director al Sucursalei ProCredit Bank din Timișoara.
ProCredit Bank a urmărit dintotdeauna să stabilească un parteneriat profesionist cu clienții săi, bazat pe consiliere realizată în condiții de încredere, și nu pe o pură asociere de natură comercială. Banca a dezvoltat și a întărit această relație pe parcursul celor 14 ani de prezență în Timișoara, iar noul concept implementat reprezintă încă un pas în această direcție.
Referindu-se la ultimele elemente inovative dezvoltate de către bancă, Mariyana Petkova, Director General Adjunct al ProCredit Bank România, a declarat că:” Noul concept de Zona 24/7 a fost creat pentru a răspunde nevoilor clienților, într-o societate ce urmărește eficiența. Impresiile pozitive primite până acum de la clienții noștri confirmă calitatea schimbărilor implementate și ne încurajează să continuăm în aceeași direcție, orientată spre oferirea de servicii la cele mai înalte standarde.”
Noul concept, aplicat acum tuturor unităților ProCredit Bank din Timișoara, va fi introdus în mod gradual la nivelul tuturor locațiilor băncii din țară, pentru a extinde facilitățile oferite către o arie cât mai răspândită de clienți.
Citiți principiile noastre de moderare aici!