Verificare si promovare ca Firma de Incredere

Reactualizat la:
Verificare si promovare ca Firma de Incredere
ADVERTORIAL. Conceptul de Sentiment Analysis (Analiza de Sentiment), până nu de mult cunoscut și utilizat doar de către directorii de marketing, devine accesibil oricărui administrator de afacere odată cu intrarea în România a proiectului Firmă de Încredere, desfășurat de Centrul de Cercetare a Opiniilor Clienților CBOK.

Proiectul a luat naștere în 2013, în Polonia, și s-a extins rapid, în acest moment fiind prezent în 7 țări, urmând alăturarea Ucrainei. Până în prezent are un portofoliu de peste 170.000 de clienți. Softul cu care se operează funcționează pe baza unui algoritm matematic ce analizează percepția consumatorilor după natura comentariilor. Astfel se creează un filtru prin care trec doar acei întreprinzători care nu figurează cu reacții negative în mediul online.

Firmelor intrate în proiect li se creează un cont pe platformă, de unde își pot edita și actualiza profilul sub forma unei cărți de vizită electronice. Pe o piață competitivă, unde corectitudinea și seriozitatea reprezintă principalele criterii de selecție, Firmă de Încredere dă posibilitatea membrilor existenți în baza de date să se folosească de logo-uri, de autocolante și de certificatul eliberat pe numele lor pentru a atrage noi clienți și parteneri de afaceri.

Untitled2

Pentru intrarea în proiect se percepe o taxă unică, iar membrii, pe lângă faptul că vor contribui la crearea unei baze de date ce intenționează să adune la un loc acele firme, companii sau persoane autorizate care au demonstrat că respectă standardele de calitate ale serviciului și etica profesională, vor beneficia de o nouă formă de promovare, prin recunoașterea meritelor.