„Trenul InterRegio 1691 București – Nord – Timișoara înregistrează o întârziere de 162 de minute. Motivele: din cauza codului roșu de caniculă din sudul țării s-au impus de către CFR Infrastructură restricții de viteză deoarece șinele de cale ferată sunt afectate de temperaturile ridicate. În paralel, tot din cauza căldurii excesive, s-a defectat locomotiva inițială a IR 1691 care a trebuit să fie înlocuită cu un alt mijloc de remorcare a trenului”, a transmis CFR Călători în jurul orei 18.
Până la momentul redactării acestui articol, (aproximativ ora 21), întârzierea trenului a mai crescut cu încă o oră, până la 220 de minute. Aproape jumătate din această întârziere, 111 minute, a fost acumulată încă între primele două stații, pe sectorul București – Videle.
În aceste condiții, trenul care a fost programat să ajungă la Timișoara la 21:53 va ajunge până la urmă după miezul nopții. Mai exact, în jurul orei 1:33, dacă se păstrează întârzierea din prezent.
Trimite articolul
XCu locomotive din 1980 toamna și vagoane remodernizate strict estetic din aceiași perioadă, plus infrastructura praf și personalul care trebuia sa o întrețină concediat de ani de zile chiar e de mirare că CFR încă funcționează.
-
Dar managerii responsabili au salarii pentru performanta!!
Un imbecil de “academician” a inventat sudarea șinelor fără să știe că metalul se dilată.
Tot se insistă cu această mașină de tocat bani pe motiv că face un favor cetățenilor că nu se poate fără CFR opriți să mai băgați bani în astfel companii politice Dacă ai profit rămâi nu ai profit este clar ești condusă de incompetenți