Un cititor tion.ro susține că marți, în jurul orei 11, a așteptat 40 de minute după Expres 8. A urcat în cele din urmă în autobuz, dar a constatat că nu funcționează climatizarea și că șoferul mergea cu ușa deschisă.
„Putem observa cum din nou circulăm cu ușa deschisă, clima fiind defectă, afară fiind 24 de grade la ora 11, pe linia Expres 8. Să nu mai zic că am așteptat în stație 40 de minute”, ne-a scris cititorul nostru.
Contactați de tion.ro, reprezentanții RATT susțin că nu au avut în cursul zilei de marți nicio sesizare de la vreun șofer că nu ar funcționa sistemul de climatizare.
„Sistemul a fost pornit la ora 9.20 pe toate mijloacele de transport. Nu am avut reclamații la dispecerat, nici de la șoferi, nici de la călători”, ne-a declarat Diana Pleșa, purtător de cuvânt în cadrul Regiei Autonome de Transport Timișoara.
Oficialii RATT le transmit călătorilor ce să facă în cazul în care remarcă disfuncționalități ale sistemului de climatizare. Înainte de a face reclamație la regie, ar trebui să fotografiați mijlocul de transport cu probleme, astfel încât să se vadă și numărul de înmatriculare. De asemenea, va trebui să spuneți și ora la care ați circulat, dar și numărul liniei.
Articole pe aceeași temă:
Citiți principiile noastre de moderare aici!