tion.ro Web analytics

Accident cu trei victime pe drumul ce leagă Timișoara de Buziaș

De Raoul Jurchela

Accident cu trei victime pe drumul ce leagă Timișoara de Buziaș

Sursa Foto: INFO TRAFIC jud. TImiș
Accident de circulație, joi, pe drumul ce leagă Timișoara de Buziaș. Trei persoane au ajuns la spital după ce un șofer nu a păstrat distanța regulamentară în trafic.
Scris de Raoul Jurchela - Accident de circulație, joi, pe drumul ce leagă Timișoara de Buziaș. Trei persoane au ajuns la spital după ce un șofer nu a păstrat distanța regulamentară în trafic.

Accidentul s-a produs pe drumul ce leagă Timișoara de Buziaș, la intersecția cu cel care duce la Dragșina. Un tânăr de 25 de ani nu a păstrat distanța regulamentară în trafic și a lovit autoturismul din fața sa, condus de un bărbat de 34 de ani. În urma impactului, acesta din urmă a fost proiectat în mașina din fața sa, condusă de un bărbat de 45 de ani.

În urma accidentului, un tânăr de 16 ani, pasager pe locul din dreapta în mașina condusă de șoferul vinovat, a fost rănit și a fost transportat la spital pentru investigații medicale. Tot la spital au ajuns și cei doi șoferi nevinovați.

Polițiștii de la rutieră au deschis acum un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.

editor Dan Oancia

16 Comentarii

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. _Ion_ says:

    Deci nici cel lovit n-a pastrat distanta fatza de cel in care a fost impins.
    La un drum Buzias…Timisoara, daca mergi cu 90kmph, ajungi cu 5 minute mai tarziu decat daca mergi cu 110kmph. La un drum de vreo 100km, “castigi” cam 12 minute. Nu se pastreaza distantza ca se doreste musai a face o depasire la “mustata” Adica cum sa stai dupa unul care merge “incet” adica cu viteza maxima legala pe tronsonul respectiv? Hai sa ne riscam viatza aiurea, ca noi nu pierdem timpul, suntem ocupati, de aia vorbim la telefon in timp ce conducem, mai un fb, n-avem timp de pierdut, doar vietzi avem de pierdut.
    Merita minutele alea “castigate” sa cresti exponential riscul de ceva grav? Nu va asteapta nimeni acasa? Daca va asteapta, mai poate astepta 10 minute decat sa va caute prin spital.
    Distanta fata de cel din fata: distanta in metri egala cu jumatate din viteza in kmph. Da, chiar si cand ne angajam in depasire, tot de la distanta aia incepem sa ne asiguram, semnalizam, incadram spre stanga.(daca ne pasa intr-adevar de vietzi, cum se tot clameaza acum cu covidul). Si reintrarea pe banda tot la distanta aia…. dar probabil am pretentii prea mari de la toti soferii “experti” cu motoare “tunate” care iar o sa-mi explice cum depasesc ei in 200m. N-o sa compenseze nimic anii de lipsa de educatie(nu doar rutiera).

    • Nagy_Zoltan says:

      @Ion nu stie ce masina ai tu dar nicaieri nu ai suficienta vizibilitate si timp sa incepi depasirea din cuca macaii de la 50 de metrii din spatele masinii pe care vrei sa il depasesti. Depasirea se face in blana si de aproape, ca sa minimizezi timpul cat esti pe cealalta de banda

      • _Ion_ says:

        Nu ai suficienta vizibilitate si timp pentru o depasire corecta deci hai sa facem una riscanta. Cred ca asa gandeau toti care au cruci pe marginea drumurilor. Asta nu e gandire, asta e wishful thinking cu “mie nu mi se poate intampla”. Din pacate sufera si altii fara vina. E de ajuns o data sa se intample ceva, si limita sa fie depasita: un animal, o explozie de pneu, o bujie care da rateu cand accelerezi “in blana”, un sofer care are o clipa de neatentie ca butoneaza ceva, un idiot(n-am gasit alt cuvant) care accelereaza cand il depasesti, etc etc etc
        Asa gandire e inadmisibila la cineva care stie sa scrie, deci are macar cateva clase, ceea ce vad ca e cazul dvs.; poate reconsiderati ce ati scris.

        • Nagy_Zoltan says:

          @Ion Depasirea lunga e mai riscanta. Cobori in a 4-a sau a 3-a accelerezi la 5000 de ture si tot faci depasirea in 50 de metrii. La masinile moderne, cu turbina nici nu se pune problema, te lipeste de scaun cand accelerezi maxim. Nu iti planifici depasirea tinand cont de ceva ipotetic gen explozie de pneu si bujie, ca nu ai Dacia 1300

          • _Ion_ says:

            50m? poate 500m daca avem toate tiglele, evident depinde de viteza celui depasit si daca noi depasim sau nu limita de viteza, dar presupunem ca nu, doara ne pretindem civilizati, atunci o depasire cirecta va v-a lua si peste 800m. S-ar putea ca unul ca dvs am intalnit azi dimineata de mi a iesit in fata, daca mai am inregistrarea pe dashcam, o sa o incarc pe trafictube. Am franat zdravan, bine ca n-a fost vreun “meserias” lipit de mine in spate pregatit sa isi incerce el turbina intr-o depasire. Si va rog nu confundati cuplul motorului cu cuplul la roata, face si kickdown ce poate, uneori suficient alteori…
            ce scoala aveti? poate cautati pe internet overtaking distance calculator si nu mai spuneti prapastii din astea sa le ia de bune cine stie ce naiv. Cat despre dacia, sa nu credeti ca software-ul din masinile moderne nu are bug-uri, ca asa numitul watchdog nu va va reseta ecu ul x sau y cand va e lumea mai draga, ca daca dvs aveti pneuri bune, si cei din jur au la fel ca daca dvs sunteti atent, cel pe care l depasiti nu trage usor stanga facand cine stie ce.
            Macar mai cititi din cand in cand un curs de conducere preventiva daca nu mergeti la un curs care costa cat de cat intr-adevar.
            O zi buna.

          • average driver says:

            @Ion M-ati facut curios. Puteti sa puneti un link unde salvati filmarile cu dascham. Aveti filmari si din drumuri facute in afara localitatii? Eventual chiar autostrada? Multumesc

          • _Ion_ says:

            @average driver gasiti pe trafictube punct ro tot ce nu va doriti sa intalniti in trafic, acolo am adaugat si eu dupa cum am zis(doar de foarte curand folosesc dashcam). Din pacate, link-urile in comentariile pe tion sunt filtrate dupa reguli pe care nu le inteleg.
            Drumuri bune va doresc.

      • Virus says:

        Ungure, decat sa pui si pe altul in pericol cu o asemene gandire, fugi repede si cere ajutor la un spital de psihiatrie. Apoi cand te faci mai bine, i-a primul tren care sa te duca acolo de unde te tragi.

    • average driver says:

      Dvs aveti dreptate in cele mentionate. Chiar sunt de acord. DAR!!! mentiunea dvs (facuta cu un vadit dispret fata de soferii “experti” , cred ca ati vrut sa spuneti “teribilisti” sa spunem asa) merita o completare si vis-a-vis de “prudentii” si degraba respectatorii de lege care pe tronsoane de drum unde viteza max admisa este 90km/h, circula cu 60, max 70 km/h desi drumul nu este aglomerat si mai si pun frana la fiecare adiere de curba. Sa stiti ca pe mine categoria asta din urma (mult mai numeroasa decat teribilistii si vitezomanii) pe langa faptul ca ma incurca, imi si creaza o stare de nesiguranta mult mai mare decat daca ma depaseste unul cu 150…ca ala se tot duce…dar pe impiedicatul din fata mea (pe care nu pot sa il depasesc ca e trafic din sens opus) care desi se taraie cu 60 km/h pune frana la orice curba si trebuie sa stau cu ochii ca pe butelie.

      In incheiere, sunt perfect de acord cu comentariul dvs, dar as vrea sa fac completarea asta: hai sa mai vb si despre toti habarnistii care populeaza sosele ca ei sunt majoritari si nu vitezomanii (stiu ca nu o sa va placa concluzia asta, dar ea este cat se poate de adevarata). Daca cu un golf 6 nu suntem in stare sa mergem corect pe drum nici nu vreau sa ma gandesc cum ar conduce un asemenea sofer batrana 1310. Mi-as dori ca majoritari sa fie soferii decenti, din pacate sunt o minoritate.

      • _Ion_ says:

        Foarte putini sunt cei cu 60 kmph, si aceia pot fi depasiti relativ lejer cu 100kmph. Probabil va enerveaza mai mult cei care merg cu 75…80 🙂 Nici acestia n-ar fi o problema daca ar avea curtoazia sa faciliteze depasirea lor(semnalizare, eventual incetinire sau chiar oprire pe dreapta daca observa ca se formeaza coloana dupa ei. In tzari cu “apa calda”, exista aceasta obligatie prin lege.
        Scoala de soferi, numarul acela de ore, e total insuficient pentru soferul aspirant mediu, plus ca trebuie sa inveti cate ceva din orice experienta pe sosea, a ta sau a altora, de preferinta nu sa inveti ca daca ai scapat o data, vei scapa de fiecare data.
        Dar, data fiind situatia(infrastructura, soferi care cum) ce facem? depasiri riscante, viteze neadaptate la starea drumurilor?
        Nu mai bine plecam cu 10 minute mai devreme? sau chiar sa intarziem 10 minute? Putem noi trage pe dreapta daca cel din fatza ne oboseste, si dupa o pauza de 10 minute, probabil ca nu-l vom mai ajunge din urma(cel putin la distante de naveta dimineata, seara)
        Parca e mai bine sa ajungi decat sa te grabesti si doar sa speri ca ajungi.

        • Oare says:

          crezi ceea ce afirmi.In fiecare dimineata intalnesti 4,5 masini care ai impresia ca se remorcheaza una pe cealalta si se tarasc cu 60-70 km.Si mai ciupeste cate unu frana non stop fara nici un motiv,cand fac stanga sau dreapta franeaza ca niste TAMPITI si dupa ce se opresc poate semnalizeaza si ei.TAMPITI care nu isi aprind farurile ….full, cred ca acesti soferi sunt mult mai periculosi.Problema nu este de 5,10 minute este ca esti nevoit de multe ori sa circuli in acelasi timp cu ei.

          • _Ion_ says:

            Cei care par ca se “remorcheaza” unul pe altul nepastrand o distanta corecta intre ei is cei care stau sa “țâsneasca” la prima “ocazie”. Daca nu facem la fel, suntem intr-adevar oameni civilizati. Pastrand o distanta suficienta fata de cel dinainte, nu ne va deranja nici faptul ca pune frane cu sau fara rost, vom merge cu viteza sa medie dar nu in ritmul sau, deoarece acela va si accelera. Daca pastram o distanta suficienta, nu ne va deranja atat de tare nici ca semnalizeaza prea tarziu sau deloc inainte de a vira. Conduita preventiva este si pentru cazuri cand alti soferi conduc aiurea sau incalca legea, intotdeauna vor exista.
            Daca pastram o distanta suficienta, foarte probabil vom vedea turme de bizoni depasindu-ne mai mult sau mai putin la limita si fortzandu-ne uneori sa franam. Avem de ales: facem si noi “trenuletul” devenind bizoni si-i enervam pe altii, franand ori de cate ori unul dinainte franeaza, ori intrand intr-o depasire riscanta, sau tragem pe dreapta si intarziem, ori plecam mai devreme.
            Cand e aglomerat, fiecare crede ca doar el are un motiv intemeiat sa conduca, ceilalti au iesit doar asa, sa-l incurce/enerveze pe el. E aiurea sa te vaiti de trafic intens cand esti in trafic, nu credeti? La fel cu a sta lipit de bara celui dinainte, care la randul lui sta prea aproape etc.
            Da, chiar cred ce afirm. E vorba de starea de spirit la volan:suntem in mod competitiv necivilizat, sau mod de colaborare si respect. Daca asteptam sa se civilizeze toti ceilalti inaintea noastra, nu cred ca vom apuca momentul, si ei probabil gandesc la fel, cum iesim din asta?
            O zi buna va doresc.

  2. Mihai says:

    Handicapatu asta cu duba tot timpul depășea aiurea pe ruta asta. Nu e prima oara cand l-am văzut făcând depășiri, ba in curba, ba pe linie continuu unde nu este vizibilitate, ca sa nu mai zic de viteza si pentru ce? Firma lor de apa este in Sacoș la distanta de 3 km de unde s-a produs accidentul. Unde se grăbea? Se răcește apa?

    • Denis says:

      Se poate vorbi și frumos nu cu jigniri dar dacă nu ai cei 7 ani de acasă nai ce sa ceri !

      • din Dragșina says:

        … ba se poate vorbii și mai urît despre așa monștrii care din Buziaș pînă la Timișoara încalcă legislația de 10-15 ori…. dacă organele nu iau măsuri… măcar noi să protestăm la astfel de inbecili care trec prin Bacova… Chevereș și Albina cu 100Kmh…și afară o calcă cu 130-140Kmh… depășesc prin curbe și forțează pe cei din contrasens să frîneze.. …trec peste linia continua…. non stop circulă neregulamentar…. mai nou am observat mașinile de CS-MH-DJ-ETC circulă ca niște descreierați… mulți dau cu farurile din spate dacă nu îi lași să meargă cu suta prin Moșnița nouă

  3. Din Dragșina says:

    …sînt din Dragsina și de fiecare dată mă ia groaza să fac virajul la stînga spre Dragșina fiindcă e plin de inconștienți care vin cu viteză din spate și intră în depășirea coloanei care se oprește…te omoară pe loc dacă te prinde lateral cu viteză.!!!
    ATENȚIE AMATORII, ESTE LINIE CONTINUA ÎN ACEA ZONĂ….SÎNTEȚI VINOVAȚI DACĂ ACROȘAȚI PE CEI CARE VIREAZĂ LA STÎNGA…

    AUTORITĂȚILE, PRIMĂRIA…ATENȚIA FOARTE MARE…..ÎN ACEASTĂ INTERSECȚIE O TRAGEDIE RUTIERĂ CU VICTIME ESTE DEJA PROGRAMATĂ…ASTA DACĂ NU SE MONTEAZĂ URGENT INDICATOARE ȘI MARCAJE EXACT CA LA ALBINA

    DEPAȘIREA INTERZISA
    LINIE CONTINUA DE PE POD
    MARCAJE ROȘII DE PERICOL
    LIMITARE LA 70KMH

    AȘTEPTĂM

  4. Cele mai noi știri

    Ştiri din Timiș

    Locuitorii din Chișoda au făcut o petiție pentru a convinge primăria să le asfalteze străzile pline de gropi și noroi

    Sănătate

    Coronavirus, 2 decembrie: 1.149 de infectări și 66 de morți. Aproape 100 de cazuri și un deces în Timiș

    Ştiri din Timiș

    Rata de infectare cu Covid-19, aproape de 2,5 la mie în Timișoara. Situația în localități

    Eveniment

    Patru autotrenuri și o mașină, implicate într-un accident aproape de Lugoj. Mai multe persoane au fost rănite

    Sănătate

    Peste 300.000 de oameni sunt vaccinați cu schema completă în Timiș

    Ştiri din Timiș

    Librăria „La Două Bufnițe” aniversează 5 ani de la deschidere. Cinci zile de evenimente online și offline

    Ştiri din Timiș

    Câte un fruct și un sandviș pentru elevii de la Liceul Ortodox „Sf. Antim Ivireanul”, de la Primăria Timișoara

    Ştiri din Timiș

    Dăruiește bucurie de Crăciun. „Și anul acesta poți fi rază de speranță pentru un copil!”

    Ştiri din Timiș

    FOTO. Înghesuială la Târgul de Crăciun de la Timișoara. Accesul se face cu certificat verde

    Ştiri din Timiș

    Echipa de la Spitalul Militar din Timișoara decorată cu Ordinul „Meritul Sanitar” de președintele României

    Tion.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.

    Pentru detalii apasati aici