tion.ro Web analytics

Tion

Tion

  • Ştiri
    • Ştiri Timiș
    • Lugoj
    • Știri naționale
    • Stiri internaţionale
    • Eveniment
    • Sănătate
    • Dialoguri Sănătoase
    • Sport
    • Târg imobiliar
  • Timp liber
    • Cultură
    • Cinema
    • Horoscop
  • ANGAJĂRI
  • MICA PUBLICITATE
    • IMOBILIARE
      • Imobiliare Vanzari – Garsoniere
      • Imobiliare Vanzari – o camera
      • Imobiliare Vanzari – 2 camere
      • Imobiliare Vanzari – 3 camere
      • Imobiliare Vanzari – 4 camere
      • Imobiliare Vanzari – Case
      • Imobiliare Vanzari – Terenuri
      • Imobiliare Vanzari – Spatii comerciale
      • Imobiliare Inchirieri – Garsoniere
      • Imobiliare Inchirieri – o camera
      • Imobiliare Inchirieri – 2 camere
      • Imobiliare Inchirieri – 3 camere
      • Imobiliare Inchirieri – Case
      • Imobiliare Inchirieri – Spatii comerciale
    • PRESTĂRI SERVICII
    • CONSTRUCȚII
    • AUTO
    • DIVERSE
  • UTILE
  • VIDEO
  • Azi în Timișoara
  • Cariere de Poveste
  • Agenda
  • Lugoj
Select Page


Tion
Eveniment
UPDATE. Biciclist mort în urma unui accident de circulație, la Timișoara

UPDATE. Biciclist mort în urma unui accident de circulație, la Timișoara

De Raoul Jurchela
la 30 July 2020 15:46 Reactualizat la: 30 July 2020 16:52
174 Comentarii

UPDATE. Biciclist mort în urma unui accident de circulație, la Timișoara

Foto: Info trafic jud. Timiș
30 July 2020 15:46 Reactualizat la: 30 July 2020 16:52
Accident grav de circulație, joi după-masă, la Timișoara. Un biciclist a murit după ce a fost lovit de o autobetonieră. UPDATE. Biciclistul care a murit nu s-a oprit la stop, spun polițiștii ATENȚIE! Imagini ce vă pot afecta afecta emoțional!
Scris de Raoul Jurchela - Accident grav de circulație, joi după-masă, la Timișoara. Un biciclist a murit după ce a fost lovit de o autobetonieră. UPDATE. Biciclistul care a murit nu s-a oprit la stop, spun polițiștii ATENȚIE! Imagini ce vă pot afecta afecta emoțional!

Trimite articolul

X

Accidentul s-a petrecut joi după-masă la intersecția străzii Amurgului cu Calea Sever Bocu. Din primele informații de la fața locului biciclistul a decedat după ce a fost lovit de autobetonieră.

Vom reveni cu amănunte!

Îi mulțumim pe această cale cititorului care ne-a trimis pozele de la locul accidentului. Dacă și dumneavoastră ați surprins imagini interesante în Timișoara sau în județul Timiș, le puteți trimite pe adresa redactie@tion.ro sau printr-un mesaj direct pe pagina noastră de Facebook.

UPDATE. Biciclistul care a murit nu s-a oprit la stop, spun polițiștii

Biciclistul care a murit în urma accidentului avea 22 de ani și circula pe pista de biciclete, spun polițiștii. A traversat strada pe bicicletă exact în momentul în care autobetoniera vira la dreapta, pe strada Amurgului. Mergea cu viteză și avea căști în urechi.
„Din primele cercetări de la faţa locului reiese că un bărbat de 34 de ani conducea un autocifarom pe strada Sever Bocu dinspre Dumbrăviţa, iar la un moment dat a efectuat un viraj la dreapta, pe strada Amurgului. Un biciclist de 22 de ani, care circula pe pista pentru biciclete,avand aceeași direcție de mers nu a respectat semnificaţia marcajului stop de pe pista şi a traversat strada pe trecerea de pietoni aflandu-se pe bicicleta, intrând în coliziune cu autocifarom. În urma impactului, biciclistul a decedat”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.

Biciclist mort în urma unui accident de circulație, la Timișoara

Trimite articolul

X
Taguri:
accident timisoara ,
biciclist mort
174 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Neamtzu says:
    July 30, 2020 at 4:26 pm

    Dumnezeu sa il ierte. Nu sunt sigur, dar pare ca a fost si tanar

    Reply
    • haribo says:
      July 30, 2020 at 5:01 pm

      Daca ai citit articolul, scrie frumos…”Un biciclist de 22 de ani”

      Reply
      • Paraschivescu C. says:
        July 30, 2020 at 7:57 pm

        Da, scrie. Dar e relativ. E relativ pentru ca prostul nu citeste, doar comenteaza.

        Reply
        • Neamtzu says:
          July 30, 2020 at 9:06 pm

          Am scris comentariul înainte de Update. În articolul inițial nu s-a precizat vârstă. Chiar îmi pare rău de băiat, asa ca nu te ambala te rog

          Reply
        • Mar says:
          July 31, 2020 at 7:36 pm

          Paraschivescu, esti o rusine pt omenire, cum jignesti fara sa te interezi mai intai! Se vede clar ca a scris inainte de update dar tu esti un “destept”, frustrat care jigneste!

          Reply
      • Blitz says:
        July 30, 2020 at 8:19 pm

        Neamtzu a citit știrea inițială, neupdatată, fiindcă și-a postat mesajul la ora 16:26 iar știrea a fost reactualizată mai târziu, la 16:52. Scrie frumos sus 😉

        Reply
      • mike says:
        July 31, 2020 at 12:15 pm

        daca era pe culoarea verde a semaforului chiar daca era pe bicicleta e culpa comuna!trebuie vazut daca strada era pt acces7.5 tone si mai trebuie verificat daca soferul nu era pe magnet si avea pauzele efectuate!parerea mea e ca o betoniera prin centrul unui oras trebuie sa se deplaseze cu viteza minima sa poata evita orice pericol!

        Reply
        • RaMur says:
          July 31, 2020 at 8:43 pm

          Trec aproape zilnic pe acolo, iar azi m-am studiat zona. Este acces pt Camioane. Sub indicatorul de “Cedeaza trecearea pt pietoni” este unul de “stanga sau dreapta pt camioane”.
          Ce-i mai rau, este ca Trebuia sa fie un Indicator rutie de “Cedeaza trecerea bicicletelor” COMPLEMENTAR Pistei “desenate pe langa trecere”.
          Fara acest indicator Trecerea nu se incadreaza in Standardele cerute de legislatie deci tehnic vorbind, este nula si ameninta viata cetatenilor.

          Biciclistul a vazut cu ochii lui ca are pista si s-a increzut in ea, iar Soferul a fost avertizat NUMAI cu marcaj pe carosabil, fara INDICATOR cum zice legislatia rutiera.

          Ma intreb eu acumm UNDE MAMA LOR IS POSTACII Care aruncau in Robu la orice basina scote pe gura?

          Oare se abtin pt ca Robu nu e singurul care poate fi tras la raspundere pentru modul criminal in care s-au implementat pistele astea

          Reply
          • codul rutier says:
            August 1, 2020 at 11:03 am

            Ramur tot ce povestesti tu despre indicatoare este zero, nici macar nu cunosti denumirea lor corecta! Indicatorul albastru cu un om care trece pe o zebra este un indicator din grupa de informare, denumit Trecere pietoni la care soferul are obligatia sa acorde prioritate pietonului. Indicatorul in triunghi cu contur rosu si un biciclist este indicator din grupa celor de avertizare ”Atentie biciclisti” (nu de cedeaza cum eronat afirmi tu) amplasat inainte de locul in care drumul public se intersecteaza cu o pista pentru biciclisti, conducatorul trebuind sa REDUCA viteza. In cazul accidentului de vineri, cretinul cu betoniera trebuia sa-i acorde prioritate deoarece vira dreapta intersectand traiectoria victimei care trecea corect pe pista si pe culoare verde a semaforului! Dar asemni tie sunt multi ‘experti’ care habar nu au de indicatoare ce sa mai vorbim de aplicarea unei reguli in trafic

        • Robert says:
          August 2, 2020 at 1:20 am

          Oltene, daca si strada amurgului este in centrul unui oras, atunci cei de fibis sunt la periferie. Si apropo, unde ai vazut tu noaptea sa se toarne beton. Cei de pe betoniere sunt cam singurii care respecta timpii de conducere si pauza.

          Reply
        • Bavarezu says:
          August 2, 2020 at 1:53 am

          Esti printre putinii care au logica in postare :)))

          Reply
  2. Realism says:
    July 30, 2020 at 4:49 pm

    unii chiar isi merita soarta. Si eu merg cu bicicleta, nu respect nici o regula in afara de momentele cand nu am de ales…dar niciodata nu ma pun in pericol pe mine sau alti participanti in trafic. Poate sa fie si cerul vrede ca nu intru intr-o intersesctie cu viteza sau fara sa ma asigur de cateva ori. Nu stiu ce a fost in mintea decedatului…cum dracului sa nu vezi betoniera, sa nu te gandesti la unghiurile moarte ale masinii si sa nu anticipezi o posibila schimbare de directie?

    Reply
    • eo55 says:
      July 30, 2020 at 5:06 pm

      Mda. Cam așa circul și eu. Știu regulile, le respect când au sens, dar în primul rând mă asigur de mai multe ori înainte de orice schimbare de direcție sau traversare. Pe sau pe lângă bicicletă ca pieton.

      Reply
    • Costel says:
      July 30, 2020 at 5:26 pm

      Cum adica ” SA ANTICIPEZI”? Nu mai stiu eu, dar la orice schimbare de directie trebuie sa semanlizezi intentia, cu 25 de metri inainte de coltul intersectiei? Tufui, am uitat ca asta a devenit OPTIONAL, incapand cu taximetristii si ceilalti patricipanti. UNUL din CINCI abea daca se osteneste sa actioneze maneta, chiar inainte de colt. Si pulitia rutiera doarme, pe bani buni, in pantofii pe care si-i cumpara din banii nostri, pentru ca au norma de echipament. De acord, cei din strada au alte probleme de rezolvat, dar astia de la rutiera?

      Reply
      • Cetatean! says:
        July 30, 2020 at 5:55 pm

        Ca biciclist, ai OBLIGATIA la fel ca si pieton si ca sofer, sa te asiguri cand traversezi strada/intersectia/virezi, daca tu pe bicicleta sau pieton vi in viteza/fuga si vrei sa traversezi strada, inevitabil il iei pe capota chiar si la 30km/h pentru ca masina nu se opreste instant cand franezi… in olanda se fac ore de mers pe bicicleta la scoala, sa stii sa te asiguri si cum sa nu te pui in pericol, la noi nici pe youtube nu se uita macar sa vada cum procedeaza altii in tari civilizate!

        Reply
        • Take says:
          July 30, 2020 at 6:56 pm

          cetatene mai pune mana si invata legislatia rutiera! Biciclistul in cazul de fata are o singura vina, aceea ca nu s-a asigurat ca poate fi lovit de un cretin care nu acorda prioritate. Daca privesti atent foto exista pista pentru biciclisti trasata in paralel cu zebra deci avea dreptul sa treaca pe bicicleta. Soferul schimband directia de mers era OBLIGAT sa acorde prioritate pietonilor si biciclistilor. Daca te iei dupa ce zice rutiera mai denaturam si adevarul. Apropo esti si corigent la Geografie, nu mai exista Olanda, care oricum se scria cu majuscula! S-a revenit la denumirea anterioara – Tarile de Jos :))

          Reply
          • Cristi says:
            July 30, 2020 at 9:50 pm

            la fiecare colt, intersectie , sau cum vrei tu sa o numesti , biciclistii au STOP , pe pista , vrei prioritate , te dai dracu jos de pe bicicleta si treci pe trecere …sa apuce si omul sa te vada

          • chris says:
            July 30, 2020 at 11:16 pm

            Conform Codului rutier, pot sa fie trasate 5 piste de bicicleta langa trecerea de pietoni, cand traversezi strada cu bicicleta trebuie sa mergi pe langa ea. Asta e legislatia de la noi din tara… nu e cu update. In tarile civilizate, pista de biciclete este considerata banda de circulatie chiar si cand e pe trotuar, iar cand virezi esti obligat sa-i acorzi prioritate biciclistului indiferent cat de repede mergea el sau daca e cu casti in urechi sau vata in nas.

          • RaMur says:
            July 30, 2020 at 11:41 pm

            Take, ce s-a intamplat aici, este acel lucru de care ma tem de cand au trasat pistele de bicicelete pe langa treceri de petoni, fara sa monteze si semn de “cedeaza trecerea biciclistilor” semn fara de care d.p.d.v tehnic si legal treacerea “pentru biciclisti” nu este conforma cu standardele.

          • Dacian says:
            August 1, 2020 at 4:13 pm

            Dacă era lovit frontal da – ăla cu betoniera era vinovat că nu a acordat prioritate,dar cînd îl lovește din lateral e problema biciclistului/pietonului că nu s-a asigurat că nu vine nici un autovehicul înainte de traversare! Dar cum bicicliștii sunt prea proști că sa învețe reguli de circulație…asta e rezultatul!

          • socrul says:
            August 5, 2020 at 8:35 pm

            Unii comentarori sustin ca daca ai semnul de stop pe pista trebuie sa te dai jos de pe bicicleta. Acest lucru nu e specificat in legislatie, deci neadevarat. Trebuie amintit ca semnele de circulatie de prioritate, cedeaza, stop,…nu sunt valabile in cazul existentei unui semafor functional conform ordinii prioritatilor factorilor: politist, semafor, semne, prioritate de dreapta. De asemenea am citit despre marcarea corespunzatoare. Aceasta exista in intersectia respectiva iar semnul premergator de atentionare pentru vehicule nu e obligatoriu pentru stabilirea prioritatii, ci doar a circumstantelor soferului (vinovatie din culpa, prin imprudenta sau deloc). Marcajul pe asfalt are sceeasi putere legislativa ca si semnele de circulatie.
            Acum ca o parere personala, cred ca soferul de la inaltimea cabinei nu avea cum sa nu vada marcajul pistei. De asemenea biciclistului ii era greu sa anticipeze ca basculanta va face dreapta in viteza aia.

        • Vecinu says:
          July 31, 2020 at 11:52 am

          Cetatene Cristi, cel mai bine ar fi sa ne documentam inainte sa vorbim prostii. Nu exista in codul rutier obligatia biciclistului sa se dea jos la o intersectie unde are pista, decat daca are semn de cedeaza trecerea sau stop. Daca gresesc si stii altfel, da-mi articolul din codul rutier unde scrie.

          Reply
          • unualtu says:
            July 31, 2020 at 6:14 pm

            In codul rutier spune asa

            Articolul 73
            Regulile privind circulatia pe drumurile publice a bicicletelor, vehiculelor cu tractiune animala, a conducatorilor de coloane militare, cortegii, grupuri organizate, precum si de animale se stabilesc prin regulament.

            In REGULAMENTUL codului rutier (Cauta Regulament Cod Rutier 2020) spune asa:
            Art. 135.
            Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în următoarele situaţii:
            g. când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta şi se intersectează cu un biciclist care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare;.

            Si mai zice si asa, tot aici in regulament:
            Art. 161.
            Se interzice conducătorilor de biciclete:
            o. să traverseze drumurile publice, pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe bicicletă;

            Asta e pentru cei care cred ca au prioritate pe pista, in orice situatie. Nu aveti!

            In situatia de fata insa, daca nu e un semn de stop pe jos, deoarece masina a virat dreapta s-ar putea sa fi avut prioritate.

            Dumnezeu sa-l odihneasca!

        • Alergie la prosti says:
          August 2, 2020 at 1:56 am

          Ai omis numele.complet: cetatean PROST !!

          Reply
      • Florea Nona says:
        July 30, 2020 at 6:12 pm

        @Costel daca respecti regulile de circulatie … totul va fi bine!! Biciclistii sunt foarte neatenti!!

        Reply
        • Costel says:
          July 30, 2020 at 8:47 pm

          Se pare că n-ai priceput ESENȚIALUL! Eu mă asigur când traversez, mă uit în spate să văd, virează cineva la dreapta? Mai ales în spate la Piața Verde, când vii pe Aradului. Nu vine nimeni SEMNALIZÂND, dar întotdeauna se găsește un idiot să vireze dreapta. Bineînțeles, fără să semnalizeze. Păi pot eu să mă asigur până îmi crește barba pe trotuar, dacă 70% dintre șoferi nu respectă cele mai elementare reguli de circulație. Și eu sunt șofer, dar (mea culpa) semnalizez, pentru că poate cel din spatele meu poate să aleagă o altă trasă, știind ce intenție am eu.

          Reply
      • alin09 says:
        July 30, 2020 at 9:36 pm

        Chiar de 50 metri

        Reply
      • RaMur says:
        July 30, 2020 at 11:45 pm

        Primaria trebuie trasa la raspundere. Ce s-a intamplat aici, este acel lucru de care ma tem de cand au trasat pistele de bicicelete pe langa treceri de petoni, fara sa monteze si indicator de “cedeaza trecerea biciclistilor” (au pus dar nu peste tot=haos) indicator fara de care d.p.d.v tehnic si legal treacerea “pentru biciclisti” nu este conforma cu standardele. MAI MULT pe langa unele treceri au trasat o “banda rosie” de-o parte si de alta pe care unii biciclisti o considera pista.

        Reply
        • tavi says:
          July 31, 2020 at 7:52 am

          Intadevar, ca o pista sa fie corecta ar trebuii sa fie trasata pe carosabil, ca sa fie si biciclistul considerat participant la trafic, asa e trasara pe trotuar, cate o data pe dupa un gard viu, si te trezesti cu cate un biciclist in viteza care-ti taie calea site mai si injura.

          Reply
          • Gabi says:
            July 31, 2020 at 10:17 am

            serios tavi? Asta cu trasarea doar pe carosabil este propria ta interpretare emanata dintr-o logica deficitara. Tocmai ca acolo unde este spatiu, pista se traseaza doar pe trotuar pentru a evita pericolul acrosarii biciclistilor de catre autovehicule. In Timisoara nu se poate trasa pista pe carosabil deoarece Robu in prostia sa si din dorinta de a avea inca o banda in plus nu respecta nici macar latimea minima a unei benzi de circulatie, latime standard prevazuta in normative!

          • Alergic la prosti says:
            August 2, 2020 at 2:02 am

            Hop si inca un Tavi PROST. Pariu ca estisi tu o vinitura dupa dealuri ?!

    • Vreau o țara ca afară ! says:
      July 30, 2020 at 8:56 pm

      Esti nu doar primitiv dar si prost ca noaptea. La ce comentarii lansezi. In toata lumea civilizata biciclistul are prioritate in oras, ca doar nu se cantareste la tonaj valoarea unui om pe strazi.dimpotriva, el nu polieaza ca toti ghertoii ce nu servesc altijloc de transport, din egoism feroce. Pai atunci sa stea sa dea prkoritate biciclistului. Cu ecveptia transportului piblic, toate aitomobilele iti acorda prioirtaye țărane salahor la UberFood…

      Reply
      • TheDud says:
        July 31, 2020 at 9:10 am

        Auzi mai la el. Vrei tara civilizata? Biciclistul sa aiba prioritatea? Valoare pe viata umana?

        Ba! Ai BaMaVezi?! Daca nu, stai acasa.

        Pe topic-ul spus: Da, asa este. In Spania, Turcia si Olanda(putinele tari unde am apucat sa pedalez), pietonul si biciclistul sunt respectati.

        Reply
      • Alergic la prosti ori ticalosi says:
        August 2, 2020 at 2:16 am

        Hop si inca un Tavi PROST. Pariu ca estisi tu o vinitura dupa dealuri ?!
        Macar ai vazut că betoniera circula.cu aceeasi viteza ca cei ce mergeau oe banda din mijloc, desi ea intentiona sa o ia la dreapta. Pe deasupra plina cu ciment, adica deloc usor de frânat.
        Deci propun vreo 10 ani de PUȘCĂRIE, ptr omor prin imprudenta.
        Daca era fiul meu ori fratior mai mic,oricum n-ar scăpa bizonul nici ascuns in munți…

        Reply
    • Rumburak says:
      July 30, 2020 at 10:50 pm

      Muzica din casti. Acum ceva ani pe str. Dragalina dimineata devreme singurul vehicul care circula a fost un tramvai si a spulberat un tinar care trecea strada cu casti pe urechi. Dupa aceea a fost montat gardul actual dintre sine.

      Reply
    • Razvi says:
      July 31, 2020 at 12:10 am

      In aceasta frumoasa dupa amiaza fac si eu ca omul dreapta pe calea torontalului la cruce spre iesirea din oras , o tanara garofita pe bicicleta dupa un schimb suav de priviri vazand ca m-am oprit sa o admir o taie pe trecerea de pietoni calare fara sa atinga macar cu vre-o rotita acel culoar special pentru biciclete si mai face si slalom printre pietoni , asa cum biciclistii cer respect din partea soferilor cred ca e cazul sa ne dea un exemplu respectand si ei pietonii !

      Reply
  3. pieton sofer says:
    July 30, 2020 at 5:05 pm

    Haos de oras in care fiecare merge cum apuca.
    Numai la noi vezi masini care nu incetinesc sub nici o forma cand intra intr-o intersectie, nu ca nu ar fi scris in legislatie.
    O fi biciclistul inconstient si putea sa se opreasca, dar soferii sunt cei mai inconstienti, nu acorda nimeni nici un fel de prioritate la orice trecere de pietoni.

    Reply
    • Cetatean! says:
      July 30, 2020 at 5:56 pm

      Ca biciclist, ai OBLIGATIA la fel ca si pieton si ca sofer, sa te asiguri cand traversezi strada/intersectia/virezi, daca tu pe bicicleta sau pieton vi in viteza/fuga si vrei sa traversezi strada, inevitabil il iei pe capota chiar si la 30km/h pentru ca masina nu se opreste instant cand franezi… in olanda se fac ore de mers pe bicicleta la scoala, sa stii sa te asiguri si cum sa nu te pui in pericol, la noi nici pe youtube nu se uita macar sa vada cum procedeaza altii in tari civilizate!

      Reply
      • Totul contează says:
        July 31, 2020 at 9:21 pm

        Ba cetățene , vorbești numa căcaturi si te mai și repeți cu același comentariu. Tu ai văzut cu ce viteză a virat ăla dreapta? da sau nu? că ăla dacă vira ușor și nu intra cu betoniera aia nenorocită așa ca din pușcă, nu se intîmpla nimic, s eputea evita totul. numa în țara asta a handicapaților , unde toti au mașini și doar mașinile contează, e posibilă o asemenea calamitate inconștientă. Fi-mi-ar scîrba! Toți suntem participanți la trafic, fie că bicicliști , fie că mașini. Responsabilitate de ambele părți să se asigure inainte de manevre. nicicare nu s=a asigurat. Tragedia asta umană e dincolo de cuvinte. Mai văd dobitoci care apără mașinile ca și cum doar mașinile conteaza si doar ele ar fi vehicule. Ca și cum șoferul cu betoniera aia ar fi fost indreptățită să vireze asa, cu viteza aia și fără sa se uite dreapta si cu VERDE la pietoni. Sunteți căpiați cu toții oare ,cei cu mașinile voastre?

        Reply
    • k999 says:
      July 30, 2020 at 6:09 pm

      Si te pui cu o cifa? Cine dracu o scos si tampenia ca biciclisti pot traversa calare pe trecere… nasol!

      Reply
      • eo55 says:
        July 30, 2020 at 7:01 pm

        Dar cine a hotărât oare ca șoferii să treacă peste trecerile cu calea ferată la volan?

        Hai să-i obligăm să oprească motorul și să traverseze împingând mașina.

        Reply
        • Paraschivescu C. says:
          July 30, 2020 at 8:03 pm

          Esti prost. Si nesimtit. Sper sa fi urmatorul biciclist. Dar ar fi de preferat la tren, sa nu aibe soferul probleme, ca la mecanicul de locomotiva… nici … capul nu-l doare.

          Reply
          • eo55 says:
            July 30, 2020 at 8:26 pm

            Crezi tu că nu le doare. Este unul din riscurile meseriei. Să te uiți cum omori pe cineva și să nu poți face absolut nimic să oprești trenul.

            Nu știu de ce te doare adevărul, sau normalitatea traversării pe bicicletă a unei intersecții. Analogia cu trecerea de cale ferată este perfectă.

          • atik says:
            July 31, 2020 at 10:27 am

            paraschivescule nu iti meriti permisul de sofer!
            1. In legislatie scrie pista traversare biciclisti, adica biciclist egal conducator de vehicul (pe intelesul prostilor om pe bicicleta) nu pieton.
            2. In toate tarile mai civilizate comparativ cu noi, acest drept este atribuit tocmai pentru a incuraja deplasarea zilnica cu bicicleta intr-un timp mai scurt decat stau cei comozi si produc noxe la semafor

          • unualtu says:
            July 31, 2020 at 6:21 pm

            Tocmai! Nu pieton! Deci nu prioritate ca unui pieton. Am dat mai sus, daca se publica, extrasele din Codul Rutier dar mai ales din Regulamentul de aplicare al codului rutier (ah da, multi nu au citit nici codul, ce sa stie ca exista si ala).

            Biciclistii nu au prioritate pe zebra! Iar pe pista doar in conditii speciale (care e posibil sa fi fost aplicabile in cazul de fata).

        • shagun says:
          July 31, 2020 at 8:47 am

          Al dreacului, in toata Europa e normal si ai prioritate sa treci pe bicicleta (considerata mijloc de deplasare),ba mai mult s-au inclus si trotinetele in unele tari. La noi nu e normal. Toti soferii urla ca soseaua e a lor, depasesc biciclistii fara sa semnalizeze si fara sa schiteze macar ca le pasa de ei cu viteze la care daca se dezechilibreaza biciclistul nu au ce sa mai faca. Dar noi suntem urmasii dacilor, care au inventat adevaratul cod rutier.

          Reply
      • cornel says:
        July 30, 2020 at 7:01 pm

        Nu este pe trecere. Este pe pista trasata pe langa trecere. Tu vezi diferenta?

        Reply
        • Paraschivescu C. says:
          July 30, 2020 at 8:04 pm

          Nu, nu o vad. Si nici el nu o mai vede. Poate vre-un papitoi ca tine.

          Reply
          • Vreau o țara ca afară ! says:
            July 30, 2020 at 8:58 pm

            Las ca poate da o cifa si peste tine Paraschivescule, si poti fii si in Duster ca tot te face praf. Ma rog la asta…

          • Andre says:
            July 31, 2020 at 10:33 am

            paraschivescule se pare ca tu ai orbul gainii, in cazul de fata era trasata langa zebra si pista travesare biciclisti, adica pentru tine prostovane,biciclistul are dreptul sa traverseze pe bicicleta. Mai mult cretinul cu betoniara virand dreapta conform codului rutier, intersecta traiectoria biciclistului deci trebuia sa-i acorde prioritare. Data viitoare un confrate a soferului va trece peste tine si atunci sa vedem ce mai zici 🙂

          • Axi says:
            August 1, 2020 at 11:26 am

            paraschivescu unul care a obtinut permisul impreuna cu Piedone in lotul de la Arges! Doar niste tampiti nu fac diferenta intre marcaj zebra pt pietoni respectiv pista traversare biciclisti, adica pt. analfabeti, om pe bicicleta. In cazul de fata vina este 100% a soferului care nu a acordat prioritate la efectuarea virajului deoarece intersecta traiectoria neschimbata a biciclistlui!

        • RaMur says:
          July 30, 2020 at 11:48 pm

          Primaria trebuie trasa la raspundere. Ce s-a intamplat aici, este acel lucru de care ma tem de cand au trasat pistele de bicicelete pe langa treceri de petoni, fara sa monteze si indicator de “cedeaza trecerea biciclistilor” (au pus dar nu peste tot=haos) indicator fara de care d.p.d.v tehnic si legal treacerea “pentru biciclisti” nu este conforma cu standardele. MAI MULT pe langa unele treceri au trasat o linie intrerupta sau o “banda rosie” de-o parte si de alta pe care unii biciclisti o considera pista.

          Reply
          • ali says:
            July 31, 2020 at 10:37 am

            Ramur daca detii permis de conducere ar fi cazul sa te arunci in Bega! Acel indicator nu este -cedeaza trecerea biciclistilor. Este un indicator ”Atentie biciclisti” conform codului rutier! Oricum criminalul cu betoniera trebuia sa acorde prioritate pietonilor si biciclistilor

          • andrei says:
            July 31, 2020 at 11:04 am

            intrebare prietenoasa, ce este un idicator de cedeaza trecerea biciclistilor? n-am mai vazut asa ceva.
            sa inteleg ca daca nu exista fiecare firicel de indicator si dunga si detaliu tu ca sofer pur si simplu vei intra ca un animal in intersectie si orice accident faci nu esti deloc vinovat? mai jur, aveti o mentalitate incredibila. chiar nu se poate conduce cu ochii si cu atentie?

  4. artalecs says:
    July 30, 2020 at 5:27 pm

    Cati biciclisti mai trebuie sa moara ca sa se scoata din legalitate pistele de pe trotuar?

    Reply
    • cornel says:
      July 30, 2020 at 5:44 pm

      Si unde sa fie pistele? Pe carosabil? sa moara mai multi? Oricum cand o sa trec pe acolo o sa ma uit mai atent, dar sunt sigur ca avea dreptul sa treaca pe bicicleta pentru ca este pista pe langa zebra. Trebuie sa vad daca este si semnul triunghiular cu biciclistul pe bicicleta pe langa semnul triunghiular cu omul pe zebra.daca exista, soferul trebuia sa dea prioritate. Si sa ma uit daca scrie sau se mai vede semnul de stop pentru biciclist. Nu neg ca biciclistul este vinovat, dar soferii conduc foarte agresiv in oras.

      Reply
      • eo55 says:
        July 30, 2020 at 7:03 pm

        Semnul de atenționare este montat cu câteva zeci de metri înainte de intersecție. Se vede pe Maps.

        Reply
      • Paraschivescu C. says:
        July 30, 2020 at 8:20 pm

        Trebuia si soferul sa se uite pe jos pe pista sa vada semnul?
        Cat de prosti sunteti? Nelimitat, nu?
        Animalul cu bicicleta crede (credea) ca lumea e a lui, iar restul sunt doar tolerati. Cum sa vezi un cretin ca vine ca sageata si cu castile duduindu-i in urechi si se baga sub masina? N-ai cum!
        Catre soferul betonierei:
        “Fi tare omule! N-ai nici o vina indiferent ce zic unii. Totul e o mascarada si un teatru al intereselor. Ia-o ca pe o incercare a sortii. Sa-ti iei un avocat bun, nu te uita la bani. Nemernicii stau la panda.”

        Reply
        • anton says:
          August 2, 2020 at 11:40 am

          Paraschivescu, asa-i cq esti prost? Recunoaste nu te mai ascunde, o sa dormi mai linistit

          Reply
      • Justitiarul says:
        July 30, 2020 at 9:01 pm

        Mai ales cei dim constructii, ultimii melteni fara creier, toti
        isye venituri dupa dealuri, fara pic de consideratie, mai ales cand se vad in ceva mare conducand. LA PUSCARIE !!! Eu i-as calca la randu mi cu masina familia, sa vada cum e…

        Reply
    • Cineva says:
      July 30, 2020 at 5:45 pm

      Asa, unde sunt pistele adevarate promite de Robu? E usor sa vopsit trotuarele si sa nu asuma o parte de responsabilitate can cineva isi pierda viata pe ele…

      Reply
    • Cata says:
      July 30, 2020 at 7:05 pm

      artalecs se observa de la distanta ca esti analfabet functional, citesti ceva dar aberezi pe langa subiect. In toate tarile in masura spatiului disponibil pistele de biciclete sunt separate de carosabil, fiind trasate pe trotuar tocmai pentru ca biciclistii sa nu fie acrosati de masini. Iar daca in paralel cu zebra exista marcaj pentru traversare biciclisti atunci se poate traversa pe bicicleta. Totul este ca cei care detin un permis de conducere sa mai citeasca Regulamentul privind circulatia pe drumurile publice

      Reply
      • Paraschivescu C. says:
        July 30, 2020 at 8:23 pm

        Da se poate, dar dupa ce te asiguri. Iar faptul ca se poate PE bicicleta nu inseamna ca ai prioritate, ci numai si numai ca nu esti OBLIGAT sa cobori si sa traversezi pe langa ea.
        Si faptul ca poti traversa pe bicicleta nu iti garanteaza ca si ajungi dincolo, daca nu te asiguri.

        Reply
      • Ghita says:
        July 30, 2020 at 9:53 pm

        Si se vede ca tu ai calatorit cel mult pana in Sagului in toata viata ta. In multe tari pistele de bicicleta sunt trasate pe carosabil, separate de trotuare. Baga un ochi aici: https://ajuntament.barcelona.cat/bicicleta/en/services/cycle-routes/the-bicycle-lane-network

        https://www.toronto.ca/services-payments/streets-parking-transportation/cycling-in-toronto/cycle-track-projects/

        https://nyc.streetsblog.org/2006/06/27/this-is-what-bike-safety-looks-like/

        Si multe, multe alte exemple. Eu n-am vazut nicaieri biciclisti si pietoni ingramaditi intr-un metru jumate de trotuar. Infrastructura din orasul asta e o mare bataie de joc si vor mai muri multi oameni pana sa se schimbe ceva. Timisoara concureaza cu succes cu Bucurestiul la categoria orase jenante.

        Reply
    • shagun says:
      July 31, 2020 at 8:53 am

      Solutia este modificarea codului rutier(absolut necesara, tinant cont de ce exista acum pe piata): semafor bicicleta, trecere semnalizata biciclete si prioritate de dreapta. Pe scurt acceptarea bicicletei ca mijloc de transport. Evident folosirea aceluiasi carosabil va implica sa iti iei permis la sala exact ca un sofer (prea multi biciclisti nu cunosc semnele de circulatie elementare). Unele biciclete electrice depasesc cu mult viteza mopedelor, ca simpla observatie.

      Reply
  5. Simion S says:
    July 30, 2020 at 5:28 pm

    Din păcate se întâmpla astfel de chestii tot mai nasoale …. nici un biciclist nu respecta Semnificația marcajului stop de pe pista … era intr-o zi sa lovesc unul tot așa … însă l-am observat din timp … i-am atras atenția ca are marcaj STOP însă in afara de înjurături nu am primit nimic mai mult 😢 . Unde sa mai punem ca de multe ori ei circula pe contrasensul pistei de biciclete … Condoleanțe familiei 😭

    Reply
    • tibi says:
      July 30, 2020 at 5:45 pm

      ba, prietene oligofren, marcajul ala nici macar nu exista in legislatie. tu cand trebuie sa ii dai prioritate, TREBUIE sa ii dai prioritate. exista stop pentru biciclisti si cand nu ar trebui. tu stai si te uiti daca ala are stop? esti sanatos la cap? PMT trebuie sa plateasca in mod repetat, ani de zile, amenzi, dar cine sa-i amendeze? POLITIA RUTIERA care exista degeaba?

      Reply
      • Paraschivescu C. says:
        July 30, 2020 at 8:26 pm

        Sper sa fi tu urmatorul biciclist. Prost mai esti. Are dreptul sa traverseze fara sa coboare de pe bicicleta, nu are prioritate. Si daca mai vine si repede si cu castile in urechi… bine i-a facut.

        Reply
    • pieton_biciclist_sofer says:
      July 30, 2020 at 5:48 pm

      Nu toate au semnul STOP marcat inainte de intersectia cu un drum, acolo nu este niciun STOP. Sagetile nu au caracter de obligativitate pe pista de biciclete ( fapt confirmat de Politia Locala – vezi articol TION) Murim pentru ca suntem indisciplinati in trafic toti ( pietoni, biciclisti, soferi) dar mai ales pentru ca in 30 ani nu s-a elaborat o legislatie coerenta si o infrastructura utilizabila. Ne certam si murim din cauza neprofesionalismului unora din administratia locala.

      Reply
    • Bulldog says:
      July 30, 2020 at 6:13 pm

      Selectie naturala.\ori de cate ori li se atrage atentia acestor teribil de penibil biciclisti ca ,,zebra,, e pentru PIETONI! ei iti raspund ca e si banda de bicilete pe langa,dar uita ca e pentru a traversa zebra ca PIETON cu bicicleta pe banda respectiva! Tampenia cea mare a facut-o primaria cand a facut benzile verzi,iar in mintile inguste verde,e prioritar pentru el pentru ca el cirula pe…verde.Banda de culoare verde…
      Asta e. Un spalat pe creier mai putin.
      Si app tion! care sunt frate imaginile alea care ma afecteaza,ca ati innebunit cu totul.Orice imagine este in prealabil atentionata ca fiind,, afectanta emotional,,..asa ati creeat generatia snow flakes…..

      Reply
      • sicman says:
        July 30, 2020 at 11:29 pm

        au blurat imaginea intretimp, prima oara era explicita.

        Reply
      • Pitbull says:
        July 31, 2020 at 1:23 am

        E si selectie naturala cand tu cu prietenasii tai rulati beemveurile prin oras si le parcati pe trotuar?

        Reply
      • marco says:
        July 31, 2020 at 5:58 am

        in orice tara din Europa , soferul de betoniera ar fi fost arestat. a schimbat directia de mers fara sa se asigure.

        Reply
    • robutu sese seko says:
      July 30, 2020 at 6:16 pm

      Haideti sa nu generalizam, si eu sunt biciclist si respect regulile cat de bine pot. E adevarat insa ca multi biciclisti circula foarte haotic, fara sa respecte semnele de circulatie. Lucru valabil insa si in cazul soferilor, in fiecare zi vad soferi ce trec pe rosu, nu semnalizeaza cand ar fi cazul etc Ce vroiam sa zic insa este ca in locul respectiv nu exista semn STOP cum spun domnii politisti, iar pe marginea trecerii de pietoni e marcata o pista de biciclete.

      Reply
      • Kosy says:
        July 30, 2020 at 6:37 pm

        Nu trebuie sa existe semnul STOP kiar pe toate gardurile🤣🤣🤣🤣. Cand traversezi strada esti obligat ca pieton si ca biciclist sa te opresti ca sa te asiguri, apou sa treci. Nu sa te arunci ca vita in fata masinii

        Reply
  6. Carabaxan says:
    July 30, 2020 at 5:51 pm

    Si eu ma rugam de mama ta sa faca avort…
    A fost de acord… si uite … ce la fix ai iesit… bravo!

    Reply
  7. Razvan says:
    July 30, 2020 at 6:00 pm

    Doar in Romania este vinovat biciclistul pentru acest accident…In orice tara civilizata, in cazul de fata, biciclistul ar fi avut proritate. Cati mai trebuie sa moara pana se schimba ceva in legislatie?!

    Reply
    • Cineva says:
      July 30, 2020 at 6:58 pm

      Exact, in occident nu se face astfel de “victim bashing” mai ales cand cineva a pierdu viata…

      Reply
    • eo55 says:
      July 30, 2020 at 7:05 pm

      Legislația este deja ok. Avem mari probleme cu aplicarea inconsecventă și cu nerespectarea normelor.

      Reply
      • shagun says:
        July 31, 2020 at 8:55 am

        🙂 Ok daca ai tank…Sau cifarom

        Reply
    • Paraschivescu C. says:
      July 30, 2020 at 9:47 pm

      Pai, toti cei ce nu se asigura.
      De unde nesimtirea asta pana la cer ca daca este banda pe langa zebra au prioritate toti nebunii pe bicicleta? Aia inseamna DOAR ca au dreptul sa traverseze fara sa se dea jos de pe bicicleta. Atat. Nu ca ar avea prioritate in orice conditii. Cand prostul vine surd si “ca sageata” nu ai cum sa-l eviti.
      Si biciclistii sunt participanti la trafic, deci si ei au obligatii, nu doar drepturi si prioritati.

      Reply
    • sicman says:
      July 30, 2020 at 11:38 pm

      Eu nu vreau sa iau apararea la nimeni, dar ai vazult filmarea? Biciclistul nu era in niciun moment in fata betonierei. Cum mama saraciei il vedeai tu ca sofer? pune-te in locul aluia, il vedeai? Fi sincer cu tine. Eu nu ma uit in retrovizoare cand iau dreapta intro intersectie, tu?
      Uite, eu sunt patit cu un pici din asta de nu mai mult de 12-13 ani, l-am vazut ca goneste pe trotuar, paralel cu mine, eu aveam verde, el rosu, eu o luam la dreapta. Stii cum a trecut prin fata mea, a masinii?? Nu vrei sa stii ce injuraturi i-am tras la mucosul ala care era sa ma bage in puscarie si pe el in spital. Unii pur si simplu nu au simtul autoconservarii, in afara legilor, cum sa nu ai grija de propria viata? Nu, nu era trecere cu marcaj pt biciclete.

      Reply
      • shagun says:
        July 31, 2020 at 8:58 am

        Cum, cum, cum??? Instructorul tau nu te-a invatat sa te apleci un pic (ca sa prinzi unghiul mort) cand te uiti in retrovizoare obligatoriu la schimbarea directiei de mers? Esti din Arges?

        Reply
        • sicman says:
          July 31, 2020 at 10:31 am

          daca am pista, dar acolo pista e pe trotuar. Tu vezi in retrovizoare ce vine pe trotuar? Hai sa fim seriosi. Altfel, pt ce sa ma uit in oglinda din dreapta, cand in dreapta mea nu e banda de circulatie? Sunt legale depasirile prin partea dreapta si nu stiu eu? plus ca o data ce am semnalizat…

          Reply
          • hxhxbs says:
            July 31, 2020 at 12:39 pm

            daca tu esti oprit la semafor nu-i considerata depasire, asa ca cineva cu bicicleta, motor ceva mai mic, are voie sa te devanseze, nu se cheama depasire, cand conduci ditamai hardughia de masina in oras cum era ala cu betoniera si probabil cu o manata ti volanul si cu una telefonul ca doar tu tre sa faci bani, nu ai cum sa fi atent la toate lucrurile ce se intampla in trafic, politia lipseste in oras, masini parcate in centru pe trotuare, in zone nu mai vorbim, la marasti la trecerea de pietoni odata la 2 semafoare se trece pe rosu, care-s sansele ca un pieton s afie spulberat,

          • anton says:
            August 2, 2020 at 11:45 am

            Pentru ca din dreapta ta din spate poate veni pe carosabil o bicicleta aproape de tine oltene, prin locuri pe unde pistele nu sunt pe trotuar.

  8. Nona Florea says:
    July 30, 2020 at 6:09 pm

    Dumnezeu sa il ierte!! Si-a cautat moartea omul asta!! Rosu la pietoni…, iar el a vrut sa treaca repede… 🙁 ; a trecut de tot!! Mergea cu aceeasi viteaza cu a camionului…, pt ca nu l-am zarit pe toata filmarea! Camionul a mers ragulamentar, a virat dreapta pe verde la semafor, n-are nici cea mai mica vina. Biciclistilor…, invatati sa mergetiiii, invatati sa va dati jos de pe bicicleta la trecerile de pietoni si sa fiti atenti la semafoare!! Cea mai proasta idee a primarului din Timisoara este aceea de a continua pistele pe langa trecerea de pietoni; astfel biciclistul poate traversa strada in mers pe bicicleta, ceea ce este foarte periculos!!

    Reply
    • TMEUTM says:
      July 30, 2020 at 7:04 pm

      De unde stii ca e rosu, ca nu se vede? Cunosti semafoarele acolo?
      Si in alte tari biciclistii merg cu viteza, dar soferii se asigura. Daca era un pieton care trecea, crezi ca il vedea? Ma indoiesc. Uita-te ca ia curba in viteza destul de mare pt o masina care nu franeaza usor si care vede mult mai greu obstacolele din cauza gabaritului.

      Reply
      • Nagy Zoltan says:
        July 30, 2020 at 11:08 pm

        @TMEUTM Nu te poti asigura “peste umar” ca nu iti apare in oglinda trotuarul(unghiul prea mare, copaci, masini etc). Asta nu era langa trecere in momentul in care ditai camionul a inceput manevra de viraj. De aia inainte sa treci, incetinesti (absolut aceasi legislatia se aplica ca si tie ca sofer cand te apropii de o intersectie in care ai prioritate.. nu treci ca bezmeticu, arunci un ochi cu tot cu prioritatea ta)

        Reply
        • TMEUTM says:
          July 31, 2020 at 12:52 am

          Clar amandoi trebuiau sa incetineasca, si daca macar unul vedea sau anticipa mai bine, nu se intampla tragedia. Eu sunt mai dezamagit de soferi, decat de biciclisti, desi le practic pe ambele, dar sunt mai mult sofer, pt ca efectiv nu le pasa de altii. Pentru ca in masina suntem mai protejati, trebuie sa facem tot posibilul sa ii protejam pe altii. In tarile biciclistilor, nici nu le pasa. Vin lansati cu viteza si masinile ii asteapta si 5-6 secunde sa treaca, pana fac dreapta. Ar putea sa se bage lejer 2 masini, dar nu risca nimic. Totul se raporteaza la cultura, inteligenta, respect pt altii, pt viata lor, pt viata ta ca sofer in primul rand. Am spus-o si o repet, pt toti zmeii ce sunt soferi: conduceti asa cum vreti sa conduca ceilalti cand familia voastra trece strada, adica responsabil, incetinind, asigurandu-se etc. Ganditi-va ca sunt si copii care merg singuri, si nu toti sunt la fel de atenti sau de rabdatori. Eu am patit sa ii dau prioritate la un pieton, copil, oprind pe banda 1 la trecere. Pe banda 2 nici macar nu a incetinit, a trecut cu minim 40. Noroc ca nu s-a bagat copilul sa treaca. Putea iesi o tragedie pe care mi-o impuneam si mie. Daca nu ma opream si treceam incet, chiar daca avea dreptul sa treaca, dar astepta cuminte, sigur nu se baga. A iesit bine pt ca acel copil de vreo 12-13 ani, a fost extrem de atent. Sunt toti asa? Ma indoiesc.

          Reply
    • cornel says:
      July 30, 2020 at 7:05 pm

      Ai vazut tu rosu la pietoni? Ca eu vad verde la pietoni si biciclistii care traverseaza pe pista de langa zebra. Politia acum a stabilit vinovatul atata cat ii duce pe ei capul, dar la procesul care va urma se va obtine cel putin culpa comuna.

      Reply
      • Gigi says:
        July 31, 2020 at 12:43 am

        Șoferul utilitarei e un cretin, e clar că vede biciclistul de la 50 m înainte să faca la dreapta, dar nu ii pasa.

        Reply
        • Nagy Zoltan says:
          July 31, 2020 at 9:49 am

          @Gigi Tu ca sofer nu te uiti la 50 de metrii pe trotuar, te uiti inainte. Campul tau vizual este 2-3 metrii in stanga si in dreapta ta, dar esti concentrat pe masinile din fata si semafor, nu trotuar. Aici nu e cazul in care ala era langa trecere si nu a fost observat. A aparut in fata camionului cand ala deja a virat 1/2 din curba

          Reply
          • anton says:
            August 2, 2020 at 11:47 am

            Daca atat de redus e campul tau vixual zoltane, du-te si preda-ti permisul de conducere deoarece esti pericol public. Serios.

    • Chuck says:
      July 30, 2020 at 10:55 pm

      Pietonii care traversau nu aveau rosu ci aveau aceeasi culoare ca si masinile ce vin de pe Lipovei spre Mall adica verde. Nu vreau sa dau cu opinia despre cine e vinovat ca nu mai conteaza, omul e tot mort si asa va ramane dar totusi chiar de ai verde cand faci dreapta ai o datorie morala sa fi sigur ca nu vine tocmai un biciclist chiar daca d.p.d.v. legal ai castig de cauza. Am patit fix in Germania ceva aproape identic dar am franat brusc oprindu-ma la aprox. 1m de biciclist si de atunci niciodata nu mai neglijez trecerile de genul. E crunt. Pacat ca ne grabim toti undeva lipsiti de rabdare, basculanta la treaba, biciclistul sa treaca strada pe tura aia de verde s.a.m.d.

      Reply
  9. Robul lui Nicolae says:
    July 30, 2020 at 6:19 pm

    Nu cumva avea verde pe trecerea de pietoni? Si camionul trebuia sa se asigure. Eu sunt sigur ca asa a fost.

    Reply
  10. Adrian Ostrogotul says:
    July 30, 2020 at 6:26 pm

    JEGULE,descaleca armasarul si pregateste-te atent sa traversezi,beleste ochii ca melcul si apoi treci strada pe langa bicicleta ! Biciclistii care trec ”calare” pe trecerea de pietoni,trebuie batuti ca pe carnea de snitel !

    Reply
    • Gibilan says:
      July 30, 2020 at 7:46 pm

      Calare pe mama ta traversez tot orasul, ca la cat e balena nu ma opreste nici buldozerul :))

      Reply
    • Gigu says:
      July 30, 2020 at 11:38 pm

      Trecând peste limbajul colorat, legal vorbind, Adrian are dreptate. Citiți legea.

      Reply
      • Dan says:
        August 1, 2020 at 2:03 pm

        Să citești tu legea prietene, pista este semnalizată prin indicatorul de avertizare BICICLIȘTI cu 50m înaintea intersecției, care acordă dreptul LEGAL să traversezi PE BICICLETĂ, cu PRIORITATE.

        Reply
  11. onofrei says:
    July 30, 2020 at 6:26 pm

    Poate ar fi util ca angajatii de la politia rutiera cind au putin timp liber de la alte activitati foarte importante in intersectiile extrem de circulate si mai ales la ore de virf sa se gaseasca in mijlocul intersectiei si sa dirijeze traficul rutier,sa il fluentizeze si sa desfasoare o activitate de preventie poate ar ajuta la ceva pe tinarul in cauza este clar ca nu il mai ajuta chiar nimic,cind apar DUPA producerea vreunui eveniment esfe putin tardiv,dar ce stim noi prostimea despre circulatie,in cazul acesta rutiera.

    Reply
  12. Kosy says:
    July 30, 2020 at 6:37 pm

    Nu trebuie sa existe semnul STOP kiar pe toate gardurile🤣🤣🤣🤣. Cand traversezi strada esti obligat ca pieton si ca biciclist sa te opresti ca sa te asiguri, apou sa treci. Nu sa te arunci ca vita in fata masinii

    Reply
  13. anonim says:
    July 30, 2020 at 6:41 pm

    In urma cu o saptamana la “turbo-giratia ” (turbo- rahat pulverizat si semaforizat!) ,de la Pta Marasti,o biciclista se intalneste cu un autovehicul. Cate comentarii atatea pareri,! Acum este un final tragic.

    Reply
  14. Ely says:
    July 30, 2020 at 7:07 pm

    într-adevăr șoferii din Timișoara sunt foarte sălbatici, piste pe trotuar nu ar fi indicate, dar chiar avem nevoie de infrastructură mai bună, dumnezeu să îl odihnească în pace.

    Reply
  15. el says:
    July 30, 2020 at 7:27 pm

    numa aici ai verde la dreapta si verde pentru pietoni ….

    Reply
  16. Alex says:
    July 30, 2020 at 7:49 pm

    Și eu eram sa omor astazi un biciclist …a procedat la fel nu a oprit la stop dobitocu , dar findca am experienta 16 ani de condus atat in tara si in afara tari:) m.am oprit sa las dobitocu …. lipsa experienta , viteza , butonam telefoane ne grabim ca asa zice sefu ….

    Reply
    • eo55 says:
      July 30, 2020 at 8:27 pm

      Și tu virai stânga sau dreapta? Era pe pistă marcată?

      Reply
  17. Carmen says:
    July 30, 2020 at 8:02 pm

    Din filmulet, eu vad ca acel camion a luat curba cu viteza. Nu se precizeaza daca biciclistul a trecu PE ROSU. Nu inteleg de ce daca esti biciclist sau pieton esti automat considerat vinovat…?!! Pt. ca n-ai 4 roti si X tone???? Si mai am o nelamurire: pe zebra, pe verde, daca esti pe/sub/linga bicicleta ai prioritate ca pieton sau nu??? Conteaza ca esti un om-PIETON cu bicicleta pe zebra pe. cul. verde sau conteaza ca esti un om cu bicicleta care nu s-a dat jos de pe bicicleta pe cul.verde a semaforului(si atunci poti fi “flecit”??)

    Reply
    • Vali says:
      July 30, 2020 at 9:37 pm

      Sigur conteaza un biciclist vine cu 30 la ora si nu l vezi cind sare pe trecere ,pe cind pietonu vine incet

      Reply
    • Seba says:
      July 30, 2020 at 10:26 pm

      Un pieton il vezi pentru ca se deplaseaza incet.
      In momentul in care vine unul lansat cu bicla tu poate te-ai asigurat deja si nu l-ai vazut.
      Biciclistii care practica sportul asta cu viteza pe trecerile de pietoni sunt inconstienti, eu era sa calc destui asa.

      Reply
      • Tati says:
        July 31, 2020 at 7:42 am

        Asa este! Sunt sofer dar si pieton, cand traversez strada ma asigur de fiecare dată însă cand vad un biciclist care traversează strada călare pe bicicleta si mai si trece cu viteza lângă mine ma gandesc ca e donator de organe….

        Reply
    • Dani says:
      July 30, 2020 at 11:54 pm

      Cred ca te prinzi ai tu ca pe bicileta ai o viteza de 30km/h daca petalezi ca nebuna sa prin verde la semafor (cum fac multi cu masina ca acclereaza inainte de intersectie) si cand esti pieton si mergi cu 5km/h, dar doar cand ne frigem suflam si in iaurt dupa, raposatul nu mai poate

      Reply
  18. Cristi says:
    July 30, 2020 at 9:33 pm

    Așa circula majoritatea bicicliștilor in Timișoara. Eu au prioritate peste tot, mai ceva ca poliția. Și sunt toți recalcitranți și te înjură daca le atragi atenția.

    Reply
    • Razvan says:
      July 31, 2020 at 1:44 am

      Așa circula si majoritatea soferilor in Timișoara. Eu au prioritate peste tot, mai ceva ca poliția. Și sunt toți recalcitranți și te înjură daca le atragi atenția.

      Reply
  19. Dan says:
    July 31, 2020 at 12:55 am

    Bun. Vad ca semaforul pt pietoni era verde. Daca era un pieton in locul biciclistului nu il strivea? Sau oprea magaoaia miraculos? Nu ma pricep la camioane, d’aia intreb..

    Reply
  20. Trece says:
    July 31, 2020 at 1:06 am

    Am incercat sa citesc 2 comenturi.. si m-am scarbit.
    Mai oameni buni, voi nu mai aveti putin respect? Sa nu mai zic de compasiune sau decenta. Chiar in halul asta am ajuns cu totii? Cei cu ura asta????? Noi banatenii nu suntem asa… prea multa ura, toata venita de la politicieni fara scrupule. Treziti-va pana nu ne ia dracu mintile la toti!

    Reply
  21. StudentidelaPoli says:
    July 31, 2020 at 1:15 am

    Trăim în epoca automobilului. Orașul are nevoie de mai multe benzi și semafoare care să permită unda verde… sa nu existe cazuri din astea.

    Reply
  22. Razvan says:
    July 31, 2020 at 1:56 am

    Şoferi idioţi, biciclişti idioţi şi o Primarie-Administraţie Locală total incompetentă iar ca urmare se intampla astfel de lucruri.

    Pentru moment nu avem ce face decat să ne resemnăm cu ideea că în Timisoara nu sunt condiţii pentru a te deplasa în siguranţă cu bicicleta. Trebuie să conştientizăm că suntem mai degraba un oras african decat unul european, că este în interesul nostru să renunţăm la mersul cu bicicleta şi că pentru siguranţa noastră cel mai bine este să folosim maşina, mijlocul de transport promovat de Primarie prin transformările din ultimii ani.

    Reply
  23. Vitalie says:
    July 31, 2020 at 3:08 am

    Potrivit art. 135 lit. g din Regulamentul de aplicare a OUG nr. 195/2002 aprobat prin H.G. 1391/2006,
    Art. 135. – Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în
    următoarele situaţii:
    g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta şi se intersectează cu un biciclist
    care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare;

    Nu înțeleg de unde poveștile că marcajul de trecere pentru bicicliști îs doar așa de pomană. Biciclistul are dreptul să treacă intersecția pe bicicletă, dacă este marcajul corespunzător. Conducătorul vehicolului auto e obligat să cedeze când face virajul la dreapta sau la stâna. Biciclistii au prioritate doar atunci cand marcajele de traversare pentru biciclete se afla la un colt de strada si soferii sunt nevoiti sa vireze. Pe drum drept, niciodata!
    Eu merg foarte mult pe bicicletă prin Timișoara și, din păcate, marea majoritate a șoferilor sunt niște idioți în relația loc cu bicicliștii (inclusiv și aici pe site o grămadă de comentarii idioate venite probabil ce la conducători auto). Doar să menționezi câteva exemple: parchează pe pista de bicicletă de pe carosabil, nu respectă distanța recomandată de un metru față de biciclist (cu asta eram să o pățesc de multe ori, pot chiar să te claxoneze cânt mergi pe carosabil, nu-ți acordă prioritate precum în cazuri asemănătoare cu acesta (poate fi și marcaj și semaforul verde la mine oricum adesea nu cedează). Din păcate sunt și mulți bicicliști idioți. După statistica mea peste 90% din bicicliști nici măcar nu poartă cască de protecție! Aceeași 90% fără cască în cap trec intersecțiile cu viteză! Este pur și simplu incredibil cât de inconștienți sunt majoritatea bicicliștilor!

    Acum despre accident:
    1. Ala cu basculanta, la ce viteză avea în intersecție, nici nu a încăput în curbă pe banda lui. Sigur călca și un pieton cu așa viteză.
    2. Cel mai probabil că biciclistul a intrat în intersecție cu viteză. Era sau nu era semnul stop, insinctul de autoconservare îți zice să încetinești înainte de intersecție. Eu așa fac întotdeauna. Practic intersecția cu marcaj de traversare o trec pe bicicletă cu viteza unui pieton.

    După mine ambii sunt vinovați și, din păcate, biciclistul a murit. Și mai tragic e că aproape nimeni nu a învățat nimic din această tragedie. Toată lumea rămâne pe pozițiile sale: șoferii zic că pietonii și bicicliștii sunt idioți iar bicicliștii zic că șoferii și pietonii sunt idioți. Adevărul e că marea majoritate a participanților la trafic sunt niște inconștienți (șoferii, bicicliștii și pietonii).

    Reply
    • pieton_biciclist_sofer says:
      September 5, 2020 at 4:14 pm

      care e diferenta intre o traversare pt biciclisti si o pista de biciclete?Apoi: despre care din cele 2 e vorba in articolul mentionat de tine? la care din cele 2 are biciclistul prioritate si care din cele 2 este in cazul de fata? Dragi participanti la trafic: invatati legislatie(buna / rea / clara / neclara) si aveti grija, nu va bazati ca ceilalti stiu si respecta legislatie/bun simt!

      Reply
  24. Alex says:
    July 31, 2020 at 4:41 am

    Eu mă întreb ce caută ditamai betoniera prin oraș la ora aia? Mașinile de mare tonaj pot circula așa oricum?

    Reply
    • TheMask says:
      July 31, 2020 at 11:17 am

      Da, chiar asa. De nu a luat-o pe centura?

      Reply
      • asdas says:
        July 31, 2020 at 2:25 pm

        care centura?

        Reply
  25. Marco says:
    July 31, 2020 at 6:10 am

    soferii , in Ro , cred ca daca ai bicicleta esti un sarantoc care merita sa moara, ca doar ei cu masina , sunt si proprietarii soseleleor. Mai baieti, mersul cu bicicleta trebuie sprijinit PRIN ORICE MIJLOACE, pentru poluare, pentru sanatate, etc. Dece daca circuli in alta tara poti sa te asiguri ca nu vine nimeni pe pista de pe trotuar? Dece esti impesionat de cata miscare fac oamenii in marile orase ale europei, dece tinerii sunt educati sa mearga cu bicicleta la scoala sau lucru? va place cand soselele sunt libere? Fiecare biciclist pe care il vedeti pe drum, este o masina mai putin in fata dv la semafor. Haideti sa ii apreciem si sa avem grija de ei, chiiart daca ei, cateodata nu grija de ei insasi.

    Reply
  26. Pliscoi says:
    July 31, 2020 at 6:34 am

    Biciclistul e vinovat. Clar. Dar oare șoferul betonierei când mergea să facă dreapta, nu putea să își arunce ochii o secundă pe pistă să vadă că vine un biciclist care nu știi cum procedează la intersecție și reduci semnificativ viteza?

    Reply
    • Mihai says:
      July 31, 2020 at 4:03 pm

      Cum e clar ca biciclistul e vinovat??? El mergea inainte. Daca mergea pe carosabil? Avea tot dreptul. Se numeste ca e participant la trafic

      Reply
  27. vlad vlad says:
    July 31, 2020 at 7:23 am

    Boss ati auzit vreodata de trecere de biciclete? eu unu am auzit doar de trecere de pietoni…..

    Reply
  28. Soferu says:
    July 31, 2020 at 7:56 am

    Acum cateva zile la articolul cu accidentul din marasti erau o droaie de zorro care insistau ca biciclistul are prioritate. Acolo politia nu a zis concluzia, dar va asigur ca e acceasi: biciclistul e de vina.
    Acuma s-a pronuntat politia si tot sunt o droaie de primate care urla ca biciclistul avea prioritate! Cine trebuie sa va mai spuna: trump, papa de la roma, extraterestrii ca biciclistul trebuie sa opreasca si sa se dea jos de pe bicicleta????
    Dar nu e vina celor fara creier, pentru ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! E vina politiei!
    De ani de zile nr 1 in cauzele accidentelor cu morti e indisciplina pietonilor cu aprox 40% din cazuri! Si cate amenzi ati auzit, vazut date pietonilor??? Aproape nici una!
    De cam 3-4 ani, accidentele cu morti din vina biciclistilor au ajuns de la o pondere inexistenta sa urce exponential, ajungand pe locul 6-7 in top. Cate amenzi ati auzit, vazut date biciclistilor??? Nici una!
    In schimb politia sta in continuare cu radarul in boscheti sa amendeze pe cate unu care merge pe sagului, afara din oras, pe 2 benzi pe sens cu 85 km/h, dupa ce zeci de ani acolo a fost limita de 100! Si stau la boschetareala si acelasi numar de morti avem an de an, adica nici un efect actiunile lor, pentru ca nu unde stau ei si nu din motivele alea se produc accidentele grave!

    Reply
    • eo55 says:
      July 31, 2020 at 11:26 am

      Părerea Poliției este egal cu zero. Ei doar aplică legea.
      Judecătorul își poate da cu părerea. Sper să avem două cazuri și ceva concluzii.

      Într-un sens giratoriu cei care părăsesc intersecția sau schimbă banda totdeauna cedează prioritatea. O fi oare ceva diferit în Mărăști?
      Legea (Regulamentul mai exact, articolul 135) spune că are prioritate biciclistul în acest caz.

      Reply
      • mike says:
        July 31, 2020 at 12:19 pm

        e culpa comuna dar oricum betoniera trebuia sa acorde prioritate la orice obstacol daca nu l a observat sunt circumstante atenuante dar tot omor din culpa ramane!

        Reply
    • Roxa says:
      July 31, 2020 at 12:59 pm

      Da soferu, si eu m-am numarat printre cei care au comentat ca la Marasti e de vina cel cu Dokkerul. Si asa o sa fie, legea e clara. Problema este ca: 1. multi soferi nu cunosc legea 2. pistele sunt facute complet aiurea. In cazul de fata, e clar ca e culpa comuna. Bietul baiat a venit tare, cu castile pe urechi si probabil a crezut ca daca daca legea ii da lui prioritate, betoniera nu mai conteaza. Acuma … Dumnezeu sa-l ierte, e prea tarziu. Imi pare rau de el si de familia lui. Macar de ar fi invatatura. Si eu sunt biciclist, dar ma uit si ma asigur si daca e verde si daca e toata legea si politia si toti judecatorii din lume de partea mea. E clar ca daca ma loveste o masina, faptul ca am dreptate din punct de vedere legal nu o sa ma ridice din scaunul cu rotile sau, ca in cazul de fata, chiar mai rau. Daca ar fi ceva mai multa educatie rutiera, respect, bun simt, multe dintre necazurile astea nu s-ar intampla. Dar acuma copiii sunt invatati de mici ca ei sunt cei mai tari si ca pot sa treaca si prin betoniera daca e nevoie. Of, offf …

      Reply
  29. RDU849 says:
    July 31, 2020 at 8:14 am

    Oameni buni, pista de biciclete se termina direct în sosea, nu în trecerea de pietoni, trecerea de pietoni e la 20 de metri de locul unde se termina pista! Plus ca unde se termina pista e trasat pe jos semnul de stop! Îmi pare foarte rău de șoferul de pe cifa, o sa aibe o conștiință grea, cu toate ca omul nu are vreo vina! Dragi bicicliști învățați, învățați, învățați LEGSIALATIE!

    Reply
    • mike says:
      July 31, 2020 at 12:20 pm

      daca era culoarea verde si se va stabili asta are vina va fi culpa comuna !

      Reply
    • Mihai says:
      July 31, 2020 at 4:08 pm

      Domnule șofer, cand ai semafoare active in i intersecție, semnele de cirulatie sunt surclasate. Din amintiri din legislație

      Reply
  30. Relu says:
    July 31, 2020 at 9:16 am

    Nu coboara de pe bicicleta cand traverseaza mai rau atunci baga viteza pedaleaza sa traverseze mai repede ,asta ii regula 95 % din biciclisti fac asa, totusi ai un pic de raspundere nu iiti iei bicicleta si circuli asa prin oras pe unde te taie capul ca bezmeticul , va dati seama ala cu CIFA plin incarcat cu beton ce sa mai franeze, nu nu asa se traverseaza trecerea de pietoni pe bicicleta clar

    Reply
    • Mihai says:
      July 31, 2020 at 4:09 pm

      Sa stea acasă atunci, sa nu mai intre cu cifa prin oraș. Sta la intrare si isi cara betonu cu roaba, daca nu se poate sa franeze ca o masina normală. Ala facea raliuri

      Reply
  31. Bogdan says:
    July 31, 2020 at 9:18 am

    Acel marcaj „STOP” este contrar legislatiei in vigoare, chiar si in Romania. Pista de biciclete are regimul de prioritate al drumului din care face parte.
    Admitand insa ca ar avea vreo valoare – atentie! – indicatoarele de prioritate isi pierd semnificatia, atunci cand intersectia este semaforizata. Degeaba ai „Cedeaza trecerea” daca ai verde, degeaba ai „Drum cu prioritate” daca semaforul e rosu.
    E incredibil cum se caznesc cei de la politia rutiera sa dea imediat vina pe biciclist, desi dupa lege avea prioritate, avea verde, avea pista.
    Mai circulati si pe afara si mai vedeti ce e cu bicicletele. Si in Romania se aplica aceleasi reguli de circulatie. Inca din 1968 (8 noiembrie, pentru curiosi) Romania este semnatara a doua conventii internationale privind uniformizarea regulilor de circulatie. Dar noi inca inventam reguli proprii, contrare regulilor internationale.

    Reply
    • mike says:
      July 31, 2020 at 12:24 pm

      cei de la politie sunt doar cercetasi un judecator va stabili cine e de vina si se va putea contesta chiar si decizia lui e cel putin culpa comuna!la trecerile de pietoni viteza trebuie sa fie la 30 km la ora pt masini mici si cu 10 km la or mai putin la masinile de mare tonaj!multi nu stiu viteza legala pe autostrada pt camioane e 80 km la ora in tot spatiul ue la noi merg cu cat ii duce camionul uneori si cu 92 km la ora am vazut si camion pe ar tm cu magnet cu 110 km la ora tara nimanui!

      Reply
  32. Beske says:
    July 31, 2020 at 10:03 am

    Las ca șoferii îs din ce în ce mai indisciplinați. A trecut unu cu bmw pe Gheorghe Lazăr și pe ROSU. Eu nu eram pe bicicleta eram pe jos și era deja verde, dau sa trec și fraieru da ochii peste cap ca ce ma pun eu sa trec prin fata lui. UMFLATULE dacă vezi comentariul sa știi ca ești prost făcut grămadă, data viitoare nu mai pleci asa în viteza de lângă mine. Prost ce ești.

    Reply
  33. Andrei says:
    July 31, 2020 at 10:12 am

    Poate ca unii nu stiu sau nu isi mai amintesc. Inainte de 1989 se elibera un fel de permis pentru mers pe bicicleta. Citeai legislatia, dadeai un test (10 intrebari) si asta era. Macar aveai habar cit de cit cu ce se maninca circulatia pe drumurile publice.
    Acum? Toti incaleca pe iron horse si cred ca sunt doar ei pe drum. DA, indicatorul STOP chiar exista in legislatia rutiera, si DA exista si pe citeva piste de biciclete din Timisoara (vezi Cluj cu Memorandului de exemplu) iar biciclistii ca si participanti la traficul rutier au obligatia sa respecte semnificatia indicatoarelor rutiere. In rest … piste trasate aiurea ( vezi pe Eneas – strada cu sens unic pentru masini si pista de biciclete cu dublu sens marcata pe carosabil) , indicatoare lipsa si multi, mult prea multi inconstienti pe drumurile publice

    Reply
  34. Dan says:
    July 31, 2020 at 10:40 am

    Cititi art. 135 lit.g din codul rutier!

    „Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere și în următoarele situații:
    g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta și se intersectează cu un biciclist care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare;”

    Trageti voi concluziile!

    Reply
    • Florin Circu says:
      August 1, 2020 at 10:37 pm

      Pai da, dar in Timisoara, pista de biciclisti se termina la margine trotuarului. Si pe carosabil ai doar trecere de pietoni, unde ai prioritate doer in momentul in care de dai jos de pe bicicleta.

      Reply
    • pieton_biciclist_sofer says:
      September 5, 2020 at 4:39 pm

      sa citim doar acel articol sau sa citim si despre diferenta intre traversare pt biciclete si pista de biciclisti? pentru avansati, exista si un standard de marcaje rutiere, il poti invoca la nevoie… in legislatie zice si de obligatiile adminjstratorului drumului…deci si ala poate fi vinovat… Daca chiar esti interesat de legislatie sunt convins ca ti am trezit interesul si o sa cauti si tu…, si poate iti schimbi singur parerea,si poate poate le indici si altora cum sa si schimbe si ei parerea bazat pe mai multe articole de lege, nu unul singur in care usor se face confuzie intre pista si traversare;o zi buna si fara incidente in trafic.

      Reply
  35. Andre says:
    July 31, 2020 at 10:55 am

    cine a facut ancheta preliminara, muzicantii de la birtul Zorile? Politia sustine ca biciclistul a traversat pe zebra dar din foto postat se observa clar cum politaiul de la rutiera cu pixul si mapa sta exact pe … pista de biciclete iar soferul care face dreapta trebuia sa acorde prioritate la biciclisti/pietoni. La proces astia ar trebui sa fie dati afara din politie daca nici macar nu cunosc regulamentul privind circulatia rutiera

    Reply
  36. Lucas says:
    July 31, 2020 at 11:06 am

    Semnul STOP nu inseamna “STOP sau viata”. Si eu sunt prost, uneori, cand conduc masina, motocicleta, bicicleta sau sunt pe jos. Dar fara aberatii de genul pentru a-si scuza incompetentele.

    Soferul a gresit, politistii au gresit (atat rutiera si nu numai), primarul a gresit. Multora dintre acestia ar trebui sa li se deschida dosar penal si sa suporte consecintele (inchisoare, nu cu suspendare). Deja multe prostii s-au intamplat si nu sunt trasi la raspundere, caci unde mergi sa te plangi, la politie? la primarie?

    Biciclistul doar a avut ghinion in acest haos neclar in care se pare multi stiu care este regula si niciuna nu se aplica. De ce oare?! Pentru ca este neclar si fiecare interpreteaza cum vrea. Atata timp cat exista loc interpretarii nu este nimica clar, toate sunt aplicabile si de fapt niciuna (aici cel cu “gura” mai mare castiga = politia, primarul etc).

    Cand vorbim de piste neomologate orice reguli cu privire la ele nu mai sunt valabile. Altfel toti si niciunul nu are dreptate, in acelasi timp.

    Si atunci cine mai are tupeul sa circule pe sosea alaturi de masinile care nu tin cont?!
    Eu nu (ultima oara pe pista de biciclete de pe sosea, din zona Martirilor, un autobuz era cu roata pe pista de biciclete, paralel cu mine. Cand m-am oprit in dreptul lui si i-am atras atentia a ras. Ce reactie dupa aceasta ar fi fost normala?!).

    Deci, fiecare pentru el, aveti grija, respectati pe celalalt si respectati-va viata (ca ceilalti nu o sa o faca pentru voi).
    – Multe piste de biciclete nu au STOP.
    – Pistele sunt neomologate.
    – Pollitia rutiera nu stie cum se aplica regulile sau este vag (dar sunt fermi cand ii intrebi ceva (sau cand dau amenzi), din pacate cu raspunsuri diferite legate de aceeasi situatie daca ii intrebi azi si maine).
    – Pistele de biciclete de pe carosabil, de langa masini sunt capcane mortale pentru biciclisti (vezi Martirilor), evitati pe cat posibil (ocoliti 5/10 min in plus ca nu merita).
    – Daca se merge civilizat pe bicicleta, alaturi de ceilalti pietoni, pe trotuar, nu cred ca exista cineva impotriva (dar trebuie acordata prioritate pietonilor) (eu nu am avut probleme de mai bine de 20 ani si nu voi schimba “traseul”).

    Reply
  37. grigore says:
    July 31, 2020 at 11:20 am

    Avand si el verde la pista de biciclete ,biciclistul avea prioritate ,iar cel ce vireaza la dreapta i-o acorda ,asa se circula in toata lumea ,mai putin pe aici unde fiecare-si face propria lui lege. Da ,biciclistii si mai noi trotinetistii face chiar ce vor pe drum sau intersectii .Solutia ar fi ca la gradi sa fie organizate cursuri de mers cu “tzoagla” ,sa se dea examen ,pe bune cu politia si sa stie si regulile de circulatie ,atunci la 22 de ani ar fi chiar cunoscatori , Ce nu se prea intelege din filmulete este de unde apare fostul biciclist din spate ori din fata masinii ,pt ca-i important pt stabilirea vinei fiecaruia.

    Reply
    • Florin Circu says:
      August 1, 2020 at 10:24 pm

      Pe pista de biciclisti,da, avea prioritate, pe trecerea de pietoni, nu. pieton sm [At: FILIMON, O. II, 93 / V: (îvr) pedon sm / P: pi-e~ / Pl: ~i / E: fr piéton, it pedone] Persoană care circulă pe jos pe o arteră cu trotuare, străbătută de vehicule Si: pedestru, trecător.

      Reply
  38. INDIA says:
    July 31, 2020 at 12:42 pm

    waaaai cate judecatori sunt aici dar prostiilor biciclistilori nebuni va ganditi oricum ai dreptate masina cu beton de 40 de tona e un pic mai tare decat perna…..sa te gandesti ca prioritatea ta nu a salvat pe baiat. Doar ca voi nebuni credeti ca toate lumea respeca legie…..baiat a murit pentru ca nu sa interesat de trafic. nui nici primul nici ultimol. Codul rutier poate sa fie scris cum vreti unde vreti. La final pe bicicletea la oras e foarte mare pericol de viata…….independent de legiile si semafoare si tot ce scrii. Dar prostul ramane prost pana nu ajunge la cimitir.

    Reply
    • Mihai says:
      July 31, 2020 at 3:21 pm

      Da, logica de oltean… hai sa nu schimbăm nimic si sa mergem toti cu masinile sau super atenți, ca nu sti cand apare cate unu super mândru cu noul lui Diesel de 15 ani si vrea sa ni-l arate la toti cat e de fain, ignorand, bine-nteles, toate regulile, care pentru a evita exact tragedii de genul asta au fost create. Da naaah, da-le-n spanac se reguli de circulație, ca uite ce mașină faina are bo$$u… parcata seara pe stationatul interzis.

      Reply
      • Cantacuzino says:
        August 1, 2020 at 12:24 am

        Păi nu pare deloc a fi logică de oltean, oltenii sunt oameni isteți. În mod, evident este prostie de bănățan agevărat. Sau prostie proverbială de ardelean, și asta e posibil să fie…

        Reply
        • pong says:
          August 1, 2020 at 11:41 pm

          Ce comentariu de oltean istet ai scris. Esti mandru, asa e?

          Reply
        • anton says:
          August 2, 2020 at 11:55 am

          Da de ce nu te duci tu acada laa-ta la severin sa comentezi cat vrei de acolo de dupa gard?

          Reply
  39. Itic says:
    July 31, 2020 at 1:22 pm

    Mi se pare mie, sau doar la minutul 00:14, cand pune probabil avaria, incepe semnalizatorul dreapta sa se aprinda intermitent?
    Pana atunci nici nu semnalizase dreapta?

    Reply
  40. Dan says:
    July 31, 2020 at 2:25 pm

    Accidentul este o consecință a sistemului defecuos de implementare a pistelor de biciclete în Timișoara, de către administraia Primarului Robu.
    Dl. Robu prioritizează investiții inutile pentru cetățeni, ci pentru favorizarea dezvoltatorilor imobiliari (podul Jiul pentru dezvoltatorul locației fabricii de pe str. Jiul)
    Dezvoltarea exacerbată a traficului rutier (largirea benzilor) în detrimentul traficului pietonal/velo (prin îngrămădirea pistelor de biciclete pe trotuare – chiar și porțiuni share pietoni&biciclete) conduce la astfel de tragedii, de care se face vinovat actualul primar Robu !!!

    Reply
  41. Ina says:
    July 31, 2020 at 2:57 pm

    Injurati-ma cat vreti, dar ROBU e de vina. El si politia rutiera inexistenta din Timisoara. Ei sunt de vina
    pentru ca in orasul asta mor oameni pe trecerile de pietoni, in intersectii, pe strazi, pentru ca in orasul asta se circula cu 80-100 la ora ca nimic, pentru ca semafoarele arata verde si la pietoni si la masini, pentru ca doar au papat din banii vostri cu undele lor verzi, si pistele lor de doi lei, si portile de la intrare din oras. Au ucis si vor mai ucide in continuare cu nepasarea si aroganta lor. Cati dintre voi ar putea sa doarma linistiti, gandindu-se ca poate chiar si putin ati fi responsabili de moartea unor oameni. Na bine, ei dorm. Si aduna averi. Si primesc salarii babane. Din banii vostri si pe spinarea voastra.

    Reply
  42. Mihai says:
    July 31, 2020 at 3:11 pm

    Mie imi pare ca e betoniera de vina, toata ziua. O intrat cu mega viteza in curba aia (ajunge pe banda cealalta) si aveau verde amandoi. El trebuia da se asigure, indiferent ce alte chestii se intamplau, căci el a schimbat direcția de mers. Nu i-a sarit nimeni in cale, a schimbat direcția de mers. Afară cu betonierele din oraș! Simplu. Pe mine era sa se urce altu așa, tot cu un TIR. Nu is atenți la ce au in dreapta lor. Plus ca nu is echipați sa isi vadă lateralele masinilor. Is un pericol ptr masini, pietoni si biciclisti. Cum il găsește pe biciclist vinovat… ?? Logica de polițist. Interpretează legea in funcție de cine trebe scos. Tipic.

    Reply
    • Adi says:
      July 31, 2020 at 9:28 pm

      Unghiul mort…

      Reply
    • Bubu says:
      August 1, 2020 at 8:55 am

      Ai spus f bine. Nu i-a sărit nimeni in cale, masinii. Biciclistul a intrat sub masina pe lateralul acesteia. Si biciclistul avea oarece viteza, întrucât circula in paralel cu masina. Pacat de amandoi, fiecare dintre ai are o parte de vina.

      Reply
    • Florin Circu says:
      August 1, 2020 at 10:20 pm

      Tu ai permis?

      Reply
  43. radu says:
    July 31, 2020 at 5:39 pm

    Instinct de conservare lipsa, eram pe Podul Michelangelo si pe sosea ridicat din sa, pedala unul ca la Turul Frantei, ii zic “Gica ai pista pe trotuar, raspunsul, “Dute-n plm,. . . ., ce sa ii ceri, daca el nu constientizeaza ca poate fi victima, fiecare e pe cont propriu, sanatate ! !

    Reply
    • Gina says:
      July 31, 2020 at 6:48 pm

      Pe trotuar accidentezi pietoni.
      Sistemul de piste pentru biciclete este un dezastru, care pune in pericol viata timisorenilor.
      Cate astfel de accidente, unele chiar mortale, mai sunt nevoie pentru a demonstra vinovatia primarului Robu?

      Reply
  44. Alexandra says:
    July 31, 2020 at 9:20 pm

    Dar unde apare el pe trecere??? am stat minute in sir si am derulat imaginile, nu apare nicaieri, si omul de la trecere nu reactioneaza nicicum, daca era un impact in fata lui, avea o reactie. Mie imi pre ca si cum a fost agatat sub camion cu mult inainte de intersectie si acolo facand curba l-a miscat pe biciclist sub el, moment in care se prinde ca are ceva sub roti… mai uitati-va atenti la video.

    Reply
  45. Adi says:
    July 31, 2020 at 9:27 pm

    Unghiul mort…

    Reply
  46. B.l says:
    July 31, 2020 at 10:58 pm

    Verdele intermitent trebuie scos din legislatia rutiera!!! Dumnezeu sa il odihneasca! Condoleante familiei indurerate!

    Reply
  47. gimi says:
    July 31, 2020 at 11:39 pm

    pentru VREAU O TARA CA AFARA ramii cu ROBU si CULITA si o sa mai moara oameni din greselii lor. cum sa traversezi pe bicicleta,trotineta si scuter TRECEREA DE PIETONI ca le faci tu cu verde pista linga cind iti vine cu 30km/ora nu mai zic de hibride care merg cu40.45/km pe ora si il vezi in dreptul tau cind virezi.am 9 ani de germania dar aici cobori la trecere ca-ci nu stii de unde apare politia.

    Reply
  48. AlinCT says:
    August 1, 2020 at 8:20 am

    Se vede pe video ca biciclistul avea viteza betonierei, asa circula toti BICICLISTII din Tm , nu le pasa de pietoni, ii claxoneaza si ii injura, ei vor drepturi FARA NICI O OBLIGATIE!!!
    In toata tara se stie ca la voi biciclistilor li se spun ZMEII TROTUARELOR!!!!

    Reply
    • AlushTm says:
      August 1, 2020 at 7:09 pm

      Umblatule… nebunule… te stie toata tara, din Constanta-n-Timisoara cat esti prost.

      Reply
  49. sofer says:
    August 1, 2020 at 1:40 pm

    Jur ca nu mai opresc cand imi sare un cretin calare pe bitzigla,pe trecerea de pietoni fara pista de biciclisti.Abea astept sa mai imi sariti in fata….conduc o basculanta de 2o de tone.

    Reply
    • Pieton says:
      August 1, 2020 at 7:07 pm

      Cretin ii tac-tu ala care nu s-a asigurat cand trebuia si ma-ta a calcat pe bec.

      Reply
  50. Marius Moldovan says:
    August 1, 2020 at 2:51 pm

    Ar trebui să vă fie rușine că postați astfel de imagini pe site. Pentru gest în sine, și pe deasupra îi mai și incurajati pe cei care fac astfel de filmări. Caracter ZERO.

    Reply
  51. Alberto Sigheti says:
    August 1, 2020 at 3:45 pm

    Cine vede biciclistul ? Este clar că vine din spate .Trebuie să înțelegem că dacă vrem să traversăm o intersecție în orice loc și orice condiții, suntem obligați să ne asigurăm.
    Până nu o să înțelegem acest lucru,astfel de accidente se vor repeta.

    Reply
  52. vasile says:
    August 1, 2020 at 4:30 pm

    …tot felul de …postaci. emanatiia natiunii!
    concret…nu respectam…reguli scrise sau nescrise…spuse sau nespuse..dar ar trebui sa avem grija de noi..amvand grija de noi ..avem si de altii…l Cu bicicleta…cu masina…cu masca…cu votul.
    Dar de multe ori cautam doar vinovatii ….e clar ca o bicicleta nu se poate pune cu o betoniera.

    Reply
  53. Florin Circu says:
    August 1, 2020 at 10:15 pm

    Biciclistul poarta singura vina. Contrar multor destepti din comentarii, “codul rutier”,trecerea de pietoni este destinata pedestrilor, daca se dadea jos de pe bicicleta, trecea pe jos si il calca betoniera, atunci stateam altfel de vorba. Trecerea de pietoni nu da prioritate oamenilor care folosesc biciclete, trotinete elecrice sau orice mijloace de deplasare in afara celor doua picioare. pieton sm [At: FILIMON, O. II, 93 / V: (îvr) pedon sm / P: pi-e~ / Pl: ~i / E: fr piéton, it pedone] Persoană care circulă pe jos pe o arteră cu trotuare, străbătută de vehicule Si: pedestru, trecător.

    Reply
    • anton says:
      August 2, 2020 at 11:57 am

      Oligofren detectat.

      Reply
  54. Cele mai citite știri

    1
    Atelier creativ de brățări și stegulețe și teatru interactiv pentru copii, în Iulius Town
    2
    Magia sărbătorilor a cuprins Timișoara. Mii de persoane la deschiderea Târgului de Crăciun și aprinderea luminilor festive
    3
    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER
    4
    FOTO. Noua pistă de biciclete din sudul Timișoarei, mai aproape de finalizare. Se pregătește și una către Ghiroda
    5
    Crăciunul faptelor bune. Târg caritabil la grădinița din Giroc în sprijinul lui Bogdan Matei
    6
    Accident cu 3 victime, printre care și un copil, pe Splaiul Tudor Vladimirescu din Timișoara. Șoferul vinovat a plecat și este căutat
    7
    „Dar din Dar de Crăciun”. Cum puteți ajuta 100 de familii vulnerabile din Timiș și Caraș-Severin
    8
    Târgul eco al iernii: Ecoóp Fabric aduce artiști locali la Centrul de Proiecte Timișoara
    9
    Mergeți la medic la primele simptome! Testarea pentru hepatite și HIV este gratuită
    10
    PROGRAM. Duminică se deschide Târgul de Crăciun din Timișoara. De la 18 se aprind și luminițele

    Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Învață DiscoFox înainte de Revelion și sprijină animalele aflate în dificultate la FABER

    Sănătate

    FOTO. Modernizări importante la Secția de Chirurgie Generală a Spitalului Municipal Timișoara

    Sănătate

    Sfaturi online care pot face rău. Ce trebuie să știe părinții despre alergii și astm

    Cinema

    Filmul săptămânii: „Eternity”, care ridică întrebarea: prima dragoste sau viața alături de cel iubit până la bătrânețe?

    Ştiri din Timiș

    Atelier caritabil pentru sprijinirea Ioanei Piroska în lupta cu cancerul, la Timișoara

    Eveniment

    Accident cu două persoane rănite în localitatea Bethausen

    Sănătate

    Ecografia aparatului urinar, metoda rapidă și neinvazivă de depistare a afecțiunilor renale

    Ştiri din Timiș

    Weekend magic la Iulius Town: Moș Nicolae, Moș Crăciun, Elsa, Ana, Olaf și multe alte personaje vor fi prezente

    Ştiri din Timiș

    Înot gratuit la Timișoara pentru seniori și timișoreni activi

    Eveniment

    Trei tineri, prinși după ce au comis o tâlhărie într-un supermarket din Timișoara
    • Servicii
      • Redactia
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Timiș Online

    ISSN 3008-2323

    ISSN-L 3008-2323

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici