Proiectul privind reorganizarea Centrului de Proiecte al Municipiului Timișoara a fost postat pe site-ul Primăriei Timișoara pe 27 mai. Acesta presupune modificarea regulamentului de organizare și funcționare, organigramei, statului de funcții și coeficienților de ierarhizare.
„Prin modificările propuse se urmărește atât redimensionarea entității în ansamblu său, cât și a structurilor funcționale, prin restructurarea la nivelul compartimentelor existente și înființarea altora, astfel încât aceste modificări să asigure o distribuire echitabilă a sarcinilor de serviciu, un circuit optim al informațiilor pe orizontală și pe verticală, o eficientizare a activităților desfășurate în cadrul instituției”, se arată în proiectul de hotărâre.
Din anexele proiectului de hotărâre aflăm că se propune o structură organizatorică formată din director, consiliu administrativ și consiliu artistic, contabil șef, 2 servicii și 6 compartimente. Acest lucru înseamnă, printre altele, 19 noi posturi, dintre care unul de conducere. În prezent, instituția funcționează cu 33 de posturi, dintre care trei de conducere și 30 de execuție.
Mai exact, s-ar înființa: două posturi de auditor, grad IA, un post de șef serviciu, un post de expert, grad IA, două posturi de expert, grad I, trei posturi de expert, grad II, două posturi de inspector de specialitate, grad IA, două posturi de inspector de specialitate, grad I, patru posturi de inspector de specialitate, grad II, un post de îngrijitor și un post de plasator sală.
Proiectul de reorganizare poate fi consultat AICI.
Dezbatere pe 4 iunie
Pe 4 iunie, primăria organizează și o dezbatere publică pe tema reorganizării centrului de proiecte. Dezbaterea va începe la ora 15 și se va desfășura în Sala de Consiliu a Primăriei Timișoara,
„Persoanele interesate se pot înscrie online la adresele consultare@primariatm.ro și primariatm@primariatm.ro, sau fizic la Camera 12 până la data de 03.06.2025, ora 12. Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre, în limita celor 3 minute alocate fiecărui participant”, precizează reprezentanții primăriei.
Vă amintim, Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara a fost înființat în vara anului 2020, pentru a gestiona programul de Capitală Europeană a Culturii.
De atunci, a gestionat apelurile de proiecte cu finanțări nerambursabile și a organizat și câteva proiecte pe cont propriu. A pornit de la șapte posturi și a fost extins în mai multe rânduri, în mod special după ce instituția a preluat și cinematografele primăriei.
Centrul de Proiecte este condus încă din 2021 de Alexandra Riegler.
Trimite articolul
Xdap, or aa faca apoi mai multe “proiecte”. tipul preferat fiind “studii” si incredintari directe, daca se poate incredintari catre ei si ai lor.