tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Viceprimarul Lațcău, după eliminarea parcărilor de pe Take Ionescu pentru culoarul verde: „Mașina trebuie să fie o alegere, nu o necesitate”

Viceprimarul Lațcău, după eliminarea parcărilor de pe Take Ionescu pentru culoarul verde: „Mașina trebuie să fie o alegere, nu o necesitate”

De Diana Lupulescu
la 6 November 2025 14:30
57 Comentarii

Viceprimarul Lațcău, după eliminarea parcărilor de pe Take Ionescu pentru culoarul verde: „Mașina trebuie să fie o alegere, nu o necesitate”

Foto: PMT
6 November 2025 14:30
Viceprimarul Ruben Lațcău a transmis, joi, că timpul câștigat de timișorenii care circulă cu transportul public pe Take Ionescu e real. Potrivit edilului, cel mai bun a fost de 2 minute și 44 de secunde. Municipalitatea va extinde culoarul verde desființând mai multe locuri de parcare.
Scris de Diana Lupulescu - Viceprimarul Ruben Lațcău a transmis, joi, că timpul câștigat de timișorenii care circulă cu transportul public pe Take Ionescu e real. Potrivit edilului, cel mai bun a fost de 2 minute și 44 de secunde. Municipalitatea va extinde culoarul verde desființând mai multe locuri de parcare.

Trimite articolul

X

Ruben Lațcău susține că timpul de parcurs de la Înfrățirii la Punctele Cardinale a rămas aproape același, dimineața, la prânz sau seara.

Conform viceprimarului, culoarul verde și semaforizarea cu prioritate pentru transportul public funcționează, iar traficul auto se desfășoară la fel.

„Conectăm Timișoara, facem benzi dedicate ca să ne putem mișca mai repede în oraș, mai puține poluare. Suntem pe Take Ionescu, unde această bandă este deschisă de câteva zile. Ea astăzi funcționează până la Înfrățirii, dar vom continua până la Calea Dorobanților, în așa fel încât să ne asigurăm că întregul bulevard asigură o bandă rapidă pentru autobuze”, a spus, joi, Lațcău într-un clip video postat pe pagina sa de Facebook.

Acesta susține că transportul public în comun poate fi o alternativă de deplasare prin oraș pentru șoferi.

„Facem acest lucru ca să ne asigurăm că avem alternative pentru mașini. Mașina trebuie să fie o alegere și nu o necesitate, iar transportul public, de asemenea, trebuie să fie rapid, trebuie să fie eficient și trebuie să fie predictibil. Tocmai de aceea, astăzi, ne putem planifica călătoriile pe telefon. Fiecare vehicul are un GPS, este în Google Maps și putem să vedem în timp real, în fiecare stație, în câte minute va ajunge orice vehicul.

De asemenea, aceste benzi ne vor asigura că vom putea să circulăm bine, să depășim coloana și în felul acesta cu vehicule noi putem să transformăm transportul public într-o soluție alternativă reală”, a spus Ruben Lațcău.

Bulevardul Take Ionescu este tranzitat zilnic de nouă linii, cu peste 14.000 de călători, potrivit unor informații oferite de municipalitate. De pe arteră au dispărut 50 de locuri de parcare prin crearea culoarului verde, iar acest lucru se va întâmpla și pe alte străzi din Timișoara.

„Continuăm acest proces și pe alte bulevarde, facem eforturi ca să conectăm Timișoara atât rutier cât și cu transportul public”, a mai adăugat viceprimarul Ruben Lațcău.

Pe aceeași temă:

A început amenajarea benzilor pentru autobuze pe Take Ionescu. Se lucrează doar noaptea – Tion

 

Trimite articolul

X
Taguri:
culoar verde ,
ruben latcau ,
take ionescu
57 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Mia says:
    November 6, 2025 at 3:24 pm

    De ce va e ciuda pe soferi dle viceprimar? Pentru ca sunteti pieton cu permisul anulat?

    Reply
    • Dan says:
      November 7, 2025 at 7:50 am

      Dacă nu înțelegeți textul „Mașina trebuie să fie o alegere, nu o necesitate”, se cheamă că sunteți analfabetă funcțional.

      (Pont: nu este vorba de nicio ciudă)

      Reply
      • dap says:
        November 7, 2025 at 12:43 pm

        dap, daca nu intelegi diferenta dintre “trebuie sa fie o alegere” si implementarea practica a acestor “optimizari” ecomarxiste pentru transportul in comun prin care se forteaza sa nu mai fie o alegere, se cheama userism la cap. Daca vrei sa faci cum trebuie transport in comun intai faci sa fie suficiente mijloace de transport in comun pe fiecare linie, introduci si linii de noapte, extinzi reteaua de linii de transport, ca sunt zone din oras unde e mare lipsa, faci statii de asteptare care sa protejeze calatorul de intemperii, faci si parcari supraetajate “ca afara”, faci si parcari park&ride pentru navetisti conectate “ceas” cu orasul, nu doar maresti taxe si impozite, taxezi parcarea de resedinta, desfiintezi loc.uri de parcare si nu oferi nimic sau oferi pe cateva trasee castiguri de timp imaginare.

        Alegerea oferita de useristii tai e intre doua ciorbe: una apa chioara cu 3 fire de varza nefierte in ea si una cu ceva bucatele prin ea in care insa vin useristii si pun gramezi de otet, bucati de sare, niste untura rancezita, ii si pun pret de pret si mai si scuipa in ea, si apoi te roaga sa alegi din cele doua. Si se asteapta sa zici fericit ca vai ce buna e zeama chioara de 3 fire de varza nefierte.
        Ai inteles, useristule? Sau esti analfabet functional? Hai intai cu o ciorba mai buna, si lasa loc si pentru unii care din diverse motive au intoleranta la ciorba ta oricat de buna ar fi(in special cand tu insuti nu mananci din ea…)

        Reply
  2. Adrian says:
    November 6, 2025 at 3:44 pm

    Ia ti medicamentele.. ca vin alegerile…

    Reply
    • Dan says:
      November 6, 2025 at 4:29 pm

      Fă-ți bagajele dacă nu mai suporți, Fritz nu pleacă nicăieri 😉

      Reply
      • Lore says:
        November 6, 2025 at 9:02 pm

        Ei nu, o ia spre capitala. Ii place si lui aerul de Dambovita.

        Reply
        • Dan says:
          November 7, 2025 at 7:50 am

          Ți-i ciudă este?

          Reply
          • SK says:
            November 7, 2025 at 10:10 am

            Cred ca nu e usor sa ai mintea asa ingusta. Voi sunteti fix unde va vrea statul.

    • Mia says:
      November 6, 2025 at 5:13 pm

      Vaiiii….
      Cata ura…
      De ce esti frustrat, tu nu ai masina, asa-i???

      Reply
      • crocodilu_vesel says:
        November 6, 2025 at 8:18 pm

        Nu are nevoie de masina, ca poate sa care bananele direct in blugi.

        Reply
  3. Fsseff says:
    November 6, 2025 at 4:15 pm

    Pai pe dl vice in doare undeva, el are parcare asigurata la primarie. Masina e o necesitate, ajungi mai repede pe jos undeva decat cu transportul public. Tupeu jegos.

    Reply
    • Dan says:
      November 6, 2025 at 5:08 pm

      Mașina e o necesitate dacă ți-o permiți, tupeu jegos. Bulevardul nu-i al tău.

      Reply
  4. Ioan says:
    November 6, 2025 at 4:37 pm

    Sincer pentru Timisoara actiunile de genu sunt singurele solutii viabile pentru viitor. Nu ai spatiu pentru acomodarea numarului mare de masini asa ca transportul in comun e singura alternativa.

    Reply
    • eo55 says:
      November 6, 2025 at 6:32 pm

      Valabil pentru toate orasele mai maricele, dar e greu de implementat.

      Reply
    • Dan says:
      November 6, 2025 at 7:31 pm

      Transportul în comun dar și transportul alternativ. Nu știu dacă ați observat dar în Timișoara chiar există o cultură a mersului pe bicicletă, de exemplu. Dar nu ne putem aștepta să fie adoptat de publicul larg dacă nu facem piste sigure și bine proiectate, peste tot.

      Reply
      • dap says:
        November 7, 2025 at 12:48 pm

        “în Timișoara chiar există o cultură a mersului pe bicicletă, de exemplu. Dar nu ne putem aștepta să fie adoptat de publicul larg dacă”

        Nu stiu daca ai observat, dar e o contradictie evidenta in ce ai scris. Daca publicul larg nu foloseste bicicleta ma astept ca exista o altfel de cultura pentru mijlocul de deplasare, te las pe tine sa te prinzi care.
        Nu-mi dau seama exact daca ipocrizia voastra userista tine doar de caracter sau si de un intelect cu oarecare probleme de logica.

        Reply
    • Vasile says:
      November 7, 2025 at 10:06 am

      Auzi, mai dati prin dex cand scrieti pe aici. Dupa care puteti emite pareri “profesioniste” despre ce vreti voi. Acomodare…de exemplu. Crezi ca pari mai destept ca folosesti un termen din limba engleza cu un alt sens in limba romana?

      Reply
  5. anti-latcau says:
    November 6, 2025 at 4:48 pm

    Pai si e rapid transportul din Timisoara?
    Vezi ca incepi sa semeni cu primarul de dinainte… 🙂

    Reply
    • Dan says:
      November 6, 2025 at 8:14 pm

      Păi și dacă nu e rapid cum propui să facem transportul din Timișoara mai rapid? Făcând nimic?

      Reply
  6. Suciu says:
    November 6, 2025 at 4:57 pm

    Transportul public nu funcționează pentru că e blocat in trafic de mașini personale. Mașină e un moft într-un oraș mic ca Timișoara.

    Reply
    • Dan says:
      November 6, 2025 at 7:34 pm

      Exact. 75% din cei ce-și plimbă mașinile personale zilnic n-au de fapt nevoie de ele, dar trebuie să dezvoltăm mai serios alternativele pentru a-i convinge.

      Reply
    • Lore says:
      November 6, 2025 at 9:04 pm

      Asa zicea si Ceausescu. Ne propunea sa nu mai facem mofturi sa circulam din 2 in 2 duminicai. Bai, trezirea. Mergi la Lugoj daca vrei oras mic.

      Reply
      • SK says:
        November 7, 2025 at 10:11 am

        Comunismul chinez ne bate la usa, totusi toti aplauda. Romanii sunt prea incuiati.

        Reply
  7. Nacho Libre says:
    November 6, 2025 at 5:04 pm

    Sistemul lucreaza impotriva cetateanului, si va mirati ca cresc suveranistii in sondaje.

    Reply
  8. Socrate says:
    November 6, 2025 at 5:27 pm

    Foarte bine, la cat mai multe.

    Reply
  9. cigus-migus says:
    November 6, 2025 at 5:41 pm

    De cand pina cand decide zero-barat asta ce reprezinta necesitate pentru un om ??? Da’ ca sa actionezi ca si in Schengen si toti mutatii in oras sa-si inmatriculeze masina aici(pentru ca aici polueaza) ar fi o necesitate, sau o discriminare(cum se exprima un limitat odata) ???

    Reply
    • Lamureste-ma si pe mine: says:
      November 6, 2025 at 7:18 pm

      Cum se inmatriculeaza o masina pe un oras? De exemplu daca sunt din Jimbolia (sau Mosnita, sau etc) si am, evident, numar de TM si stau in Timisoara, impozitul pe masina il platesc acolo ca mai am si acolo casa, cam ce vrei sa fac doar ca sa nu te simti tu nedreptatit ? Intelegi discriminarea acum? Ca daca tot n-o intelegi… atunci chiar ca n-ai cum sa intelegi ca impozitul pe masina e zero barat fata de veniturile obtinute de Timisoara din impozitul pe venit, din TVA la tot ce cumpara, din chirii, din profitul firmelor la care lucreaza generat de cei care stau aici. Toate aceste venituri sunt generate aici si nu in localitatea de unde a venit respectivul. Pricepi ce inseamna asta? Cel mai probabil ca nu, dar povestea asta cu “sa-si inscrie masina” e pentru cei care pun botul la manipu.lari ce dezbina cetatenii gadilandu-le la unii orgoliul cat de superiori sunt ei fata de altii (au mai aplicat nazistii o astfel de tactica, stim cu ce consecinte dezastruoase). Tu esti unul dintre “inteligentii” pe care ii chinuie “superioritatea”, fiindca doar din cauza alora mai inapoiati cu masina pe alt judet (nu localitate) n-ai tu cateva milioane de euro in cont, ca daca ai avea te-ar durea fix la banane si blugi de toti si de toate. Si bine ca esti tu nelimitat, spre deosebire de aia limitatii pe care-i critici, tocmai ne-ai dovedit ce si cum.

      Reply
      • cigus-migus says:
        November 7, 2025 at 4:36 pm

        @Lamureste-ma si pe mine, recunosc ca e vina mea ca nu am precizat ca e vorba despre cei cu numere de alt judet…credeam ca este evident ca cei care au numere de TM nu intra in discutie !!! In rest, te plictisesti, ai scris un roman despre nimic !!!

        Reply
        • Tu ai o problema: says:
          November 7, 2025 at 9:15 pm

          cu intelegerea textului citit. Si una cu o xenofobie de ev mediu. Si una de bun simt. Si una de logica. Si multe altele…

          Reply
          • cigus-migus says:
            November 8, 2025 at 1:20 pm

            @Tu ai o problema, asa este …si te oftici ??? Probabil ca si prin Germania inmatricularea masinilor tine tot de xenofobie..

  10. vevev says:
    November 6, 2025 at 5:48 pm

    Acest individ traieste intr-o alta dimensiune.

    Reply
  11. einzweidrei says:
    November 6, 2025 at 5:53 pm

    Si daca vrei sa mergi cu copilul sau cu batranii undeva este mai bine cu transportul in comun? Sa-l pis freza :)))

    Reply
  12. Rumburak says:
    November 6, 2025 at 6:01 pm

    Impozit zero pentru cine nu are loc de parcare la adresa de reședință.

    Reply
  13. Văcărescu Victor says:
    November 6, 2025 at 6:05 pm

    Na poftim și la langosul asta ,el tocmai el care are permisul suspendat 🤦domaneee mare ție grădina ta
    Alternativa este simpla,nu mai furați și dezvoltați infrastructura rutieră ,cu oameni specializați în domeniu de data asta daca se poate ! …

    Reply
    • eo55 says:
      November 6, 2025 at 6:35 pm

      Nu ai ce sa dezvolti la infrastructura rutiera, tocmai ca trebuie asigurate benzi dedicate pentru transportul in comun si piste pentru biciclete.

      Reply
      • sk says:
        November 7, 2025 at 10:14 am

        Tu te contrazici singur intr-o singura fraza prietene. Autobuzul merge pe apa sau in aer sa nu foloseasca infrastructura rutiera? Faceti piste de biciclete si organizati mai multe evenimente de genul pt a promova mersul pe bicicleta.

        Reply
  14. einzweidrei says:
    November 6, 2025 at 6:21 pm

    Sau daca este vreme nasoala si ai ceva de carat , plase cumparaturi, tot cu transport in comun? Sa-l pis in freza :)))

    Reply
  15. George says:
    November 6, 2025 at 6:38 pm

    Multi oameni fac naveta din afara orașului. Nu te poti baza pe autobus da vii de de la 2-3 sate distanța. Oamenii au gasit singuri solutii unde statul si administratia locala nu au facut nimic. Nu le puteti cere oamenilor sa ia autobuse care vin din 30 in 30 de minute, sau la interval de ore. In Gerrmania ai s-bahn-uri care leagă orasele mari de satele si orasele din apropiere, uneori zeci de km, aici nu ai cum sa ajungi in oras in timp util

    Reply
  16. Marian says:
    November 6, 2025 at 7:36 pm

    Salut,
    In orasele mari singura solutie de transport este transportul in comun.Ca sa fie rapid …banda dedicata!
    In Budapesta firobuzul are banda dedicata din 2000.
    In Timisoara e coada de masini de la Agronomie pana la Conti.

    Reply
    • Dan says:
      November 6, 2025 at 8:15 pm

      Corect, restul e cancan. Trolii vor trola, preferabil să nu-i hrănim.

      Reply
    • Mia says:
      November 6, 2025 at 8:31 pm

      Pai DA. Si daca mai ocupi o banda pentru autobuze, mama ce nu vor mai fii cozi..

      Reply
    • boul cu vaca says:
      November 6, 2025 at 9:20 pm

      Marian, nume de oltean, sa facem din Timisoara transport la gramada ca vitele la pascut ca asa vrea un bou.

      Reply
  17. Erich says:
    November 6, 2025 at 9:10 pm

    75% din masini sunt din afara orasului ..faceti limitari de viteza ca in Germania la 30km ora in orase iar mijloacele de transport in comun banda speciala ..zic numa daca vreti o tara ca afara !!!

    Reply
    • Rahan says:
      November 7, 2025 at 11:41 am

      Da e foarte frumos sa fii terorizat cu 30 pe ora. Sint foarte inteligenti in occident cu tranzitia verde,motiv pentru care industria este la pamant la ora actuala

      Reply
  18. LexLuthor! says:
    November 6, 2025 at 10:30 pm

    HALAL PERFORMANTA, PENIBIL!
    MA FACETI SA RAD …
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    Reply
  19. Mihai says:
    November 7, 2025 at 12:30 am

    Modul în care îmi petrec timpul din viața pe care o am de trăit nu mi se poate impune de dl. Ruben Lațcău sau alți politicieni/ afacerișți… Mașina a devenit o necesitate obligatorie în secolul Inteligenței Artificiale. Îmi pierd timpul stând la coadă și scanându-mi produsele (cumpărate la prețuri exagerate) la casele de marcat din supermarketuri sau stând la cozi infernale târând câte un sac uriaș pentru a selecta sticlele, în loc ca aceste gesturi să fie făcute de altcineva care ar trebui plătit… D-le Lațcău, când eu am 2 servicii ca să-mi cresc copiii și să cumpăr medicamentele necesare pentru a supraviețui și pierd pe drum peste 90 de minute, iar orele de somn sunt 4 pe zi, stau și mă gândesc care mai este rostul de a trăi??? Dumneavoastră aveți capacitatea intelectuală de a raționa și de a empatiza sau sunteți cipat?

    Reply
    • ioan says:
      November 7, 2025 at 10:53 am

      Ai mare dreptate, astia care sunt si au fost la conducerea orasului, traiesc in universuri paralele, nu fac NIMIM cu cap, daramite sa ajute cetatenii. PARCARI COLECTIVE MARI PE CAND>>>???Cred ca dupa al treilea razboi mondial, cand nu vor mai fi asa multe masini.

      Reply
  20. Alex says:
    November 7, 2025 at 1:55 am

    Lațcău NU are treaba cu realitatea!
    Omu traieste in alt univers!

    Reply
  21. Rahan says:
    November 7, 2025 at 6:22 am

    Bravo,ne pregatesti pentru viitor, smart city si gulagul electronic

    Reply
  22. Dany says:
    November 7, 2025 at 6:54 am

    Și Lățău e o alegere nu o necesitate

    Reply
    • ioan says:
      November 7, 2025 at 10:54 am

      nu ar fi singurul.

      Reply
  23. Viorica says:
    November 7, 2025 at 7:25 am

    Aterizatule și habarnistule , masina e vreo 30 de ani incoace e o NECESITATE CLARA alegere era pe timpul împușcatuluiesti anacronic du te în cavernele și tenebrele de unde ai venit ale rețelelor îndobotocite . Mai proasta și diletanta administratie locala nu a fost nicicând . sunteți minus infinit.

    Reply
  24. Proieuropean says:
    November 7, 2025 at 9:54 am

    Sa va spalati cu el pe cap toti care l-ati votat! Dupa chipul si asemanarea USR-istilor.

    Reply
  25. ekstorm says:
    November 7, 2025 at 10:42 am

    Pentru ca cineva să renunțe la mașină în favoarea transportului în comun, acesta trebuie să ofere:

    * Timp competitiv de deplasare (maxim 20-30% mai mult decât cu mașina)
    * Fiabilitate – să ajungi la timp la serviciu în 98% din cazuri
    * Confort minim – să nu stai ca sardinele sau în frig/căldură extremă
    * Predictibilitate – să poți planifica fără stres

    Când aștepți jumătate de oră după un mijloc de transport care poate veni plin, sistemul nu e o alternativă – e o pedeapsă pentru cei care pot circula cu masina.

    Reply
    • Matei says:
      November 7, 2025 at 12:18 pm

      Ai toate cele menționate mai sus in noile autobuze. Mai putin timpul competitiv si foabilitatea pentru ca… Sta blocat in trafic de masini personale.

      Reply
  26. latcau la kg says:
    November 7, 2025 at 11:09 am

    Cati frati are Latcau, vreo sapte? Noi mai gasim idei in stil latcau, dar latcai mai greu!

    Reply
  27. Antidepresiv says:
    November 7, 2025 at 11:48 am

    Latcau nu trebuie sa fie nici o optiune, nici o necesitate.

    Reply
  28. Cele mai citite știri

    1
    FOTO. S-a deschis expoziția unică în țară la Muzeul Național de Artă. Peste 100 de piese de patrimoniu de la Pompeii pot fi admirate la Timișoara
    2
    Primăria va căuta o sală cu chirie pentru micii coregrafi de la „Vidu”. Are o ofertă de 2.500 de euro pe lună
    3
    Program modificat pentru relațiile cu publicul la Tribunalul Timiș, în perioada sărbătorilor de iarnă
    4
    Regulamentul olimpiadelor și concursurilor școlare 2026, publicat oficial. Calificarea la etapa națională se face cu minimum 60 de puncte
    5
    Spre final de an, are buget pe 2025 și „uzina de energie solară” a Primăriei Timișoara
    6
    Timișoara sărbătorește Ziua Națională cu Ansamblul „Timișul” și Zdob și Zdub, în Piața Victoriei
    7
    „Bradul Dorințelor”: un strop de lumină pentru pacienții OncoHelp
    8
    Harry Potter pe patine: spectacol extraordinar la Târgul de Crăciun din Timișoara
    9
    PROGRAM. Târgul de Crăciun Socio Claus revine la UVT. Comunitatea, invitată să sprijine persoanele cu dizabilități
    10
    Salonul Artelor Vizuale aduce la Lugoj peste 30 de artiști de renume din Banat

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    15 Decembrie 1989, ziua în care Timișoara a aprins scânteia Revoluției anticomuniste

    Mapamond

    Regizorul Rob Reiner și soția sa, găsiți morți în locuința lor din Los Angeles. Ar fi fost înjunghiați de fiul lor

    Utile

    Program modificat pentru relațiile cu publicul la Tribunalul Timiș, în perioada sărbătorilor de iarnă

    Cariere de Poveste

    FOTO. Chitaristul Horea Crișovan: „Colaborarea numărul unu a vieții mele este VanDerCris, trupa în care cânt și compun”

    Horoscop

    Horoscop săptămâna 15-21 decembrie

    Ştiri din Timiș

    Concert de colinde la Giroc: artiști consacrați și tineri talentați, pe aceeași scenă

    Ştiri din Timiș

    Școala Gimnazială Giarmata aduce spiritul Crăciunului în comunitate: târg de iarnă și concerte de colinde

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 15 decembrie

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 15 decembrie 2025, în Timișoara?

    Cinema

    Proiecție specială de sărbători la Cinema Timiș. „Love Actually” revine pe marile ecrane
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici