tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Tramvaiul 7 revine la traseul vechi. SMTT, condusă de Goia, anunță lucrări de infrastructură, dar nu zice unde

Tramvaiul 7 revine la traseul vechi. SMTT, condusă de Goia, anunță lucrări de infrastructură, dar nu zice unde

De Erika Iszlai
la 4 May 2021 17:12
9 Comentarii

Tramvaiul 7 revine la traseul vechi. SMTT, condusă de Goia, anunță lucrări de infrastructură, dar nu zice unde

foto: arhivă
4 May 2021 17:12
Societatea de transport public modifică traseul liniei 7 de tramvaie, în urma unei solicitări venită din partea Societății Metropolitane de Transport Timișoara, condusă de Ioan Goia, fostul director al STPT. SMTT anunță lucrări de infrastructură, dar nu spune nimic despre ce fel de lucrări este vorba.
Scris de Erika Iszlai - Societatea de transport public modifică traseul liniei 7 de tramvaie, în urma unei solicitări venită din partea Societății Metropolitane de Transport Timișoara, condusă de Ioan Goia, fostul director al STPT. SMTT anunță lucrări de infrastructură, dar nu spune nimic despre ce fel de lucrări este vorba.

Trimite articolul

X

Singura linie de tramvai care leagă nordul de sudul Timișoarei revine la vechiul traseu, adică nu va mai circula spre centru și până pe Bd. Cetății, ci va merge spre cartierul Dâmbovița.

„În urma unei solicitări venită din partea Societății Metropolitane de Transport Timișoara, traseul liniei 7 tramvaie va fi modificat, începând cu data de 5 mai 2021. Traseul pe care vor circula tramvaiele de pe linia 7 va fi următorul: Dâmbovița – Ana Ipătescu -Veteranilor – Victor Hugo – Drubeta – Piața Bălcescu – Piața Sfânta Maria – Piața Mocioni – Piața Iosefin – Dâmbovița”, anunță reprezentanții STPT.

Oficialii STPT nu spun exact cât timp va circula tramvaiul 7 pe vechiul traseu. Cert este că cealaltă societate, condusă de Ioan Goia, fostul director al STPT, anunță… lucrări de infrastructură în zonă.

„Începând cu data de 05.05.2021, din cauza unor lucrări de infrastructură, traseul liniei de tramvai 7 (șapte) va fi modificat astfel:

Dâmbovița – Ana Ipătescu – Drubeta – Piața Bălcescu – Piața Maria – Piața Mocioni – Dâmbovița, pe un sens de circulație, respectiv Dâmbovița – Piața Mocioni – Piața Maria – Piața Bălcescu – Drubeta – Ana Ipătescu – Dâmbovița, pe celălalt sens de circulație, cu oprire în fiecare stație de pe traseu”, transmit transmit reprezentanții Societății Metropolitane de Transport Timișoara, pe Facebook.

SMTT nu spune exact unde se fac lucrările de infrastructură, iar un astfel de anunț ar fi trebuit să vină de la Primăria Timișoara, care are un proiect de modernizare pe Bd. Cetății și care nu a anunțat recent începerea șantierului. Pe acolo circulă și linia 4 de tramvaie, care rămâne, aparent, cu același traseu.

În zilele lucrătoare vor circula câte trei tramvaie pe un sens de circulație și trei tramvaie pe celălalt sens de circulație. În zilele nelucrătoare vor circula câte două tramvaie pe un sens de circulație și două tramvaie pe celălalt sens de circulație, mai transmite societatea condusă de Ioan Goia.

editor Dan Oancia

Trimite articolul

X
Taguri:
Asociația Societatea Metropolitană de Transport Timișoara ,
linie modificata ,
tramvai 7
9 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Dreaq says:
    May 4, 2021 at 6:36 pm

    Na mai murit Goia asta?ca numa rau a facut comunistul asta care crede ca societatile primariei sunt ale lui.

    Reply
  2. comisarul Tusgureanu says:
    May 4, 2021 at 7:35 pm

    Goia acest mascarici care isi fabrica propriile conditii de concurs pentru fotoliul de director al defunctei RATT acum, in mod ilegal se baga peste societatea orasului STPT desi el este director la societatea metropolitană! Matrapazlacurile facute ca director SMTT prin folosirea autobuzele primariei pentru transportul metropolitan fara a plati cheltuielile de exploatare sunt deja ingropate iar acum se mai crede si director peste STPT. Maine bufonul se vede si prefect sau popa la biserica construita pe liniile de tramvai din fostul depou de pe Take Ionescu. Romania lucrului ”bine facut”

    Reply
  3. Dusile says:
    May 5, 2021 at 7:47 am

    Prostia naste si creste monstrii.

    Reply
  4. Arici says:
    May 5, 2021 at 8:46 am

    Goia cat a fost director la RATT a avut ca obiectiv prioritar construirea bisericii si a celorlalte acareturi in curtea depoului desfiintat pe motiv … ca ar polua orasul! Impreuna cu tractoristul – arhitect – constructor – designer Robu au refuzat achizitia de tramvaie noi pe fonduri europene, in schimb au modernizat niste vechituri de 40 ani aduse din gunoaiele Germaniei. Acum doctore Goia directoras intr-o structura inventata cu dedicatie pentru el foloseste vehiculele STPT fara a si plati prestatia. Nu este departe ziua cand se va intoarce roata pentru acesti politruci care au sifonat banul public

    Reply
  5. Utilizator de mijloc de transport în comun says:
    May 5, 2021 at 9:58 am

    A fost consultat vreun specialist cum ar fi un urbanist? Daca se modifică linia 7, din Torontalului până în Bălcescu cum ajungi? Practic iei 4 până în 700 și după Dumnezeu cu mila…mai bine mergi pe jos din prima…mi se pare absurd…transportul in comun ar trebui sa fie o alternativa mai rapida a mersului pe jos. Da știu….cui nu ii convine sa își cumpere mașină…nice

    Reply
  6. Uica Nitza says:
    May 5, 2021 at 10:26 am

    Mda, vad ca imbecili de la STPT continua traditia cretina de a desfiinta liniile de tramvai si a pune in loc autobuze diesel, sa mai manca si plamanul nostru ceva.

    Reply
  7. Seba says:
    May 6, 2021 at 11:22 am

    Dezastru, am asteptat 40 de minute la Balta Verde dupa Godot adica tramvaoul 7. O mizerie. Cand am vazut ca nu vine am luat ce am putut. Singura legatura dintre sud si centru era tramvaiul 7 si pe asta ati desfiintat-o. Sper ca reveniti la ganduri mai bune. Va rog, reconectati-ne de centru, piata 700 si mall cu tramvaiul 7. Va rog!!!

    Reply
  8. Vasile says:
    May 7, 2021 at 9:21 am

    Tramvaiul 4 este cel mai aglomerat tramvai din Timișoara.

    Nici atunci când nu era pandemia nu era așa plin ca acum.

    Acum au desființat linia 7 și a rămas doar linia 4, ca să fie și mai aglomerat.

    “Mulțumim” conducerii STPT pentru condițiile mirifice de transport.

    Reply
  9. Ion says:
    June 27, 2021 at 3:00 am

    Deci tot ce e bun DISPARE din România, de ce sa avem alternative pe cetății ,mai bine sa așteptăm ore in sir 1 tramvai.bagati 2 ,3 numere de tramvai pe cetății, că nu e zona de înapoiați, in alte părți unde nimeni nu face bilet sunt tramvaie unul după altul

    Reply
  10. Cele mai citite știri

    1
    Vânt puternic în Banat și Crișana, cu intensificări în zonele montane, până mâine dimineață
    2
    Neptun retrograd în Pești - între vis și adevăr!
    3
    Studiu. Știu românii să acorde primul ajutor?
    4
    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni
    5
    „Șezătoare și cafea” reunește comunitatea: ateliere de croșetat gratuit, la Timișoara
    6
    Screeningul mamar, mai accesibil: aplicația iMedico te ghidează către centrele unde poți face mamografii gratuite
    7
    Vreți să învățați limba chineză? UVT organizează cursuri gratuite
    8
    Variantă preliminară a planului pentru cartierul Fabric, aprobată în CTATU: parcări și promenadă pe Bega
    9
    Lună Nouă în Balanță, în 21 octombrie
    10
    Premiul Sculptura Anului 2025, acordat la Timișoara de Demeter András István, ministrul Culturii

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 18 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Hala de tramvaie din Timișoara ar putea deveni centru cultural cu bani europeni

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Grădiniță modernă pentru 360 de copii, construită cu fonduri europene la Moșnița Nouă

    Eveniment

    Accident la Belinț. Pasager rănit după ce mașina în care se afla s-a izbit de un copac

    Ştiri din Timiș

    Festivalul de Datini și Colinde transformă Giarmata într-o scenă a folclorului autentic

    Ştiri din Timiș

    Pișchia celebrează identitatea bănățeană la prima ediție a Festivalului de Cultură „Ionel Iacob-Bencei”

    Ştiri din Timiș

    Controale extinse la azilele de bătrâni din Timiș după neregulile descoperite la Cenad

    Ştiri din Timiș

    Rata șomajului din Timiș rămâne scăzută, în ciuda a aproximativ 600 de concedieri anunțate

    Eveniment

    Șoferiță de 16 ani, rănită după ce a trecut pe roșu și a intrat într-o altă mașină, la Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Ginecologia oncologică, o luptă contra timpului. Prof. Marius Craina: „Femeile ajung la noi prea târziu, dar asta se poate schimba”
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici