Elevii timisoreni participa la un atelier destinat tinerilor din familii dezavantajate

De Valentin Rusu
Elevii timisoreni participa la un atelier destinat tinerilor din familii dezavantajate
© TION: Elevii timisoreni participa la un atelier destinat tinerilor din familii dezavantajate
Miercuri are loc la Timişoara al patrulea atelier de dezvoltare în carieră pentru tinerii din familii dezavantajate, organizat de Fundatia United Way România, la care participă 15 tineri de la Colegiul Tehnic Emanuil Ungureanu.

Acest atelier are ca temă ,,Pregătirea pentru interviu”. Tinerii au participat acum 3 săptămâni la primul atelier, care i-a invătat cum să scrie un curriculum vitae pentru şanse mai mari la angajare. Atelierele sunt componentă a programului de tutorat si mentorat „Învaţă să reuşeşti”.

Până acum, alți 30 de tineri au beneficiat de câte două ateliere, pe tema “CV-ul- primul pas spre angajare!” și “Pregătirea pentru interviu”. După atelierul de miercuri numărul elevilor icare au participat la ateliere în 2014, de la Colegiul Tehnic Emanuil Ungureanu și de la Colegiul Economic F.S. Nitti, din Timișoara ajunge la 64.

Următoarea serie de 30 de tineri va beneficia de ateliere în ianuarie-februarie 2015. Atelierele se realizează în colaborare cu voluntari United Way România specialişti in domeniul resurselor umane.

Programul United Way România „Învaţă să reuşeşti” luptă împotriva abandonului şcolar şi pregăteşte 1.500 de copii vulnerabili, adolescenţi şi tineri adulţi pentru o viaţă independentă. Pentru a-i ajuta să-şi desăvârşească educaţia, 800 de părinţi vor participa la cursuri de parenting, 180 de profesori vor învăta cum să lucreze mai bine cu copiii defavorizati din clasele lor şi 500 de voluntari vor fi implicaţi în activităţi educative şi de mentorat.

“Copiii nu pot reuşi la şcoală atunci când le e foame, când trăiesc în sărăcie sau când părinţii, care la rândul lor nu au mers la şcoală, nu-i pot ajuta la teme. Fără încurajarea şi îndrumarea părinţilor, de multe ori având în grijă şi fraţii mai mici, copiii din familii sărace sunt cei mai predispuşi la eşec şcolar, la excluderea din cercul celorlalţi colegi şi la dispreţul profesorilor. De aceea, abandonul şcolar nu e doar o problemă a copilului, ci o problemă comunitară gravă, pentru a cărei rezolvare este nevoie de a intervenţie colaborativă”, susţin iniţiatorii proiectului.



0Comentarii

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici !