Astfel, Primăria Timișoara scoate la concurs în această perioadă mai multe posturi de conducere, cum sunt cele de șefi la Biroul Autorizare, Publicitate și Comerț, Biroul Administrare Imobile, Biroul Transport și Siguranța Circulației, Biroul Licitații – contracte și spații cu altă destinație sau Biroul Tehnic, dar și mai multe funcții de șefi la diferite servicii – Serviciul Locuințe, Serviciul Reglementări Transporturi Urbane, Serviciul Achiziții Publice și Serviciul Buget. Pentru toate se cer studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, la unele studii tehnice sau economice, în funcție de job, master sau curs postuniversitar în management, administrație sau specialitatea studiilor absolvite. În plus, se cere minim doi ani vechime în specialitatea studiilor.
Dosarele de înscriere trebuie despuse la primărie până în 28 noiembrie, iar concursul este programat în data de 8 decembrie, de la ora 10.
Totodată, sunt scoase la concurs și mai multe funcții publice de execuție, de consilieri gradul asistent, principal sau superior, posturi pe durată determinată, la diferite birouri și servicii. În acest caz dosarele pot fi depuse până în 2 decembrie, iar concursul va avea loc în 12 decembrie, de la ora 10.
Nu toate posturile din administraţie s-au deblocat, spun reprezentanţii Primăriei Timişoara. „Cele scoase la concurs sunt posturi pe perioadă determinată sau posturi unice, iar în acest caz legea ne permite să facem angajări în numărul de posturi aprobat prin organigramă. Sunt posturi care din diferite motive s-au vacantat”, explică directorul Direcţiei de Comunicare a municipalităţii, Violeta Mihalache.
Citiți principiile noastre de moderare aici!