Cântărețul, care a fost nominalizat la categoria cel mai bun artist nou la ediția din acest an a Premiilor Grammy, a primit premiul IFPI Global Single Award 2024 pentru cel mai bine vândut single în mediul digital, cum ar fi streaming cu abonament plătit, platforme susținute de reclame și descărcări de melodii individuale.
Boone, în vârstă de 22 de ani, i-a depășit pe Sabrina Carpenter, care s-a clasat pe poziția secundă cu single-ul „Espresso”, pe cântărețul Teddy Swims, situat pe locul al treilea cu „Lose Control”, Billie Eilish, aflată pe poziția a patra cu „Birds Of A Feather”, și pe Shaboozey, pe locul cinci cu „A Bar Song (Tipsy)”.
Aceasta a fost prima apariție a lui Boone în top 10 al acestui clasament.
Victoria Oakley, director executiv al IFPI, a declarat: ‘Suntem încântați să-i oferim IFPI Global Single Award lui Benson Boone. În calitate de artist internațional nou-venit, a avea un hit de nivel mondial este o reușită uimitoare. Felicitări lui Benson, echipei sale și Warner Records pentru această realizare incredibilă’.
„Este, de asemenea, fantastic să vedem atât de mulți alți nou-veniți în industrie care strălucesc în IFPI Global Singles Chart. Este o reflectare minunată a modului în care artiștii emergenți, care lucrează în parteneriat cu casele lor de discuri, au parte de succes internațional”, a adăugat Oakley.
Top 10 al celor mai bine vândute single-uri pe platforme digitale în 2024 este completat de: Hozier – „Too Sweet” (6), Post Malone feat. Morgan Wallen – „I Had Some Help” (7), Kendrick Lamar – „Not Like Us” (8), Taylor Swift – „Cruel Summer” (9) și Noah Kahan – „Stick Season” (10).
Citiți principiile noastre de moderare aici!