tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Studiu: doar bucureștenii pierd mai mult timp în trafic decât timișorenii. S-au schimbat și orele de vârf

Studiu: doar bucureștenii pierd mai mult timp în trafic decât timișorenii. S-au schimbat și orele de vârf

De Cristian Mîrț
la 16 September 2025 13:33 Reactualizat la: 16 September 2025 14:27
47 Comentarii

Studiu: doar bucureștenii pierd mai mult timp în trafic decât timișorenii. S-au schimbat și orele de vârf

foto: arhivă/Facebook/InfoTrafic județ Timiș
16 September 2025 13:33 Reactualizat la: 16 September 2025 14:27
Institutul pentru Orașe Vizionare a realizat și în acest an un „Indexul de Trafic” în care analizează situația în București și municipiile reședință de județ. Timișoara este, în 2025, pe locul 2 la timpul pierdut în trafic, după București. Șoferii timișoreni pierd, în medie, 9,6 zile anual la volan. Realizatorii studiului remarcă și câteva schimbări de tendințe, în special în privința așa-numitelor „ore de vârf”.
Scris de Cristian Mîrț - Institutul pentru Orașe Vizionare a realizat și în acest an un „Indexul de Trafic” în care analizează situația în București și municipiile reședință de județ. Timișoara este, în 2025, pe locul 2 la timpul pierdut în trafic, după București. Șoferii timișoreni pierd, în medie, 9,6 zile anual la volan. Realizatorii studiului remarcă și câteva schimbări de tendințe, în special în privința așa-numitelor „ore de vârf”.

Trimite articolul

X

Dintre cele 42 de orașe cuprinse în studiu, cel mai prost la timpul pierdut în trafic stă Bucureștiul, cu aproape 13 zile pe an. Comparând traficul din zilele lucrătoare cu cel de duminică, bucureștenii pierd cu 45% mai mult timp din cauza aglomerației. Pe locul 2 este Timișoara, cu 9,6 zile pierdute anual în trafic și un procentaj de 34% . Cele două orașe sunt pe primele locuri atât la timpul pierdut, cât și la procentajul datorat aglomerației.

Din perspectiva timpului pierdut per total, pe podium ar mai fi Iașiul, cu 9,3 zile pierdute anual (30% în plus din cauza aglomerației). La capitolul aglomerație, însă, Cluj-Napoca urca ea pe locul 3, cu 34% (8,2 zile pierdute), la egalitate cu Timișoara. Peste 8 zile pierd anual în trafic și craiovenii, sibienii, târg-mureșenii, băcăuanii, băimărenii, sucevenii și focșănenii.

La polul opus, cel mai puțin timp în trafic pierd reșițenii – 3,1 zile anual. Sub 4 zile pierdute anual la volan se mai înregistrează, în ordine crescătoare, doar la Giurgiu, Călărași și Brăila.

„Datele au fost colectate în perioada martie–iunie 2025, de luni până vineri, între orele 07:00 și 20:00 – atunci când oamenii se deplasează cel mai mult prin oraș. Pentru a avea un punct de referință «liber», s-au folosit vitezele de circulație înregistrate duminica dimineața, între orele 07:00 și 08:00. Acesta este intervalul cu cel mai redus trafic la nivel național, ceea ce oferă un etalon comparabil și repetabil pentru toate orașele. (…)

Clasamentul se bazează pe doi indicatori principali: diferența de viteză dintre duminică dimineața și zilele lucrătoare (Δ viteză, care reflectă congestia resimțită) și viteza medie în intervalul luni – vineri, care arată ritmul general al mobilității urbane. Pentru o mai bună înțelegere publică, aceste date au fost traduse în doi indicatori suplimentari: ETTR (Excess Travel Time Ratio) – procentul de timp pierdut în raport cu un trafic liber, și zile pierdute pe an – echivalentul, în zile de lucru de opt ore, al timpului irosit din cauza aglomerației, de un șofer tipic care parcurge zilnic 30 km, timp de 250 de zile lucrătoare anual”, precizează reprezentanții Institutului pentru Orașe Vizionare.

Potrivit acestora, în 2025 salturile spectaculoase față de rezultatele indexului de anul trecut au fost înregistrate la Oradea, care urcă 17 locuri, și Alba Iulia și Bistrița, care câștigă câte opt poziții. Reșița, care își consolidează locul întâi, câștigă și ea șase locuri față de anul trecut.

Noul vârf de trafic – la prânz

Raportul arată și că tiparul clasic al „orelor de vârf” s-a schimbat. Orașele nu mai sunt blocate doar când oamenii intră și ies de la muncă, ci și în mijlocul zilei.

„Datele analizate de noi arată că ora de prânz este noul vârf de trafic. În multe orașe, vitezele minime nu se mai înregistrează la 8:00 sau 17:00, ci între orele 11:00 și 14:00. Explicația vine din munca flexibilă, programe decalate și o dispersie mai mare a fluxurilor de deplasare pe durata zilei.

Dacă prânzul este momentul critic, iar drumurile scurte, combinate, spre școli, piețe, spitale sau birouri locale, curieratul și livrările de mâncare, precum și transportul alternativ de tip Uber/Bolt, sunt cele care generează încetiniri, atunci măsurile de mobilitate (benzi pentru transportul public, ferestre pentru livrări, managementul parcărilor, semaforizare adaptivă) trebuie calibrate și pentru intervalul 11:00–14:00, nu doar pentru orele tradiționale de rush hour, și pentru mobilitatea zilnică de proximitate, nu doar fluxurile de intrare–ieșire din oraș”, a declarat Florian Filat, Director Executiv Institutul pentru Orașe Vizionare și manager de proiect CITY INDEX.

Realizatorii studiului au analizat în fiecare municipiu și sector al Bucureștiului opt trasee – patru pe artere principale și patru pe drumuri urbane diverse – acoperind în medie circa 90 de kilometri de rețea rutieră. Au fost făcute peste 600.000 de observații în timp real, preluate din Google Maps.

Trimite articolul

X
Taguri:
aglomeratie ,
timp pierdut în trafic ,
trafic timisoara
47 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Lore says:
    September 16, 2025 at 1:52 pm

    S-a umplut Timisoara de piste de biciclete, pe unde trec 10 bicilisti pe ora. Nu mai conteaza poluarea datorata noxelor care rezulta prin blocarea inutila a unor sensuri de mers. Important sa zica si Fritz ca a facut ceva si aia 10 aplaudaci USR-ista sa striga “ura”. Dar fiecare oras are primarul pe care il merita.

    Reply
    • Dana says:
      September 16, 2025 at 2:25 pm

      Ia o bicicleta si treci si tu

      Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 2:51 pm

        Te las pe tine sa inhalezi noxele masinelor, in timp ce faci efort, pedaland. In satul de unde ai venit tu, unde trec doar capre si oi e utila bicileta. Nu iti place in oras, inapoi la tara.

        Reply
        • cigus-migus says:
          September 16, 2025 at 7:05 pm

          Vai Lore, cita frustrare…relaxeaza-te ca infatuatul vopsit nu mai prinde fotoliul de primar !!!

          Reply
          • Lore says:
            September 17, 2025 at 11:24 am

            Ce am spus eu si ce ai inteles tu? cum era studiul ala care a dovedit cum a manipual USR cel mai mult din Romania algoritmii la alegeri? E valabil si pentru comentariile de aici.

    • timisorean says:
      September 16, 2025 at 2:30 pm

      ia o bicicleta si foloseste-le, o sa pierzi mai putin timp in trafic, plus, mai dai jos dn burta

      Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 2:51 pm

        Te las pe tine sa inhalezi noxele masinelor, in timp ce faci efort, pedaland. In satul de unde ai venit tu, unde trec doar capre si oi e utila bicileta. Nu iti place in oras, inapoi la tara. Burta poate ai tu,eu cu siguranta nu am.

        Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 2:52 pm

        Au si aparut aplaudacii USR-isti. E greu sa te obisnuiesti cu aerul de oras?

        Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 3:16 pm

        Te las pe tine sa inhalezi noxele masinelor, in timp ce faci efort, pedaland. In satul de unde ai venit tu, unde trec doar capre si oi e utila bicileta. Nu iti place in oras, inapoi la tara. Burta poate ai tu,eu cu siguranta nu am.

        Reply
    • lorelay says:
      September 16, 2025 at 3:08 pm

      Bicicleta face minunui pentru sanatate. Mai da-te jos din masina si pune-te in miscare.

      Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 4:26 pm

        Face minuni, dar nu cand pedalezi intraficul din oras. La fel si alergatul. Decat sa alergi in noxe de masini, mai bine stai in casa. Dar ca sa intelegi acest mesaj asta trebuie sa iti folosesti si creierul, nu doar muschii.

        Reply
    • Name says:
      September 16, 2025 at 3:27 pm

      Incearca sa mergi pe ele sa vezi cat de practicabile sunt.
      In special pe alea de pe Lidia, Bogdanesti, Cetatii…
      Daca nu pentru altceva, macar vei avea o scuza valida de ce tu nu circuli cu bicicleta.

      Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 4:37 pm

        Nu. multumesc. Un studiu realizat de publicaţia Athmospheric Environment arată că un biciclist care pedalează într-un oraş plin de maşini inhalează la fiecare inspiraţie zeci de milioane de nanoparticule pe care le scot în atmosferă sistemele de evacuare ale autoturismelor.

        Deşi calitatea aerului este aceeaşi pentru pietoni şi biciclişti, aceştia din urmă inhalează de cinci ori mai multe particule din cauza efortului pe care îl depun şi a ritmului cardiac necesar oxigenării. Conform studiului revistei britanice, aceste particule sunt atât de mici încât ele nu pot fi oprite de măşti, iar inhalarea repetată a acestora poate cauza probleme respiratorii, boli ale inimii sau apariţia unor substanţe nocive în sânge.

        Reply
        • Name says:
          September 16, 2025 at 5:35 pm

          Deci implicit sustii si incerci sa ne convingi ca ar trebui interzise total masinile.

          Reply
        • cigus-migus says:
          September 16, 2025 at 7:09 pm

          Atunci, pentru ca ne intereseaza starea ta de sanatate, poate ca ar fi o varianta sa faci ce i-ai sfatuit pe altii sa faca…ma refer la mutat, ca sa nu fie ceva neclar. Iti convine sau nu(la fel ca multora dintre noi) traficul nu va scadea pentru ca, din pacate, pe zi ce trece sintem tot mai multi…csf, n-ai csf !!!

          Reply
          • Lore says:
            September 17, 2025 at 11:27 am

            Eu lucrez de acasa, ma doare in cot de traficul din oras. Asa ca, poti sa dai sfaturile tale pretioase la altii care pierd 1h jumate sa treaca orasul dus-intors la orele de varf.

    • ion says:
      September 16, 2025 at 3:40 pm

      Atat ai apucat sa numeri stand in trafic?

      P.s. de aia nu-i vezi pe pista, ca ei trec si nu stau in trafic.

      Reply
      • Lore says:
        September 16, 2025 at 4:24 pm

        Da, trec cam 10/ ora. Pentru astia 10 biciclisti, creste timpul masinilor in trafic si toata lumea inahaleaza noxele masinilor. E bine sa mai folosim si capul din dotare, nu doar muschii gambelor.

        Reply
        • Dan says:
          September 16, 2025 at 5:15 pm

          Mai dezvoltă puțin te rog, cum crește timpul în trafic pentru ăia 10 bicicliști pe care i-ai numărat.

          Reply
          • cigus-migus says:
            September 16, 2025 at 7:10 pm

            @Dan, stai linistit, e doar Lore…

          • Lore says:
            September 17, 2025 at 11:31 am

            Simplu. Au facut zecide sensuri unice, iar pe banda cealalta au pus stalpii aia hidosi. Intelegi ca daca ocolesti aiurea pe sensuri unice, creste timpul petrecut de masini in trafic? Mergi prin zona Maternitatea Bega, Universitate sa vezi aberatiile create de admnistratia Fritz. Hai ca nu e greu, trebuie doar sa gandesti.

    • Busca says:
      September 16, 2025 at 4:27 pm

      exact

      Reply
    • Dan says:
      September 16, 2025 at 5:22 pm

      Hai să interzicem biciclete atunci, dacă mașinile generează noxe. Facem benzi și pe piste și pe trotuar, că-i mai sănătos.

      Reply
    • Razvan din Timisoara says:
      September 18, 2025 at 8:20 pm

      Nu exista piste de biciclete functionale din N-S si V-E.

      Sunt doar povesti. Eu sunt biciclist si nu sunt multumit de infrastructura pt biciclete.
      Daca se imbunatateste se reduce traficul si se maresc nr se biciclisti

      Reply
  2. Cetatean ue says:
    September 16, 2025 at 2:02 pm

    Inseamna ca nu s-a luat in calcul traficul din iasi, acolo doar stai, niciodata nu mergi

    Reply
  3. alfa says:
    September 16, 2025 at 3:18 pm

    in timisoara se circula mai prost de cand au votat “timisorenii” schimbarea

    Reply
    • cico says:
      September 16, 2025 at 4:25 pm

      Adevarul e ca pe vremea lui Robu zburam prin oras…

      Reply
      • alfa says:
        September 17, 2025 at 9:58 am

        contrar sarcasmului tau chiar se circula mai bine pe vremea fostului primar, semafoarele erau sincronizate, benzile nu se ingustau, da na daca nu vrei sa vezi pot sa vin eu cu N + 1 argumente

        Reply
        • dan says:
          September 17, 2025 at 3:04 pm

          „vremea fostului primar” a fost din 2012 până acu 5 ani, erau mai puține mașini bos. sau sugerezi că aveam mai multe drumuri?

          Reply
  4. Locke says:
    September 16, 2025 at 3:20 pm

    Dumbravita, Mosnita si restul comunelor-dormitor nu sunt Timisoara.

    Reply
  5. Wonderful Remark says:
    September 16, 2025 at 3:52 pm

    Studiu bun pt sters la… Se vede cu ochiul liber, nu i nevoie de studii si “experți” sa ne spuna cat stam in trafic sau cand e aglomerat orasul.
    Hai sa băgăm 1 milion euro sa, aflam ca nu i trafic la 3 dimineața.

    Reply
  6. alina says:
    September 16, 2025 at 4:28 pm

    Praf face Fritz si compania orasul asta
    Pt toti talibanii biciccletelor, sa stiti ca nu e tot timpul frunos si soare, mai si ploua bate vantul si e urat
    Sa va vad pedaland atunci

    Reply
    • Dan says:
      September 16, 2025 at 5:19 pm

      Scuze ieftine. Se merge binemersi pe orice vreme în Anglia, Olanda, Belgia, Germania, desigur cu echipament adecvat. În Finlanda merg prin zăpadă fără cea mai mică problemă, desigur ăia chiar au piste adevărate, la ani lumină față de Timișoara.

      Reply
      • cigus-migus says:
        September 16, 2025 at 7:13 pm

        Sper ca ai observat ca cele mai frustrate sint madamele…trebuie sa stea in trafic, nu se da nimeni la o parte, ca sa aiba loc sa “zboare” pe carosabil. Or mai fi si din alea care, daca le intrebi de prioritate sar la bataie crezand ca le-ai injurat…

        Reply
  7. Gicu says:
    September 16, 2025 at 4:29 pm

    Asta-i studiu facut penaia din satele lipote de oras?

    Reply
  8. Sarbu Marian says:
    September 16, 2025 at 4:57 pm

    Pai si atunci de ce se construieste metrou in Cluj si nu in Timisoara.
    Stiti ca 2,7 miliarde de euro va plati guvernul romaniei catre metroul din Cluj ???
    Banii tuturor merg la Cluj. Cate spitale si autostrazi se puteau face in toata tara din banii astia.

    Reply
    • dap says:
      September 16, 2025 at 7:55 pm

      dap, cate? nu prea multe, nu prea esti la c.urent cu preturile, un amarat de sens giratoriu pe un drum judetean costa un milion de euro.
      stai flexat, mai c.urge apa multa pe Somes pana sa faca metrou la Cluj. siai terminati prostia asta cu unde merg banii tuturor, ca nu acolo se duc, banii ii iau smecherii cei mari, aia putini care detin lumea. primii 1% detin spre jumatate din tot. iar primii 10% detin spre 90% din tot. ai inteles unde-s banii tai? dar tu poti sa te “lupti” pe net cu clujenii, cu buc.urestenii sau poate cu amarastenii din Vaslui sau Calarasi sau Teleorman sau Mehedinti. Ba chiar si cu rusii sau cu americanii sau cu cine crezi tu, dovada ca ai mers dupa fenta ca marea majoritate a lumii, cei 90% care se lupta intre ei pentru 10%.

      Reply
  9. cigus-migus says:
    September 16, 2025 at 7:02 pm

    Nu mai exista ore de varf…orasul e sufocat, chiar si dimineata la 6.30 se circula nu gluma. Desigur sint cei care merg la munca…

    Reply
  10. Qwerty says:
    September 16, 2025 at 7:19 pm

    Corect, prin comparație cu perioada Robu, când noțiunea de trafic nici nu exista în Timișoara…

    Reply
  11. . says:
    September 16, 2025 at 7:21 pm

    Slava Fritz și Mucușor

    Reply
  12. Samy says:
    September 16, 2025 at 11:20 pm

    Lore asta pare genul de persoana pe care as invita-o la o bere, i-as asculta argumentele, i-as plati berea, si i-as multumi pentru discutie la final de seara. Iar apoi m-as duce acasa si as plange in perna pentru ca am pierdut 2 ore ascultand-o si pentru ca aproape m-am lasat convins de argumentele ei (lui, they/them, she/ze). Ba persoana, te-ai dat jos din avion, ai prins net, si te-ai descarcat? nu pot sa cred ca astfel de din astia merg printre noi pe strada. ireal unde am ajuns.

    Reply
  13. Gabi says:
    September 17, 2025 at 5:03 am

    Lore nu te msi precipita cu acelasi raspuns, se pare ca esti prea nervoasa! Mai da tu fuga in marile aglomerari din tarile vestice sa vezi cum toti copii merg cu tramvaiul sau autobuzul la scoala. La facultati vezi sute de biciclete in rastele inclusiv iarna daca nu este zapada! Doar la noi snobii trebuie sa-si plimbe cazanele chiar daca au de facut un drum care ar fi 15 min pe bicicleta sau cu un mijloc de transport in comun

    Reply
    • Gaby24 says:
      September 17, 2025 at 9:47 am

      Lore ii bot, stai linistit.

      Reply
    • Lore says:
      September 17, 2025 at 11:35 am

      Gabi, chiar crezi ca numai tu ai vazut vestul pana acum? Stai linistit, si nu te agita, toti l-au vazut. Ai zis bine ca in Vest circula oamenii cu tramvaiul si autobuzul, pentru ca acolo si transortul public e cu totul la alt nivel. In prezent in Timisoara sunt cartiere care doar pot visa la autobuze. Intreaba-i pe cei de la Primarie: de ce? Ai auzit de cartiere gen Brytim, Ciarda Rosie. Ia spune geniule, cu ce autobuz ajungi de acolo in centru si in cateva minute (pardon ore)?

      Reply
  14. Marian says:
    September 17, 2025 at 8:17 am

    problema cu traficul e ca orice putzache de 19 ani isi cumpara o masina cu 500-1000euro si circula cu ea. da, telefonul lui costa mai mult decat masina…
    asteptati sa vina studentii, toti au masini acum, 500euro e chilipir. binetles nu trece ITP-ul pe bune niciodata masinile alea, dar pe autoritati nu le intereseaza asta…

    Reply
  15. Alin says:
    September 17, 2025 at 9:10 am

    adevarul e ca pt fluidizarea traficului nu s-a facut mai nimic de cand e Fritz primar…de asfaltat s-a asfaltat, dar pt fluidizare 0

    Reply
  16. Alin says:
    September 17, 2025 at 12:45 pm

    Mare parte din traficul din Timisoara e generat de dus / adus copiii la / de la scoala sau alte activitati. Se poate observa asta prin comparatie cu traficul din zilele de vacanta scolara. Timpul necesar pentru a traversa orasul este redus la jumatate. Poate ii vine cuiva ideea sa folosim acele camere din tot orasul sa mapam cu ceva AI care sunt rutele cele mai aglomerate si sa introducem / adaptam niste linii de transport in comun sa deserveasca acele rute, daca ele nu exista acum sau sunt trasate necorespunzator cu realitatea.

    Reply
  17. Cele mai citite știri

    1
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    2
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    3
    Bombe din al Doilea Război Mondial descoperite în apropierea unei stații de autobuz
    4
    Vaccinul pneumococic protejează împotriva unor infecții severe. Ce recomandă medicii timișoreni
    5
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    6
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    7
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    8
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    9
    „Sub Vălul Siguranței”, instalație realizată de un artist macedonean alături de copii refugiați din Timișoara
    10
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Tensiuni la Colegiul „Carmen Sylva”: directoarea repusă în funcție a fost demisă după două zile

    Sănătate

    Vaccinul pneumococic protejează împotriva unor infecții severe. Ce recomandă medicii timișoreni

    Sănătate

    Investiție europeană de 9,8 milioane lei pentru dezvoltarea diagnosticului molecular al cancerului la Spitalul Județean din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Circ în plen. Consilierii locali cer publicarea unor contracte ale RETIM

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Cabinetele de sprijin ale școlii din Pișchia, renovate complet cu ajutorul Asociației „Iulia Hașdeu”

    Eveniment

    UPDATE. Bărbat prăbușit în stația de tramvai de la Fabrica de Bere din Timișoara. Trecătorii au sunat la 112

    Lugoj

    Primăria Lugoj cere respect în spațiul public online: „Dialogul civilizat este obligatoriu”

    Eveniment

    Incendiu la o afumătoare din Mașloc, stins la timp de pompieri

    Eveniment

    Incendiu matinal la Șemlacu Mare. O cameră a fost cuprinsă de flăcări, iar pompierii au intervenit rapid

    Ştiri din Timiș

    Concordat vs. insolvență. Există prevenție și pentru companii?
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici