tion.ro Web analytics

Se caută proiectant pentru podul peste Bega și strada care vor lega Pasajul Solventul de Bd. Dâmbovița

De Roxana Deaconescu

Se caută proiectant pentru podul peste Bega și strada care vor lega Pasajul Solventul de Bd. Dâmbovița

Primăria Timișoara caută o firmă de proiectare care să pregătească documentația pentru strada care va lega Pasajul Solventul de Bd. Dâmbovița, cu tot cu linii de tramvai și un nou pod peste Bega. Pune la bătaie 280.000 de euro pentru studiu de fezabilitate și proiect tehnic.
Scris de Roxana Deaconescu - Primăria Timișoara caută o firmă de proiectare care să pregătească documentația pentru strada care va lega Pasajul Solventul de Bd. Dâmbovița, cu tot cu linii de tramvai și un nou pod peste Bega. Pune la bătaie 280.000 de euro pentru studiu de fezabilitate și proiect tehnic.

Pasajul Solventul va lega intersecția străzii Dunărea cu Calea Bogdăneștilor de strada Gării, iar de acolo este nevoie de o stradă care să facă legătura cu Bd. Dâmbovița, inclusiv de un nou pod peste Bega. Noua șosea va avea aproximativ 900 de metri, din care aproape 200 m lărgire drum existent, patru benzi, linie de tramvai pe mijloc și va merge din str. Gării spre intersecția Bd. Dâmbovița cu str. Ion Barac.

Primăria Timișoara a pornit licitația pentru servicii SF + PT C9b Inelul IV Vest: str. Gării – Bd. Dâmbovița. Este nevoie de studiu de fezabilitate, de documentația tehnică pentru obținerea autorizației de construire, de proiect tehnic, de caiete de sarcini, detalii de execuție, plan SSM și de asistență tehnică din partea proiectantului până la recepția lucrării.

Ce documentație se face cu 280.000 de euro

Suma pusă la bătaie este 1,38 milioane de lei cu tot cu TVA, adică în jur de 280.000 de euro, iar ofertele pot fi depuse până în 18 mai. Durata contractului va fi de 210 zile, din care 90 de zile pentru SF, 60 de zile pentru autorizația de construire și alte 60 de zile pentru PT și restul documentației. În contract va fi o clauză care spune că, dacă studiul de fezabilitate nu e aprobat în consiliul local, atunci acesta „se consideră desființat de plin drept, fără nicio obligație”.

Noua șosea este esențială pentru închiderea Inelului IV Vest și se vorbește despre ea încă de acum cinci ani, când se regăsea pe o listă de proiecte pregătită de primărie pentru finanțare europeană. Atunci, lucrarea era estimată la 66 de milioane de lei și avea un termen de execuție de doi ani.

Viitoarea stradă este inclusă și în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Polul de Creștere Timișoara, care spune că Inelul IV Vest trebuie închis cu Pasajul Solventul (C9a, inclusiv C10 – linie nouă de tramvai Solventul – Gara de Nord) și cu proiectul C9b, adică legătura cu Bd. Dâmbovița.

[relatedArticles]

Reprezentanții primăriei speră că vor obține bani europeni pentru documentație, prin POAT – Programul Operațional Asistență Tehnică.

9 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. pieton says:

    ‘POATE’ , maine!! Oricum ,o stire demna de a fi luata in seama,asteptata de timisoareni

  2. Fizic says:

    A inceput Fritz sa “miste” infrastructura orasului pentru a rezolva o problema mare a Timisoarei. Sper sa-i iasa si spre binele nostru.

  3. Poli 21 says:

    A plecat orbu, a venit chioru sa continue proiectele asa zis inutile.

    • Ioan says:

      NU este inutil!
      cei din zona Dambovita, daca au de lucru in calea aradului / torontalului, in acest moment, ard gazul inutil prin iosefin, pe la gara, pe sub pasajul jiu, pe Circumvaatiunii…

    • cornel says:

      Toata Mehala, Ronatul, Aradului si chiar Dumbravita prin inelul 4, daca vrea sa mearga la Mall in Sagului sau spre Jebel, are mare nevoie de pasajul Solventul, de Bogdanestilor largit si de pod peste Bega. Este 1/3 din Timisoara. Asa cum este acum, toti merg prin centru sau pasajul Jiul.

  4. Nicu says:

    Bine ca Fritz sta in zona, ca daca si el statea prin Soarelui vedeam podu in 2050. Prostul de Robu daca nu trecea pe acolo facea doar studii de fezabilitate ca sa-si acopere neputinta si lipsa fondurilor.

  5. scumpi says:

    cam scumpa documentatia asta…mai un milion si era gata podul…in rest, tinta proiectului este una buna; n-ar mai fi necesara ocolirea prin centru/circumvalatiunii.

  6. flavius says:

    e vorba de studiul de pre-fezabilitate care precede studiul de fezabilitate. Duca care urmeaza licitatiile, contestarea licitatiilor, demararea lucrarilor si oprirea lucrarilor din cauza unui sit arheologic descoperit pe calea ferata.

  7. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Consiliul Județean Timiș a introdus titulatura de Ambasador Cultural

    Eveniment

    Președintele Klaus Iohannis a convocat o ședință pentru „instituirea unor măsuri clare, restrictive”

    Eveniment

    Controale pentru depistarea celor care nu poartă mască, în Timiș

    Ştiri din Timiș

    O singură ofertă pentru SF-ul pistelor de biciclete de la podurile Dacilor și Șaguna. De la firma care nu le-a prevăzut la Podul Eroilor

    România

    O persoană care a spus într-un live pe Facebook că spitalul modular ATI de la Piatra Neamț este gol s-a ales cu dosar penal

    Ştiri din Timiș

    Organigrama lui Dominic Fritz rămâne suspendată. Curtea de Apel Timișoara a respins recursul primăriei

    Ştiri din Timiș

    Activități digitale Web2.0 în cadrul Liceului Teoretic „Grigore Moisil” Timisoara

    Ştiri din Timiș

    Ce pantofi să alegi pentru pantalonii de jogging pentru bărbați? 3 stiluri potrivite de purtat

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Iulius Town găzduiește expoziția de new media art „One Night Gallery & RIZI”

    Eveniment

    Tâlhărie comisă la Lugoj de un tănăr care era beat

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici