Pentru că organizatorii au dorit să lase doar un număr limitat de vizitatori să se perinde prin faţa vitrinelor cu produse ale unor firme de renume, precum Tissot, Longines, D&G, Pulsar, Omega, Maurice Lacroix, Pierre Cardin sau Seiko, s-a creat o mică busculadă. La preţurile de catalog s-au făcut reduceri cuprinse între 40% şi 70%, de aici şi vânzoleala din târg.
Mare căutare au avut nu doar ceasurile automatice, ci şi cele clasice, mecanice. Preţurile au variat de la câteva sute de lei până la 3.000-4.000 de lei. Potrivit directorului general pentru Europa al firmei care a organizat târgul, Ferdinand Malek, cei care îşi doresc cu adevărat un cadou preţios îşi pot comanda un ceas din miile disponibile.
„Nu este nicio problemă să oferim un Rolex de 200.000-300.000 de euro, din aur, cu diamante sau cristale Swarowski, dar vă daţi seama că nu putem prezenta astfel de exponate în astfel de vitrine, fiind necesare sisteme de securitate mult mai bine puse la punct”, a spus Malek. Târgul de la Braşov îşi închide porţile sâmbătă, la ora 19.00.
Citiți principiile noastre de moderare aici!