tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Tramvaiul turcesc a trecut toate testele, anunță Culiță Chiș. „Nimeni și nimic nu mai poate împiedica Timișoara să aibă cele mai performante tramvaie”

Tramvaiul turcesc a trecut toate testele, anunță Culiță Chiș. „Nimeni și nimic nu mai poate împiedica Timișoara să aibă cele mai performante tramvaie”

De Roxana Deaconescu
la 15 October 2021 17:07 Reactualizat la: 15 October 2021 17:48
43 Comentarii

Tramvaiul turcesc a trecut toate testele, anunță Culiță Chiș. „Nimeni și nimic nu mai poate împiedica Timișoara să aibă cele mai performante tramvaie”

foto: Facebook / STPT
15 October 2021 17:07 Reactualizat la: 15 October 2021 17:48
Primul tramvai turcesc al Timișoarei, produs de firma Bozankaya, a trecut toate testele pentru omologare, anunță Culiță Chiș, șeful Direcției de Drumuri din Primăria Timișoara. Potrivit acestuia, este doar o chestiune de timp până când garnitura cu cea mai mare autonomie din lume va putea fi scoasă pe traseu și „nimeni și nimic nu mai poate împiedica Timișoara să aibă cele mai performante tramvaie”.
Scris de Roxana Deaconescu - Primul tramvai turcesc al Timișoarei, produs de firma Bozankaya, a trecut toate testele pentru omologare, anunță Culiță Chiș, șeful Direcției de Drumuri din Primăria Timișoara. Potrivit acestuia, este doar o chestiune de timp până când garnitura cu cea mai mare autonomie din lume va putea fi scoasă pe traseu și „nimeni și nimic nu mai poate împiedica Timișoara să aibă cele mai performante tramvaie”.

Trimite articolul

X

„Tramvaiul «Timişoara» merge mai departe. În data de 15.10.2021 au fost finalizate ultimele teste ale tramvaiului «Timișoara», tramvai proiectat și realizat de firma Bozankaya Otomotiv Mak.IML.ITH VE IHR.A.Ş. pentru Municipiul Timișoara, în baza contractului de furnizare nr. 103/2019”, transmite Chiș, cel care până anul acesta a fost în fruntea echipei de implementare a proiectului.

Potrivit șefului din primărie, conform specificațiilor tehnice avizate de Autoritatea Feroviară Română (AFER), au fost realizate 57 de teste și încercări, „testele critice fiind efectuate de laboratoare acreditate UE: VZU Plzen, Cehia; CETEST SL, Spania; TÜV SÜD Rail GmbH, Germania și Organismul Notificat Feroviar Român (ONFR)!”.

„Menționez că am avizat toate procedurile de testare, respectiv rapoartele de testare, în calitate de Director General al Direcției, Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități, deși am fost eliminat din cadrul echipei de implementare a proiectului. Mai mult, persoanelor din cadrul AFER București, care se ocupă de agrementarea tramvaiului «Timișoara», prin noua organigramă din data de 13.09.2021, le-au fost desființate posturile. Având în vedere statutul de funcționar public nu pot face mai multe comentarii în acest sens. Cu toate piedicile întâmpinate pe parcurs, tramvaiul «Timișoara» merge mai departe!”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Culiță Chiș.

Șeful Direcției de Drumuri din Primăria Timișoara, cu care noua administrație se judecă acum după ce a vrut să-l dea afară prin schimbarea organigramei, mai spune că „nimeni și nimic nu mai poate împiedica Timișoara să aibă cele mai performanțe tramvaie, tramvaiele cu cea mai mare autonomie din lume”.

El a ținut să mulțumească și echipei de implementare din cadrul Primăriei Timișoara care lucrează la proiect de cinci ani, „de la ideea de proiect și până la ultimele detalii de design”, dar și furnizorului din Ankara, precum și echipei STPT.

În 30 septembrie, viceprimarul Timișoarei Ruben Lațcău ne spunea că tramvaiul mai are o lună de probe, pentru că au apărut probleme cu instituția Organismul Notificat Feroviar Român care făcea testele, dar nu avea toate aparatele.

„Estimarea este că va lua peste o lună peste timpul pe care și l-a asumat, până finalizează cu compania din Germania, trimit la AFER, care aprobă. Asta e la modul optimist, undeva în prima jumătate a lui noiembrie. În momentul în care se vor termina aceste teste, tramvaiul va primi un agrement. Pe baza agrementului, el poate circula în Europa. El va fi apoi livrat către STPT, care va face niște teste proprii și apoi îl va recepționa. Dacă în noiembrie se primește agrementul, tramvaiul va circula cu călători înainte de finalul acestui an”, spunea atunci edilul orașului.

Lațcău mai spunea că tramvaiul turcesc, ajuns în oraș la sfârșitul lunii iunie, „a făcut față cu brio tuturor testelor”, iar pe unele dintre ele „chiar le-a depășit de departe”. Garnitura ar putea circula pe liniile 1, 2, 6 și 9 doar, pentru că are impusă „o limită de viraj recomandată”.

editor Dan Oancia

Pe aceeași temă:

Primul tramvai turcesc al Timișoarei „s-a blocat” în teste. Abia la iarnă ar putea plimba călători

Trimite articolul

X
Taguri:
bozankaya ,
primaria timisoara ,
tramvai ,
tramvai nou
43 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Un_Cetatean says:
    October 15, 2021 at 5:17 pm

    Houuua Robule, :)). Bravo Fritz!!!

    Asa se face treaba, il injuri pe ala dininate ca nu a luat tramvaie de la Arad, dupa te feliciti ca ai taiat snuru de inaugurare!

    Firati al d’…de USR isti progresisti! Sau cum ii sa nu faci nimica si dupa sa fii aplaudat!

    Reply
    • Mobra says:
      October 15, 2021 at 6:32 pm

      Bine Chiaşculiţă! Odă marelyi lider!

      Reply
    • Cosmin says:
      October 15, 2021 at 6:34 pm

      daca e asa bun de ce nu poate merge pe linia 4?

      Reply
    • George says:
      October 15, 2021 at 7:18 pm

      Adică chisculita este primar? Lascau spune foarte CLAR că nu pot circula DECÂT pe PATRU LINII. Ce zici, o fi cu dedicație caietul de sarcini?

      Reply
    • Culiță says:
      October 15, 2021 at 7:38 pm

      Bine dl. Robu! Acum vă rog să intrați în salon. He-he!

      Reply
  2. zet says:
    October 15, 2021 at 5:27 pm

    Trebuie sa fi cel putin idiot sa bagi in caietul de sarcini autonomia de 60 km!

    Reply
  3. cet says:
    October 15, 2021 at 5:31 pm

    Cum sa fie persoanele din cadrul AFER Bucuresti in organigrama Primariei?

    Reply
  4. PNLoL says:
    October 15, 2021 at 6:08 pm

    Ce progresisti domnilor, este vorba de sodomisti. Ciolos adeptul spiralelor lui Bivolaru si Barna, alt pervers care este de acord cu infierea copiilor de cuplurile gay. Niste sodomisti domnilor.

    Reply
  5. Cristi says:
    October 15, 2021 at 7:53 pm

    Cele mai scumpe ,performante mai vedem.

    Reply
  6. q says:
    October 15, 2021 at 8:06 pm

    la ce ajuta performanta de a avea bateria aia mare, ba, dobitocule? explica aia, sa te auzim. nu mai e nicaieri in lume pentru ca nu e nevoie de asa ceva. doar un retardat, un TALHAR a putut nascoci “nevoia” asta.

    Reply
    • Vaidenoi says:
      October 16, 2021 at 12:04 am

      Avem cel mai tare tramvai din lume si tu comentezi. Asta doar fiindca vrei sa le iei apararea la incompetentii usristi aflati la conducere. Panarame incompetente ordinare!!!

      Reply
      • q says:
        October 16, 2021 at 11:27 am

        ba, gorila proasta, ai un raspuns sau nu? ma pis pe partidele tale politice.

        Reply
        • ratt says:
          October 16, 2021 at 7:22 pm

          am eu raspuns. autonomia era gandita la vremea aia pentru a ajunge in comunele periurbane fara linie de contact. adica mosnita, sag…

          Reply
          • C. Ionescu says:
            October 19, 2021 at 9:29 am

            Ratt. A durat ani de zile sa duceți transportul public la Dumbrăvița (comună lipită de Timișoara) fără linii de tramvai. Vor dura de la 3 la 5 ani apa potabilă și canalizare la comuna Șag. Ca să nu mai spun de M 46(8-9 ani de negociere între diferite partide ,primari și alte bisericuțe) Și tu spui de linie de tramvai la Șag și Moșnița? Taci dracului că ne speriem și plecăm din țară de prea mult bine!

  7. XTRA says:
    October 15, 2021 at 8:35 pm

    Grozav, ce sa zici.
    Intre timp, Oradea s-a umplut de tramvaie care pot lua curba, de la Arad.
    Cei din Iasi, constienti de pataniile de la Timisoara, pe langa turcisme au luat si de la polonezi.
    Asa, sa fie. In total 32 de tramvaie. Iar unele dintre acestea chiar si circula 🙂

    Reply
  8. z says:
    October 15, 2021 at 9:10 pm

    la fel cum nimeni nu te poate opri sa-ti bagi singur capul in veceu.

    Reply
  9. Florin Spreizer says:
    October 15, 2021 at 9:55 pm

    Ac sa vedeți toți romani unsi la gura de untura cum sunt experți în tramvaie.

    Reply
  10. Sss says:
    October 15, 2021 at 11:04 pm

    Dar ce frumos scrie Roxana despre Culita Chis, cred ca il simpatizeaza.

    Reply
    • sss says:
      October 15, 2021 at 11:05 pm

      Daca era despre Fritz titlul era: “dupa luni de zile de asteptare si bataie de joc in sfarsit se da drumul la tramvaie, dar nimeni nu stie cand o sa apara primele probleme”. Hahhaha

      Reply
  11. Baader says:
    October 16, 2021 at 12:14 am

    Si la ce ajuta aceasta cea mai mare autonomie din lume cand aceste tramvaie noi vor circula intercalate cu tramvaie vechi fara autonomie?
    Se preconizeaza pene mari de curent si atunci apelam la autonomia acestor tramvaie iar linia este ocupata si de tramvaie vechi. Majoritatea tramvaielor va fi formata din tramvaie vechi multi ani de-acum incolo si atunci la ce ne ajuta cea mai mare autonomie din lume?

    Reply
    • ratt says:
      October 16, 2021 at 7:25 pm

      ba Enric, autonomia era gandita la vremea aia pentru a ajunge in comunele periurbane fara linie de contact. adica mosnita, sag…

      Reply
  12. Lila says:
    October 16, 2021 at 12:45 am

    Mai Culita, ia-o mai încet când afirmi “cele mai performante tramvaie”. Posibil. Dar deocamdatà sunt cele mai performante tramvaie din municipiul Timisora! Nu din judet, nu din tara, nu din Europa si nici din lume, ci din Timisoara. Sau o fi gresit Roxana?!

    Reply
    • Tinel says:
      October 16, 2021 at 11:42 am

      Hai mucles, când ești bombardier trebuie să fii cretin să mergi cu capul plecat. Ești șmecher cu aere fiindcă știi pe ce mergi. Așa și cu tramvaiele mai sunt tramvaie în țară cu o capacitate de 250 de locuri? Nu. Există măcar un tramvai cu acumulatori care să meargă 5 kilometri în caz de până de curent? Nu. Au fierataniile alea dizgrațioase de la Cluj, Oradea, Galați elemente din fibră de sticlă în interior? Nu. Au ruinele comandate la Cluj, Oradea, Galați design-ul sau paleta cromatică elegantă a acestui tramvai? Nu. Dețin acele orașe prototipul cu cea mai mică emisie de CO2 din lume? Nu. Abia aștept să plimb cu noul tramvai, în mod expres voi lăsa mașina în fața blocului și voi veni de la servici acasă numai cu tramvaiul acesta.

      Reply
      • Siemens says:
        October 16, 2021 at 12:48 pm

        tinelut dupa serviciu ramai in fata blocului pe banca cu babele la croset macrameuri, in tehnica esti cofetar! Acele fierătanii dizgrațioase (doar in ochii tai) sunt tramvaiele fabricate la Arad sub licenta Siemens, tramvaie care circula inclusiv la Viena si alte mari orase muuult mai civilizate decat Timisoara oltenizata. Cat despre paleta cromatica, mai bine taci din gura, Ciuhandu si Robu in obsesia lor pentru culorile unui club au uratit totul. Iar daca vorbim de CO2 situatia este egala toate tramvaiele folosesc energia electrica, nu functioneaza cu gaz lampant bolovane.
        P.S. daca te plimbi doar cu noul tramvai vei astepta minim o ora in statie la graficul STPT elaborat de niste capete pătrate :))

        Reply
  13. vasiletutu says:
    October 16, 2021 at 1:22 am

    Asa da sef dat afara

    Ce naiba nu se stie ca aceste alte conserve nu o sa mearga decat cateva luni

    Toate bateriile se vor arde

    Proiectul lor : Culita , Goia si alti acoliti

    E vremea sa spunem la revedere la transportul public de persoane

    Reply
  14. Baze says:
    October 16, 2021 at 2:07 am

    Nimeni in lumea asta nu a cerut o autonomie de 100 km cum au vrut semidocti Culita si Lae initial din simplu motiv ca intreruperile in alimentarea cu energie electrica nu depasesc cateva minute si asta pentru ca substatiile de tractiune nu sunt vechituri precum in Timisoara! Acelasi tractorist Culita se mai lauda ca a pierdut 5 ani cu echipa de proiect sa conceapa ei un design revolutionar. Probabil au vrut un tramvai pe perna magnetica dar nu le iesi. Latcau un alt ‘expert’ recunoaste limitele acestui tramvai care nu poate circula pe orice linie din oras datorita “limitei de viraj recomandate” . Bai muzicantule limita este pentru inscriere in curba, nu pentru viraj ca tramvaiul nu are volan! Limita nu este recomandata ci IMPUSA in caz contrar tramvaiul deraiază

    Reply
  15. Turcoase says:
    October 16, 2021 at 7:58 am

    Aia cu bateria de cartea recordurilor a fost nascocita ca sa fie cu dedicatie, e clar ot toata lumea, numai ot DNA nu. Bateriile in cativa ani se vor uza si iricum nu sint necesare aceste autonomii, care nu au insemnatate practica ci doar teoretica. Faptul ca nu pot vira e cel mai aiurea, ot ca pe celelate linii ce facem, le inchidem sau cumoaram alt model de tramvaie. Bine ca cumparam din Turcia, unde nu se respectă democratia, santajeaza UE in criza refugiaților, iar in fabrica de tramvaie si depou am facut biserici, adevarate gauri negre pt bugetul local si national după cum cum s-a vazut si pe reportajul Recorder, cum se procedeaza la mulgerea acestora.

    Reply
  16. disjunctor says:
    October 16, 2021 at 8:29 am

    Nimeni si nimic nu ne poate impiedica pe noi tinisorenii sa scapam de acest analfabet functional, aghiotant al fostului primar, facut peste noapte mare director general la Drumuri, Poduri, Parcaje si … Retele Utilitati. Absolventul de Mecanica Agricola crede ca se pricepe la toate, de la poduri care au avut grave erori de proiectare si executie până la termoficarea in santier in prag de iarna, de la parcarile etajate fantoma la drumurile pline de gropi! Culita care se crede Michelangelo de Bega a fost singurul din lume care a pretins ca tramvaiul sa ruleze 100 km pe baterii. Nimeni nu s-a prezentat la licitatie iar astazi Timisoara plateste 1 milion de euro in plus/ tramvai pt o ambitie aberanta

    Reply
  17. Timisorean says:
    October 16, 2021 at 9:45 am

    Cum s-a intors chis culita, cum s-a rezolvat problema :))))
    Vedeti sa nu trageti prea tare de laude de la unu la celalalt ca se rup in bucati :))))
    Inainte aveam o primarie in care fiecare facea ce il taia capul, dar totul ilegal, dupa cum au constatat mai multe institutii. Acuma avem o primarie in care fiecare face ce vrea, dar se mai si judeca intre ei! Deosebit!

    Reply
  18. Sergiu says:
    October 16, 2021 at 10:18 am

    Sper ca o sa circule non stop, sa avem unde sa stam la iarna sa ne încălzim!

    Reply
  19. Mario says:
    October 16, 2021 at 11:04 am

    Vad aici tot felul de comentarii facute de tot felul de oameni, plin de ura si atotstiutori. Voi ce ati realizat ptr. Timisoara, dragi comentatori ? Cu bune, cu rele Timisoara are un tramvai modern (indiferent ce partid a realizat aceasta achizitie) de serviciile caruia veti beneficia si voi carcotasii. Din acest motiv de comentatori nespecialisti fara realizari Timisoara este in urma altor orase. Felicitari ptr. aceasta realizare, indiferent de autori.

    Reply
    • PrinzEugen says:
      October 16, 2021 at 3:55 pm

      Ce folos că avem tramvaie moderne care nu pot circula pe cea mai aglomerată linie (4). Unde vom călători în continuare pe rablele din Germania anilor ’50.

      Reply
      • SPREITZER FLORIN says:
        October 16, 2021 at 10:22 pm

        Gresit acolo vor merge cele modernizate la Pascani !Cele nemtesti se scot treptat definitiv !

        Reply
    • tibi says:
      October 17, 2021 at 12:08 am

      ce am realizat? am platit taxe, ma, muie, ca nu eu sunt primar.

      Reply
  20. PrinzEugen says:
    October 16, 2021 at 3:53 pm

    Cele mai performante tramvaie care nu pot lua curbele de la Balta Verde și de la Ciocanul.

    Reply
  21. sss says:
    October 16, 2021 at 4:00 pm

    Turcii stiu cum sa castige o licitatie in Romania. Si camioanele alea ati tot turcesti si de f proasta calitate. Din cate stiu aceste tramvaie au fost cumparate de guvern nu de adm locala.

    Reply
    • ratt says:
      October 16, 2021 at 7:36 pm

      sti prost. alea de care zici tu sunt autobuze electrice

      Reply
  22. PrinzEugen says:
    October 16, 2021 at 4:00 pm

    Cele mai tari tramvaie din lume sunt de la Alstom și Siemens, nu de la Bozankaya, firmă de care nu cred că auzise nimeni înainte să comande NicRobu tramvaiele. Dar de ce să luăm tramvaie fiabile, mai bine niște turcisme cu tehnologie experimentală, că mai merge de-o șpăguță de la turci, nu ca la occidentalii ăia!

    Reply
  23. Unul oarecare says:
    October 16, 2021 at 5:40 pm

    Eu zic sa nu va bucurati prea devreme ca veti circula(pe unde poate circula)BOZANCAIA ca acuma se vor trezi ca nu au vatmani pentru el

    Reply
  24. mmm says:
    October 17, 2021 at 2:34 am

    Noi doar ne plangem. Asta e sport national la noi Romanii. Pai nu stiu daca sunt bune sau nu. Sa lasam timpul sa decida…si ce-mi pasa daca le-a adus Robu sau Fritz…sau Stefan cel Mare? Conteaza sa fie ok, sa se foloseasca populatia de ele, sa fie durabile…si na, sa avem putin bun-simt ca oameni si sa le mentinem curate si ingrijite.

    Reply
  25. Gabi says:
    October 17, 2021 at 1:47 pm

    Dar oare cum se face ca alte tramvai pot lua curba de care tot este vorba?! Nu pricep. Constructorul proiecteaza si executa (daca este ales, bineînteles) ceace clientul îi specifica în caietul de sarcini. Constructorul si clientul se mai si întâlnesc în mod efectiv, nu labageala la “online” pe calculator. Astfel, zic eu, amândoi, nu numai ca studiaza împreuna proiectul dar mai ales, studiaza traseul, metru cu metru, al fiecarei linii. Nu? Apoi iar discuta si tot asa pâna iese varianta finala care va fi fabricata. Faptul ca (se pare) tramvaiul otoman nu va putea lua curba respectiva, da nota de calitatea profesorilor, doctorilor si masterilor ingineri (de ambele parti). Acuma, exista si posibilitatea ca cei care am comandat tramvaiul sa fi decis în mod evident ca tramvaiul poate fi fabricat si fara posibilitatea de a lua curba……altfel costa mai scump. Pentru diferenta de pret mai bine sa aibe autonomie de 60 km (adica sa poata ajunge la Arad, la uzina, pentru reparatii). Si asta în anul 2021 când orice miliardar poat sa-si fabrice racheta proprie pentru turism spatial.

    Reply
  26. Ovidiu says:
    October 17, 2021 at 9:50 pm

    Nu ne trebuie, prea scumpe pentru made in Turkey. Toata lumea pe biciclete, boicotati noile tramvaie, sunt indecent de scumpe.

    Reply
  27. C. Ionescu says:
    October 19, 2021 at 9:23 am

    Ratt. A durat ani de zile sa duceți transportul public la Dumbrăvița (comună lipită de Timișoara) fără linii de tramvai. Vor dura de la 3 la 5 ani apa potabilă și canalizare la comuna Șag. Ca să nu mai spun de M 46(8-9 ani de negociere între diferite partide ,primari și alte bisericuțe) Și tu spui de linie de tramvai la Șag și Moșnița? Taci dracului că ne speriem și plecăm din țară de prea mult bine!

    Reply
  28. Cele mai citite știri

    1
    VIDEO. Se lucrează, în sfârșit, și pe primul lot al căii ferate Caransebeș – Timișoara – Arad
    2
    FOTO. Biserica în formă de cruce care veghează orașul de piatră
    3
    „Dacă n-ar fi, nu v-am povesti”, o expoziție dedicată graficii și ilustrației de carte, la Timișoara
    4
    Tulburările menstruale nu trebuie ignorate. Medicii timișoreni îndeamnă femeile să consulte un specialist
    5
    Lucrări de lungă durată. Trafic restricționat sau chiar închis pe încă cinci străzi din Timișoara
    6
    Profesorii români spun că au cea mai mare nevoie de formare în lucrul cu elevii cu CES
    7
    Un bărbat beat și-a turnat benzină pe el și pe mașină, într-o benzinărie din Timișoara
    8
    László Krasznahorkai, laureatul Premiului Nobel pentru Literatură 2025
    9
    FOTO. De la costumul ceangăilor la podoabele junilor. O expoziție inedită poate fi văzută la Muzeul Satului Bănățean
    10
    Fotbalul și filmul fac echipă la Timișoara. Primul festival de acest tip din Europa de Est

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 8 decembrie 2025, în Timișoara?

    Sănătate

    Tulburările menstruale nu trebuie ignorate. Medicii timișoreni îndeamnă femeile să consulte un specialist

    România

    Rezultate alegeri București 2025. Ciprian Ciucu, câștigător în exit-polluri

    Ştiri din Timiș

    Pavel Bartoș: „Timișoara e un fel de acasă”. Actorul revine în oraș cu filmul „Crăciun cu Ramon”

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Gusturi, povești și identitate bănățeană. Expoziție și lansare de carte la Conacul Zăgujeni

    Agenda

    FOTO. Cinci locuri din lume interzise femeilor

    Ştiri din Timiș

    Colinde și spirit festiv la Cenad. Concertul de Crăciun 2025, susținut de studenții UVT

    Mapamond

    VIDEO. Incendiu devastator într-un club din India. 25 de persoane au murit, inclusiv turiști

    Ştiri din Timiș

    Când „bogăția” e doar o iluzie. Psihologul clinician Aurelia Marcoane explică paradoxul sărăcirii în era abundenței afișate

    Ştiri din Timiș

    „Poveste de Crăciun în Charlottenburg” revine cu tradiții, colinde și momente festive
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici