Și în acest an, Primăria Timișoara va amenaja mai multe locuri de unde timișorenii vor putea cumpăra produse de Sfântul Nicolae – bețe, ghetuțe și figurine tematice. Vor fi puse la dispoziție, între 2 și 6 decembrie, nu mai puțin de 19 locații:
- Ceas Floral – B-dul Proclamaţia de la Timişoara platou
- Str. Mărăşeşti (de la str. Brediceanu spre Str. Gheorghe Dima)
- Parcul Copiilor (B-dul Revoluţiei 1989) – platou
- Piaţa A. Mocioni – platou
- B-dul Regele Carol I (de la str.I.Văcărescu până la str. Gen.I.Dragalina)
- Piaţa Nicolae Bălcescu – în faţa Lic. Teoretic Ghe. Moisil
- Dâmboviţa – platou
- Piaţa Doina – platou
- Piaţa zona Soarelui- platou Şcoala Generală Nr. 30
- Calea Buziaşului – platou PROFI
- Zona Spitalului Judeţean (str.Arieş)
- Str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L. Catargiu)
- Str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern)
- Piaţa Traian
- Str. Sf. Ap.Petru şi Pavel -vis-a-vis de piaţă
- Calea Aradului – platou bănci, vis-a-vis de piaţa Verde
- Calea Torontalului – platou
- Str. Circumvalaţiunii colţ Gheorghe Lazar – platou
- Zona Dacia – parc
Ce trebuie să facă comercianții
Primăria Timișoara așteaptă, săptămâna viitoare, între 24 și 27 noiembrie, cererile comercianților de sezon. Acestea se pot depune fie online (AICI), fie fizic, la camera 12. Fiecare solicitant va beneficia de un singur amplasament, de doi metri pătrați, respectând normele sanitare în vigoare.
„Documentele necesare sunt: cererea tip (disponibilă la camera 12) și copie după actul de identitate (pentru persoane fizice) sau, în cazul persoanelor juridice, copie după Certificatul Unic de Înregistrare și certificat constatator de la ONRC care atestă desfășurarea de activități în afara sediului social.
Taxele obligatorii sunt de 92 lei pentru autorizare, la care se adaugă taxa de ocupare a domeniului public, de 3 lei/mp/zi pentru zonele centrale (Ceas Floral, Str. Mărăşeşti, Parcul Copiilor), respectiv 2 lei/mp/zi pentru celelalte zone. Astfel, comercianții vor trebui să achite integral, la momentul înregistrării cererii, suma de 122 lei pentru comercializarea în zonele centrale, respectiv 112 lei, pentru celelalte zone. Acestea se vor achita la automatul de plată disponibil la camera 12”, precizează reprezentanții primăriei.
Solicitanții avizați trebuie să dețină la locul de vânzare avizul eliberat de Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public și un document de identitate, care să corespundă cu persoana menționată în aviz. În cazul în care nu sunt respectate prevederile legale în vigoare, se pot da sancțiuni contravenționale, iar avizele pot fi retrase. Este interzisă inclusiv cedarea amplasamentului către alte persoane.
Citiți principiile noastre de moderare aici!