Primăria Timișoara are în licitație zece tramvaie mai ușoare și mai scurte pentru linia 7. De asemenea, este pregătită documentația pentru stația de alimentare dedicată acestei linii.
„Linia 7 are nevoie de o schimbare. Știu câtă frustrare a provocat starea acestei linii. Sunt tronsoane care nu au mai fost refăcute dinainte de Revoluția din ’89, segmente care nu sunt suficient alimentate cu energie electrică, iar tramvaiele Bozankaya nu pot intra pe tronsoanele Hugo – Drubeta. De aceea, am cerut colegilor de la STPT să găsească soluții. Testăm Armonia și facem eforturi ca de luna viitoare să le introducem pe traseu”, a transmis, duminică seara, viceprimarul Ruben Lațcău.
El a mai precizat că municipalitatea a reușit să recupereze treptat, și la nivel de infrastructură, pierderile acumulate de-a lungul zecilor de ani de lipsă a investițiilor. Pe străzile Cetății și Vidrighin sunt deja linii complet noi, iar pe Calea Bogdăneștilor tramvaiele circulă, după 7 ani, pe linie dublă, a mai subliniat Lațcău.
Foto: Facebook/Ruben Lațcău
Trimite articolul
XCa starea sinelor pe care circula pe linia 7 este demna de lauda…
stpt cand mai importa tramvaie de la turci, sa mai importe si calea de rullare aferenta.
-
Nu stiu pe unde erai atunci cand pe vremea administratiei Ciuhandu s-a facut prima reabilitare a liniilor de tramvai. Ai fi stiut, ca faza a doua de reabilitare a fost anulata pentru ca RATT de atunci a sifonat 8 milioane de euro, aferente TVAului fazei intai de reabilitare, bani virati initial de Primarie. Astfel, primaria a trebuit sa transfere RATT a doua oara 8 milioane, si nu a mai avut bani sa inceapa etapa a 2-a. In plus, guvernul mitic bineinteles nu a ajutat. De asta linia 7 nu a mai fost reabilitata.
Draga Ruben, cineva te-a luat tare de prost si te-a (dez)informat in pur stil mioritic…
Totul este de fapt o micnciuna a RATT/STPT ca sa puna tramvaiele bune oriunde altundeva pe traseu.
Tramvaiele Armonia sunt de fapt tramvaiele vechi primite din Germania, ce merg de 25-30 de ani pe linia lui 7, care au fost reconditionate. Din sasiul lat s-a taiat, s-a pus carcasa noua, s-a bagat caldura in scaune, aer conditionat …
In plus, in anii 2017-2020 daca bine imi aduc aminte perioada, aceste tramvaie au mai circulat pe acolo si nu au patit nimic.
S-a acuzat ca se “Strica” deoarece vatmanii accelerau in bena mintii pe Alunis si pe Victor Hugo, pentru a avea timp sa stea mai mult la capat in Dambovita.
A, fyi, de ce s-a taiat din sasiul tramvaielor germane, rezultand aceste armonii jalnice si subtirele? Deoarece intreprinderile reparatoare, de la Arad si Pascani, au depourile inguste, concepute pentru alte plaiuri.
In Timisoara, ecartamentul si latimea permisa vagoanelor este mai mare deoarece au fost gandite pentru a folosi aceleasi linii cu trenul.