Documentul reflectă finalizarea procesului de reorganizare a serviciilor instituției, propunând o structură adaptată noilor cerințe și un stat de funcții actualizat.
Conform hotărârii, principalele schimbări includ reducerea numărului de posturi alocate compartimentelor Camerei Deputaților, restructurarea personalului de la nivelul comisiilor parlamentare, precum și aplicarea rezultatelor evaluării personalului.
Una dintre consecințele reorganizării este diminuarea numărului de funcții de conducere. Spre exemplu, în cazul a șase comisii parlamentare, posturile de șef serviciu au fost transformate fie în posturi de execuție – consilier parlamentar –, fie în funcții de șef birou.
Totodată, s-a decis reducerea numărului de secretari generali adjuncți, cu redistribuirea corespunzătoare a atribuțiilor, precum și comasarea unor compartimente, în scopul eficientizării fluxului decizional.
Potrivit hotărârii, aceste modificări vor conduce la o economie bugetară de peste 25 de milioane de lei, prin scăderea cheltuielilor de personal.
Citiți principiile noastre de moderare aici!