ADVERTORIAL. Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul cu grupul timișorean “100%”, unul dintre cele mai apreciate lanțuri de restaurante din oraș. Astfel, toate cele 4 locații din care activează brandurile 100% Original Shaorma și Pleskavița, Burger 100% Original, Magic Cuisine, Magic Pizza, Hype Culture și Hype Burger House sunt acum disponibile în aplicația Glovo.
ADVERTORIAL. Când vine vorba de schimbarea furnizorului de utilități, majoritatea consumatorilor români iau decizia doar pe baza politicii de preț. Sunt multe alte aspecte de luat în seamă, însă. De la ușurința comunicării, digitalizarea proceselor, suport constant în momente dificile, până la găsirea soluțiilor și timpul rapid de rezolvare, consumatorii casnici ar trebui să studieze atent furnizorii și din punct de vedere al valorilor și misiunii companiei, dar și al orientării spre nevoile clientului.
ADVERTORIAL. Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, este disponibilă în Timișoara, utilizatorii având posibilitatea de a cumpăra, de a primi și de a trimite orice doresc din și în orașul lor. După București și intrarea recentă în Cluj Napoca, Timișoara este al treilea oraș din țară în care Glovo își extinde operațiunile.
Ştiri din Timiș
În perioada 11-12 mai, Muzeul Satului Bănățean din Timișoara va găzdui un eveniment cu totul special dedicat iubitorilor de câini. Asociația Chinologică Română a județului Timiș va organiza un eveniment chinologic unic în România.
Ştiri din Timiș
Primarul Dominic Fritz anunță că spațiul îngrădit de pe Simion Bărnuțiu, chiar lângă Piața Badea Cârțan, folosit ca „parcare privată”, a fost recuperat de primărie. Acesta va fi folosit în același scop, dar public. În zona pieței, oricum, primăria a început un proces de reamenajare a parcărilor, culoarului pentru tramvai și spațiului pietoni.
Ştiri din Timiș
Proiectul „Povești din vecini” demarat de Casa de Cultură a Municipiului în cadrul programului „Îndrăznește!/Dare!”–Timișoara, Capitală Europeană a Culturii, prin programul EX-CENTRICA, dedicat organizării de activități culturale în cartiere, continuă.
Capitală Culturală
O tânără modernă îi propune prietenei ei să îi cumpere soțul, însă va fi acesta de acord? Puteți afla la „Soț de vânzare”, care se joacă în weekend la Timișoara.
Ştiri din Timiș
Un cititor Tion ne-a sesizat că un fapt constatat pe un panou electoral din oraș: echipa PSD-PNL a lipit un afiș electoral cu Nicolae Robu peste cel al principalului său contracandidat, Dominic Fritz.
5
Capitală Culturală
„Lifeline” marchează expoziția cu numărul 100 a artistului german Dieter Mammel. Acesta oferă vizitatorilor Muzeului Național de Artă din Timișoara o panoramă a creațiilor sale din ultimii 20 de ani.