În primele 12 luni, magazinul a vândut peste 4 milioane de produse, a înregistrat 792.223 de tranzacții și aproximativ 35.500 de comenzi online. Un număr de 68.000 noi membri s-au înregistrat, ceea ce înseamnă că unul din cinci locuitori ai acestui oraș a listat brandul ca magazin preferat pentru casă și decorațiuni.
“Dacă aș putea rezuma în câteva cuvinte acest prim an, ar fi: experiență fantastică pentru clienți, spirit de echipă extraordinar și implicare continuă în comunitate. Sunt foarte mândră de ceea ce am realizat: cu fiecare zi, ne-am ținut promisiunea de a oferi clienților experiența unică, acces mai ușor la cele mai iubite produse ale mărcii, precum și servicii de planificare în magazin și online care sprijină clienții în proiectarea soluțiilor personalizate pentru bucătării, dormitoare și băi. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm această călătorie și să sărbătorim împreună cu clienții noștri acest moment aniversar”, transmite Nicoletta Muscinelli, Market Manager al magazinului.
Clienții au avut, de asemenea, ocazia să se bucure de preparatele autentice suedeze de la restaurantul magazinului, cu un număr impresionant de peste un milion de chifteluțe vândute și mai mult de 300.000 de hotdogi serviți.
Aproximativ 30.000 de produse au primit o nouă șansă la viață prin intermediul Atelierului de Circularitate, unde cei care doresc să adopte un mod de viață mai sustenabil pot alege dintr-o gamă largă de oferte, de la produse din zona de expunere a magazinului și mobilier final de gamă până la articole returnate sau cu mici imperfecțiuni.
Magazinul a fost desemnat cel mai sustenabil magazin al brandului din sud-estul Europei, certificat BREEAM. Magazinul a implementat standarde de construcție inovatoare și sustenabile și principii operaționale de afaceri, în conformitate cu ambițiile brandului de a depune eforturi pentru zero deșeuri, emisii reduse de carbon, de a fi un vecin bun și un loc de lucru inclusiv.
Ziua aniversară în magazin pentru clienți
Sâmbătă, 15 iunie, magazinul a planificat o serie de activități în magazin dedicate clienților, pentru a marca această aniversare. Pe tot parcursul zilei, vizitatorii se vor bucura de reduceri exclusive pentru o selecție de produse de mobilier de exterior, cadouri surpriză pentru primii 100 de vizitatori și articole cu preț redus la Atelierul de Circularitate. Clienții pot pleca cu o poză amintire alături de familie și prieteni, pot participa la activități interactive distractive, concursuri și pictură pe față pentru cei mici, în timp ce se bucură de delicatesele suedeze.
Festivitățile vor continua între 20 și 22 iunie cu IKEA Play Days Camp: un spațiu de joacă creativ și vesel pentru copiii din Timișoara și împrejurimi, unde se vor întâlni și conecta de două ori pe zi alături de supereroii Itsy-Bitsy și mascota magazinului, FABLER.
Pentru cei pasionați de muzică, Andra Gogan va găzdui un concert VIP live special, programat pentru 20 iunie, între orele 17:30 – 19:30. Programul actualizat este disponibil pe site.
Citiți principiile noastre de moderare aici!