tion.ro Web analytics

Șoferi nemulțumiți de amenajările de pe str. Budai Deleanu. Ce spune Primăria Timișoara

De Roxana Deaconescu

Șoferi nemulțumiți de amenajările de pe str. Budai Deleanu. Ce spune Primăria Timișoara

Mai mulți timișoreni și-au exprimat nemulțumirea în urma reparațiilor făcute de primărie pe strada Budai Deleanu. Oamenii spun că marcajele rutiere vor îngreuna circulația, iar șoferii vor sta mai mult decât până acum în trafic. Reprezentanții Primăriei Timișoara explică dacă se schimbă ceva.
Scris de Roxana Deaconescu - Mai mulți timișoreni și-au exprimat nemulțumirea în urma reparațiilor făcute de primărie pe strada Budai Deleanu. Oamenii spun că marcajele rutiere vor îngreuna circulația, iar șoferii vor sta mai mult decât până acum în trafic. Reprezentanții Primăriei Timișoara explică dacă se schimbă ceva.

„Ruben Lațcău, vă solicit oficial să compilați schimbările făcute pe Budai Deleanu în perspectiva începerii anului școlar și finalizarea perioadei de concedii, peste o lună de acum înainte! Cum vă imaginați că locuitorii care stau în Freidorf se vor alinia pe o bandă de pe Banatul să meargă înainte pe Budai Deleanu sau la dreapta pe Dâmbovița (unde se blochează pentru prioritatea pietonilor)? Această arteră asigură accesul spre centru și pentru locuitorii satelor de pe DJ591 și nu numai. Dominic Fritz, ați fost în cartier la discuții, dar nu ați anunțat să discutați aceste schimbări”, scrie Străzile din Timișoara, pe Facebook.

Mai mulți timișoreni au criticat modificările făcute de primărie în special la marcajele rutiere. Ca să intre pe str. Budai Deleanu dinspre Freidorf, șoferii trebuie să stea pe prima bandă, împreună cu cei care fac dreapta spre bd. Dâmbovița, în timp ce banda a doua este dedicată celor ce virează la stânga. Oamenii spun că banda de stânga va sta mai mult goală, în timp ce șoferii se vor înghesui pe prima bandă și vor sta mai mult la semafor.

„E coadă și acum când vii din orice sens pentru cele două benzi făcute chiar în intersecție. De ce să lăsăm lucrurile care merg să meargă, când le putem strica? Mai mult, trecerea peste linii au uitat de câțiva ani să o mai asfalteze”, a comentat un timișorean.

„Atât îi duce capul… stânga acolo fac 10% din mașini, alte 10% fac dreapta și trebuie să dea prioritate pietonilor, deci cei 80% care merg înainte vor îmbătrâni în intersecție. Sau, dacă reușesc să treacă, imediat după avem stația E7 și o infinită parcare. Deci va trebui schimbată banda pe trecere de pietoni și linie continuă”, a scris o femeie.

„M-am pus de două ori pe banda pentru stânga… obișnuit cu banda de mers înainte. În fața mea, altul semnaliza dreapta… făcuse la fel ca mine. Stau la 300 de metri de intersecție și trec zilnic pe acolo”, a comentat altcineva.

Str. Budai Deleanu a fost reparată recent de primărie. Oamenii s-au mai plâns că municipalitatea a renunțat la locurile de parcare de pe primele benzi pentru a amenaja piste de biciclete, în condițiile în care există trasee speciale pentru bicicliști pe malurile Begăi. De altfel, pista a fost amenajată doar pe str. Budai Deleanu, nu și pe prelungirea ei pe str. Banatul.

Reprezentanții primăriei spun că lucrările de reparații erau necesare și că pe Budai Deleanu erau tot două benzi de circulație și înainte de modernizare, pentru că primele două erau ocupate de mașinile parcate.

„Au fost lucrări de reparații, trama stradală este la fel de lată. Pe o parte se și parchează și există și o pistă de biciclete lângă, unde oricum nu exista a doua bandă. Pe cealaltă parte există doar pistă de biciclete și nu se poate parca. Fluxul de trafic e același, nu s-a schimbat nimic, s-a schimbat doar faptul că bicicliștii se vor deplasa în siguranță”, ne-au declarat reprezentanții primăriei.

Cât despre marcajele rutiere, oficialii PMT spun că „deocamdată, nu se impun modificări la marcaje”.

„Vom monitoriza circulația, în cazul în care va fi nevoie de ajustări, la timpii de semaforizare sau marcaje rutiere, le vom face”, ne-au mai declarat reprezentanții PMT.

Strada Budai-Deleanu

Posted by Strazile din Timisoara on Monday, August 16, 2021

Foto și video: Facebook/Străzile din Timișoara

61 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. adevarul says:

    se plang obezii? Foarte bine sa moara in trafic de ciuda.

  2. ITist says:

    Nu ne era clar ca USRistii sunt niste batuti in cap? Latcau e un infractor repetent si Fritz un incompetent si un impostor.

  3. Gogu says:

    Se oftica doar ca s-au facut piste de biciclete.

  4. Ioan says:

    deja se vede primul bizon cu merci care a folosit banda ptr biciclisti
    tm22 lov ??
    sensul ala giratoriu e criminal….

  5. eu says:

    banda 1 a fost tot timpul parcare acolo, se parca si unde erau semne ca nu este voie. daca se faceau 2 benzi ar fi ramas la fel. daca interziceau parcarea ar fi fost mai rau decat in Girocului. sunt 2 benzi la semafor, si marcajele se pot schimba oricand daca este nevoie

  6. Flavius says:

    Eu sincer nu doresc sa traiesc intr-un oras sufocat de masini, in principal cazane de 15 ani fara catalizator. In toata Europa se renunta la masini in oras și se prioritizeaza transportul alternativ. Vedeti Paris, Stuttgart etc.

    • cet says:

      Te poti muta in padure la loc cu verdeata!
      Ca doar nu te obliga nimeni sa traiesti in oras!

    • ju says:

      Nici eu nu-mi doresc asta. Transportul alternativ si public trebuie sa aiba prioritate – altfel orasul pute. Mai este mult de lucru la ambele capitole.

    • Străzile din Timișoara says:

      Sunt inițiatorul paginii și a demersurilor din articol.
      Principala măsură importantă este sa interzică în zona centrală, aglomerata și implicit poluata a orașului pentru mașinile sub euro 4, sau o normă anume.
      Apoi RAR îl să scoată din trafic pe Rin ITP tot ce nu corespunde, poliția să aplice regulamentul rutier și reglementările locale.

      • Mircea says:

        Tu initiezi pagini pe facebook si faci demersuri pe tion dar nu stii sa-ti pui virgulele in texst sau sa faci acorduri.(sa interzică în zona centrală pentru mașinile sub euro 4)

        • Străzile din Timișoara says:

          E ok Mircea. Nu am avut pretenții gramaticale in comentarii.
          O să mă străduiesc mai mult și o să fiu atent la scrieri.
          Pe tion nu poți edita și corecta.

        • Lascăr Ramcea says:

          Acum te-ai apucat de gramatică pe Tion.Ai și găsit “peroada” bună în România educată ! Nu zici nimic de Kuie Mlaus Duie Macian, combinații care se poartă la mitici, te agăți de o virgulă a unuia anonim! Fiecare scrie după ce are in cap!

    • haha20210 says:

      pai da Flavius , dar in Europa ai transport in comon , poti sa ajungi la scoala/ lucru si fara masina . IN tm nu se poate

    • Maria says:

      Cand o sa avem si noi salarii de Paris, Stuttgart atunci mai vorbim daca oamenii isi pot lua masini noi fara a lua de la gura copilului. Transportul alternativ nici in urmatorii 10 ani nu o sa fie eficient. Cand o sa circule tramvaiele si troleibuzele la 5-10min MAXIM indiferent de ora atunci la fel mai vedem.

      • Mircea says:

        Asa e romanu,vrea si el o tara ca afara,dar incepe cu ce il duce capu,hainde de firma masini scumpe,pretentii de trafic alternativ si alte ineptii,in timp ce ar trebui sa inceapa cu sistemul educational,medical,salarial,infrastructura etc

        • gabim says:

          @ Mircea, nu stiu cati ani ai dar eu am facut scoala pe vremea aia regretata a celui numit Ceasca si atunci tramvaiele in orele de varf de mers la lucru si la scoala circulau unul dupa altul, tramvaiul 4 cu traseul cel mai lung avea o frecventa de sub 5 minute in statie….hai sa nu vorbim de pretentiile romanului, sunt pretentii normale, nu sa stai 40 de minute dupa un tramvai, sa se schimbe de 5 ori pe afisaj sau pe aplicatie ora sosirii in cate o statie si tramvaiul sa nu apara….. si apropo, atunci exista si sistem educational, salarial, infrastructura….si sa nu zici ca PSD -ul a stricat in 30 de ani de guvernare ca iti zic de pe acum sa aduni anii unora si altora si vei vedea ce si cum…. daca te uiti pe filmuletul de la articol vei vedea drum proaspat facut pe care topaie masinile la gurile de canal….DECI LASA CE VREA ROMANUL, IN PRIMUL RAND VREA SA AIBE DIN NOU CE A AVUT MACAR….

          • Timisorean says:

            Daaaa, peeeeseeeedeeee ti-a intarziat tramvaiul din timisoara. Psd a dat lege sa intarzie tramvaiul, nu stiai??

      • Virus says:

        @ Maria, asta nu este o scuza pentru a putea folosi acele rable cu norma de poluare mare. Se pare ca ai o gandire de om care a prins putine ore de educatie.
        Un doctor alergolog din Timisoara mi-a zis ca in momentul de fata 50% din populatia orasului se confrunta cu o forma sau alta de alergie, iar in acest ritm peste 10 ani vor fi 80-90 %. Si toate acestea din cauza poluarii si a oamenilor care au o gandire infecta ca a ta.
        Crezi ca se merita ca un copil sa aiba ce manca, dar sa sufere din cauza poluari?

        Acel copil poate fi al tau!

        • Mars says:

          Eu cred ca un copil trebuie sa aiba ce manca, daca nu mănâncă nu mai apuca sa aiba alergii… Tu chiar ai gandit ce ai scris acolo sau doar ai tastat aiurea? Retardat

      • @Maria says:

        :))) Suntem prea săraci să ne luăm biciclete, așa că ne luăm bemveuri vechi de 20-30 de ani

    • Dacian says:

      Lasă că te vad eu la toamnă cînd incep ploile și la iarnă pe frig și zăpadă cum stai tu în stația de autobuz și plângi că nu ai mașină!

  7. Anti_vir says:

    Alt lucru bine gandit venit din putul gandirii actualei administratii. Astfel s-au mai bifat cativa km de piste de biciclete investind doar vopsea, deci nimic nou, in tonul vechilor administratii. Pe de alta parte se poate observa din imagini cate masini beneficiaza de banda cu incadrare la stanga si puzderia de biciclisti care folosesc pista respectiva. Evident ca ca nu se impun modificari la marcaje acum ca doar nu se va admite faptul ca s-au facut dupa ureche fara nici o baza documentata. Schimbarile se vor impune la urmatoarele alegeri cu siguranta…

  8. Fane says:

    Toti isi dau cu parerea, chiar daca nu stau in zona respectiva, ca asa e la noi. Banda 1 era tot timpul ocupata cu masini parcate, deci nu s-a ingreunat traficul absolut deloc. Este exact ca inainte. Problema este alta si anume locurile de parcare, mai exact acele masini de pe banda 1 care acum trebuie sa isi gaseasca loc de parcare pe strazile adiacente.

    • Anonim says:

      Traficul e îngreunat după cum ia vezi la prima ploaie și după ce începe școala! Mai bine ridicau mașinile parcate neregulamentar și fluidizau traficul! Făceau și ceva bani, dresau și sudiștii in loc sa cheltuie aiurea și să le sară toți în cap!

  9. Adi says:

    Deja au aparut nesimtitii care iti iau fața cu mult tupeu,ieri in timp ce circulam dinspre Banatul spre Budai Deleanu in intersectie m-am pomenit cu cel incadrat pe noua banda dedicata de stanga ca imi sare in fata,nici macar un claxon,o atentionare ceva sa ma anunte ca vrea totusi sa mearga inainte si dus a fost,la fel in sensul opus cand am venit a trecut pe langa mine prin partea dreapta pe banda de biciclete sa faca dreapta,din BANDA DE BICICLETE catre Dambovita.In ritmul asta cu atatia ciobani din astia in trafic garantez ca vor fi niste tamponari de toata frumusetea sa nu zic mai rau.La actualele marcaje singura solutie ar fi intarzierea semnalului verde la pietoni pt a se da timp cat mai multor masini sa vireze la dreapta,altfel mai mult de 4-5 masini nu vor putea trece pe directia inainte sau la dreapta prin intersectia respectiva la o unda verde si implicit cresterea duratei culorii verzi a semaforului pe axa Banatul-Budai Deleanu.

  10. Un contribuabil says:

    Sunt curios dacă se autosesizează poliția, in urma filmării, și sa ii trimită o invitație la cel cu Mercedesul, care a încălcat și circulat ca un imbecil pe banda pt bicicliști.

  11. Veo Leta says:

    Toti ITistii singuratici au impresia ca toti avem timp sa fluieram pe bicicleta. Vai de voi

  12. smeri3 says:

    Toti ar renunta la masina daca ar avea transport in comun. Aproape toti ar merge cu bicicleta daca ar avea sens. Nu trebuie impuse aceste lucruri. Sa faca prima oara transportul in comun, si dupa oamenii vor renunta singuri la masini. Dar cum la noi a avea forme fara fond e o traditie, si a importa formele fara fond e mare semn de gandire, in special de la pseudo-intelectualii cu aere de dăstepți de west, na , cam asta ieste. Scuze licentele poetice. Romanii nu pot gandi, pot doar copia , din pacate. A gandi e semn de prostie, a copia din occident e semn de smerenie intelectuala.

  13. ioDa says:

    ..sa se masoare cate biciclete trec in fiecare zi pe benzile nou create si daca nu exista justificare sa se faca inapoi locurile de parcare!!!

    • Gogu says:

      Eu mănânc primul specialist în trafic din primărie, totul se reduce la ce vrea pseudo primarul biciclist si acoliții lui.

    • Alex says:

      … după care măsurăm și cîți oameni parchează pe locurile cu handicap, iar apoi desființăm acele locuri, nu?

      Rolul pistelor de biciclete este și să încurajeze mersul pe bicicletă. Adeseori există o oarecare întîrziere între introducerea unei înlesniri, și folosirea ei.

      Apropo: eu stau în zonă, și chiar m-am bucurat de pistele alea. Crede-mă că nu era deloc amuzant să merg pe lîngă mașinile parcate și să mă tem de fiecare dată că azi o să-mi deschidă cineva o ușă în față. Adeseori preferam să merg pe Crizantemelor sau Mangalia decît pe Deleanu, din cauza asta.

      • Dacian says:

        Și pedalai prea mult cumva? Mai bine sa strice stradă pentru 1000 de mașini pe zi pentru 2 amețiți cu triciclete!

  14. AnaP says:

    Budai Deleanu a avut mereu 2 benzi ocupate cu masini parcate, unele chiar uitate pe acolo! Exista variante sp. Sofocle-Vladimirescu! Parca vad ca din toamna bizonii intra cu masinile pe pista e biciclete

  15. clar says:

    Ce se mai agita oltenii nascuti in masina, vezi doamne saracutii nu se pot duce sa-si cumpere bautura decat cu cotetul propriu. Meritati ba sa va cresteti copiii in aroma de motorina plini de cancere de la poluare, fara pic de verdeata, iq subunitar ce aveti.

  16. Chisculitza says:

    “Fluxul de trafic e același, nu s-a schimbat nimic” a declarat un functionar public analfabet functional..cred ca si un copil ar fi inteles modificarea descrisa cu subiect si predicat de oamenii simpli care au trecut prin intersesctie inainte si dupa reamenajarea.

  17. Romina says:

    Niciun biciclist sau trotinetist nu am vazut inca sa circule pe acolo 🙂 iar traficul e foarte ingreunat

    • Alex says:

      Stau în zonă, am trecut deja de N ori … dar dacă n-ai văzut Măria Ta, clar nu s-a întîmplat.

      n.b.:

      Pista se termină cam aiurea la sensul giratoriu..

  18. acidutzu says:

    Asta ati votat asta aveti.Vreti o tara ca afara , veti avea….
    Fritz /USR implementeaza potica progresistilor europeni si in special a verzilor din Berlin unde 9 ani a avut sefa pe RAMONA POP!!!
    In Berlin verzii si socialistii la putere au transformat intr-un an de pandemie 37km de strati zone VERZI…., adica prima banda este banda verde ,, Buss“( chiar daca nu circula ) si circulatia este pe banda 2. Unde sant 3 benzi pe sens , prima este Buss, a doua BICICLETE ( cu toate ca este traditionala pista de biciclete langa trotuar)si trotinete si banda 3 masini.
    Centrul este doar pentru masini Electrice sau Euro6+.
    Masurile sant pentru sicanarea cond auto sa renunte la mersul cu masinile!!!
    FELICITARI dle Primar!
    Aliniezi Timisoara , Berlinului, Bruxellului si Parisului 🙂

  19. ionel says:

    Vor urma mai multe masuri contra automobilelor personale. Deoarece in prima faza aceste masuri vor sa sublinieze ingrosat ce rău reprezinta automobilele, ii vor afecta inclusiv pe non-soferi, prin traficul ingreunat crat cu intentie, cresterea timpului petrecut in trafic si a emisiilor de noxe. Aplicand teoria “facem rau ca sa fie bine”, in scopuri ecologice dar in stil agresiv si deranjant, cei de la butoane “fac pe prostii” insa e doar o prefacatorie. Gasiti cum sa va organizati si asociatii (pe bune!) pe zone, sau pe interes comun (soferii privati din TM), ca sa aveti cum contesta masuri ce scad calitatea vietii in oras. Exista si alte cai de trecere catre o poluare mai redusa, insa inseamna mai mult efort si cheltuiala din partea autoritatilor, si ei nu au chef sa se deranjeze. Vor sa faca ce li se impune, insa pe spinarea si cheltuiala voastra, plus facand si mai prost traiul de zi cu zi. Nu va intereseaza, aia e – pregatiti-va sa suportati idei nu neaparat rele, insa aplicate absolut mizerabil de niste tontalai vicleni, ajunsi unde au putere. Si nu am nevoie de ura biciclistilor etern furiosi pe masini – stati in banda voastra, ca sunteti masa de manevra. E faina si bicicleta, dar poftim ce piste avem in oras… ne baga in seama doar cat sa ne asmuta asupra automobilistilor.

  20. Unul oarecare says:

    Dece santeti iarasi rai!!! Daca MAESTRUL FRITZ nu are carnet de conducere auto intra in PANDEMIA pistelor de biciclete dar in filmuletul prezentat nu vad nici un biciclist sau cand sa filmat erau un concediu???Si tot o dati inainte cum se circula afara si masini cu vechime de peste 15 ani dar voi nu spuneti din salar de 250 de euro ce masina sau bicicleta mai buna iti permiti???Si mijloacele de transport cum circula afara si cum circula la noi!Ca acolo poti sa iti reglezi ceasul dupa cum circula de punctual la noi trebuie sa te uiti in calendar Asa ca mai lasati o moale

  21. Radu says:

    Noile modificari de pe Budai Deleanu sunt bine venite, in proportie de 85%. Foarte bine ca s-a desfiintat parcarea decpe sensul cu Hotel Ambasador, acolo, colt cu Mangalia merei erau parcate, pana si in curba, masini mici dar mai ales dube care obturau vizibilitatea atat de mult, incat accidentele erau foarte frecente. La intersectia cu liniile de tramvai e bine ca e clar cine e pt stanga, cinece pentru inainte si dreapta, poate cu semaforul pt pietoni trebuie reglati timpii. Si ultimul minus, dinspre Banatul spre Budai Deleanul, banda spre stanga, cam goala, cea din dreapta prea aglomerata, mai trebuie optimizata.

  22. uie_fritz says:

    pana in 2024 nu mai ramane nimic din Timisoara, se ocupa FRITZZ, stati linistiti

  23. Idiocracy says:

    Trebuie făcute demersuri pentru optimizarea fluxului de mașini. Avem atâtea trasee cu semaforizari idioate de pe vremea predecesorului lui Fritz. Din pacate transportul in comun va mai fi afectat încă mult timp de “distanțarea sociala” iar transportul alternativ este o variantă sezoniera si neaccesibila anumitor categorii.

    • cosva says:

      Transportul alternativ este o solutie aflata la inceput de drum. Nimeni nu poate oferi instant o infrastructura velo ca in Olanda . Pana vom avea o alternativa reala, acest tip de probleme vor exista. Ce este bine e ca in sfarsit s-a pornit la drum. Traficul pe Budai Deleanu – Banatul nu se modifica semnificativ, inainte se circula pe o banda din cauza masinilor parcate pe prima banda iar acum din cauza pistelor de biciclete, ce la vie.

  24. Eu says:

    Niste oameni care s-au trezit in functii si habar nu au ce sa faca

  25. jsjdjxjxkzk says:

    cand iti inchiriezi o casa sau un spatiu comercial acolo yi-l da la pret de mall, dar uita proprietarii ca ei nu detin si locuri de larcare, din toate astea sunt si problemele din imobiliare, in kuncz se vinde la acelasi pret cu centru sau aradului, cu toate ca Timisorebii stiu diferentele intre aceste zone….daca toata administratia si nu numai locala si-ar face treaba atunci nu ar .mai exista ca mp construit sa fie la acelasi pret in tot orasul si chiar in tot judetul

  26. Aida says:

    Toata stima pentru cei care circula cu bicicletele , dar sunt ma intreb cati isi vor duce copiii cu bicicleta la scoala ???? Analizeaza cineva cat se circula cu bicicleta pe acolo? Cati mai circula cu biciclete toamna, iarna? Pentru 3 luni de vara cand ne credem mari biciclisti nu se justifica! Va fi cosmar pe Budai Deleanu cand incepe scoala, mai ales pe sensul dinspre Dambovita, macar de la Lidl se puteau circula pe doua benzi. Cat despre transportul in comun, sa fim seriosi, e dezastru.

    • Alex says:

      Situația era FIX la fel și înainte, sau am uitat deja că banda 1 era loc de parcare pe sensul spre Freidorf? Efectiv tot o singură bandă pe sens exista.

      Deci nu v-a stricat nimeni nimic, cu excepția marcajelor de la finalul străzii.

      Cît despre cine și cît folosește transportul alternativ, vezi că numărul bicicliștilor a explodat de cînd cu pandemia și livrarea acasă. Iar bicicleta devine impracticabilă la noi 2-3 luni pe an, cînd este zăpadă. Pînă în Octombrie/Noiembrie se poate folosi lejer, și după ce trece Februarie la fel.

    • cosva says:

      Nu prea inteleg de ce trebuie dus la scoala copilul cu masina. Chiar nu exista alternative ? De unde pana unde mai exact mergeti dumneavoastra ? Cu ce anume va incurca inlocuirea unei parcari ilegale cu 2 piste de biciclete ? Pe Budai Deleanu- Banatul nu s-a circulat niciodata pe doua benzi, acolo intotdeauna o banda era blocata de masini parcate.

  27. Castor says:

    Cel mai frumos bulevard din orasul asta.Bravo.Sa le faca pe toate asa .

  28. Timisorean says:

    “Frumoasa” strada, lina si neteda, ca si creierul alesilor si a sustinatorilor lor.
    Pentru cei cu ceva experienta de soferi si de timisoreni chiar daca inainte se circula pe o banda, in intersectii, mai ales la lidl se foloseau amandoua. Daca unu statea pe banda 2 sa faca stanga, treceai de intersectie pe banda 1, prin dreapta lui, exact cum zice si codul rutier.
    E “bine” ca facem piste, pentru aia 2 biciclisti care se vad in filmare. Cate masini sunt parcate in filmare, cate circula si cati biciclisti sunt? Faci paritatea si iti dai seama cine sunt cei mai afectati! Si asa vezi idiotenia.
    In plus in sensul giratoriu de cele mai multe ori se circula si pe 2 coloane. Banda 2, jumate b2 si b1 si erau si masinile parcate. Trebuiau sa lase la iesirea din sens 1 banda si pe contrasens sa faca 3 benzi. Dar pentru asta, dupa cum am zis, trebuie sa fii sofer si sa fii timisorean ca sa stii fiecare strada ce necesitati are.
    Oricum asta da “progres” de la 4 benzi la 2!
    Intrebarea e: daca se injumatatesc numarul de benzi, putem platii si impozitul la jumatate???? Intreb pentru un prieten!

    PS: aronganta si abramburirea traficului au dus la caderea robului. Deja le vedem pe amandoua la noua echipa! Deci nu ii vad bine!

  29. cosva says:

    Inainte se circula pe o banda pentru ca o banda era folosita ca parcare, acum se circula pe o banda pentru ca in loc de parcare avem pista de biciclete. Singurul “inconvenient” pentru soferi sunt intersectiile unde aveau doua benzi la dispozitie iar cei care faceau stanga puteau fi depasiti pe dreapta. Acolo se pierd cateva secunde, poate pana intr-un minut-doua. Eu zic ca acele 2-3 minute “pierdute” in trafic valoreaza mai putin decat siguranta crescuta pentru biciclisti. “Plangerea” cu soferii care vin dinspre Utvin este chiar o gluma, acestia au solutia iesirii spre Sagului direct folosind Ovidiu Cotrus, daca directia spre care merg este centrul orasului.

    • Strazile din Timisoara says:

      1. Pe Ovidiu Cotruș este întâi o coada lunga la semaforul din Sagului
      2. Șagului se blochează datorita celor care vin din direcția Sag.
      3. Traseul creste cu 1-2 km pe Cotruș și nu este recuperat consumul sau uzura zilnica de vreun trafic mai ușor.
      Este ușor să decizi pentru alții când nu ești direct afectat.

  30. Strazile din Timisoara says:

    Postarea respectiva a atras atentia asupra marcajelor din INTERSECTIA Banatul si Budai Deleanu cu bulevardul Dambovita.
    Acolo s-a interzis circulatul prin intersectie drept inainte de pe banda 1, unde s-a impus obligatoriu la dreapta.
    Situatia produce blocaje atunci cand pe trecerea de pietoni din dreapta de pe Dambovita va fi traversata de pietoni si primele 2 masini care vireza la dreapta vor bloca singurul sens de mers inainte.
    Directia e foarte circulata fiin accesul catre centru pentru Freidorf si satele din continuarea DJ591.
    Poate in prezent nu este critica situatia dar indata ce vor fi deschise scolile si perioada de concedii se va termina, traficul la anumite ore de varf si nu numai, va exploda.
    Pe acel traseu sunt si liniile E7 si M36, precum si alte curse care vor avea dereglari de orar.
    Va imaginiati ce coloane vor fi in care vor fi blocate autobuzele, ambulantele si alte masini de interventie la acele ore? Conteaza pentru cineva poluarea produsa de traficul blocat?
    O masura importanta ar fi fost intai sa creeze linia dedicata pentru transportul in comun, cel putin pe sensul cel mai aglomerat (probabil spre centrul orasului, oarecum blocat de “giratoriul” intersectie.
    Familia are abonamente pe toate mijloacele de transport in comun, avem 5 biciclete, ieri am facut 30 km cu masina si 22 cu bicicleta. Sunt un adept al reducerii poluarii dar mijloacele de transport in comun disponibile, sfarsind cu sistemul de biciclete, sunt greu utilizabile si in acest moment ineficiente pentru nevoile timisorenilor.
    Totusi, multe din modificarile privitoarea la traficul din Timisoara se aplica fara sa conteze nevoile locuitorilor din acele zone si nu numai.
    Strada Mangalia e un cimitir de masini, talcioc etc, dar nimeni nu e deranjat din primarie sa ia masuri acolo.
    In schimb, se impun masuri care vor genera blocaje pe arterele principale.

    • Strazile din Timisoara says:

      erata: “Postarea respectiva a atras atentia asupra marcajelor din INTERSECTIA Banatul si Budai Deleanu cu bulevardul Dambovita.
      Acolo s-a interzis circulatul prin intersectie drept inainte de pe banda 1, unde s-a impus obligatoriu la STANGA.”

  31. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Lucrările la rețeaua de apă din zona C-tin Prezan, reprogramate pentru vineri. Apa va fi întreruptă

    Mapamond

    Rusia transmite că a interceptat trei avioane militare ale Franței deasupra Mării Negre

    România

    VIDEO. Guvernul a aprobat măsurile de relaxare de sărbătorile de iarnă

    Eveniment

    Fost polițist de frontieră, extrădat din Germania. A fost condamnat pentru luare de mită și trafic de influență

    Eveniment

    Pistol cu aer comprimat și droguri, găsite în locuințele a doi bărbați din Timiș

    Ştiri din Timiș

    Primăria Timișoara și Consiliul Județean Timiș vor 11,5 milioane de lei de la guvern

    Ştiri din Timiș

    Costi Bleja, președintele Alianței Pentru Patrie Timiș: Românii au dreptul să fie liberi

    Ştiri din Timiș

    Centura Timișoara Vest. A fost ales traseul, prin Săcălaz și Utvin, cu patru noduri rutiere

    Ştiri din Timiș

    Noul serviciu public de parcare al Primăriei Timișoara, înființat cu circ. Și câteva semne de întrebare

    Sănătate

    Coronavirus, 8 decembrie: 84 de cazuri noi în Timiș, un deces. Incidența se apropie de 2 la Timișoara

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici