Cu meciuri mai slabe ca niciodată, campionatul românesc al primei ligi la fotbal atrage tot mai puţini spectatori. Din acest motiv şi veniturile obţinute de cluburile participante sunt în scădere. La fel este situaţia şi la ACS Poli Timişoara. Managerul de marketing al clubului, Radu Birlică, recunoaşte că suma obţinută din sponsorizări în cel de-al doilea semestru al anului în curs este mai mică decât cea din primul semestru. Este vorba de o diferenţă mică, de la 1,2 la un milion de lei.
Tot Birlică a oferit presei şi ratingul pe care ACS Poli îl reuşeşte la TV. Surprinzător, deşi e pe ultimul loc în ligă, clubul alb-violet stă mult mai bine la vizionări la televizor, ocupând un loc în prima jumătate a clasamentului, adică, locul opt. Dacă tot vorbim de televizare, drepturile obţinute de timişoreni din această sursă au fost anul trecut de 2,7 milioane de lei pentru semestrul 1, respectiv 3,4 milioane lei, a anunţat preşedintele clubului, Sorin Drăgoi.
Din păcate, ACS Poli a revenit pe ultimul loc în clasament, aceasta după ce ASA Târgu Mureş a primit la masa verde meciul cu Pandurii Târgu Jiu, întrerupt după ce oltenii au refuzat să mai intre în teren din cauza terenului îngheţat din meciul dintre cele două combatante. Chiar dacă ardelenii, în calitate de gazde, nu au fost capabili să asigure condiţiile de joc necesare, tot ei au câştigat meciul până la urmă, aceasta arătând pe deplin „calitatea” fotbalului autohton.
Citiți principiile noastre de moderare aici!