Tell Agency: Cum arata o pagina de Facebook profesionala?

Reactualizat la:
Tell Agency: Cum arata o pagina de Facebook profesionala?
© foto: Tell Agency
ADVERTORIAL. De ceva timp se simt repercusiunile deciziei Facebook de a afișa mai puțin în newsfeed postările paginilor de afaceri și de a crește numărul postărilor prietenilor din listă. Dacă până nu demult un obiectiv realizabil era acela de a crește o pagină în mod organic, acum acesta devine foarte greu spre imposibil.

Așadar, dacă vrei ca postările paginii tale sa ajungă în continuare spre public, ar fi bine să iei în calcul următoarele aspecte.

1. Consecvența

Primul și cel mai important lucru este să postezi constant. Fie că o faci o dată pe zi, de trei ori pe săptămână sau de luni până vineri, este important să respecți un program.

2. Atitudinea

Facebook nu este un instrument de vânzare, ci o rețea de socializare, așa că e important să socializezi cu fanii acolo. Folosește-te de Facebook pentru a informa, a educa, a amuza și nu în ultimul rând pentru a vinde. Vei câștiga astfel încrederea și simpatia fanilor, iar vânzarea va veni de la sine.

3. Conținut relevant

Relevanța conținutului se măsoară în impact, reacții și vizualizări. Mai mult decât atât, dacă postările tale obțin comentarii și reacții, acestea vor fi afișate mai multor utilizatori. În statisticile de la Facebook poți vedea care dintre postări ți-a adus cele mai multe rezultate, astfel vei ști ce tipuri de postări să faci pe viitor.

4. Grafica personalizată

Cu greu îți poți face remarcată afacerea în multitudinea de postări dintr-un newsfeed. Totul devine mai ușor atunci când pozele pe care le folosești sunt însoțite de un template personalizat cu culorile și logo-ul brandului tău. Foarte importantă este respectarea dimensiunilor pe care le impune Facebook pentru fotografiile postate.

5. Videoclipuri

Videoclipurile câștigă tot mai mult teren în fața postărilor cu imagini. Poți crea videoclipuri personalizate de prezentare a serviciilor, tutoriale de folosire a unor produse sau orice este reprezentativ pentru afacerea ta. Obținând un număr semnificativ de vizualizări, acestea au șansa de a ajunge la un public mai larg.

6. Răspunde la comentarii, mesaje și recenzii

Știu că nu stai toată ziua cu telefonul în mână și că uneori uiți să le mai răspunzi fanilor. Cu toate acestea, gândește-te ce impresie bună faci dacă ai grijă să comunici sau să răspunzi atunci când e nevoie.

7. Reclame sponsorizate

Atunci când ai obiective de vânzare sau de creștere a notorietății pe Facebook, poți crea campanii sponsorizate pentru a ajunge la potențialii tăi clienți. În acest caz îți recomandăm să folosești Business Manager și să nu dai boost post. Nu de alta, dar ratezi o mulțime de opțiuni de direcționare care îți salvează sume importante din buget. Un alt aspect important este că imaginea promovată de tine să conțină cât mai puțin text. Doar în acest fel se va difuza reclama ta în rândul publicului țintă.

Acum că știi câteva ponturi de administrare a unei pagini poți decide dacă vrei să faci asta pe cont propriu sau vrei să lași pagina ta în mâinile unor specialiști care fac asta zi de zi.

Suntem Tell Agency și administrăm zilnic zeci de pagini de Facebook și sute de reclame sponsorizate. Poți vedea aici pachetele noastre de administrare a paginilor de Facebook.

(43645)