tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
Bogdăneștilor, „drum comunal” cu două benzi, acuză liberalii. Dimensiunea actuală apare și în documentele fostei administrații

Bogdăneștilor, „drum comunal” cu două benzi, acuză liberalii. Dimensiunea actuală apare și în documentele fostei administrații

De Cristian Mîrț
la 13 March 2024 15:52 Reactualizat la: 13 March 2024 15:57
33 Comentarii

Bogdăneștilor, „drum comunal” cu două benzi, acuză liberalii. Dimensiunea actuală apare și în documentele fostei administrații

Foto: arhivă
13 March 2024 15:52 Reactualizat la: 13 March 2024 15:57
Pe rețelele de socializare au apărut în ultimele zile mai multe imagini legate de lățimea benzilor de circulație de pe Bogdăneștilor. Aleșii locali de opoziție nu au ratat ocazia și au atacat noua administrație cu privire la această problemă. Situația este, însă, mai delicată. Este clar, totuși, că de dimensiunea actuală, de 2,75 metri pentru fiecare bandă, apare și în documente aprobate pe vremea fostei administrații.
Scris de Cristian Mîrț - Pe rețelele de socializare au apărut în ultimele zile mai multe imagini legate de lățimea benzilor de circulație de pe Bogdăneștilor. Aleșii locali de opoziție nu au ratat ocazia și au atacat noua administrație cu privire la această problemă. Situația este, însă, mai delicată. Este clar, totuși, că de dimensiunea actuală, de 2,75 metri pentru fiecare bandă, apare și în documente aprobate pe vremea fostei administrații.

Trimite articolul

X

Printre alții, cei care au comentat au fost liberalii Dan Diaconu – fost viceprimar în administrația Robu, Cosmin Tabără – actual viceprimar, dar și Roxana Iliescu, de la PRO România. Cea mai interesantă ar fi postarea primului, de pe Facebook.

„… și nici nu se circulă, nu ca pe o autostradă, ci ca pe un drum comunal – conform normelor tehnice cu privire la lățimile platformelor şi părţilor carosabile ale drumurilor în aliniamente, lățimea de 2.75 m este aferentă drumurilor comunale.

… episoadele hilare cu autobuze ce nu pot trece unul pe lângă altul pe Bogdăneștilor, cu șoferii ce nu pot depăși autobuze, sau camioane de salubritate, toate efectul modificărilor din proiectele de pe Bv. Cetății și Bv. Bogdăneștilor.

… asfalt denivelat, bălți imense pe un Bogdăneștilor proaspăt reabilitat cu fonduri europene

… după ce ne-am minunat de tramvaiul ce nu poate face curba pe Cetății fără să lovească stâlpi, avem situația și mai hilară în care pe Bogdăneștilor au uitat să facă bucla de întoarcere a tramvaiului, astfel încât linia e necirculabilă

Cum bine spuneți: nimeni nu a făcut ce ați făcut voi în ultimii 30 de ani în Timișoara. Nu știu dacă e de bine, însă”, a scris Diaconu.

foto: Facebook/Dan Diaconu

Când a fost aprobată lățimea tramei stradale de 2,75 metri?

În ciuda celor reclamate de liberali, de fapt, pe Bogdăneștilor, indicatorii tehnico-economici fuseseră aprobați în 2019, deci pe vremea administrației Robu. Atunci, s-a stabilit și ca lățimea tramelor stradale să fie de 2,75 metri, totul purtând semnătura lui Culiță Chiș. Prima hotărâre de consiliu local de aprobare a proiectului și cheltuielilor este 254/2019 (disponibilă AICI). Aceasta a fost modificată ulterior prin HCL 413/2020 (disponibilă AICI), dar prevederile din anexe privind lățimea au rămas neschimbate.

Contactat de Tion, Dan Diaconu a spus că nu consultase documentele privind lucrările de pe Bogdăneștilor la momentul postării sale. În schimb, a revenit ulterior cu câteva clarificări și cu planșe aferente proiectului, valabile în octombrie 2020, după alegerile locale, dar înainte de a-și începe mandatul actuala administrație. Fostul viceprimar nu își explică diferența dintre datele din documentele postate pe site-ul primăriei și cele din planșele care nu au fost făcute publice.

Foto: Dan Diaconu

Pe de altă parte, reprezentanții Primăriei Timișoara au spus pentru Tion că această variantă nu ar fi decât una dintre propunerile trimise, realizate în etapa de proiect tehnic. ADR Vest, însă, nu a aprobat acea variantă. În schimb, a fost cea actuală, cu 1,5 metri lățime la benzile de bicicliști.

„Ce a fost avizat a fost avizat la 2,75 metri. Au fost mai multe discuții atunci dar a rămas varianta aprobată la studiul de fezabilitate, la cererea finanțatorului (ADR Vest). (…) Proiectul european s-a derulat în baza indicatorilor din SF-ul aprobat de Consiliul Local în 2019, cu acordul ambilor parteneri ai acestui proiect european: Primăria Municipiului Timișoara și ADR Vest”, au spus pentru Tion reprezentanții primăriei.

În orice caz, anticipând că și în cazul șantierului de pe Bogdăneștilor vor apărea aceleași discuții privind cine este inițiatorul proiectului, ca pe Cetății, ar fi de spus că și aici, ca în cazul proiectului de pe Cetății, exista un studiu de fezabilitate de pe vremea administrației Ciuhandu, pe care administrația Robu l-a considerat învechit și inadecvat. Astfel, prin STPT, s-au achiziționat serviciile de realizare a unui nou SF.

„Actualizarea Studiului de fezabilitate se impune ca o necesitate a corelării şi completării lucrărilor de reabilitare a infrastructurii liniilor de tramvai cu lucrările de infrastructură şi suprastructură aferente amenajărilor stradale şi pentru o abordare unitară şi integrală a modernizării utilităţilor publice aferente reţelei de transport în comun în Municipiul Timişoara Pentru accesarea de fonduri nerambursabile în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, este necesară adoptarea unei noi hotărâri de consiliu local pentru aprobarea donaţiei de către Municipiul Timişoara a Studiului de Fezabilitate “Reabilitare linii de tramvai şi modernizare trame stradale pe Calea Bogdăneştilor – Timişoara” întocmit de către SC BAICONS IMPEX SRL, în baza contractului încheiat de către operatorul de transport SC Societatea de Transport Public Timişoara SA”, se mai arată în anexele hotărârile luate în 2019.

Dacă lățimea a fost sau nu modificată de actuala administrație, ar fi de amintit și că primarul Dominic Fritz nu a avut ceva împotriva lățimii benzilor de pe Cetății și Bogdăneștilor.

„De ce benzile sunt așa de înguste pe bulevardul Bogdăneștilor și bulevardul Cetății, unde avem cele două mari proiecte noi? Răspunsul este destul de simplu: spațiul este limitat și nu vrem să înghesuim pietonii și bicicliștii la marginea drumului cu restul rămas. Vrem să avem piste de biciclete sigure și late, vrem să avem spațiu pentru pietoni. Al doilea motiv este că nu vrem să se circule în mijlocul orașului ca pe autostradă, deși fostul primar Robu zicea o dată cât de bine se circulă, ca pe autostradă în Timișoara. Noi credem că trebuie să avem un trafic sigur și echitabil pentru toată lumea. Și pietoni, și bicicliști și șoferi. Așa că cele două benzi, chiar dacă sunt mai înguste decât poate pe alte bulevarde din Timișoara, sunt suficiente ca toată lumea să circule în siguranță în Timișoara”, spunea, în toamnă, Fritz.

Pe aceeași temă:

„Revendicări” versus „vorbe propagandistice”. Proiectul de pe Cetății, motiv de dispută între Fritz și Robu

Șantierul de pe Bogdăneștilor, la 85%. Tramvaiul 5 va reîncepe să circule de abia în primăvară

Trimite articolul

X
Taguri:
bogdanestilor ,
lățime bandă ,
proiect
33 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. bocsig says:
    March 13, 2024 at 4:01 pm

    Indiferent cine ce a decis, consider ca este gresit, au luat 0.5 metri de la masini sa dea la biciclisti. Foarte bine, sa aiba biciclistii loc, dar ce ne facem cu masinile mari. Exemplul de azi este evident, s-a stricat autocarul si nu a mai putut trece al doilea. Daca venea o ambulanta la un caz grav ? Se urca pe trotuar si pe zona verde ca sa treaca ?

    Reply
    • Gogu says:
      March 13, 2024 at 5:22 pm

      Ce căuta autocarul pe acolo? Ce obiective turistice sunt în Ronat? Aduce sau duce muncitori? Fiecare companie de transport are și autobuze normale, nu neapărat Greyhound. Nu știu de ce, dar toată filmarea aia mi se pare cusută cu ață albă…

      Reply
    • cetatdean contra prostiei says:
      March 13, 2024 at 6:48 pm

      mai bocsig, latimea minima a unei benzi este reglementata la 2.75m; asa ca nu conteaza parerea ta!
      apoi, trebuie sa aiba spatiu si pietonii si bicicletele!
      Si, nu in ultimul rand, pentru circulatia in interiorul orasului este suficient de lata banda auto! Ca nu e nevoie sa circule treilerele!

      Reply
      • neimportant says:
        March 13, 2024 at 9:11 pm

        cand vorbesti de reglementari poti sa ne si indici exact la ce reglementare te referi? Si sa ne copiezi aici bucata din reglementare pe care o invoci? nu de altceva, dar chiar bati campii. iar. Conform ‘NORME TEHNICE din 27 ianuarie 1998 privind proiectarea şi realizarea
        străzilor în localităţile urbane’ latimea pentru o banda la strazile categ 1 sau 2 e de 3,5m. Cat despre “treilere”, sa stii ca si dimensiunile autovehiculelor sunt reglementate, de exemplu autobuzele 2,55m iar auto cu cutii ori containere(camioane) au latimea maxima admisa 2,6m conform L259/2017. tu esti contra ta… a cata oara?

        Reply
    • Gb says:
      March 13, 2024 at 6:58 pm

      Păi interzicem accesul mașinilor mai mari de 5tone. Autocarele nu pot fi parcate pe bulevarde.

      Reply
    • Jack says:
      March 14, 2024 at 1:04 am

      Cum zicea unu pe la tv Le a dat dumnezeu Oras in vest si ei trag
      Tot c
      C
      Atre est..in toate orasele Mari se largesc drumurile pt c
      A UN drum ingust produce ambuteiaj care e adevarata poluare drumurile sunt facUte sa absoarba traficul cat Mai rapid nu sa il ingusteze sa il deranjeze

      Reply
    • mihai says:
      March 14, 2024 at 9:44 am

      Legile tarii nu imterzic nimanui sa fie imbecil.(G.Moisil) Astia su devenit majoritari si ne conduc.

      Reply
  2. radu11 says:
    March 13, 2024 at 4:14 pm

    Pentru Dumnezeu, dar treziți-vă odată!!! Nu sunt destule țări în Occident de unde se poate inspira???

    Reply
  3. RATM says:
    March 13, 2024 at 4:32 pm

    Indiferent de cine, ce, executantul lucrarii trebuia sa ridice problema la fileu.
    Concluzia finala va fi ca noi vom trece din nou cu vederea, ne vom adapta situatiei, fiindca suntem un neam de ghiocei, in loc sa dam cu ei de pamant fiindca nu se mai poate.
    Si ei stiu lucrul asta… Hai, faceti o petitie…

    Reply
    • Hmmm says:
      March 14, 2024 at 9:50 am

      Concluzia e ca daca o faceau uselistii era ultramodern si european, iar daca o fac cei care i-au scos din barlogul binemeritat este gresit cap-coada. De proiectele USL, majoritar demarate si foarte minoritar terminate cum trebuie, nu mai vorbesc. Am avut ocazia sa prind un ambuteiaj cat jumatate de oras cand Robu si-a dat brusc seama ca mai trebuie carpit ceva la pasajul Jiul, la ora de varf.

      Reply
    • eo55 says:
      March 14, 2024 at 10:11 am

      Executantul lucrării este stabilit printr-o licitație. Nu are ce probleme să ridice după licitație. Nu poți modifica proiectul atât de mult în această fază.

      Reply
  4. Gonzo says:
    March 13, 2024 at 5:37 pm

    USR un partid neomarxist care uraste soferii; vin alegerile ……

    Reply
    • qwe says:
      March 13, 2024 at 9:09 pm

      Exact, cat mai multi soferi si masini vrem in oras, milioane daca se poate

      Reply
      • gsswh says:
        March 13, 2024 at 10:30 pm

        da, altfel nu-mi explic de ce stpt-ul a fost dat de gard complet. stii cumva cine pe cine a pus manager la stpt? stii cumva si cu ce merge frigz ori latzcau la serviciu? stii cumva cum pretind useristii ca se raporteaza la lege? o respecta, nu? cam cum respecta normativele pentru latimea benzilor de circulatie…

        Reply
  5. Kroko says:
    March 13, 2024 at 5:38 pm

    Intrebarea esentiala,principala si….incuietoare e….CAND VA FI GATA ????? ca acum oricum e MULT prea tarziu pentru obiectii!!!! Cand a fost “dezbaterea “cu public, oricum nu prea a fost NIMENI,doar AI LOR .

    Reply
    • Ion says:
      March 14, 2024 at 12:08 pm

      Pai și tu de ce nu ai mers la dezbatere?

      Reply
  6. Mihai says:
    March 13, 2024 at 5:39 pm

    Evident ca maestrului Fritz i-a convenit dimensiunea benzilor de circulatie de aceea nu a mai intervenit pentru a-si pune amprenta pe proiect in conformitate cu viziunea s-a asupra orasului. Bineinteles ca un personaj cu vederi inguste nu poate constientiza ca pe viitor acolo vor circula si vehicule mari deoarece va exista o prelungire pana la Bd. Dambovita cu legatura spre Calea Sagului si Rebreanu iar radiala Strada Garii va fi prelungita pana la centura. Pur si simplu nu se mai poate lucra asa, cu jumatati de masura pentru ca asa doreste un personaj rupt de realitate. In consecinta nu ne ramane decat sa ne exprimam prin vot la alegerile viitoare si sa ii acordam si acestui turist o vacanta pe termen nelimitat.

    Reply
  7. Hsjsjdjdjdbeb says:
    March 13, 2024 at 5:50 pm

    Fritz, te mai suportă d-zeu ? Poți dormi bine noaptea ? Mai vrei un mandat ? Te crezi mesia Timișoarei?

    Reply
    • Ioana says:
      March 14, 2024 at 12:01 am

      Robu, sau Nica sau care esti, lasa telefonul la asistentii de salon de la Jebel si culca-te

      Reply
  8. Nelu says:
    March 13, 2024 at 6:18 pm

    Ohoo, pai atunci de=abia astept parerea alesilor locali din PNL despre drumul largit din DUmbravita, ala caruia i se ingusteaza benzile pe neasteptate de vreo 15-20 de ori si care duce la o autostrada, nu in Ronat ca Bogdanestilor.

    Reply
    • Sergiu says:
      March 13, 2024 at 8:43 pm

      “Bulevardul” din Dumbrăvița, a fost este si va fi miza de meci, pentru următorii 20 de ani, in condițiile in care stâlpii sunt plasați “strategic”, pentru a nu se putea crea un gabarit transversal normal.
      In fapt, accesul la autostrada, pentru timișoreni, pe acel traseu, este o bătaie de joc PSD-ista, preocupata precum ciobanii, sa facă strunga cat mai mica, pentru “mulsul” in service, al clienților cu avarii ușoare la caroserii.

      Reply
  9. qwe says:
    March 13, 2024 at 9:12 pm

    Stati linistiti ca vine robu, inatant rade iarba si copacii si mai trage o banda pe linia de tramvai. Oricum si pe Cetatii e dubios de mult verde pentru Mordor… aaa, scuze, timisoara

    Reply
  10. RusineFritz says:
    March 13, 2024 at 9:50 pm

    Irelevant ce a facut fosta administratie, aveau puterea sa corecteze daca era gresit, iar astazi avem o bataie de joc de bulevard pe bani grei. Fritz PLEACA!

    Reply
    • Ion Gugulan says:
      March 14, 2024 at 7:48 am

      Pai… este un proiect facut de Robu si echipa….

      Reply
    • Nelu says:
      March 14, 2024 at 12:15 pm

      Deci e problema că nu a modificat ceva proiectat prost, lasă că vine iar administrația dinainte (care a proiectat prost) să facă mai bine??
      N-are nici un sens ce vorbești

      Reply
      • gsswh says:
        March 14, 2024 at 12:49 pm

        problema sunt aia cu iq ingustat
        de la donimic frigz citire, mandru de “realizarile” sale:

        “De ce benzile sunt așa de înguste pe B-dul Bogdăneștilor și B-dul Cetății, unde avem cele două mari proiecte noi? Răspunsul este destul de simplu: spațiul este limitat și nu vrem să înghesuim pietonii și bicicliștii la marginea drumului cu restul rămas și vrem să avem piste de biciclete sigure și late. Vrem să avem spațiu pentru pietoni. Al doilea motiv este că nu vrem să se circule în mijlocul orașului ca pe o autostradă, deși fostul primar Robu zicea odată cât de bine se circulă, ca pe autostradă, în Timișoara. Noi credem că trebuie să avem un trafic sigur și echitabil pentru toată lumea, adică și pietoni, și bicicliști, și șoferi. Așa că cele două benzi, chiar dacă sunt mai înguste decât poate pe alte bulevarde în Timișoara, sunt suficiente pentru ca toată lumea să circule în siguranță în Timișoara”

        acum intelegi care e problema? nu? poate ca faci parte din problema…

        Reply
  11. andreivladpopa says:
    March 13, 2024 at 10:05 pm

    Ii invit pe comunistii din pnl Timisoara sa circule pe Ripensia, acolo unde ilustrul de sapte ori rector si golgeter la cea mai Poli dintre toate Poli a facut 3 benzi din 2 existente.
    Administratia Fritz si Administratia Robu sunt doua bube care puroiaza peste oras de 12 ani si, pare-se ca o vor face inca 4.

    Reply
  12. primat certifikat says:
    March 13, 2024 at 11:10 pm

    Deocamdata e lux ca e trafic lejer doar pentru cei din cartier. Vor fi insa mari probleme cand va fi gata pasajul Solventul si se va dechide traficul spre gara si Calea Sagului. Dar asta va fi peste multi ani iar atunci actualul primar va fi departe la vreo alta functie calduta, poate la Bruxelles pe baza CV-ului facut la Cimisoara.

    Reply
    • eo55 says:
      March 14, 2024 at 10:13 am

      Pana atunci vor fi gata 2 centuri, se mai reconfigurează traficul.

      Reply
  13. Miha says:
    March 13, 2024 at 11:59 pm

    Din ce zic ultimele articole, tot Robulache a dat drumul la proiect cu benzi inguste, deci despre ce vorbim?

    Ca daca ar fi dupa mafia interlopilor din TM (si PNL), tot ce e făcut sau preluat de la fosta administrație e perfect si Fritz e idiot nu?

    Multumiti la vopsit. Daca vrem sa corectam si sa facem ceva pana la capat, la recepția lucrarilor putem refuza lucrarea si sa cerem modificari, ca si pe Cetatii.

    Reply
    • you are funny says:
      March 14, 2024 at 9:46 pm

      Apropo de “vopsit”, receptii de lucrari, refuzat si modificat: cu comentariul tau imi aduci aminte de chirurgul din bancul ala ca se prezinta unu cu o albastreala pe piele, chirurgul ii zice ca nu stie ce poate fi, excizeaza “locul” si dupa operatie ii zice pacientului ca are doua vesti bune: operatia a reusit si si-a dat seama si de cauza albastrelii: era de la blugi.

      Asa ca lasati-o jos mai useristilor, macane rau. Faptul ca Robu a facut tampenii nu e o scuza pentru tampeniile lui Fritz cu care se mai si lauda zicand ca e meritul lui tampenia de a ingusta carosabilul mult sub normativele din lege. Si inca mai si zice ca astfel traficul se desfasoara in siguranta. Verificati-va tiglele, pare ca va lipsesc cateva.

      Reply
  14. Dan says:
    March 14, 2024 at 8:55 am

    Dezamăgitor este că nu au făcut o singură bandă pe sens, era suficient.

    Reply
  15. io says:
    March 14, 2024 at 2:02 pm

    “spațiul este limitat și nu vrem să înghesuim pietonii și bicicliștii la marginea drumului cu restul rămas” ???
    oare nimeni nu a vizitat bulevardul sa combata minciuna asta?

    Reply
  16. Cele mai citite știri

    1
    Bosquito revine la Timişoara. Concertul va avea loc la Sala Capitol
    2
    Lugojul face ordine în urbanism. Primăria introduce procedura de atestare pentru construcțiile fără autorizație
    3
    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER
    4
    Aproape 500.000 de carduri educaționale au fost încărcate cu 500 de lei. Alte peste 200.000 vor fi emise în curând
    5
    UPDATE. A fost prins șoferul care a fugit după ce a provocat un accident pe Splaiul Tudor Vladimirescu din Timișoara
    6
    Gangkhar Puensum, ultimul mare vârf neurcat
    7
    VIDEO. Execuție publică în Afganistan: bărbat împușcat pe un stadion din Khost
    8
    Viteză record pe centura Timișoarei: 196 km/h pe carosabil umed
    9
    Românii, cei mai încrezători europeni. Scor record la indicatorul Eurostat
    10
    Tânăr depistat în tramvai cu substanțe interzise. Polițiștii locali din Timișoara au intervenit în urma unui control de rutină

    Cele mai noi știri

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 6 decembrie

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici