tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Eveniment
Peste 3 miliarde lei puse la bătaie pentru reabilitarea căii ferate Caransebeș - Timișoara Est. Va fi dublată pe toată lungimea

Peste 3 miliarde lei puse la bătaie pentru reabilitarea căii ferate Caransebeș - Timișoara Est. Va fi dublată pe toată lungimea

De Raoul Jurchela
la 15 June 2021 14:57
16 Comentarii

Peste 3 miliarde lei puse la bătaie pentru reabilitarea căii ferate Caransebeș - Timișoara Est. Va fi dublată pe toată lungimea

Foto: arhivă
15 June 2021 14:57
Licitație deschisă pentru reabilitarea căii ferate Caransebeș - Timișoara Est. Linia a fost împărțită în două tronsoane, iar CFR Infrastructură pune la bătaie 3,1 miliarde de lei pentru lucrări. La final, spun cei de la CFR, linia va fi dublată, iar trenurile de persoane ar putea circula cu 160 de kilometri la oră.
Scris de Raoul Jurchela - Licitație deschisă pentru reabilitarea căii ferate Caransebeș - Timișoara Est. Linia a fost împărțită în două tronsoane, iar CFR Infrastructură pune la bătaie 3,1 miliarde de lei pentru lucrări. La final, spun cei de la CFR, linia va fi dublată, iar trenurile de persoane ar putea circula cu 160 de kilometri la oră.

Trimite articolul

X

Anunțul a fost făcut marți de cei de la CFR infrastructură. Licitația pentru modernizarea liniei ferate ce leagă Caransebeșul de Timișoara Est a fost lansată, iar termenul pentru depunerea ofertelor este 26 iulie anul acesta.

„A fost lansată licitaţia pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de modernizare pe secțiunile Caransebeș – Lugoj (lotul 1) și Lugoj – Timișoara Est (lotul 2), aferente obiectivului “Modernizarea liniei CF Caransebeș – Timișoara – Aradˮ, pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă.

Valoarea financiară totală estimată a contractelor este de 3.180.021.255,45 RON, lei fără TVA, din care 1.437.751.581,09 RON, fără TVA, pentru secțiunea Caransebeș – Lugoj (lotul 1), respectiv 1.742.269.674,36 RON, fără TVA, pentru secțiunea Lugoj – Timișoara Est (lotul 2), sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, Programe din Fondul de Coeziune (FC)”, transmit cei de la CFR Infrastructură.

cfr caransebes timisoara cale ferata reabilitare linii tren

Proiectul a fost împărțit în două loturi, Caransebeș – Lugoj și Lugoj – Timișoara Est. Cuprinde lucrări de infrastructură, suprastructură feroviară și de protecția mediului. Astfel, vor fi modernizate liniile, stațiile și haltele de mișcare, dar și stațiile de călători. De asemenea, linia de cale ferată va fi dublată pe toată lungimea și vor fi construite două noi clădiri pentru mentenanță în stațiile din Caransebeș și Timișoara Nord.

Cei de la CFR Infrastructură anunță și „montarea de încălzitoare de macaz pe liniile de primire-expediere, în staţii, în halte de mişcare şi la ramificaţii, pentru a combate efectele înzăpezirii liniei CF”.

Durata de implementare a contractului este de 102 luni, dintre care 6 luni pentru proiectare, 36 pentru execuția lucrărilor, iar perioada de garanție este de 60 de luni.

editor Dan Oancia

Trimite articolul

X
Taguri:
reabilitare cale ferata
16 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Vlad says:
    June 15, 2021 at 3:53 pm

    6 luni proiectare… hmmm…cred ca e o gluma…
    O sa vedem daca se reuseste proiectarea in 6 luni.

    Reply
  2. EU says:
    June 15, 2021 at 4:05 pm

    Doamne ajuta.Romania a fost puternica cand reteaua de cale ferata a fost in stare buna.sper sa se renoveze toata reteaua.transportul feroviar este foarte important pentru economie

    Reply
    • Cristi Brincovan says:
      June 15, 2021 at 8:31 pm

      Care economie? Mai exista asa ceva ?

      Reply
  3. Ovidiu says:
    June 15, 2021 at 5:16 pm

    In sfarsit se mai gandeste cineva si la caile ferate. Ma refer la lucruri pozitive, ca pana acum doar le-au capusat.

    Reply
  4. HOMBRE says:
    June 15, 2021 at 5:51 pm

    Dar pe timisoreni ia intrebat cineva daca vor cale ferata dubla prin oras? Nu era vorba sa avem un tren urban, un fel de metrou usor de suprafata pe actualul traseu iar calea ferata sa ocoleasca orasul? Daca se dubleaza rambleu inconfortul generat de zgomot si opririle la bariere se dubleaza si el. Calea ferata trece acum aproape prin centrul orasului si-l separa in doua parti. De fapt acum nu mult timp trecea prin spatele Catedralei, dar oameni cu viziune au stiut sa o mute acel traseu. Da, pe vremuri era la marginea orasului si era o mare smecherie sa ai trenul aproape de centru, dar acum cred ca trebuie impinsa mult in exterior, catre centura, aeroport, autostrada, nu lasata pe un traseu de secol xviii….Multe gari, aflate in centrele oraselor in vest, primesc alte functiuni, se transforma in muzee, galerii de arta, spatii de centrul orasului. Noi ramanem cu oribilitatea aia de gara, inghesuita, murdara, aglomerata…iar acum lasam CFR-ul sa ne traseze directia de dezvoltare in zona centrala. Dublarea liniei in zona centrala vine si cu o gramada de restrictii, zone de retrageri, protectii…pacat…

    Reply
    • Corect says:
      June 15, 2021 at 9:49 pm

      Corect,ai dreptate,poduri cf mai late ,alta distracție…gălăgie…

      Reply
    • flo_tm says:
      June 16, 2021 at 6:22 am

      Serios, ai fost în Berlin? Din p.d.v.al mediului, aș scoate traficul auto din oraș, dar încă nu se poate. Din căte știu se construiesc încă 4 noi pasaje în Timișoara, în afară de cel de la Solventu, care e al primăriei. Totodată, dacă ai trecut prin gara Arad ai să vezi că în zonele locuite existâ pereți antifonici, cea ce e prevăzut și aici. Prima dată interesează-te de cea ce îți vei da cu părerea, fiindcă altcumva pari p…t.

      Reply
      • HOMBRE says:
        June 16, 2021 at 4:41 pm

        Ce treaba are Berlinul cu Timisoara? Berlinul e un oras de 40-50 km iar Timisoara de 8 km, adica mult mai mic. Tocmai asta spuneam, Timisoara e un oras mic iar solutiile trebuie adaptate. Iar treaba cu panourile fonoabsorbante e o aiureala. Dupa ce ca e ridicata calea ferata pe un rambleu sa mai puna si panouri, asta înseamnă o barieră de 5-6m inaltime exact priin mijlocul orasului.

        Reply
    • Jean says:
      June 16, 2021 at 8:32 am

      Doar nu credeai cu adevărat că atunci când s-au făcut consultarea aia publică se va opta pentru trecerea pe estacadă sau scoaterea liniei din oraș, nu? Era evident că e praf în ochi și în final vor alege varianta cost-beneficiu cea mai convenabilă.

      Reply
    • aaa says:
      June 16, 2021 at 9:33 am

      In articol scrie destul de clar Timisoara EST. Deci nu va fi linie dubla prin oras. Iar acolo la trecerea peste calea ferata de la fabrica Continental este deja linie dubla, deci impactul va fi minim pentru timisoreni

      Reply
      • HOMBRE says:
        June 16, 2021 at 4:32 pm

        De la Jiul la Baader sunt in lucru o gramada de proiecte de locuințe sau PUZ-uri de locuinte. Toate au trebuit sa ceara avizul CFR, iar in aviz se spune clar ca se dubleaza calea ferata pe aceasta portiune.

        Reply
      • Dede says:
        June 16, 2021 at 5:45 pm

        Exact

        Reply
    • Adrian says:
      June 18, 2021 at 6:01 am

      Pe bune? Tu pe ce lume trăiești? Numai avioane aveti unii in cap. Culmea e ca in marile orase din Germania, tara aia pe care va place vouă sa o dati exemplu, în marile orașe, trenurile regionale au stații aproape in fiecare cartier al orașului si,ghici ce? Majoritatea sunt cai ferate duble! Trenul regional preia in Germania mare parte din călătorii transportului local pe anumite distanțe. Mai scoate capul de la țărus inainte sa ceri aberatii

      Reply
  5. Xxl says:
    June 15, 2021 at 9:26 pm

    Baaaa, voi sunteți nebuni , cheltuiți bani aiurea , calea ferata ce tine din Oltenia via Caraș ar trebui desființată nu îmbunătățită!!!! :-))))))))))))))) zisai eu Olteanul !!!

    Reply
  6. Stefan says:
    June 15, 2021 at 11:49 pm

    Sine vechi sau aduse din demontare de prin tarisoara, caci si ala micu trebuie sa traiasca..Pe ce aruncat 3 md lei +TVA?

    Reply
  7. du-ma trenule la CS says:
    June 16, 2021 at 5:29 pm

    daca o facem doar pana la Caransebes (mare centru industrial …) o facem degeaba…dar e mai simplu/rapid sa faci la campie , doar n-o sa strapungem muntii secolul asta pentru a avea tren rapid spre Marea Neagra sau capitala.doar eu vad ca-i aleasa cu dedicatie lucrarea?

    Reply
  8. Cele mai citite știri

    1
    Horoscop săptămâna 27 octombrie - 2 noiembrie
    2
    Comedie horror cu Florin Piersic Jr. și George Constantinescu, la Timișoara
    3
    Bărbat reținut după ce și-a bătut concubina și i-a blocat ieșirea din casă
    4
    FOTO. ÎPS Ioan Selejan, Mitropolitul Banatului, a devenit Cetățean de Onoare al comunei Gavojdia
    5
    Muzici noi la Filarmonica Banatul: beats, ritm, Dj K-Lu, concert educativ
    6
    Peste 6 milioane de euro pentru noul parc fotovoltaic al Timișoarei. Banii vin de la minister
    7
    Nou regulament pentru comerțul stradal din Timișoara
    8
    Scandal pe tema majorării tarifelor pentru colectarea deșeurilor din Timișoara după închiderea deponeului de la Ghizela
    9
    Sute de timișoreni privați de acces în propriile curți. Poliția Locală intervine zilnic
    10
    Maria Callas – La Divina, interpretată de Oana Pellea, într-un spectacol-eveniment la Timișoara

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Fântâni arteziene, piațetă nouă și mai mult spațiu verde. Sânnicolau Mare își modernizează centrul cu o investiție majoră

    Eveniment

    Bărbat reținut după ce și-a bătut concubina și i-a blocat ieșirea din casă

    Ştiri din Timiș

    Salt spre viitor: UVT primește fonduri strategice și demarează un proiect energetic de referință în Dumbrăvița

    Utile

    Lucrări ale SDM în Timișoara, astăzi, 6 decembrie

    România

    Sfântul Nicolae: tradiții și obiceiuri păstrate cu sfințenie în gospodăriile românilor

    Azi în Timișoara

    Ce facem astăzi, 6 decembrie 2025, în Timișoara?

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici