tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Aproape 30.000 de euro pentru „brandul economic” al județului Timiș. Nu e decât un logo

Aproape 30.000 de euro pentru „brandul economic” al județului Timiș. Nu e decât un logo

De Diana Lupulescu
la 28 October 2022 14:17
9 Comentarii

Aproape 30.000 de euro pentru „brandul economic” al județului Timiș. Nu e decât un logo

Foto: CJ Timiș
28 October 2022 14:17
Proiectul de hotărâre privind aprobarea brandului economic al județului Timiș a fost aprobat, miercuri, de către consilierii județeni. Brandul este de fapt un logo în două variante, română și engleză, și a costat 149.000 de lei cu TVA, deci aproape 30.000 de euro.
Scris de Diana Lupulescu - Proiectul de hotărâre privind aprobarea brandului economic al județului Timiș a fost aprobat, miercuri, de către consilierii județeni. Brandul este de fapt un logo în două variante, română și engleză, și a costat 149.000 de lei cu TVA, deci aproape 30.000 de euro.

Trimite articolul

X

O imagine cât o mie de cuvinte. Logo-ul economic al județului a stârnit discuții în ședința de miercuri a consilierilor județeni. În cadrul acesteia, consilierul județean Cornelia Micicoi de la Pro România a cerut lămuriri despre modul în care s-a ajuns la alegerea brandului și în special a logo-ului economic al județului. Aceasta a precizat că imaginea nu i se pare nici sugestivă și nici inteligibilă.

Sergiu Bălașa, directorul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Managementul Situațiilor de Urgență, (ADI VEST) a precizat că designerul logo-ului este Tudor Vreme.

„De fapt ne-a propus 17 schițe de logo, care au trecut prin mai multe filtre de selecție, în mai multe etape. Am organizat o consultare publică vizazi de cele cinci schițe selectate de comisia Consiliului Județean. Avem 451 de respondenți în trei săptămâni”, a spus Bălașa.

Cornelia Micicoi a vrut să afle de ce nu au fost consultate mediul economic și cel academic.

„Aceste consultări au fost făcute, m-am referit la consultarea publică. Am avut două ateliere la care am invitat mediul de afaceri și universitar”, a răspuns directorul ADI VEST.

Designerul Tudor Vreme a precizat că varianta logo-ului este formată din patru elemente principale, care se referă la industriile cele mai reprezentative ale județului Timiș, automotive și IT, dar și la populația acestui județ care include mesajul „E bine să fii aici!”

„Pe obiecte mici, textul nu o să se vadă”, a spus consilierul județean Cornelia Micicoi, însă designerul a precizat că există o variantă și pentru acestea.

Potrivit lui Bălașa, documentația de brand, care include și o strategie de promovare și de marketing, a costat 149.000 de lei cu TVA, deci aproape 30.000 de euro.

Consilierul județean Ioan Sorincău de la PSD a întrebat ce beneficii va aduce acest logo județului pentru că brand înseamnă altceva.

„Putem obliga pe cineva să îl folosească sau îl vom folosi doar noi în corespondența noastră alături de logo-ul de la Capitală Culturală Europeană 2023?”, a întrebat Sorincău, care a mai remarcat că stema județului este minusculă față de logo-ul județului.

Sergiu Bălașa a spus că beneficiile (fără să știm exact care ar fi acestea) „sunt foarte greu de măsurat”.

„Este o practică deja internațională ca județele care au ce transmite în comunitatea proprie sau în afara ei, toate se îngrijesc să aibă un astfel de brand. Beneficiile sunt foarte greu de măsurat, însă se obțin dacă programul de valorificare al brandului este unul susținut și asumat de deținătorul brandului. Recomandarea noastră pentru Consiliul Județean este să-l punem la dispoziția și a altor actori din județul Timiș, cum ar fi alte instituții publice și companii private”, a mai afirmat Sergiu Bălașa, directorul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară.

Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș (CJT), a declarat că după aprobarea brandului economic urmează partea mai grea, de implementare a strategiei de brand economic.

„Noi va trebui să-i conștientizăm pe toți cei care vor trebui să răspândească această imagine, să-i unim sub această imagine, să folosească logo-ul și noi, cei de la Consiliul Județean, să urmărim implementarea strategiei de comunicare și de marketing atașată acestui logo. Deci, e un proces de durată. Pe parcursul lui putem să venim și cu variante de îmbunătățire a acestei strategii, inclusiv a imaginii, lucrurile se perfecționează în timp. Vom primi noi informații, care ne vor modela planul de acțiune”, a spus Alin Nica.

Inițiativa îi aparține administratorului public Marian Constantin Vasile și a fost depusă în urmă cu șase ani. Potrivit acestuia, logo-ul are o „paletă sugestivă de culori (de la roșu – forță și până la albastru/indigo – elevație intelectuală)” și se axează pe punctele forte ale județului: forță competentă de muncă, digitalizare, industrie automotive, agricultură.

Trimite articolul

X
Taguri:
brand economic ,
judetul timis ,
logo
9 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. nologo says:
    October 28, 2022 at 2:55 pm

    Absolut nepotrivit. Asta nu este un logo. Cine o sa stea sa recunoasca 4 patratele ca fiind simbolul unui judet ? Putea macar sa aiba 5 patratele , macar 1 patratel pentru fiecare litera. E un fel de grafica , prea complexa pentru un logo, prea simpla pentru pentru orice altceva. Banii dati sunt o droaie comparativ cu ce se gaseste pe net : cu 2000 de euro ti se face si mama logo-urilor.

    Reply
    • Nelson says:
      October 28, 2022 at 5:48 pm

      Manevra.

      Reply
    • McZid says:
      October 28, 2022 at 6:48 pm

      fac eu meta logo cu 2k

      Reply
  2. Dezigner says:
    October 28, 2022 at 5:46 pm

    Spalare de bani. Nimic altceva. “Logo-ul” asta nu merita nici 5 euro si mi-ar fi rusine ca designer sa ma si prezint cu asa ceva in fata vreunui client, daramite sa mai fiu promovat ca eu am creat asa ceva. Simtul penibilului nu mai exista, iar hotia se dezvolta nestingherit intr-un asa climat. Nu o sa ne facem bine niciodata ca natie cat timp aceleasi obiceiuri de care nu am scapat acum 30 ani, le aplicam si in ziua de azi.

    Reply
    • McZid says:
      October 28, 2022 at 6:49 pm

      logo-URI parol. mai e unul care cica se vede mai bine

      Reply
    • Baluba says:
      October 28, 2022 at 9:50 pm

      Credeti atunci ca de pilda poate chiar tatal designerului ar fi facut unul mai reusit?

      Reply
  3. gogu says:
    October 28, 2022 at 5:52 pm

    cate ghilotine se pot construi cu 30000 de euro?

    Reply
    • Harap Alb says:
      October 29, 2022 at 4:15 am

      Cu brand sau fara?

      Reply
  4. A says:
    October 29, 2022 at 12:00 am

    Daca 30.000 euro valoreaza un logo vreau si eu sa vand cateva incapabilior care au dat atata. Hoția și prostia nu au limite se pare. Cred ca doar o revoluție ar mai rezolva ceva.

    Reply
  5. Cele mai citite știri

    1
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    2
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    3
    Bombe din al Doilea Război Mondial descoperite în apropierea unei stații de autobuz
    4
    Primăria Lugoj pune la bătaie aproape 9 milioane de euro pentru întreținerea drumurilor în următorii patru ani
    5
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    6
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    7
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    8
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    9
    „Sub Vălul Siguranței”, instalație realizată de un artist macedonean alături de copii refugiați din Timișoara
    10
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump

    Cele mai noi știri

    Lugoj

    Primăria Lugoj pune la bătaie aproape 9 milioane de euro pentru întreținerea drumurilor în următorii patru ani

    Eveniment

    O învățătoare de la Școala Generală 7 din Timișoara, lovită de mașină pe trecerea de pietoni. E în comă, la spital

    Ştiri din Timiș

    Tensiuni la Colegiul „Carmen Sylva”: directoarea repusă în funcție a fost demisă după două zile

    Sănătate

    Vaccinul pneumococic protejează împotriva unor infecții severe. Ce recomandă medicii timișoreni

    Sănătate

    Investiție europeană de 9,8 milioane lei pentru dezvoltarea diagnosticului molecular al cancerului la Spitalul Județean din Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Circ în plen. Consilierii locali cer publicarea unor contracte ale RETIM

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Cabinetele de sprijin ale școlii din Pișchia, renovate complet cu ajutorul Asociației „Iulia Hașdeu”

    Eveniment

    UPDATE. Bărbat prăbușit în stația de tramvai de la Fabrica de Bere din Timișoara. Trecătorii au sunat la 112

    Lugoj

    Primăria Lugoj cere respect în spațiul public online: „Dialogul civilizat este obligatoriu”

    Eveniment

    Incendiu la o afumătoare din Mașloc, stins la timp de pompieri
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici