Companii precum Microsoft şi Sony au încercat, zadarnic, să pătrundă pe piaţa dominată de player-ele iPod, de la Apple, şi de magazinul iTunes.
Player-ul pe care Dell îl testează dispune de un ecran mic şi de butoane de control de bază pentru a naviga prin lista de piese.
Acesta se va putea conecta online cu serviciile de muzică prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi, iar Dell îşi doreşte ca preţul noului aparat să fie mai mic de 100 de dolari. Prima incursiune a Dell pe piaţa muzicală, în 2003, a fost o mare dezamăgire. Compania s-a retras de pe piaţa playere-lor după ce produsul DJ Ditty nu a reuşit să facă o impresie prea bună.
De această dată, strategia este diferită, susţine Michael Tatelman, Vice President of Consumer Sales.
În loc să vândă un simplu dispozitiv care să facă legătura cu serviciul muzical deţinut de o altă companie, aşa cum s-a întâmplat în 2003, Dell lucrează la un software pentru o serie largă de PC-uri portabile, care le vor permite utilizatorilor să descarce şi să organizeze muzica şi filmele provenite din diferite surse online.
Sursa: Yahoo News
Dell testează un player muzical care va concura cu iPod
În ultimele luni, Dell a testat un player muzical digital care ar putea fi pus în vânzare cel mai devreme în septembrie. Noua incursiune Dell va pune presiune pe produsul ceor de la Apple, care domină piaţa.
Citiți principiile noastre de moderare aici!