Mai precis, Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara anunță devierile de trafic aferente. Pe de o parte, pentru vehiculele cu masă mare, se recomandă o rută alternativă. Pe de altă parte, pentru cele mici a fost construit o variantă de serviciu pe lângă drumul existent.
„Pentru construirea a două pasaje denivelate care vor supratraversa drumul național DN 7 în zona km 538+600, în cadrul lucrărilor de modernizare a liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, s-au instituit, de astăzi, 10 noiembrie, până la finele anului viitor, devieri pe rute ocolitoare și restricții de trafic”, precizează DRDP Timișoara.
Pe unde se poate circula
Astfel, pentru autovehiculele rutiere cu masa totală admisibilă tehnic (MTMA) mai mare de 7,5 tone, în ambele sensuri, variantele de ocolire sunt următoarele:
- Pe relația Deva – Nădlac și retur: DN 7, km 534+850 → DN 69B (VO Arad Est) → sens giratoriu DN 69, km 45+700 → A1, km 536+199 (nod rutier Arad Sud) → A1, Nădlac;
- Pe relația Deva – Oradea și retur: DN 7, km 534+850 → DN 69B (VO Arad Est) → sens giratoriu DN 69, km 45+700 → A1, km 536+199 (nod rutier Arad Sud) → A1, km 545+936 (nod rutier Arad Vest) → A11, km 0+000 → A11, km 2+300 → DN 7, km 553+826 → VO Arad Nord → DN 7, km 544+292, intersecție cu DN 79, km 4+150 → DN 79, Oradea.

Pentru mașinile cu MTMA mai mică de 7,5 tone pe DN 7, între Vladimirescu și Arad, antreprenorul a construit o variantă de serviciu în proximitatea drumului, pe partea dreaptă.

În funcție de evoluția lucrărilor, pentru traficul greu ar putea fi folosite și alte rute:
- Pe relația Deva – Nădlac și retur: DN 7, km 534+850 → strada Drumul Combinatului → strada Jandarmeriei → DJ 682C (str. Gării) → DJ 709 → DN 7 km 540+750 → VO Arad Nord → DN 7, km 553+826 → A11, km 2+300 → A11, km 0+000 → A1, km 545+936 (nod rutier Arad Vest) → A1, Nădlac;
- Pe relația Deva – Oradea și retur: DN 7, km 534+850 → strada Drumul Combinatului → strada Jandarmeriei → DJ 682C (str. Gării) → DJ 709 → DN 7, km 540+750 → VO Arad Nord → DN 7, km 544+292, intersecție cu DN 79, km 4+150 → DN 79, Oradea.

Vă amintim, lucrările de modernizare a căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad sunt împărțite în patru loturi: Caransebeș – Lugoj (39.56 km), Lugoj – Timișoara Est (53.91 km), Timișoara Est – Ronaț Triaj (13.86 km) și Ronat Triaj – Arad (54.86 km). În acest caz, este vorba despre ultimul. Cel mai avansat este al doilea, dar și pe acesta există un progres considerabil. În august, se trecea de pragul de 20% la gradul de finalizare.
Trimite articolul
XPe cand se face si pasajul de la Flex? Sunt sanse minime sa nu prinzi bariera in acea zona.