tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Ştiri din Timiș
FOTO. Analiza lui Lațcău: Șofatul este un sport periculos în Timișoara. Avem 1.500 de treceri pe roșu pe zi

FOTO. Analiza lui Lațcău: Șofatul este un sport periculos în Timișoara. Avem 1.500 de treceri pe roșu pe zi

De Roxana Deaconescu
la 2 December 2021 19:14 Reactualizat la: 3 December 2021 12:45
83 Comentarii

FOTO. Analiza lui Lațcău: Șofatul este un sport periculos în Timișoara. Avem 1.500 de treceri pe roșu pe zi

foto: facebook/Ruben Lațcău
2 December 2021 19:14 Reactualizat la: 3 December 2021 12:45
Viceprimarul Ruben Lațcău a cerut „o analiză mai pe larg” a tuturor intersecțiilor supravegheate video din oraș, după ce a constatat că șofatul a devenit „un sport periculos și adesea sângeros” în Timișoara. După un an la primărie, Lațcău ne anunță că nu se folosesc sistemele de detecție a trecerii pe roșu și nici radarele instalate de fosta administrație.
Scris de Roxana Deaconescu - Viceprimarul Ruben Lațcău a cerut „o analiză mai pe larg” a tuturor intersecțiilor supravegheate video din oraș, după ce a constatat că șofatul a devenit „un sport periculos și adesea sângeros” în Timișoara. După un an la primărie, Lațcău ne anunță că nu se folosesc sistemele de detecție a trecerii pe roșu și nici radarele instalate de fosta administrație.

Trimite articolul

X

„Între 2017 și 2019 în Timișoara am avut 1.350 de accidente cu peste 1.600 de persoane implicate. 1380 au avut răni ușoare, 225 răni grave și 31 de morți. Avem o medie de 10 morți pe an în trafic. Hărțile pe care le vedeți în imaginile alăturate reprezintă accidentele ce au avut loc în Timișoara între 2017-2019. Icoanele galbene sunt accidentele cu victime iar cele roșii reprezintă accidente cu răniți grav sau decese. Nu există zonă sau cartier sigur”, le explică viceprimarul Ruben Lațcău celor 10.000 de urmăritori pe care îi are pe pagina de Facebook.

Edilul a găsit și cauza pentru care numărul de răniți și numărul accidentelor cresc în fiecare an.

„Un motiv este viteza excesivă. Un alt motiv este nerespectarea cvasi-generală a legislației rutiere. Astăzi (joi, 2 decembrie – n.r.) au avut loc 960 de treceri pe roșu în 10 intersecții de la ora 00:00 la ora 16:00. 960, o medie de 60 de treceri pe roșu pe oră. Avem 160 de intersecții semaforizate în Timișoara. Extrapolând de la cifrele de mai sus, numărul trecerilor pe roșu este pur și simplu amețitor”, a completat Lațcău.

Viceprimarul Timișoarei spune că nu putem să continuăm în același mod, „nu putem să creștem viteza pe străzile din oraș știind că asta va crește și numărul de morți”. Explicațiile vin la o zi de când maximă legală admisă a devenit 50 km/h în Timișoara.

Radarele și camerele primăriei sunt tot nefuncționale

La câteva luni de când noua administrație a Timișoarei s-a instalat în primărie, reporterii Tion au cerut oamenilor noi din instituția de pe C.D. Loga să dezvăluie planul legat de radarele și sistemele de detecție a trecerii pe roșu instalate în intersecțiile din oraș. Ni s-a spus să așteptăm, că urmează să aibă loc o întâlnire cu Poliția Rutieră și că vom fi contactați pentru lămuriri. Acum, după un an, Ruben Lațcău realizează că aceste radare și camere nu sunt folosite și că acesta este motivul pentru care șofatul în Timișoara a devenit un sport periculos.

„Lipsa unui cadru legal care să permită Poliției Rutiere să folosească radarele și camerele primăriei, a unei colaborări eficiente între instituțiile de control și autoritățile locale, ne-au dus în situația aceasta în care șofatul în Timișoara a devenit un sport periculos și adesea sângeros. Am cerut o analiză mai pe larg de la centrul de management al traficului pentru toate intersecțiile pe care le supraveghem și voi trimite acest raport la Poliția Rutieră. Bineînțeles îl voi face și public.

Avem 10 intersecții supravegheate de 37 de echipamente, și în medie, 1500 de treceri pe roșu au loc pe zi în intersecțiile din tabel”, conchide viceprimarul Timișoarei.

Vă reamintim, în cadrul proiectului de management al traficului au fost instalate în Timișoara șapte radare de viteză – pe Calea Aradului, pe strada Sever Bocu, pe Calea Dorobanților, pe Calea Șagului, la ieșirile din Timișoara, dar și în Piața Leonardo da Vinci, pe ambele sensuri la intrarea/ieșirea din pasajul Michelangelo.

Totodată, în intersecții au fost instalate 37 de sisteme de detecție a trecerii pe roșu: Calea Șagului – Liviu Rebreanu, str. Brătianu – Revoluției – Hector, Piața Brătianu (Punctele Cardinale), str. Republicii – Jiul, str. Circumvalațiunii – Gh. Lazăr, str. Simion Bărnuțiu – Dorobanților – Gh. Adam, str. Mihai Viteazul – str. Vasile Pârvan, str. Cetății – Gh. Lazăr, Calea Aradului – str. Miresei, Calea Circumvalațiunii – str. Brediceanu.

Proiectul „Trafic management și supraveghere video” a prevăzut semafoare noi în 44 de intersecții, 90 de intersecții modernizate, montarea de camere de supraveghere în 134 de intersecții, montarea a 230 de camere video în trafic, a șapte radare de viteză, a 13 radare de informare, a 13 panouri cu afișare numerică, precum și montarea unui număr de 37 de sisteme de detecție a trecerii pe roșu, a 17 panouri de afișare a mesajelor variabile și amenajarea unui centru de comandă pentru trafic și supraveghere video, cel de pe Bd. Iuliu Maniu. Totul a costat peste 6 milioane de euro, mare parte din bani venind de la Uniunea Europeană.

Șofatul, un sport periculos în Timișoara

editor Amalia Kui

Pe aceeași temă:

Undă verde pe nouă străzi din Timișoara. Viteză maximă de 50 km/h începând din 1 decembrie

Trimite articolul

X
Taguri:
ruben latcau ,
sofat timisoara ,
treceri rosu
83 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Yabadabaradu says:
    December 2, 2021 at 7:49 pm

    Ok, dar iesirile din oras nu sunt semaforizate, avem sensuri giratorii si o noua limita de 50km/h. Unde i logica? Prin aceasta analiza justifici schimbarea? Unde i bunul simt al primariei de sticla sa astepti 2 luni semnatura unui vice pe un aviz al comisiei de circulatie? Astept cu interes analiza interna a usr ului timis, sa vedem pe mana cui va pierde pmt ul in 2024

    Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 7:50 am

      Ce ar fi să respecți regulile. Vă grăbiți toți la dracu sa va ia. Din cauza oamenilor ca voi e plin de accidente. Că “vă grăbiți”…

      Reply
      • RATM says:
        December 3, 2021 at 9:18 am

        @Dani – dar sunteti unii care dormiti la volan… Iar sofatul nu e pt toata lumea… De lucrul asta trebuie sa-ti dai seama mai intai…

        Reply
        • Dani says:
          December 3, 2021 at 10:48 am

          Vaaai scuza-ma că nu respect legea… Vorbiți de lege doar când este vorba de pietoni și bicicliști, daaa ei să respecte legile, voi sa mergeți ca boii cu 200 că așa ați învățat voi și să dați bliț pe autostrada. Cum zicea cineva, sub-oameni. Doar voi vreți de toate. Stai să îi zic și la beske să citească, poate ai frigiderul gol de sărbători.

          Reply
        • Anonim says:
          December 3, 2021 at 10:53 am

          Cine respecta limita de viteza e adormit?

          Reply
        • fotbal1 says:
          December 3, 2021 at 12:17 pm

          Dute tu in alta tara, ex Germania (nu pe autostrada)si o sa zici ca toti dorm la volan.
          Tipic RO.

          Reply
        • Prefer unul care doarme decit care goneste says:
          December 3, 2021 at 12:34 pm

          VREAU O ȚARĂ CA AFARĂ! CIVILIZATĂ. FELICIT ptr aceste măsuri

          Reply
    • Anonim says:
      December 3, 2021 at 9:46 am

      Si pentru aia cativa km pe care ii parcurgi cu 50km/h in loc de 70, cam cat timp pierzi? 2 minute? 5 minute? Alea cateva minute justifica haosul din trafic, nesimtirea soferilor, nerespectarea regulilor?

      Reply
      • sicman says:
        December 3, 2021 at 12:10 pm

        Cand va merge totul struna, ca in germania, atunci! Pt ca undeva trebuie recuperat timpul pierdut. Cum cred unii ca toti avem timp de pierdut in trafic, ei, uite ca nu e asa! In germania stii ca si daca e stau, dupa urmeaza drum unde poti sa ii dai cat te tine masina si recuperezi timpul pierdut. Aci din pacate nici nu se poate vorbi de un semafor sincronizat cu altul, care cica trebuia sa fie un sistem ultra performant, pe bani multi. Dar in romania cam asa e, si cu banii dati si stand pe loc la rosu, la orce ora din zi dar si din noapte. Chiar nu i se pare la nimeni deranjant acest lucru? Mie mi greata cand trebuie sa ies din casa cu masina, evit pe cat posibil sa ies cu masina, tocmai din cauza acestei repulsii create de sistemul asta infect. Nici macar nu e vb ca sunt mai multe masini decat poate duce orasul asta ci ca e proasta infrastructura. Si nici nu am adus vorba de calitatea asfaltului, al trecerilor la nivel cu calea ferata, care sunt sub orice critica. Doar la chisoda e mai rau de atat si in padure unde e noroiul pana la janta.

        Reply
      • antiVrajeala says:
        December 3, 2021 at 4:51 pm

        La distantele despre care e vorba, timpul “pierdut” e sub un minut(daca se pastreaza cat de cat o “unda verde”). Nu timpul ala ma deranjeaza, e fix zero, ci faptul ca se iau decizii la gramada. Una e sa limitezi pe Rebreanu la 50km/h(desi nu vad de ce nu ar fi fost ok 60) alta e sa fie tot 50 km/h si de la ultimul semafor(Autoglobus) pana la iesire din Timisoara pe calea Sagului(intersectie spre Parta). E asa greu sa ai niste criterii cu cap depinzand de numarul de benzi, intersectii, numarul de treceri de pietoni(si daca sunt cu sau fara semafor), zona rezidentiala sau nu, scoli in apropiere? Si daca trebuie un semafor,de ce naiba nu se pune, de exemplu sa faci stanga spre Incontro, ori semafor de facut stanga la Autoglobus etc etc. Comisia aia de ratutiti nu poate intreba cativa taximetristi unde ce e nevoie? Masuri populiste de interzicere si restrictii amboulea poate sa ia orice repetent, mai greu sa rezolvi craterele din mijlocul carosabilului, in jurul gurilor de canal, la sinele de tramvai, e greu si sa aiba pietonii timp de verde suficient(de preferinta si sa fie mai multe semafoare cu buton, cu prioritizare pt pietoni), e greu si sa ai grija sa nu fie semnele mascate de vegetatie, si sa fie trecerile de pietoni iluminate corespunzator, sa faci piste de biciclete separate si de masini si de pietoni(ca la copenhaga, ca tot suntem in federatia europeana a biciclistilor).

        Dar e usor sa fii populist, sa iei masuri aiurea doar sa enervezi soferii spre satisfactia asa zisilor biciclisti trotinetisti iresponsabili(cu exceptii evident, adica cei care traverseaza pe langa bicicleta, nu pedaleaza cu casti in urechi ori cu telefonul in mana, nu clopotesc pietonii pe trotuar, semnalizeaza schimbarea directiei de mers, nu depasesc prin dreapta daca nu e pista, au lumini, vesta, nu trec pe rosu etc etc. Nu ma scriu reguli ca apoi nu ma mai incadrez nici eu in exceptiile astea 🙂 )

        Reply
  2. SOFER TIMISOREAN says:
    December 2, 2021 at 7:52 pm

    Avem si noi cateva bulevarde unde putem sa fluidizam trafficul si trebuie sa mergem cu 40-50 / h . Majoritatea accidentelor in Timisoara sunt din neatentia sau nesimtirea unora. Blochezi trafficul in tot orasul pentru cateva accidente pe luna, care majoritatea au fost din cauza unor soferi beti, drogati, au trecut pe rosu plin sau nu au acordat prioritate……… caz in care si cu 40 km/h tot fac accident.
    Singura explicatie, vor bani la bugetul local din amenzi, dar sa isi asume public Latcau treaba asta, nu sa para grijuliu ca se gandeste la vietile noastre…

    Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 7:51 am

      Da vor bani la buget… Mhm. Nu mai trece pe roșu și nu ai probleme.

      Reply
    • Anonim says:
      December 3, 2021 at 9:51 am

      Cativa soferi neatenti? Nu stiu cand ai iesit ultima data din casa, dar in ultimul an s-au inmultit acei cativa soferi neatenti. Nu mai exista respect fata de nimic. Si da, si biciclistii sunt participanti la trafic si sunt la fel de indisciplinati. Si nici pietonii nu sunt mai buni

      Reply
    • ion says:
      December 3, 2021 at 10:31 am

      stii ca amenzile de la rutiera se duc la bugetul de stat, nu?

      o sa fii uimit cand iti zic ca traficul poate fii fluid si la 40-50kmh, asta doar daca regulile sunt respecate, si de tine, si de boul ala care o lasa pe avarii sa pe banda 1.

      e nevoie doar de o masina parcata prost si se face trafic.

      Reply
    • Anti_vir says:
      December 3, 2021 at 11:33 am

      Evident ca e foame de bani la bugetul local pentru ca oricum nu se putea circula cu 70 pe tronsoanele respective din cauza aglomeratiei iar unda verde era calibrata pentru 60. Acum vor sta la panda sa prinda pe unul care depaseste sau vrea sa prinda unda verde si trece peste 60 sa recupereze. Iar cand vine vorba de siguranta nu se pune problema pentru ca fiind unda verde era automat rosu la pietoni. Deci e multa prosteala in ceea ce spune vicele penal. Au nevoie de bani pentru noii angajati si alte sinecuri, asta e adevarul.

      Reply
  3. sdfsdfasfad says:
    December 2, 2021 at 7:57 pm

    no hai pilotilor nu mai spuneti nimic….ii greu cand va loveste adevarul? nu poti sa treci o strada la semafor in orasul asta fara sa trebuiasca sa fi ochii in 4, ba ca nu ajungi nici pana la jumate pe verde, ba ca aia au dreapta intermitent, ba ca ala ii parcat aiurea si nu are lumea vizibilitate, jeguri de oameni printre noi

    Reply
    • Lantzu says:
      December 2, 2021 at 10:52 pm

      Analiza lui latzcau: se trece pe rosu deci trebuie limitata viteza la iesirile din oras. Oare cati ani de studii superioare iti trebuie pentru asa analiza si concluzii? Aa, stai ca el are si studii aprofundate, anii aia de i-a repetat. Bine latzcau, bun baiat, pacat de oras.
      O intrebare totusi: Mai conduci fara permis?

      Reply
      • nelu says:
        December 3, 2021 at 9:41 am

        :))))))) Sah-Mat!!! L-ai prins!!! :)))

        Reply
      • Alex says:
        December 3, 2021 at 11:04 am

        Din aceasi serie….”spune-mi analizele tale ca sa iti spun despre calitatea studiilor tale”….mecanica la oradea….si se ocupa de trafic…veterinar analizeaza un muzician, o consiliera face pe politista in stil nazist…sau un ministru in loc sa cumpere medicamente se distreaza….marca inregistrata “specialistii usr”

        Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 7:53 am

      Exact. Da ei au treabă cu bicicliștii mereu, că ei îs problema principală nu bizonii care circulă cum are p… lor chef

      Reply
    • marius says:
      December 3, 2021 at 8:24 am

      Ma tu esti un mare ciudat. Cum adica, ti se pare deplasat sa traversezi altfel decat cu ochii in patru? Poate cu ochii in telefon si casti in urechi?
      Sau cum ajuta impotriva parcarii nesimtite limitarea vitezei? Ori poate asa se modifica si timpii sa fie de 5 minute verde la pietoni sa aibe timp sa se scarpine. Sau se schimba si bunul simt si nesimtitii vor respecta legea si vor acorda prioritate pietonilor pe verde intermitent.
      Tu nu realizezi ca esti doar un usr-ist pupincurist?

      Reply
      • dadaa says:
        December 3, 2021 at 11:35 am

        @marius … dar mare extremist esti si tu

        Mai mult ca sigur, omul se refera la faptul ca timpii de la semafoare sunt asa de scurti, incat nu poti trece toata strada pana se face rosu, iar mai apoi nu stii pe unde naiba sa fugi mai repede, ca sa nu te calce, fie aia cu verdele intermitent, fie ceilalti nerabdatori, care te-ar lua pe capota ptr ca nu ai traversat in 5 secunde, 4 benzi de circulatie.

        Uite caz concret, la catedrala de exemplu, trecerea de pietoni dinspre centru spre catedrala, pe partea cu parcul central.
        Acolo in cateva secunde, ajungi la mijlocul drumului si se face rosu, dupa care esti asaltat de masinile care vin dinspre Piata Maria si au verde intermitent.

        Dar tu judeci extremist, daca ti se pare ca cineva cere 5 minute la pietoni, te mai invit sa traversezi la Parcul Copiilor, spre Parcul Rozelor, si mai toate trecerile de langa, Loga, Eminescu chiar si la posta mare, ca sa vezi cate secunde ai pana se face rosu … sa nu mai zic ca la mojoritatea trecerilor, la pietoni se face rosu in 5-7 secunde, dupa care semaforul masinilor continua sa fie pe verde, pe aceeasi directie de mers, inca 30-40 de secunde, minim.
        De ce ca si pieton esti “fugarit” mai peste tot, sau ti s-a desfinat trecerea, dar la masini, grupa mare, 80 km/h si 3 minute de verde.
        Asta a reusit robu sa faca, sa te simti ultimul sclavete, daca indraznesti sa folosesti altceva decat masina personala.
        Poate ar trebui sa mai luati la pas orasul, din cand in cand, ca sa vedeti realitatea si din alta perspectiva, nu doar din mocanitze

        Reply
        • De zece👍👍👍 says:
          December 3, 2021 at 2:22 pm

          👏👏👏👍👍👍

          Reply
  4. Timisorean says:
    December 2, 2021 at 8:00 pm

    Nu am citit decat bla bla bla.
    Dar biciclisti cati au trecut pe rosu sau pe bicicleta pe trecerea de pietoni astazi?
    Prima data ca voi ca administratori ai orasului i-a puneti mana si incepeti sa faceti pasaje denivelate, intersectii cu benzi de accelerare si pasaje pentru pietonale. Aaaa si sa nu uitam educatie rutiera la biciclisti.
    A 2-a oara ca ati fost la guvernare un an. Ati facut vreo initiativa referitoare la radarele fixe sau la cresterea numarului de patrule de politie sau la folosirea masinilor de politie nemarcate sau la realizarea educatiei rutiere in scoli sau multe si alte multe???? Nu, nimic! Nimic nu ati facut!

    Reply
    • eo55 says:
      December 2, 2021 at 10:20 pm

      Prezent. Am trecut pe roșu azi, chiar pe bicicletă. M-am asigurat însă să nu încurc pe nimenea. Și nu fac asta într-o intersecție mare sau aglomerată.

      Reply
      • Anonim says:
        December 3, 2021 at 9:55 am

        Foarte rau. Daca era o masina care facea asa, ce ziceai? E ok, s-a asigurat?

        Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 7:54 am

      Da exact, bicicliștii sunt problema că niște bizoni “se grăbesc”. Ia hai valea cu cotețul că îmi ocupi spațiu degeaba. Te-ai mutat la sat înafara orașului și acuma “te grăbești” că ai și multă treabă acasă presupun.

      Reply
    • Ati cam pierdut USR un an degeaba says:
      December 3, 2021 at 2:26 pm

      Au pierdut vremea timp de un an parlamentarii USR, dar și primarii lor, cît au fost la guvernare și puteau lesne face reforme și schimbări în bine. Acu culeg ce au semănat… NIMIC

      Reply
  5. A says:
    December 2, 2021 at 8:05 pm

    Heeeei, asa da, am trecut de la bataie de joc nationala la bataie de joc de nivel european – CASTIGAAAM!

    Reply
  6. antiVrajeala says:
    December 2, 2021 at 8:12 pm

    Da, trecutul pe rosu e o mare problema, dar daca un singur politist e zilnic in cate o intersectie, in 3 luni nu mai trece nimeni pe rosu(cu conditia sa nu circule si cu carnetul suspendat, ca doara s-au mai vazut cazuri), se strang si bani la bugetul local.
    Daaar:

    Ar fi interesanta si o statistica cu cati soferi dublu repetenti care-si pun in CV posturi de inginer cand inca sunt studenti, nu respecta indicatorul de cedeaza trecerea, li se suspenda permisul, conduc cu permisul suspendat, sunt condamnati la munca in folosul comunitatii dar nu fac toate orele de pedeapsa deoarece e campanie electorala bazata pe “fara penali in functii publice”, apoi ajung viceprimari si sefi la comisia de circulatie, unde le trazneste prin cap sa puna limite de viteza de 50km/h si pe iesiri din oras unde de o parte si de alta e doar camp.

    Ar fi interesanta si o statistica cu cate amenzi a primit administratorul drumului pentru neindeplinirea obligatiilor care ii revin(de ex gropile periculoase de pe carosabil)

    Ar fi interesant iarasi de aflat cine e capul patrat care a acoperit cu vopsea marcajele de STOP de pe pistele de biciclete si in baza carei hotarari(fapta penala distrugerea marcajelor). Probabil acel cap patrat analfabet functional atat a priceput din codul rutier(sau din chestionarele tocite pe de rost, codul rutier e prea mult) are impresia ca traversarea pentru biciclisti e acelasi lucru cu pista de biciclete. Tare mi-e ca e un userist care promoveaza mersul pe bicicleta pentru altii el avand rezervat loc de parcare in centru platit de institutia la care “lucreaza”; iar rezidentii din centru… sa se mute la sat daca sunt sarantoci, sa lase locul la aia care-si permit, sau sa mearga cu transportul in comun, uite au si tramvai tricolor, o sa aiba si tramvai modern, si posibilitatea de abonament anual, totul prin vrija acestei administratii “reformatoare”.

    Reply
    • jdjdjdkdks says:
      December 2, 2021 at 11:18 pm

      disperatule, in nici o tara din lume biciclistii nu au stop cand isi continua drumul, gen merg drept pe drumul cu prioritate, tu ca sofer cand schimbi directia de mers trwbuie sa te asiguri si nu numai de bixicliati si de pietoni si de copii si din ambele parti, ca-ti ia 2 secunde si daca trebuie sa si opresti iti ia 10, hai ca demonstrezi ca eati un frustrat needucat, probabil taximetrist

      Reply
      • pedala says:
        December 3, 2021 at 9:10 am

        @jdjdjdkdks esti atat de prost incat e aproape imposibil sa fi jignit.
        La noi pistele de biciclete sunt pe troutuar, deci e nevoie de STOP ca nu poti sa traversezi intersectia ca la mata acasa.
        Majoritatea soferilor sa zice ca se asigura, problema e ca biciclistii merg pe banda 1 si cand au pista… ceea ce denota ca sunteti idioti, ca nu sunteti in stare s-a respectati si acele legi putine pe care le aveti… sa nu mai vorbim de bun simt 🙂 s.a.m.d.

        Reply
        • Dani says:
          December 3, 2021 at 10:44 am

          Aia era problemaaaa, că îți stă ție un biciclist in fața, dar că ai coloana de mașini de kilometri aia nu îți pasă nu? Handicapați de oameni jur. Handicapați până în măduva oaselor și ipocriți. Cine te face să stai în trafic atâta timp? Nu tot alte mașini? Tembelule

          Reply
        • afilon says:
          December 3, 2021 at 10:53 am

          “La noi pistele de biciclete sint pe trotuar”

          Da, si e cea mai mare timpenie posibila lucrul asta.

          O data ca, asa cum observa cel de dinainte, chiar daca circuli drept inainte pe directia cu prioritate trebuie sa te opresti la fiecare intersectie. Ia sa vad citi soferi ar fi de acord cu asa ceva?

          P-orma, pista pe trotuar invata soferul (si biciclistii) ca locul bicicletei e pe trotuar. Fals, bicicleta e vehicul, circula pe carosabil, nu pe trotuar unde intra in conflict cu pietonii. Basca incep toti idiotii sa te sicaneze sa circuli pe trotuar si cind nu e pista ca ii incurci, trebuie sa astepte niste secunde dupa tine si le pica blazonul.

          In al treilea rind, trotuarele de obicei nu sint suficient de late, cu viraje, rampe si pante suficient de line ca sa faci pe ele o pista de bicicleta care respecta standardele. Asa ca rezulta niste strutocamile inguste, abrupte, cu coturi la 90 de grade pe care e foarte greu sa circuli.

          Acestea sint motivele pentru care biciclistii circula pe banda 1, chiar daca au pista.

          Iar acum, soferilor, daca veniti si spuneti ca nu vreti sa respectati regulile (viteza, semafor, sens interzis, etc) pentru ca va incurca prea mult, bine, perfect, inteleg. Dar atunci nu fiti ipocriti si tolerati-i si pe ceilalti care nu respecta regulile, inclusiv pe biciclisti. Sint unii, putini dar exista, care nu merg cu bicicleta sa se plimbe ci la cumparaturi, la lucru, in scopuri utilitare. Plecati de la presupunerea ca fiecare biciclist pe care-l intilniti e unul din asta si nu-l mai agasati cu claxoane, sicane si alte rautati.

          Vreti respect, oferiti respect primii.

          Reply
      • Anonim says:
        December 3, 2021 at 10:01 am

        Mai iesi si tu in lume inainte sa comentezi.
        Esti la fel de frustrat si needucat.
        Si la cat de needucati sunt si soferii si biciclistii la noi, ne trebuie reguli pentru ei. Daca in cazul de fata un STOP mare pe jos ar fi fost solutia buna, pacat ca a fost scoasa.
        De cate ori nu am patit si eu sa ma claxoneze un biciclist care nu avea chef sa incetineasca sau sa opreasca si sa ma lase sa trec pe trotuar de pe trecerea de pietoni.

        Reply
  7. Prazu69 says:
    December 2, 2021 at 8:43 pm

    Si normal, la cat mi-a crescut RCA nici nu ma mai intereseaza unde am rosu, cedeaza trecerea, etc.

    Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 7:57 am

      Așa, fi bou. Sper să îți iasă din prima schema să scăpăm de tine

      Reply
  8. N-am says:
    December 2, 2021 at 8:50 pm

    Oare cati circula cu permisul suspendat, sau chiar deloc?

    Reply
  9. CetateanSuparat says:
    December 2, 2021 at 8:55 pm

    Au descoperit si cei din primarie ca apa este uda. Dupa ce de ani de zile noi cetatenii le ziceam ca se trece pe rosu si se ignora benzile de directii obligatorii in bataie de joc si intr-o veselie.

    Reply
  10. Ionut says:
    December 2, 2021 at 8:55 pm

    Dar lipsa marcajului nu vede tovarășul vice. Cand ploua nu mai vezi asfaltul in Timisoara. Si special de la groapa de gunoi spre Tm.

    Reply
  11. tibi says:
    December 2, 2021 at 9:04 pm

    pai si nu interzicem sofatul? la fel cum incalcam si dreptul la libera circulatie dupa 22:00

    Reply
  12. Cornel says:
    December 2, 2021 at 9:19 pm

    Cauza haosului in circulatia din tara si a recordului de morti din accidente din toata Europa, este evident lipsa politiei de pe strazi.

    Reply
    • TMEUTM says:
      December 3, 2021 at 12:13 am

      Corect. Degeaba scadem limitele daxa nu verifica nimeni respectarea lor. Chiar pe 1 pe un bulevard scazut la 50, i se rupea unui sofer de stiti voi, de cat era limita. Si pe ce a de 70 o depasise. Si era central, chiar langa ipj. Daca acolo li se rupe, ce sa astepti de la ei la iesiri?!Radare fixe,politie pe strazi la treceri, intersectii. Dati amenzi si luati-le carnetele. Daca merg cu el suspendat, sa se confiste masina sau puscarie.

      Reply
    • Bogdy says:
      December 3, 2021 at 9:13 am

      Sa se faca CENTURA! Sa nu fie necesar sa treci prin centru si sa opresti la toate semafoarele ca sa Timisoara, sa vezi atunci fluidizare si mai putine accidente…dar…de la cine?!

      Reply
  13. Covidel says:
    December 2, 2021 at 9:46 pm

    Pai si ce mai asteptati? Faceti ceva. Ardeti la buzunar toti bizonii, cocalarii si inconstientii din trafic.

    Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 7:59 am

      Eu le-aș arde și mașinile, dar păcat că nu ne lasă”legea”. Ăștia nu îi oprești nici dacă le suspenzi permisul

      Reply
      • Mihai says:
        December 3, 2021 at 9:47 am

        Adevarat!

        Reply
      • sepi says:
        December 3, 2021 at 6:37 pm

        Nici Latcau nu a fost oprit de suspendarea permisului, si s-a ales cu niste ore de munca in folosul comunitatii. Iar acum pune el restrictii si unde nu e cazul, din pozitia de sef al comisiei de ne-circulatie, ca e greu sa te uiti pe google sa vezi cum au altii pistele de biciclisti, intersectiile, orarul transportului in comun, statiile de transport in comun etc etc etc.

        Reply
  14. Gogu says:
    December 2, 2021 at 10:14 pm

    Analiza facuta de un infractor condamnat definitiv la regimul circulatiei. Cand conduceai cu permisul suspendat de ce nu faceai analize? Ti-e ciuda ca altii sunt la volan si tu nu?

    Reply
  15. Societatea_civila says:
    December 2, 2021 at 10:40 pm

    Latcau, sa-ti iau tot neamul pe rosu direct daca te mananac. Robu stia ca zboara daca il manca freza. Tu ai idee ce te paste?

    Reply
  16. alegator says:
    December 2, 2021 at 11:09 pm

    Ce bine ca avem un oras curat fara praf si mizerie peste tot. Tramvaiele sunt un focar de infectie, strazile pline de gropi si murdare. Adevarul ca restrictiile de 50 km/h in afara zonelor de locuit erau solutia. Problema accidentelor este intradevar nerespectarea regulilor de circulatie.

    Reply
    • Mucles AURistule says:
      December 3, 2021 at 2:30 pm

      Mai taci prostule, CARE zone NErezidentiale? că pe Take Ionescu se GONEA tot timpul de la 70 în SUS.
      FELICIT LIMITAREA VITEZEI. Doar că fără Radare automate, ori filaje regulate de Poliție, NU o vor respecta.

      Reply
  17. Raduuu says:
    December 2, 2021 at 11:14 pm

    Eu zic ca mai intai ar trebui sa se faca o evaluare a tuturor soferilor, si eu sunt sofer, am si masina de serviciu si fac peste 2000-3000 km/luna in oras si in tara, si intalnesc fel si fel de specimene. poate ca am mai trecut si pe rosu dar toate astea se intampla in primul rand celorlalti soferi care nu stiu sa conduca… de exemplu dimineata trec orasul din Calea Aradului in Calea Sagului si in fiecare dimineata imi raguseste claxonul sau farurile imi fac precum cele de pe salvare deoarece ba unii nu stiu sa mearga pe doua benzi, merg cu 30km/ora pe banda doi, altii stau la un semafor care tine 30-40 sec vreo 10-15 secunde pana sa plece, altii nu gasesc viteza.. si toate aceste frustrai se aduna si devii nervos si agresiv. multi cred ca daca isi iau carnet isi iau si strada pe care pot sa mearga cum vor ei… poate cineva chiar intarzie undeva sau are o treaba si nu cred ca este o solutie sa pleci cu 2 ore inainte pentru 12 km ca sa ajungi la timp… si cel mai grav lucru este blocarea intersectiilor cand vad ca nu au unde sa inainteze si ei tot se baga si asa raman toti blocati. Eu cred ca solutia pentru fluidizare ar fi ca atunci cand te urci la volan sa te concentrezi pe condus si sa gandesti si logic daca se poate la toate actiunile care le faci, si sa ai si bun simt sa nu incurci pe cei din spate daca tu nu ai chef sa conduci sau nu te grabesti. eu cred ca sunt mult mai periculosi soferii acestia care creaza nervi si frustrari la sute de alti soferi decat unul care a depasit viteza cu 10km/ora mai ales cand strada este libera sau este camp. Ceilalti cateva sute pot face manevre riscante care au urmari grave. Si sa se uite politia si vicele si la cauza.. nu doar la efect.. din ce cauza s-a intamplat ce s-a intamplat ca poate unul a evitat ceva sau la enervat cineva.

    Reply
    • Dani says:
      December 3, 2021 at 10:54 am

      Dacă te enervează că nu toți sunt specialiști ai o problema. Toți aveți de fapt o problemă. Vă enervați pentru o mizerie, un nimic… Oameni de doi lei

      Reply
  18. gabriela borcsi says:
    December 2, 2021 at 11:37 pm

    e doar un motiv pt a putea sa te monitorizeze legal

    Reply
  19. Marius says:
    December 2, 2021 at 11:48 pm

    Dar de ăia care merg cu trotinetele electrice pe mijlocul drumului nu vă interesează? Ar trebui sa faceti ceva in privinta asta ei nu au nici o restrictie in trafic si voi puneti restricții de 50km/h in oras
    Chiar sunt curios ce rost are
    Daca este sa se intample vre-un accident se poate intampla si la viteza de 30km/h

    Reply
  20. i-auzi says:
    December 3, 2021 at 2:55 am

    bun, dar câți circulă cu permisul suspendat cum a făcut el a numărat?

    Reply
  21. Radu says:
    December 3, 2021 at 7:24 am

    Lipsa agenților de Poliție din strada, a creat haos!!

    Reply
  22. SaracAlexandru says:
    December 3, 2021 at 7:35 am

    Ruben un RuPaul de Timisoara, s-a gasit el sa vorbeasca despre soferie cu permis suspendat…
    mare pupincurist fazanu’ asta

    Reply
  23. Siloviki says:
    December 3, 2021 at 7:54 am

    Letzcau asta,nu cumva a fost conbdamnat penal pentru incalcarea …codului rutier?Acum ne da lectii din el?
    Alloo!! Bababete,tu fa-ti prima data pedeapsa pe care ai primit-o legal,si apoi arata ilegalitatile altora! Tupeul usr nu are limite! Hotul striga hotii!
    Nu iti crapa bah obrazul de rusine cand debitezi mizeriile astea?Nu,ca e gros,e din toval….
    V-a lasat Robu camere! Folositi-le pentru a-i amenda pe aia care trec pe rosu!
    Dar, sa nu vorbeasca penalii din functiile ,,fara penali,, va rog!
    Doi hoti ajunsi pe fotoliile in care canva sateau oameni mari si cu viziune,ne arata paiul din ochiul nostru si se fac ca nu vad barna din ochiul lor…

    Reply
  24. GhostRider says:
    December 3, 2021 at 8:06 am

    Pai asta se stie de multiiiii ani…trecerea pe rosu este sport national la noi…pe cand dupa ce ai trecut granita spre VEST gata…totii soferii cunosc indicatoare…si respecta tot…stiti cumva de ce????faceti cumva si porniti sistemul de detectie la trecerea pe culoarea rosie sa vezi cum se disciplineaza soferul roman…1500 treceri pe rosu = 1500 permise suspendate…asa in maxim o luna va fi trafic redus si soferi disciplinati!!!!

    Reply
  25. Ser09 says:
    December 3, 2021 at 8:14 am

    Sunt unii viceprimari care mai umbla cu permisul suspendat dar na…nu se pune.

    Reply
    • Ionescu says:
      December 3, 2021 at 9:48 am

      Sper sa i se anuleze permisul.

      Reply
    • Maria says:
      December 3, 2021 at 9:51 am

      Guben Trăscău e destept de aia a ajuns Vice…

      Reply
  26. Vasilescu' says:
    December 3, 2021 at 8:17 am

    Dar cate trotinete merg aiurea pe zi? Mii/zi nu pe an… au ajuns bunicutele cu masina in garaj si purtatorii de trotinete sa dicteze viteza in oras. Mai bine pune mana si citeste legislatia rutiera sa cezi ca in urma cu 15 ani a fost introdusa conducere preventiva …alceva decat reducerea vitezei!!! A ajuns prostia sa conduca Romania!

    Reply
  27. marius says:
    December 3, 2021 at 8:39 am

    As fi curios cate din acele treceri pe rosu sunt treceri pe rosu plin si cate sunt intrari pe rosu gen ultimul din coloana, cel ce se scuza ca a intrat pe galben. Nu sustin asa ceva, sa fie clar, dar nu e tot una cu nemernicul ce intra din plin pe rosu. Daca le punem la gramada doar ca sa motivam o decizie luata fara studiu de impact nu e ok. Ca asta este, doar o scuza pentru o decizie idioata luata fara judecata, doar din ura si frustrare.
    Dar de la amatorii plin de frustrari si ciudatenii ce au acaparat primaria (usr-istii) nu mai am nici o asteptare (de bine).
    In campanie nu ati spus ca promovarea circulatiei cu bicicleto-trotinete nu inseamna creare de infrastructura pentru asta, ci inseamna sicanarea si persecutarea soferilor cu autoturisme prin transformarea bulevardelor in strazi, prin trasarea de benzi fara noima si rost, doar pentru a consuma cumva spatiul luat de la banda desfintata, prin plantarea de stalpisori prostesti (a cui afacere o fi fost?) si, mai ales, prin limitari stupide de viteza in zone industiale unde pietonii chiar nu au ce cauta, sau prin desfintarea efectiva (si sustinerea cu maxima ipocrizie ca nu e asa) a undelor verzi (si asa putine) care chiar functionau.
    Multa ura si frustrare este in voi, usr-istilor si o veti plati la momentul potrivit, intr-un fel sau altul. Sa nu ve indoiti de asta.

    Reply
    • Ionut says:
      December 3, 2021 at 8:59 am

      Nu m-ar mira sa fie atat de idiot sistemul incat sa numere ca trecere pe rosu si cand faci dreapta pe intermitend verde si e rosu la semaforul de sus.
      Oricum trecerea pe rosu si limita de viteza pe un segment de drum sunt aspecte ce nu au legatura unu cu altu. Mai degraba impingi oamenii sa treaca pe rosu dupa ce ii disperi sa mearga cu 50 la ora pe o portiune unde nu incurca pe nimeni si nu e vreun pericol.

      Reply
    • dadaa says:
      December 3, 2021 at 10:46 am

      “zone industiale unde pietonii chiar nu au ce cauta” …serios ? dar in zonele industriale cine lucreaza, bai berbecule ? nu tot oameni ? cum naiba poti sa ai asa o judecata trista si dezamagitor de limitata ?

      Vad oricum ca trendul din comentarii este unul trist, chiar salbaticit.
      Daca vrei o normalitate civilizata, unde lumea cere timpi mai decenti la semafoare si mai multe sanctiuni soferilor care fac rahaturi, esti usr-ist, usr-ist trotinetist, etc.

      Dar in stupizenia voastra nici va dati seama, ca va excludeti singuri din acea societate normala, pe care voi o condamnati, fix aia pe care voi o numiti “de usr-isti”.

      Daca sa iti doresti trotuare decente, piste decente si transport in comun decent, te face usr-ist, atunci ma declar si eu usr-ist :))

      Unii din voi sunteti precum porcii din mocirla, vedeti ca sunteti plini de noroi, dar va cam place asa, defapt

      In gandirea multora de aici, trebuie sa se mearga cu 100-120, interzis mersul pe jos si cu bicicleta, in loc de trotuare mai bagam cate o banda, scoatem si autobuzele, ca ne fac si alea concurenta neloiala la scos fum … si alte gandiri de avortoni reusiti.

      Si uite asa, se mai convinge cate un “usr-ist”, ca normlitatea nu o va gasi decat afara din tara asta si in locul lui, se intoarce in tara o bona “de pe Italia”, ce nu mai poate lucra acolo ptr ca refuza sa se vaccineze… cam asta e realitatea, come si dice … trista

      Reply
      • plex says:
        December 3, 2021 at 9:59 pm

        Da, esti userist adevarat, deoarece gandesti in extreme(cine mata, fara cratima, ca mata nu are cratima, doar mamele alora ce nu jignesc ca niste useristi au cratima, a zis 120km pe aici in afara de tine?).  Trebuie sa fii userist sa pui aceeasi limita si in oras si in asa zisul oras unde dreapta stanga e camp. Cat despre infrastructura decenta, si-o doreste toata lumea, indiferent ca e userist, pesedist, penelist, insa doar useristii idioti vor o infrastructura care sa deresponsabilizeze total biciclistii si trotinetistii, care sa aiba doar drepturi, nu cumva sa trebuiasca sa ocoleasca vreodata macar 100 de metri ca e pietonala, ori sa aiba interzis pe artere prea circulate, ori sa trebuiasca sa cedeze trecerea vreodata. Da, esti un userist neomarxist daca tu vaccinat te simti incomodat de nevaccinati, insa nu ai protestat niciodata cand medicii de la ATI emigrau pe capete. Da, esti userist, fara ghilimele, esti fix useristul tipic, care jigneste numindu-i pe unii “avortoni”(adica nu chiar oameni, ca ce mi-e neomarxismu ce mi-e neofascismul).  Nu dau o badanta nevaccinata pe 100 de useristi ca tine, din cauza unora ca tine a emigrat in italia, ca urati omul simplu, nevoiasul, batranul; empatie la voi inseamna poze cu pisici, iar solidaritate inseamna sa inchiriati o cabana de sarbatori mai multi pseudointelectuali si sa rezolvati din gura problemele universului de culti in cap ce sunteti.
        Useristule!

        Reply
  28. Vaidenoi says:
    December 3, 2021 at 9:13 am

    Ruben, din 1500 de treceri pe rosu, 1300 sunt soferii care vor sa faca stanga in intersectie si au posibilitatea doar pe rosu sa faca stanga!

    Reply
  29. Anonim__ says:
    December 3, 2021 at 9:29 am

    Ok. Per total sunt de acord. Daca prindeti soferi care incalca legea, aplicati penalizarile aferente (amenzi, suspendare de permis, s.a.m.d.). Ce eu nu inteleg si ce nu are sens pentru mine sunt:
    – De ce doar pentru soferi? Ceilalti participanti la trafic sunt cumva exceptati de la a respecta legea? Daca tot e sa se aplice pedepsele prevazute in lege atunci luati in vizor si motociclistii (tercut pe rosu cat incape, slalom printre masini, nerespectarea benzilor de circulatie, etc.), biciclistii (in special cei care circula pe trotuar si/sau traverseaza pe trecerea de pietoni fiind pe bicicleta), cei cu trotinete electrice (la fel ca in cazul biciclistilor) si pietonii care nu traverseaza doar prin locurile permise de lege.
    – De ce nu se pun temporizatoare la semafoare ca sa stie soferii cat timp va mai fi culoarea verde. Daca vezi ca e verde, in principiu, iti continui drumul cu acceasi viteza pentru ca, fiind verde, sti ca poti sa circuli. Daca se face galben si apoi imediat rosu, nu ai cum sa opresti in timp util mai ales daca esti aproape de intrarea in intersectie. La o viteza de 50 de km/h (nerespectata de destul de multi, din pacate) distanta de franare este de circa 33 de metri. Suficient incat sa opresti in mijlocul intersectiei. Avand temporizatoare, daca soferul vede ca e pe cale sa nu mai fie verde si nu opreste pentru a respecta legea, da, puteti sa-l penalizati fara nici o grija si chiar va rog sa aplicati cele mai severe pedepse.
    – De ce, la destul de multe semafoare, culoarea galbena dureaza foarte putin? Vorbim, in medie, de 2-3 secunde. De la a observa ca s-a facut galben pina la a incepe sa franezi, distanta parcursa este in medie de circa 14 metri. Adaugati la cei 33 de mai sus, ajungem la 47 de metri pina cand apuci sa franezi complet. Nu chiar o distanta mica, as spune, chit ca haterii o sa caraie si o sa maraie pentru ca, na, un comentariu scris de un sofer.
    – De ce nu se face un decalaj intre schimbarea culorii semaforului in rosu pentru cei care au avut verde si schimbarea culorii in verde pentru cei care au avut rosu? Undeva la 2 secunde intre ele si s-ar putea evita destul de multe accidente, mai ales ca, in ultima vreme, cel putin eu am observat o tendinta de civilizare in randul soferilor vis-a-vis de semaforizare (chit ca doar incipienta). Fata de acum cativa ani, ii vad mai rar sa treaca pe rosu. Doar o observatie personala, nu cer nimanui sa fie de acord cu mine, mai ales dintre biciclisti si trotinesti care se mandresc ca sunt “verzi” in timp ce incalca in mod flagrant atat legea cat si bunul simt aproape in fiecare zi (primul punct, mai sus).

    Reply
    • _Ion_ says:
      December 3, 2021 at 2:09 pm

      👍

      Reply
  30. Timisoara2020 says:
    December 3, 2021 at 9:38 am

    Fara o centura a orasului putem povesti mult si bine.Avem mașini vechi care poluează orasul unele din tm altele mh,cs,hd ot ,aceste masini nu mai au ce cauta pe șosele. Cei care nu platesc impozit pe Timișoara sa plateasca o taxa de parcare pe oriunde.Nu este discriminare ci corectitudine fata de toti timișorenii. Am vecini care qu 2 masini inmatriculate pe hd sau cs sau mh si pe langa aceste lucrui ,va rog luați masuri cu microbuzele parcate in oras si unele sunt de la lucru ,deci zici ca e Compania nustiu care parcata in fata blocului.

    Reply
  31. Ioanabanana says:
    December 3, 2021 at 9:45 am

    gargara userista. mai bun era robu decat astia. baiatu asta se pricepea si la Colterm, acuma stie si circulatie.
    O sa piarda baietii astia care se cred fete grupa mare in 2024.
    Robu era idiot dar mai si facea ceva.
    Nu mai pupa Fritzisor mandat cum nu sunt io fata mare.

    Reply
    • fabian says:
      December 3, 2021 at 10:11 am

      robu era complet depasit de situatie si de mafiotii cu care s-a inteles sa nu se calce pe bataturi. astia inca sunt in negocieri cu mafiotii si vad ca nu le iasa. ca sa se “inceapa” a fi facut ceva in timisoara, mai trebe un mandat.

      Reply
  32. Beske says:
    December 3, 2021 at 11:10 am

    Mă uit la comentarii și îmi dau seama încă o dată ce șoferi incompetenți avem. Ăștia care v-ați născut cu volanul in mână, de ce dumnezeii mamilor voastre nu ați ieșit în stradă să faceți cum faceți aici atunci când s-a luat căldura în spitale? De ce nu comentați atunci când vi se ia lună de lună din salar și mai plătiți și taxe peste taxe? De ce comentați doar pentru o prostie așa mică ca asta? De atât sunteți buni. Romani PROȘTI. Prosti făcuți grămadă, o nație de infecți care nu le pasă decât de persoana proprie, niste scârbe fără empatie și care merita sa moară în chinuri din câte văd. Nu se face nimic în țara asta datorita vouă ba slugi cu mașini, că nu puneți presiune pe guvern să FACA CEVA. Bine că urlați că v-a redus viteza. Dobitoci, atâta știți atâta gândiți. O să vă fac de cacao cât am chef până vă treziți la realitate slugi ordinare. Vă place să stați in sărăcie și să vă ia statul tot că voi sunteți prea proști să deschideți gura și să puneți presiune. Javrelor.

    Reply
    • gore says:
      December 3, 2021 at 1:41 pm

      Bine ai revenit, ce ne faceam fara invectivele tale? Dar acum ca le-ai zis-o la toti soferii, parca se circula mai corect, multumim frumos!
      Mai injura putin, si toti soferii vor deveni model, ba chiar si sa ai limita 50km/h la iesire din oras in plin camp incepe sa aiba sens, mai Beske/Dani mai.

      Reply
      • timisorean1 says:
        December 3, 2021 at 5:51 pm

        :)) Imi place cum zice, “o sa va fac de cacao cat am chef…” :)))! Iti dai seama saracu de el, cred ca ziua bate pas de defilare prin garsoniera ioar noaptea se uita la film cu virusi! Cu masca regulamentar! :)))

        Reply
      • Beske says:
        December 3, 2021 at 9:20 pm

        Dacă vrei să știi cu asemenea specimene nu se poate vorbi frumos, poate că în ultimul timp nu ai mai circulat pe jos sau cu bicicleta sa vezi cât de nesemnificativ ești ca pieton sau biciclist pentru stimații șoferi. Poate dă unu peste tine pe zebră și atunci o sa vezi… Că el se grăbește. Și nu îs eu Dani este un prieten. Hai noroc

        Reply
  33. Cristian says:
    December 3, 2021 at 11:37 am

    Pana se pot da sanctiuni pe baza sistemului video, sa iasa Politia in strada, cu toate radarele si aparatura disponibila, non-stop, zi si noapte. Sunt nascut si crescut in Timisoara, dar salbaticia din traficul de azi e la cote nemaiintalnite, si continua sa creasca de la an la an.
    Nu exista semafor de pe bulevardele mari la care sa nu treaca 1-2, chiar 3 masini pe rosu plin. Repet, rosu plin, nu galben ! ! !
    Trebuie sanctionate multe altele, nu doar viteza sau trecutul pe rosu. Vreau amenzi ptr rable care au ITP pe naspa, ptr salbatici care stau in c*ru’ tau de nu-i vezi nici farurile in oglinda retrovizoare, ptr utilajele care circula cu cupa coborata (am o cunostinta decedata de la o astfel de cupa coborata), ptr animalele care parcheaza pe trotuar (pe unde dracu vrei sa treaca o femeie cu carucior, sau un invalid in scaun, animalule???), slalomistii de pe banda 1 pe banda 3, si inapoi, etc, etc, etc.

    Reply
  34. CORECT! says:
    December 3, 2021 at 2:33 pm

    👍👍👍

    Reply
  35. top_gop says:
    December 4, 2021 at 12:11 am

    Cand esti trezit la 3 noaptea sa “rezolvi” Coltermul, termini repede si apoi te apuci de analize…
    Latcau, du-te mai baiatule sa ti se faca tie niste analize de specialitate, la ce idei iti vin, parca ai fi Stefan cel Mare; strada, nu voievodul, si inca pe vreme rea.

    Reply
  36. Daniel says:
    December 5, 2021 at 10:40 am

    Deputații și senatorii din partidul dvs de ce nu au inițiativa modificării legislației, ei cu ce se ocupă prin parlament?Vă plângeți degeaba pe facebook!!!

    Reply
  37. Cele mai citite știri

    1
    Ghiduri pentru prevenirea adicțiilor. Profesorii și părinții, sfătuiți să discute cu elevii despre droguri și alcool
    2
    Pace în Orientul Mijlociu, între Israel și Hamas
    3
    Vărșăndan vs. Bolojan: Guvernul blochează cultura. Protest al Teatrului German din Timișoara împotriva OUG 52/2025
    4
    FOTO. Al-Khwarizmi, un savant deschizător de drumuri în matematică
    5
    A început sezonul gripal. Medicii spun că vaccinarea este cea mai bună armă de apărare
    6
    Maria Corina Machado a câștigat Premiul Nobel pentru Pace, premiu râvnit de președintele american Trump
    7
    Visit Timiș reprezintă Banatul la târgul internațional de turism de la Rimini
    8
    Festivalul TAIFAS revine la Timișoara cu retrospectiva Radu Jude și premiere din cinematografia balcanică
    9
    Focar de pestă porcină africană la Tomnatic
    10
    Ziua Părinților de Îngeri, marcată la Timișoara: expoziție, film, tururi ghidate și grupuri suport

    Cele mai noi știri

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 7 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    VIDEO. Magia iernii prinde viață la Muzeul Satului Bănățean. S-a deschis Lights of the Village!

    Mapamond

    FOTO. Al-Khwarizmi, un savant deschizător de drumuri în matematică

    Eveniment

    Tragedie într-un sat din Timiș: bărbat găsit mort în casă din cauza scăpărilor de gaz

    Ştiri din Timiș

    „Colind și bucurie”. Artiști consacrați aduc magia sărbătorilor la Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș

    Eveniment

    FOTO. Tânăr rănit după ce a lovit parapetul pe DN 6, în Calea Lugojului

    Ştiri din Timiș

    Casierie închisă, restricții la taxe și urbanism. Program modificat la final de an la Primăria Dumbrăvița

    Capitală Culturală

    Tradiția continuă. Concertul de Crăciun 2025 al comunității italiene, în decorul Bisericii Millennium

    Ştiri din Timiș

    Toleranță zero la articole pirotehnice. Poliția Locală Moșnița Nouă anunță amenzi mari și pedepse cu închisoarea

    Ştiri din Timiș

    „Iubirea”, noua carte a părintelui Octavian Blaga, prezentată la UMF Timișoara alături de o reflecție asupra morții bune
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici