Siguranța navigației și fluidizarea traficului naval pe tronsonul cuprins între Uzina Hidroelectrică din Timișoara și frontiera de stat cu Serbia sunt principalele obiective ale Regiei Autonome „Administrația Canalului Navigabil Bega”.
„În calitatea noastră de administraţie de cale navigabilă interioară avem obligația să asigurăm semnalizarea costieră pe tronsonul amintit. În vederea îndeplinirii acestui obiectiv extrem de important, au fost demarate, în cursul acestei luni, procedurile de achiziție publică a semnalizării costiere, fiind lansată și atribuită licitația, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice”, au transmis, marți, reprezentanții instituției.
Potrivit legii, semnalizarea costieră necesară desfăşurării navigaţiei în condiţii de siguranţă va fi instalată în zona de siguranță a canalului navigabil Bega începând cu această lună.
Astfel, vor fi instalate marcaje kilometrice de la Uzina Hidroelectrică Timișoara până la granița cu Serbia în vederea creșterii siguranței navigației.
„În acest fel este foarte apropiată data reluării navigației spre țara vecină, în scop comercial și de agrement. În perioada următoare, vor fi instalate 268 de semnale costiere, care vor semnaliza poziția șenalului navigabil în raport cu malurile Canalului Bega. După instalare, indicatoarele vor servi drept puncte de reper pentru conducătorii ambarcațiunilor pe Bega, pentru ca traficul naval să se desfășoare în siguranță.
Implementarea sistemului de semnalizare costieră va contribui la fluidizarea traficului naval și va conduce la siguranța navigației pe tronsonul navigabil al Canalului Bega”, au mai transmis reprezentanții Regiei Autonome „Administrația Canalului Navigabil Bega”.
Trimite articolul
XSi ecluza de la Uivar cind se reabiliteaza?
-
Pentru reabilitarea ecluzei de la Sanmihaiu Roman au trecut ….doar 34 de ani din 1988! In cazul ecluzei de la Uivar cei de la Apele Romane ne aburesc ca o reabiliteaza pana in septembrie …poate prin 2122
Si cu trenul cand se va circulw intre Stamora si Beograd?
Deci acum navigatia chiar si pe teritoriul municipiului Timisoara este nelegala deoarece inca nu exista nici o semnalizare. Dar a indicatia primarului tractorist Robu s-a inaugurat cu pompă si festiisme de doi bani transportul cu vaporetto. In alte tari primarul si cei de la Apele Romane aveau dosare penale si intrau si la mititica. In Romania e posibil orice
Daca era Petrov le marita in Norvegia cum a mai facut-o iar Justitia a stabilit ca a castigat Statul ca nu le mai intretine .
Din punct de vedere legal până când nu este finalizată integral semnalizarea poziției șenalului navigabil nici barcutele lui Robu nu aveau autorizare de navigatie. Dar in Romania legile sunt facultative pentru unii, in special politicienii veniti cu pluta in Banat